Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 107
- chevron_right
help, m43b18 vieta ieliku m42b18 , problema tada ka lidz 2 indukcijas spolem nepienak strava ? ir kadi varianti kpc ta ?
Starteri griež?
Sveiki visiem! :)
Lieta tada manam 1,8i dzinejam viena cilindra kompresija ir nieka 6 bar uz pusi mazak ka parejos. Ir doma mainit motoru. Kādulabāk likt, gribetos 1,8is vai man vadi ari bus japarvelk? Vai tomer manlabak meklet tadu pašu kāds ir.?
Lieta tada manam 1,8i dzinejam viena cilindra kompresija ir nieka 6 bar uz pusi mazak ka parejos. Ir doma mainit motoru. Kādulabāk likt, gribetos 1,8is vai man vadi ari bus japarvelk? Vai tomer manlabak meklet tadu pašu kāds ir.?
Ko tu stāsti? M40, M42, M43 un M44 vadi ir vienādi? Man liekas ka tā nav gan.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
motortelpas vadi tikai atšķiras (precīzāk štekeru gali), bet tos jau parasti dod līdzi dzinējam. lielajā štekerī viss +/- plug&play
Sveiki, interesee visa info par Turbo instaleeshanu M50B25
Painteresējies sākumā par meklētāja funkciju.
Re - http://lmgtfy.com/?q=e36.lv+m50b25+turbo
Re - http://lmgtfy.com/?q=e36.lv+m50b25+turbo
Sveiki!
Ir jautājums par vadiem.
Tika pārlikts dzinējs no 316 95g. uz m50b25 92 g.
Griežot nelec, nav strāvas sūknī un spolēs.
Kur kļūda meklējama, devējos vai arī kāda saistība ir EWS, nezinu kad un kur viņi nāca, dzinējs vecais bet bris no 95g.?
Kā tur vs ir liekot m50b25 iekš m43b16?
Un vēl pie reizes, cik voltāžai jābūt devēju štekeros, vai tai ir jāpeld?
Cik ir optimālā un cik ir max atstarpe starp devēju un skriemeli?
Un pēc kā priekšā vislbak meklēt nulles punktu liekot ķēdi, tas OT kas ir uz skriemeļa vai zobu pātraukums, sparats neorģināls, nevar apskatīies, vadība bosch?
Ir jautājums par vadiem.
Tika pārlikts dzinējs no 316 95g. uz m50b25 92 g.
Griežot nelec, nav strāvas sūknī un spolēs.
Kur kļūda meklējama, devējos vai arī kāda saistība ir EWS, nezinu kad un kur viņi nāca, dzinējs vecais bet bris no 95g.?
Kā tur vs ir liekot m50b25 iekš m43b16?
Un vēl pie reizes, cik voltāžai jābūt devēju štekeros, vai tai ir jāpeld?
Cik ir optimālā un cik ir max atstarpe starp devēju un skriemeli?
Un pēc kā priekšā vislbak meklēt nulles punktu liekot ķēdi, tas OT kas ir uz skriemeļa vai zobu pātraukums, sparats neorģināls, nevar apskatīies, vadība bosch?
Apej EWS...Gena rakstīja:Sveiki!
Ir jautājums par vadiem.
Tika pārlikts dzinējs no 316 95g. uz m50b25 92 g.
Griežot nelec, nav strāvas sūknī un spolēs.
Kur kļūda meklējama, devējos vai arī kāda saistība ir EWS, nezinu kad un kur viņi nāca, dzinējs vecais bet bris no 95g.?
Kā tur vs ir liekot m50b25 iekš m43b16?
Un vēl pie reizes, cik voltāžai jābūt devēju štekeros, vai tai ir jāpeld?
Cik ir optimālā un cik ir max atstarpe starp devēju un skriemeli?
Un pēc kā priekšā vislbak meklēt nulles punktu liekot ķēdi, tas OT kas ir uz skriemeļa vai zobu pātraukums, sparats neorģināls, nevar apskatīies, vadība bosch?
M50b25 takš nav EWS...Gena rakstīja:Sveiki!
Ir jautājums par vadiem.
Tika pārlikts dzinējs no 316 95g. uz m50b25 92 g.
Griežot nelec, nav strāvas sūknī un spolēs.
Kur kļūda meklējama, devējos vai arī kāda saistība ir EWS, nezinu kad un kur viņi nāca, dzinējs vecais bet bris no 95g.?
Kā tur vs ir liekot m50b25 iekš m43b16?
Un vēl pie reizes, cik voltāžai jābūt devēju štekeros, vai tai ir jāpeld?
Cik ir optimālā un cik ir max atstarpe starp devēju un skriemeli?
Un pēc kā priekšā vislbak meklēt nulles punktu liekot ķēdi, tas OT kas ir uz skriemeļa vai zobu pātraukums, sparats neorģināls, nevar apskatīies, vadība bosch?
Manam m50b25 bija kkas lidzīgs, sūknis nestradaja. Bija aizdomas ka varētu būt vaina pravodkā. Pievienojām sūkni pa taisno un motors rūca.
Ja starteri griež, tad jau nav problēmas ar EWS. Ja starteri negrieztu, tad, jā, būtu nepieciešams savienot pie EWS štekera abus resnos vadus.
M50b25 Ir pilns swaps. Izbraucams vēl... pm.
