Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 19
- chevron_right
varbūt pamēgini vēlreiz atvienot aķi. lai restartejas evb, nezinu cik ilga laika vins restartejas, bet kadas 30min pagaidi.swiss rakstīja:Sveiki. Krč Problēma tāda, tika atvienots aķis un pēc brīža pielikts atpakaļ. Motoram sāka nenormāli peldēt apgriezieni tukšgaitā. Kādi 200- 600rpm visu laiku, motors strādā tukšgaitā tā teikt slāpstot nost. Pirms atvienošanas bija stabili ~800 kad darba temp. un 1k kamēr auksts.
Pirms tam viss bija čotka. Vai tiešām varētu būt tā, ka vienojot atpakaļ aķi ktkads devējs vai kas izsists?
Jā zinu jābrauc uz diagnostiku, vnk tik tikko no turienes jau braucu kad izdarīja ko citu un negribas atkal braukt atpakaļ pēc dienas
Varianti ko pakruķīt pagrozīt? Motors 1.6 nezinu to pilno kodu krč.
Aizvests uz diagnostiku, konstatēts ka zonde aiz vecuma vnk izsitusies ārā ir. Ielikta jauna OEM zonde un viss strādā vēl labāk kā pirms tam!
Bet tāpat wtf. Kā var vnk ar aķīša atvienošanu izsist zondi. Ktkas nedzirdēts..
Bet tāpat wtf. Kā var vnk ar aķīša atvienošanu izsist zondi. Ktkas nedzirdēts..
Klasika - Labākais kas var būt, līdz sajūgs sāk pārāk traki slīdēt un Tu esi kā vilciens uzsākot
Ir pat tā iespējams, ka pie pārāk zema sprieguma sistēmā, izkodēties čips no EWS.. Tā ir elektronika
Labi, bet reāli, ja man vajadzēs pielādēt aķīti kādreiz? Man tak viņu nāksies ņemt ārā lai pieliktu pie lādētāja.. Būs bail likt atpakaļ pēctam, ka atkal neizsitu kādu brīnumu..
Klasika - Labākais kas var būt, līdz sajūgs sāk pārāk traki slīdēt un Tu esi kā vilciens uzsākot
peld visi dačiki pa laikam ,kad brauc.un iedarbinot uzlec uz 2.5 stukam apgriezieni.bik paruc,tad nometas bišķin pāri 1.normāli bija zem 1. varetu but,ka kāda truba puša gaisa masas mērītājam?un vēl ir prikols,ka norauj to štekeri mērītājam šis nedomā nemaz slēgties ārā,rūc kā rūcēdams....
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
Arī atzīmēšos ar savu problēmu !
Motors m40b18 protams, ka raustās apgriezieni lēkā šurpu turpu dažreiz ir tā ka gandrīz slāpst nost un ir diez gan grūti no vietas iesākt. Braucot atrāk iet viss kaut cik normāli. Jauda var just dažreiz pazūd un neiet ! Ielejot 95 raustās ritīgi ielejot 98 šī problēma mazinās !
Kas varētu būt pa vainu ? Patēriņš arī tāds simpātisks 12l kaut kur.
Motors m40b18 protams, ka raustās apgriezieni lēkā šurpu turpu dažreiz ir tā ka gandrīz slāpst nost un ir diez gan grūti no vietas iesākt. Braucot atrāk iet viss kaut cik normāli. Jauda var just dažreiz pazūd un neiet ! Ielejot 95 raustās ritīgi ielejot 98 šī problēma mazinās !
Kas varētu būt pa vainu ? Patēriņš arī tāds simpātisks 12l kaut kur.
caura gofra / brīvgaitas regulātors / zonde
varbūt vēl kaut kas cits...
varbūt vēl kaut kas cits...
Zonde laikam atkrīt jo arī pie auksta dzinēja raustīšanās notiek. Cik saprotu ar zondi ir tā, kad uzsilst tad sāk raustīties!
Ja gofrā ir kaut mazas niecīgas plaisas tas tik būtiski to var ietekmēt ?
Ja gofrā ir kaut mazas niecīgas plaisas tas tik būtiski to var ietekmēt ?
nezinu cik lielas raustīšanās tev ir bet, jā tas var ietekmēt.
Nu pat dažreiz uznāk tā kad apgriezieni nokrīt tik pamatīgi kad uz slāpšanas robežas. Neaiztiekot gāzi pats kaut kā pēc tam uzsit atpakaļ apgriezienus. Tik daudz problēmu salasoties var būt. Sveces, Svečvadi, Gofra, Zonde, Gaisa masasmērītājs, Vakuma trubiņas, Bendzīna filts. Spēj tik domāt !
labāk jau tad aizbrauc uz diagnostiku. Apgriezieni kopumā lekā visu laiku stāvot uz vietas?
