dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 350
- chevron_right
Kas vispār par auto, gads?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kā konstatēji, ka tieši spiediena regulātors ir vainīgs? Filtrs gadījumā nav kaut kāds sct vai gpd, bāka pie sūkņa maiņas izmazgāta? Izklausas, ka jauniepirktais sūknis atviebies
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ar bendzinu viss ok lidz spricei, tad sakas problemas, jo vajadzeja lieko bendzinu atgrust atpajal otra puse bakao un pec tam no tas parpust pie sukna. bet lidz ar to, tas nenotiek, jo atpludes varsts neatveras un bendzinu tik dzen un dzen un smace i masinu i sukni. filtrs ir pareizais. vienu momentu leca, vareja izmaukt likumu un pec tam (2 -3 min) knapi dzivs ar 1 atrunu megini pielaust kusteties uz prieksu. nebiju vienu savilceju uzlicis pirms filtra un bisku laida garam bendzinu spiediena rezultata, bet tagad viss nelaiz un nelec.
turn around and keep walking
tu jau pats atbildi uz saviem jautajumiem, tad mekle to atpludes varstu un maini vinu !!!
tas ir manas domas. pats jau no masinam maz kko sajedzu. cereju kad vel kadam ta ir gadijies. vel jau saka kad citi varianti ar ir, ar to pasu zondi, kad vina aizklape vinu ciet, gaisu aizklape un bendzins smace nost. man jau ar pateica, kad vienigais jadzen pie kompa ir, jo ta cilveks nevar pateikt kas ir pie ta vainigs, jo vel ari signalizacija var aizklapet visu.
ce
ce
turn around and keep walking
sūknis ar var nepumpēt vienk pietiekoši degvielas un pa abratku tur nebūs kam tecēt, palūdz kādam kam ir manometrs lai nomēra sistēmas spiedienu. M40 arī pieslēdzot pie kompja var neatrast vainu, faktisko datu tai sistēmai praktiski nav, tur labāks variants ir aizdzīt pie večuka ar oscilogrāfu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man ir E36 1.8L 1991 gada!!! problema sekojosha,
masinai spiezot gazes pedali motors pa reizei takaa aizguljaas un pa reizei skauda!!! Sakiet ta nevaretu buut aizdedzes problema??? vai javed lai uz kompja parbauda?
masinai spiezot gazes pedali motors pa reizei takaa aizguljaas un pa reizei skauda!!! Sakiet ta nevaretu buut aizdedzes problema??? vai javed lai uz kompja parbauda?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Nav jautājuma, kompis ir jāslēdz paūbomu!
Kads nezin jelgava vai dobelee ir kautkur kur var bmw pie kompja pieslegt?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Sveiki! Nu tā,sākoties lietainam laikam mani atkala ir piemeklējusi problēma
Auto uzsilstot neiet uz visiem cilindriem
Iedarbinot aukstu darbojās nevainojami,bet tiklīdz būltiņa izkāpj no zilās iedaļas sāk pamazām burbuļot! Temperatūrai augot,dzinēja darbība pasliktinās,sasniedzot darba temperatūra,iet uz kādiem 5 cilindriem,smird pēc degvielas!
Vel novērots tas kad paša sākumāsilstot un kad sāk burbuļot lēkā apgriezieni,arī jo vairāk uzsilst,jo vairāk mētā
viss sākās dēl lietainā laika,kad sveču šahtās salija nedaudz ūdens!
Spoles nomēriju-veselas.. aizdomas krīt uz kādu pīpīti,sveci,vai zondi!
Jūsu viedokļi ieteikumi studijā!
Kāpēc aukst darbojās nevainjami,bet jo vairāk uzsilst jo sliktak paliek?
Auto uzsilstot neiet uz visiem cilindriem
Iedarbinot aukstu darbojās nevainojami,bet tiklīdz būltiņa izkāpj no zilās iedaļas sāk pamazām burbuļot! Temperatūrai augot,dzinēja darbība pasliktinās,sasniedzot darba temperatūra,iet uz kādiem 5 cilindriem,smird pēc degvielas!
Vel novērots tas kad paša sākumāsilstot un kad sāk burbuļot lēkā apgriezieni,arī jo vairāk uzsilst,jo vairāk mētā
viss sākās dēl lietainā laika,kad sveču šahtās salija nedaudz ūdens!
Spoles nomēriju-veselas.. aizdomas krīt uz kādu pīpīti,sveci,vai zondi!
Jūsu viedokļi ieteikumi studijā!
Kāpēc aukst darbojās nevainjami,bet jo vairāk uzsilst jo sliktak paliek?
ausktam dzineejam nedarbojas zonde, saak tikai peec 3-4 min.. moz taisni tad arii saak gļu4iit, vari pameeginaat atvienot vinju un tad paskatiit vai pazuud vai nee?
nū! Es te atkal ko citu izdomāju varētu būt vaina vel temperatūras devējā. attiecīgi visu laiku dod pa trekno un pārlejās.
viņi ja pareizi saprotu ir divi uz m50 bloka,pamēriju un katrs rāda savādak.
varētu būt,ka arī zonde rāda pa kokiem,
Zonde vai temperatūras devējs!
