Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 89
- chevron_right
un es man liekas ka jau trīsdesmitsesto reizi šajā sadaļā pateikšu, ka lai tas TDS ietu labāk, turbīna ir tikai trešais agregāts kurš par to atbild
no sākuma sūkņa ražība
tad sprauslas un pati pēdējā ir turbīna
bet tāpat nah to darīt, galvu tāpat noraus
no sākuma sūkņa ražība
tad sprauslas un pati pēdējā ir turbīna
bet tāpat nah to darīt, galvu tāpat noraus
Tam gan nepiekrītu, jo ja ir iespēja, tad tak poo... met tik virsū lielāku turbīnu.-AF- rakstīja:un es man liekas ka jau trīsdesmitsesto reizi šajā sadaļā pateikšu, ka lai tas TDS ietu labāk, turbīna ir tikai trešais agregāts kurš par to atbild
no sākuma sūkņa ražība
tad sprauslas un pati pēdējā ir turbīna
bet tāpat nah to darīt, galvu tāpat noraus
Un es runāju no savas pieredzes. Jau gadu braucu ar lielu turbu un pūšu iekšā 1.8bar un nav vēl nekāda galva nocelta, vai kkas izpūsts. Sūknis man ir orgināls (tik padeve pasista lielāka), sprauslas orginālās, Vadība gan ir sačipota. Protams, ka ja visu to ko AF raksta sadarītu, iegūtu vel lielāku jaudu.
Nebļaujat uz manis tagad, ka esu kkādu gateri sataisijis, jo ir forumieši kas to var apstiprināt, ka viss iet un turas kopā. Vienkārši tik daudz laika pavadu pa garāžu, kad nav laika un apņemšanās uztaisīt topiku par auto.
Pag es nesaku ka nespied vairāk bārus, es saku kā var sastellēt gt2256 vnt turbīnu ar smadzenēm kurām nav tādu iespēju regulēt turbīnas atvēršanu
Ok es zinu kā, uzstādot un saprogrammējot papildus kontrolieri, bet tas izmaksās ap 200e
AF negudrējies ar tehniskajām zināšanām un teorijām.. Praksē pārbaudīts, viss notiek. Bērziņ Jāņa 2.5TDS ļoti labi iet līdzi m50b28 strokerim iekš e30... un brauc bez bēdas jau ilgu laiku, velk pat treileri ar auto virsū bez bēdas. Un nekāda galva nekur nepūšas...
Lielai turbai mīnuss.. no zemiem rpm nav tas cēliens...
Ja māk gudri runāt un apgalvot- lūdzu, savus padarītos darbus studijā... Ja nav ko parādīt, mans viedoklis par visiem pārgudrajiem forumos- youtube skrūvētāji..
P.S. nedomāju to par uber lielām jaudām, bet par standarta dzinēju nelielu uzlabošanu.
Lielai turbai mīnuss.. no zemiem rpm nav tas cēliens...
Ja māk gudri runāt un apgalvot- lūdzu, savus padarītos darbus studijā... Ja nav ko parādīt, mans viedoklis par visiem pārgudrajiem forumos- youtube skrūvētāji..
P.S. nedomāju to par uber lielām jaudām, bet par standarta dzinēju nelielu uzlabošanu.
man kaut kad,kaut kas teica,ka Rīgā esot sabūvēts diezgan jaudīgs tds ar vnt turbīnu ,attiecīgi atsevišķu kontrolieri tai,griežoties diezgan labi,laikam minēja,ka trešajā pa sausu spolē vēl nezinu tik vai tas e36 vai e34,zinu ka tds
Viens esot baigi jaudīgo e46 kūti ar m57 sabūvējis.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Pirms liec man paklusēt, pārliecinies vai tavas zināšanas ir pietiekošas man ir mans rotału auto, un šeit ir cilvēki kas zin kā tas ripo Un pasaki tad ko es te uzrakstīju nepareiziGailums rakstīja:AF negudrējies ar tehniskajām zināšanām un teorijām.. Praksē pārbaudīts, viss notiek. Bērziņ Jāņa 2.5TDS ļoti labi iet līdzi m50b28 strokerim iekš e30... un brauc bez bēdas jau ilgu laiku, velk pat treileri ar auto virsū bez bēdas. Un nekāda galva nekur nepūšas...
Lielai turbai mīnuss.. no zemiem rpm nav tas cēliens...
Ja māk gudri runāt un apgalvot- lūdzu, savus padarītos darbus studijā... Ja nav ko parādīt, mans viedoklis par visiem pārgudrajiem forumos- youtube skrūvētāji..
P.S. nedomāju to par uber lielām jaudām, bet par standarta dzinēju nelielu uzlabošanu.