Pārsvarā jā raustās tīri apgriezienus netur tas gan !
pirms brauc kaukur uz diagnostiku, novers visur iespejamas gaisa suces, lai vari ar tiru sirdsabzinju pateikt, ka gaisu tocna nekur nepiesuc
...
nu man bija zonde. pamegini atvienot zondes kontaktu un tad palaist. uz pilniem apgriezieniem iet?Riccijs rakstīja:Nu pat dažreiz uznāk tā kad apgriezieni nokrīt tik pamatīgi kad uz slāpšanas robežas. Neaiztiekot gāzi pats kaut kā pēc tam uzsit atpakaļ apgriezienus. Tik daudz problēmu salasoties var būt. Sveces, Svečvadi, Gofra, Zonde, Gaisa masasmērītājs, Vakuma trubiņas, Bendzīna filts. Spēj tik domāt !
Kur atrodas tas zondes kontakts ? Un ja atvieno tad kādas izmaiņas neraustīsies ? Nu tad kad spiež virsū tad jau uz vairāk apgriezieniem protams aiziet !Emzī rakstīja:nu man bija zonde. pamegini atvienot zondes kontaktu un tad palaist. uz pilniem apgriezieniem iet?Riccijs rakstīja:Nu pat dažreiz uznāk tā kad apgriezieni nokrīt tik pamatīgi kad uz slāpšanas robežas. Neaiztiekot gāzi pats kaut kā pēc tam uzsit atpakaļ apgriezienus. Tik daudz problēmu salasoties var būt. Sveces, Svečvadi, Gofra, Zonde, Gaisa masasmērītājs, Vakuma trubiņas, Bendzīna filts. Spēj tik domāt !
kontakts atrodas zem auto, blakus karbai saanaa/augsaa. garam nepaiesi
bez zonde nedarbojas jau no pirmas piedarbinashanas sekundes. ja auto raustas jau no pasa sakuma, tad visticamakais ka nebus zoinde. bet nu pamegjini pabraukt dienu bez zondes, lai redzetu atskiribu
bez zonde nedarbojas jau no pirmas piedarbinashanas sekundes. ja auto raustas jau no pasa sakuma, tad visticamakais ka nebus zoinde. bet nu pamegjini pabraukt dienu bez zondes, lai redzetu atskiribu
...
Sveiki! Tātad,vakar pirmo reizi bija -14 mūsu galā,braucu un sākās problēma,ka atlaižot gāzes pedāli,viņš paliek tā,ka apgriezieni paliek uz 2000.Ar roku pedāli var pavilkt atpakaļ,tad apgriezieni normāli. Domāju ka sals,bet šodien ir plusos,bet problēma vēljoprojām tāda pati,kur meklēt vainu? trosītē vai droselē? Sapūtu WD40 tur kur trosīte iet droselē un visās atsperēs,bet nelīdz.Motors m42b18 jeb 1.8is.
njaa, pats jau atbildeji uz savu jautajumu, paskaties virs pedalja ir acperite, vai taa nau nomukusi nost, parliecinies ka acperes nau attinushas pa kadu tinumu valjaa. iespejams ka pati trose kkur sprust un ir jamaina.
parliecinies ka drosele brivi stradaas un tai nekas netraucee.
kada no minetajam lietam bus istaa
parliecinies ka drosele brivi stradaas un tai nekas netraucee.
kada no minetajam lietam bus istaa
...
Pielabošu:
Lieta sekojoša,SILTAM motoram problēma,braucu piemēram ar 4ātrumu,kad spiežu sajūgu lai pārliktu citā ātrumā,apgriezieni ceļas līdz 2rpm vai pat augstāk,tāpat citreiz apgriezieni nekrītas un paliek vienā konkrētā vietā,jeb atlaižot gāzes pedāli apgriezieni nesamazinās.
Trosīte saeļota,drosele ar roku veras labi, šī problēma ir tikai uzsilušam dzinējam.
Pielaižot klāt no rītiem uzreiz noslāpst,laižot otrā reizē,viss kārtībā.
Pirms laika biju uz diagnostiku,kur bija kļūda par zondi,to nomainīju pret tādu pašu BOSH šim dzinējam atbilstošu,un patēriņš ar visu sildīšanu tgt. 12-10l, iepriekšējo 15-16l vietā,tākā domāju ka ar zondi tam nevajadzētu būt sakaram.
Lieta sekojoša,SILTAM motoram problēma,braucu piemēram ar 4ātrumu,kad spiežu sajūgu lai pārliktu citā ātrumā,apgriezieni ceļas līdz 2rpm vai pat augstāk,tāpat citreiz apgriezieni nekrītas un paliek vienā konkrētā vietā,jeb atlaižot gāzes pedāli apgriezieni nesamazinās.
Trosīte saeļota,drosele ar roku veras labi, šī problēma ir tikai uzsilušam dzinējam.
Pielaižot klāt no rītiem uzreiz noslāpst,laižot otrā reizē,viss kārtībā.
Pirms laika biju uz diagnostiku,kur bija kļūda par zondi,to nomainīju pret tādu pašu BOSH šim dzinējam atbilstošu,un patēriņš ar visu sildīšanu tgt. 12-10l, iepriekšējo 15-16l vietā,tākā domāju ka ar zondi tam nevajadzētu būt sakaram.
uzsildi dzinēju noņem gofru un paskaties vai pēc pilnas atvēršanas aizverot drosele noslēdzas pilnībā (ļauj aizvērties pašai ar atsperi, nevis ar spēku)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 19
- chevron_right