Jā iedzer kafija un jāiet pamērit vēlreiz šie komponenti.
viņi ja pareizi saprotu ir divi uz m50 bloka,pamēriju un katrs rāda savādak.
varētu būt,ka arī zonde rāda pa kokiem,
Zonde vai temperatūras devējs!
Jā iedzer kafija un jāiet pamērit vēlreiz šie komponenti.
es paņemšu sapmērīšu ko ši rāda. tad pateikšu.Agris rakstīja:ausktam dzineejam nedarbojas zonde, saak tikai peec 3-4 min.. moz taisni tad arii saak gļu4iit, vari pameeginaat atvienot vinju un tad paskatiit vai pazuud vai nee?
90% ka zonde, vnk atvienu shtekeru pie atrumkarbas - bus tupaks motors, bet nevajadzetu parliet benz, un apgriezieni nelekas, ja nekas nemainas tad skaties temp deveju un gaisa meritaju, bet to tikai uz diagnostikas!Kobreti rakstīja:nū! Es te atkal ko citu izdomāju varētu būt vaina vel temperatūras devējā. attiecīgi visu laiku dod pa trekno un pārlejās.
viņi ja pareizi saprotu ir divi uz m50 bloka,pamēriju un katrs rāda savādak.
varētu būt,ka arī zonde rāda pa kokiem,
Zonde vai temperatūras devējs!
Jā iedzer kafija un jāiet pamērit vēlreiz šie komponenti.
klokenes devejs diez vai, tas dod info tikai par to ka dzinejs griezhas, aizdedzi regule sadales varpstas devejs, pie vanosa , ka ari kada svece vai spole, ka variants.540i rakstīja:Klokenes devejs mainits pirms kadiem 4000km,, protams ke ne orginalais., vrbut tur ari ta problema.., ta motors ruc ka pulkstenis,, nekas vinam nevar but ka elektronika.. .. tas pasakums paradijas izbraucot lielos lietos, tad pat palaist ilgi vajadzeja tgd reizem 100km bez problemam nobraucu,, reizem pec 10 mit jau kkads 2,3 audi ruciens,, gadriz kaatru meenesi pa diagnostiku, sogad kka daciki un zondes iet zvera...
dzinejs m52
izklausas ka zonde beigta, ari tempreturas sensors varetu but, kautkur seit kads mineja, ka arejas tempreraturas sensors esot pasredzets tikai apsildamajiem spoguliem, bet aceros ka sev vinju mainiju ka vienu no iespejamajiem vaininiekiem, pie lidzigas problemas ka tev, ja sovakar sanaks laika iemetishu infu kadiem merijumiem jabutKobreti rakstīja:Sveiki! Nu tā,sākoties lietainam laikam mani atkala ir piemeklējusi problēma
Auto uzsilstot neiet uz visiem cilindriem
Iedarbinot aukstu darbojās nevainojami,bet tiklīdz būltiņa izkāpj no zilās iedaļas sāk pamazām burbuļot! Temperatūrai augot,dzinēja darbība pasliktinās,sasniedzot darba temperatūra,iet uz kādiem 5 cilindriem,smird pēc degvielas!
Vel novērots tas kad paša sākumāsilstot un kad sāk burbuļot lēkā apgriezieni,arī jo vairāk uzsilst,jo vairāk mētā
viss sākās dēl lietainā laika,kad sveču šahtās salija nedaudz ūdens!
Spoles nomēriju-veselas.. aizdomas krīt uz kādu pīpīti,sveci,vai zondi!
Jūsu viedokļi ieteikumi studijā!
Kāpēc aukst darbojās nevainjami,bet jo vairāk uzsilst jo sliktak paliek?
...
iepludes kolektora tak ir pipsis, kas mēra ieplūstošā gaisa temperatūru, tas ari dod informāciju kompim kā regulēt degvielas padevi, ar āras temperatūras sensoru tur nav nekāda sakara.
Bet šijā gadījumā jau motors gatavo degmaisījumu itkā motors vēl nebūtu uzsilis.
Tātad aizbrauc uz diagnostiku un noskaidro kas par vainu
Bet šijā gadījumā jau motors gatavo degmaisījumu itkā motors vēl nebūtu uzsilis.
Tātad aizbrauc uz diagnostiku un noskaidro kas par vainu
vaitad aukstam gaisam vairaak degvielas vajaga? peec tavas teorijas tad jau visu laiku pluust iekshaa auksts gaiss un shis domaas ka ir auksts
100% nezinu, bet skiet, ka kompim dod signalau no tiem kas ir galvaa saskruveeti.
100% nezinu, bet skiet, ka kompim dod signalau no tiem kas ir galvaa saskruveeti.
ja no tiem gan, viens devejs uz paneli otrs uz ''smadzenem'', nosuta info kada temp ir dzinejam.
Tas devejs iepludes kolektora mera tikai to gaisa temp kads tiek lidz droselei, un lidz ar to korige dzineja darbibu, bet shis parametrs nav tik svarigs, ka nolasitais no t. deveja dz. galva, vai zondes, vai gaisa masas meritaja.
Tas devejs iepludes kolektora mera tikai to gaisa temp kads tiek lidz droselei, un lidz ar to korige dzineja darbibu, bet shis parametrs nav tik svarigs, ka nolasitais no t. deveja dz. galva, vai zondes, vai gaisa masas meritaja.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 350
- chevron_right