Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 50
- chevron_right
ja, dariju visu ka vajag. purns augsha un atgaisoju.
nezinaju kur lai ieraxta, raxtu sheit.
tatad man ir probleminja tada ka tek dzeseshanas shkjidrums sulo izskataas ka no udens suknja lkm blive beigta, man ljoti interesee cik varetu maxaat tas nomainja ???
tatad man ir probleminja tada ka tek dzeseshanas shkjidrums sulo izskataas ka no udens suknja lkm blive beigta, man ljoti interesee cik varetu maxaat tas nomainja ???
kā jau minēja 99% ka pats sūknis tek, nevis blīvgredzens.
Sūknis 30ls (pērc ar metāla lāpstiņām), darbs 20ls
Sūknis 30ls (pērc ar metāla lāpstiņām), darbs 20ls
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Un ja mainisi pats tad apm 30 min darba , ja nav termomufta , ja ir tad labak 20ls servi !!!
nu skaidrs plds. par infu 30 Ls Jauns suknis vai lietots ?? nja itka man tas termomuftes nebija cik atceros.
Cik tad tā darba, jāizlaiš smuki kaniņā šķidrums ja tas vel derīgs, jānoņem radiātors lai varāk vietas, ja vien tas nav 4 cyl dzinējs tur vieta vel rezerves riepai un tad smuki uzliec ja nemaldos ''37'' atslēgu un ar āmuri smuki vienreiz uzbliez uz prētējo pusi jo tur pretējā vītne, pēc tam mufte nost, tad 4 skrūvītes uz ''10'' un sūknis ir nost (var būt nedaudz ieēdies) atiecīgi noslauki lai viss sauss, pārliecinies vai ir blīve un liec visu kopā Tikai kārtīgi atgaiso sistēmu.
arī 6 cyl motoriem termomuftu var nonemt ar gumijas āmuru + (mana gadijuma) 32mm atslēgu, tikai atslēga jānovieto uzmanīgi, lai sitot ar āmuru pa to nesaplēstu plastmasus, kas nāk ap ventilatoru + jānoņem ģeneratora ventilācijas ta plastmasas pāreja no kantaina uz apaļu.
Un ja rodas neskaidrības ar to kreiso vītni, tad uzliekot atslēgu, lai tā stāv uz augšu, ir jāsit no kreisās uz labo, stāvot mašīnas priekšā.
Un ja rodas neskaidrības ar to kreiso vītni, tad uzliekot atslēgu, lai tā stāv uz augšu, ir jāsit no kreisās uz labo, stāvot mašīnas priekšā.
ne nu tas protams viss skaidrs ka to visu izdariit tik kka negribas to dariit ielas malaa kad visi staiga garam un sedinats man nav itka kkadai bljodai vajadzetu ieliist tur ieksha pie reizes man ir doma mainiit siksnu ar visiem ruliishiem lai man saldaks miegs
es ari to visu varu samainīt, turklāt ielas malā.
praktiski visu savam autiņam mainu ielas malā taja skaitā iepl. kolektoru
praktiski visu savam autiņam mainu ielas malā taja skaitā iepl. kolektoru
Nu man īpaši neviens nelūr virsū...
Ir sekojošs jautājums:
Es esmu secinājis, kad man ir mainīts radiātors ir nedaudz pārvilkta plasmasas skrūve Nr 13. līdz ar ko rodas neliela sūce: Ar kādu smēri/līmi, vai ko citu būtu labi nosmērēt, lai vairāk nebūtu sūces (protams, lai pēc tam to kādreiz varētu atskrūvēt). Jo es īsti vēl nezinu, vai ir pārvilkta vītne pašai skrūvei, vai arī radiātora iekšējā vītne.
Protams ja būs pārvilkta skrūves vītne, tad nomainīšu skrūvi un miers.
Es esmu secinājis, kad man ir mainīts radiātors ir nedaudz pārvilkta plasmasas skrūve Nr 13. līdz ar ko rodas neliela sūce: Ar kādu smēri/līmi, vai ko citu būtu labi nosmērēt, lai vairāk nebūtu sūces (protams, lai pēc tam to kādreiz varētu atskrūvēt). Jo es īsti vēl nezinu, vai ir pārvilkta vītne pašai skrūvei, vai arī radiātora iekšējā vītne.
Protams ja būs pārvilkta skrūves vītne, tad nomainīšu skrūvi un miers.
es izmantoju santehniņu izoletu pagaidam turās
balta nelīp nezinu kā saucas,bet izskatās pēc izolenes
balta nelīp nezinu kā saucas,bet izskatās pēc izolenes
ir speciali skidrumi ko lej radiatoros lai noverstu mazas suuces, bet nu vai gribi to izmantot lai paliek uz tavu sirdsapzinju. pamegini no sakuma ka jau tika minets izmantot santehniku lentiRENIO rakstīja:Ir sekojošs jautājums:
Es esmu secinājis, kad man ir mainīts radiātors ir nedaudz pārvilkta plasmasas skrūve Nr 13. līdz ar ko rodas neliela sūce: Ar kādu smēri/līmi, vai ko citu būtu labi nosmērēt, lai vairāk nebūtu sūces (protams, lai pēc tam to kādreiz varētu atskrūvēt). Jo es īsti vēl nezinu, vai ir pārvilkta vītne pašai skrūvei, vai arī radiātora iekšējā vītne.
Protams ja būs pārvilkta skrūves vītne, tad nomainīšu skrūvi un miers.
...
savam ieprieksejam autinam es mierigi gazu ieksa to skidrumu un viss bija ok pectam, bet par to autinju man bija pilnigi vienalga, pat ja nebutu ok
bet reali runajot ja visu izdara pec instrukcijam un dzes sistema nau uz gandriz aizblokesanas robezas tad jau reali ari nekas slikts nevar buut
bet reali runajot ja visu izdara pec instrukcijam un dzes sistema nau uz gandriz aizblokesanas robezas tad jau reali ari nekas slikts nevar buut
...
NU šajā gadījumi tiek šķidrumi nelīdzēs!
Kādi citi priekšlikumu/piedāvājumi?
Kādi citi priekšlikumu/piedāvājumi?
Aktuāli!!!RENIO rakstīja:Ir sekojošs jautājums:
Es esmu secinājis, kad man ir mainīts radiātors ir nedaudz pārvilkta plasmasas skrūve Nr 13. līdz ar ko rodas neliela sūce: Ar kādu smēri/līmi, vai ko citu būtu labi nosmērēt, lai vairāk nebūtu sūces (protams, lai pēc tam to kādreiz varētu atskrūvēt). Jo es īsti vēl nezinu, vai ir pārvilkta vītne pašai skrūvei, vai arī radiātora iekšējā vītne.
Protams ja būs pārvilkta skrūves vītne, tad nomainīšu skrūvi un miers.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 50
- chevron_right