Paceļam jaudu M52B25!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
Šodien sēžot youtube uzgāju interesantu veidu ka uzbūvēt mega mazbudžeta izplūdes kolektoru. varbūt kādam noder.
http://www.youtube.com/watch?v=DaA-5HxrbcY (ja kas 0.28 sekunde tur vins parādīts).
http://www.youtube.com/watch?v=DaA-5HxrbcY (ja kas 0.28 sekunde tur vins parādīts).
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Nixon rakstīja:Kā ir ar to B28 izplūdi uz M52B25? Kolektors arī atšķirās?
kolektori vienādi, pēc kodiem
viens
http://www.realoem.lv/part.php?part=11621740730&lang=lv '
otrs
http://www.realoem.lv/part.php?part=11621740731&lang=lv
e36
Tad sanāk, ka izplūde pēc kolektora tikai atšķiras, ja?540i rakstīja:Nixon rakstīja:Kā ir ar to B28 izplūdi uz M52B25? Kolektors arī atšķirās?
kolektori vienādi, pēc kodiem
viens
http://www.realoem.lv/part.php?part=11621740730&lang=lv '
otrs
http://www.realoem.lv/part.php?part=11621740731&lang=lv
@Zii, beidz dzīt huiņu!
Jā bija man agrāk tāda kompinacija uz 323 , tikai ar ķinas zirneklim lidzīgu izplūdes kolektoru kurš, derēja gan uz 323 ,gan 328 izplūdes 1:1.Nixon rakstīja:Tad sanāk, ka izplūde pēc kolektora tikai atšķiras, ja?540i rakstīja:Nixon rakstīja:Kā ir ar to B28 izplūdi uz M52B25? Kolektors arī atšķirās?
kolektori vienādi, pēc kodiem
viens
http://www.realoem.lv/part.php?part=11621740730&lang=lv '
otrs
http://www.realoem.lv/part.php?part=11621740731&lang=lv
@Zii, beidz dzīt huiņu!
e36
Es vienkārši šitajā topikā salasījos, ka jāliek M52B28 izplūde uz M52B25 un kā reiz viena tāda lieka mētājas, ko uzlikt...
Kapēc gan nē, ja jau 325 no rūpnīcas nāk uz 328 pusi izplūde, tad 323 tas pats b25 vien ir, rūks cienīgāk!
e36
https://www.youtube.com/watch?v=1hxzUFJ1nkk
Uz stenda 323 e36 ar M50 ieplūdi - Results are: 207.8HP and 268.8 Nm .
Uz stenda 323 e36 ar M50 ieplūdi - Results are: 207.8HP and 268.8 Nm .
e36
Nu nezinu kaut kā neticās
Aizmirsi piebilst ka viņam vel KW koniskais un lielas caurplūsmas katalizators virsū.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Un veel nocipots. Ta ir Irijas firma kas cipo autinjus diezgan laba reputacija
Instagram INDIGAIS
koniskais filtrs neko nedod un scorpion cat-back nozīmē ka viņam ir scorpion izpūtējs no katalizatora uz aimuguri, nevis kaut kāds lielais katalizators... izpūtējs noteikti ar divām trubām, ka 325 & 328zuze91 rakstīja:Aizmirsi piebilst ka viņam vel KW koniskais un lielas caurplūsmas katalizators virsū.
un kurš tur vēl kko muldēja par čipošanu, nekāda tolka m52 vadība no čipošanas negūst izņemot augstākus max rpm, punkts
Kā ta nedod. Indukcijas skaņa
Hiflow cat. - lielas caurplūdes katalizators.
Nu un vai tad tas nav iemesls ? Pacelt rpm ?
Hiflow cat. - lielas caurplūdes katalizators.
Nu un vai tad tas nav iemesls ? Pacelt rpm ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Šitas frukts jau padsmit gadus nodarbojas ar čipošanu/modificēšanu un ir viens no UK spicākajiem, ne to vien izspiedīs no dzinējiem.Ilmārs <<Džiga>> rakstīja:Nu nezinu kaut kā neticās
http://www.bwchiptune.co.uk/
Te viņam caur PM var uzrakstīt:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f12 ... s-t127572/
Useris: bwchiptune
zuze. kur tur ir teikts, ka viņam ir hi flow cat?
paceļot rpm jaudu vairāk neiegūsi, paskaties uz dyno līknēm un pie kādiem rpm ir max grieze un max zirgi.
amish es jau neticu tam tur tavam uk fruktam, jo es pats esmu rakājies pa m52 motora vadību.
un viņa dyno līknes ar tipa standarta vadību: kaut kā arī neticās, jo tur standarta līkne beidzas pie ~6700 rpm, vadības blokā standartā ierakstīti CIETI 6512 vai 6524 rpm atkarība no vadības bloka izlaiduma...
paceļot rpm jaudu vairāk neiegūsi, paskaties uz dyno līknēm un pie kādiem rpm ir max grieze un max zirgi.
amish es jau neticu tam tur tavam uk fruktam, jo es pats esmu rakājies pa m52 motora vadību.
un viņa dyno līknes ar tipa standarta vadību: kaut kā arī neticās, jo tur standarta līkne beidzas pie ~6700 rpm, vadības blokā standartā ierakstīti CIETI 6512 vai 6524 rpm atkarība no vadības bloka izlaiduma...
Nav uzbrauciens, bet nevar būt tā, ka Tu vnk nezini kā to izdarīt? Tas jau uzreiz nenozīmē, ka to nevar...
Ja Tev taisnība, tad sanāk, ka mūsu priekšā ir viens no labākajiem programmētājiem kāds staigājis pa šo zemi.
Ja Tev taisnība, tad sanāk, ka mūsu priekšā ir viens no labākajiem programmētājiem kāds staigājis pa šo zemi.
tas ka tu varbuut kadreiz esi megjinajis ko dariit tas nenozimee ka tu maaki to dariitseeingman rakstīja:koniskais filtrs neko nedod un scorpion cat-back nozīmē ka viņam ir scorpion izpūtējs no katalizatora uz aimuguri, nevis kaut kāds lielais katalizators... izpūtējs noteikti ar divām trubām, ka 325 & 328zuze91 rakstīja:Aizmirsi piebilst ka viņam vel KW koniskais un lielas caurplūsmas katalizators virsū.
un kurš tur vēl kko muldēja par čipošanu, nekāda tolka m52 vadība no čipošanas negūst izņemot augstākus max rpm, punkts
ja ir motoram daudz kas uzlabots tad var gan vinju nocipot un savest visu vadibu kaa vajag protams nav nekadi mega zirgi bet varbut ap 10hp snak palielinat
ja jau koniskais filtrs neko nedod tad nafig visam jaudigaam masinam vinji ir ko?
cik es zinu tad vairak un aukstaks gais palidz motoram
Instagram INDIGAIS
Tik 99% no konisko filtru lietotājiem to lieto nepareizi.., un sanāk, ka piegādā vairāk silto gaisu, nevis auksto. Jāizolē tas koniskais un jācenšas pievadīt vairāk aukstā gaisa, tad būs ieguvums, bet minimāls.
dogMa rakstīja:Tik 99% no konisko filtru lietotājiem to lieto nepareizi.., un sanāk, ka piegādā vairāk silto gaisu, nevis auksto. Jāizolē tas koniskais un jācenšas pievadīt vairāk aukstā gaisa, tad būs ieguvums, bet minimāls.
Tieši šādu domu gribēju rakstīt...
e36
nu tas jau pats pa sevi saprotams ka visu vajag uzstadit pareizi nevis kautkaa tik lai ir.
Instagram INDIGAIS
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right