Biju nozudis del pc remonta. Tad ka isti ir ar tiem vadiem ja es lieku no 1,8i m40 uz 1,8is?Arvis rakstīja:Sveiki visiem! :)
Lieta tada manam 1,8i dzinejam viena cilindra kompresija ir nieka 6 bar uz pusi mazak ka parejos. Ir doma mainit motoru. Kādulabāk likt, gribetos 1,8is vai man vadi ari bus japarvelk? Vai tomer manlabak meklet tadu pašu kāds ir.?
ņem m42 ar visu motora pravodku, kompi, spolēm, (GMM tāds pats bij laikam), aa vēl izplūde savādāka un vēl n-sīkumi.
Sveiki.
Ir merķis mainīt motoru.
no 1.6 uz 2.5 benzinieku.
Taka ta bus pirma motora maina personigi, ka ari maina no mazaku uz lielaku, tad daudz maz saprasana ir bet taka laga tapat nav:D
Ko man vajadzetu iepirkt klat vel motoram?
Un vai man naksies parbuvet ari motortelpu? Parmetinat kko un tada gara? Tas ir tas pats svarigakais jautajums patiesiba
p.s visu mūżu dzivo visu mūżu macies.
Ir merķis mainīt motoru.
no 1.6 uz 2.5 benzinieku.
Taka ta bus pirma motora maina personigi, ka ari maina no mazaku uz lielaku, tad daudz maz saprasana ir bet taka laga tapat nav:D
Ko man vajadzetu iepirkt klat vel motoram?
Un vai man naksies parbuvet ari motortelpu? Parmetinat kko un tada gara? Tas ir tas pats svarigakais jautajums patiesiba
p.s visu mūżu dzivo visu mūżu macies.
Nekas nebūs jāpārmetina..protams ja negrasies likt kaut kādas citas markas auto dzinēju..
ja liksi:
-M50B25 tad pa lielam izcel un iecel
-M52B25 tad japievieno un jasaslēdz būs EWS(imobilaizeris )
Bet neatkarīgi no visa Klāt japiepērk būs - viss ko perkot swapā nedod līdzi no 6cilindrniekam
-dzinēja ķepas un dzinēja spilveni
-izplūde
-radiators ' ja nedos līdzi
-kārba ' ja nedos līdzi+ kardāns (ja nemaldos)
-ECU(DME) - dzinēja vadības bloks ' ja nedos līdzi
-izputejs
-šķērsstabilizātors
ja nedoma baigi dragat pagaidam var atstat mazas pusasis bet ar laiku arī tās nomainīt uz lielajām..
un iesaku paburties pa šo topiku no sakuma lidz beigam.. ja ne beigam tad lidz vidum ..jo tur var atrast noderigu infromaciju kura tev ļaus iespejams izvairities no problemam vai vienkarši būs vieglāk šo to izdarīt..
ja liksi:
-M50B25 tad pa lielam izcel un iecel
-M52B25 tad japievieno un jasaslēdz būs EWS(imobilaizeris )
Bet neatkarīgi no visa Klāt japiepērk būs - viss ko perkot swapā nedod līdzi no 6cilindrniekam
-dzinēja ķepas un dzinēja spilveni
-izplūde
-radiators ' ja nedos līdzi
-kārba ' ja nedos līdzi+ kardāns (ja nemaldos)
-ECU(DME) - dzinēja vadības bloks ' ja nedos līdzi
-izputejs
-šķērsstabilizātors
ja nedoma baigi dragat pagaidam var atstat mazas pusasis bet ar laiku arī tās nomainīt uz lielajām..
un iesaku paburties pa šo topiku no sakuma lidz beigam.. ja ne beigam tad lidz vidum ..jo tur var atrast noderigu infromaciju kura tev ļaus iespejams izvairities no problemam vai vienkarši būs vieglāk šo to izdarīt..
+ BREMZMAŠĪNAS....
Tā, tika m43b16 vietā ielikts vecais m50b25.
m43b16 bija ews, bet m59b25 nebija.
Sākotnēji nestrādāja nekas, tik starters grieza, tad tika izlasīts ka zem bardačoka, pie ews bloka vajag savienot abus resnos vadus, tas tika izdarīts, rezultātā dzirkstele parādijās, bet sūknis tāpat nestrādā.
Palaižot sūkni pa taisno, tāpat nelec, ir aizdoma ka sprauslas nestrādā.
Kāds varētu ieteikt, kas parasti vēl jādara bez to abu savienošanas, ja liek iekšā dinēju bez ews, buņdžā kurā bija ews?
Un kā ar galveno štekeri, tiem visi pini sapas vai kā?
m43b16 bija ews, bet m59b25 nebija.
Sākotnēji nestrādāja nekas, tik starters grieza, tad tika izlasīts ka zem bardačoka, pie ews bloka vajag savienot abus resnos vadus, tas tika izdarīts, rezultātā dzirkstele parādijās, bet sūknis tāpat nestrādā.
Palaižot sūkni pa taisno, tāpat nelec, ir aizdoma ka sprauslas nestrādā.
Kāds varētu ieteikt, kas parasti vēl jādara bez to abu savienošanas, ja liek iekšā dinēju bez ews, buņdžā kurā bija ews?
Un kā ar galveno štekeri, tiem visi pini sapas vai kā?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 107
- chevron_right