Te runa gāja par vnt turbīnas instalāciju nevis liels turbo, tavai zińai gt 2256 nav liels turbo
Un woow tds iet līdzās atmosfērai, nu gan sasniegums :/
es nelieku tev klusēt, vnk ātri pārlasot visu tekstu, cilvēks uzprasīja, atbilde izklausās kategoriska nē. neiedziļinos parametros, nav vēlmes. Nedarīs-neizmēģinās-nezinās. Tak lai liek to lielāk turbo, ja neturēs-izjuks.. ja grib kko būvēt ir jārēķinās ar sekām, ja nu kaut kas nesanāk..
to ko es zinu, tas lai paliek pie manis..
vnk piredzē ir bijušas ļoti pretrunīgas situācijas teorijai.. pēc teorijas nekas tur nesanāk- praksē viss notiek.
un teicu- neiet runa par ūber lieljaudas dzinējiem, bet vienkārši standarta dzinēju neliela jaudas palielināšana...
to ko es zinu, tas lai paliek pie manis..
vnk piredzē ir bijušas ļoti pretrunīgas situācijas teorijai.. pēc teorijas nekas tur nesanāk- praksē viss notiek.
un teicu- neiet runa par ūber lieljaudas dzinējiem, bet vienkārši standarta dzinēju neliela jaudas palielināšana...
Nu jau mierīgāk.
Sapratu, pa lielam visu. šodien, paregulēju sūkni. Laiks iedziļināties sprauslās. Turbo beigās....
Sapratu, pa lielam visu. šodien, paregulēju sūkni. Laiks iedziļināties sprauslās. Turbo beigās....
BMW - Best Motorsport Weapon
tad, ja tu palasītu, es neteicu kategorisku nē, es izteicu aŗī variantu kā var uzlikt VNT turbo.
Jā pēc teorijas TDSam nespīd liela jauda, jo fisizki degkamera atrodas galvā, un to ar fizisku spiedienu visu laiku cenšas nopūst nost, tad vēl stock blīve ir kā parastam benzīnniekam.
P.s ja gribat labu stocku sačipot, tad lūgums pašiem nespēlēties ar sūkni, tas viss jādara kopā ar ECU pārprogrammēšunu, konkrēti ar iesmidzes leņķi (jeb iesmidzes laiku)
Ja vajag ar to palīdzēt, tad lūdzu, pm
bet pašam uz savu galvu
es jau pāris lapas iepriekš pieminēju kāpēc!
Ak jā, un ja ir vajadzība pēc tāda kontroliera, tad arī varat vērsties PMā
Jā pēc teorijas TDSam nespīd liela jauda, jo fisizki degkamera atrodas galvā, un to ar fizisku spiedienu visu laiku cenšas nopūst nost, tad vēl stock blīve ir kā parastam benzīnniekam.
P.s ja gribat labu stocku sačipot, tad lūgums pašiem nespēlēties ar sūkni, tas viss jādara kopā ar ECU pārprogrammēšunu, konkrēti ar iesmidzes leņķi (jeb iesmidzes laiku)
Ja vajag ar to palīdzēt, tad lūdzu, pm
bet pašam uz savu galvu
es jau pāris lapas iepriekš pieminēju kāpēc!
Ak jā, un ja ir vajadzība pēc tāda kontroliera, tad arī varat vērsties PMā
Sveiki, problema tada, ka 2.5tdsam ir ta ka knapi palaist var tikai tad, kad suknis stav uz viss agrako aizdedzi, un vel ir tas, ka tukshgaita vispar neruc, tikai gazejot. Kludu itka neizmet. Kas varetu but par vainu?
Noteikti ka izdilis plundzers vai pats suuknis.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Kas ar auto ir darīts nesen? Sūknis jaukts vai likts cits? Pamazām nobeidzās?
Grūti spriest , ja nav informācijas..
Grūti spriest , ja nav informācijas..
Ar suukni nekas netika darits, vienigas tika mainits motors,
Nav uzlikts pa metkām
A kads zin, ka tam metkam pareizi jabut suknim?
tas jau ar nav katram savs, atkarīgs cik loti ir pastiepta ķēde un vai nav zobrats pārlikts savādāk, vnk noregulējiet sūkni, atrodi kādu kas to tiešām māk, un pieregulējiet, es to varu tik aptuveni pastāstīt uz pirkstiem parādīt
neuzņemšos atbildību to darīt, nav baigās pieredzes
neuzņemšos atbildību to darīt, nav baigās pieredzes
Kāds ir mēģinājis bmw e36 2.5tds sūknim uzlikt augšu(elektrisko daļu) no audi 2.5tdi?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 89
- chevron_right