m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 24
- chevron_right
lūk arī pierādījums tam, ka alumīnija bloks ir spējīgs.
Cilvēks ar žopametru nomērija 400zs jaudu, bet uz stenda sanāca 490 zirgi un 600Nm grieze:
modifikācijas:
- m52b28 (from e36 328ia)
- Aluminum cylinder block
- m50 connecting rods
- Athena cooper ring head gasket
- Upgraded VANOS
- e34 m50 oil pan, suction pipe and rubber mountings
- Non-vanos m50b20 intake cam machined to fit as exhaust cam
- m54b30 intake cam
- s50 oil filter housing
- s50 oil cooler
- e36 radiator from model with air conditioning
- Rewon Motors turbo manifold
- Holset hx35 turbocharger
- Turbosmart 45mm replica wastegate
- 3” RST exhaust
- Vibrant stealth RST rear silencer
- Vibrant E-VAC
- 2,5” charge piping
- 450x300mm välijäähdytin
- Biltema dump valve
- Siemens DEKA 870cc injectors
- KdFi PnP v1.4 engine management (megasquirt II v3.0)
- VW n75 boost controller valve
- PLX DM-6 + SM-AFR wide band lambda
- BMC air filter
https://www.youtube.com/watch?v=RNDAEYGqoY0
Cilvēks ar žopametru nomērija 400zs jaudu, bet uz stenda sanāca 490 zirgi un 600Nm grieze:
modifikācijas:
- m52b28 (from e36 328ia)
- Aluminum cylinder block
- m50 connecting rods
- Athena cooper ring head gasket
- Upgraded VANOS
- e34 m50 oil pan, suction pipe and rubber mountings
- Non-vanos m50b20 intake cam machined to fit as exhaust cam
- m54b30 intake cam
- s50 oil filter housing
- s50 oil cooler
- e36 radiator from model with air conditioning
- Rewon Motors turbo manifold
- Holset hx35 turbocharger
- Turbosmart 45mm replica wastegate
- 3” RST exhaust
- Vibrant stealth RST rear silencer
- Vibrant E-VAC
- 2,5” charge piping
- 450x300mm välijäähdytin
- Biltema dump valve
- Siemens DEKA 870cc injectors
- KdFi PnP v1.4 engine management (megasquirt II v3.0)
- VW n75 boost controller valve
- PLX DM-6 + SM-AFR wide band lambda
- BMC air filter
https://www.youtube.com/watch?v=RNDAEYGqoY0
Konkrets un vienkarshs jautajums.
ir sheit kads daba salidzinajis m50b20 un m50b25 iepludes kolektorus?
šobrid, skatoties uz abiem, tie izskatās identiski...
ir sheit kads daba salidzinajis m50b20 un m50b25 iepludes kolektorus?
šobrid, skatoties uz abiem, tie izskatās identiski...
Uz aci pat redzams ka 2.5 ir resnākas ieplūdes ribasEkimons rakstīja:Konkrets un vienkarshs jautajums.
ir sheit kads daba salidzinajis m50b20 un m50b25 kolektorus?
šobrid, skatoties uz abiem, tie izskatās identiski...
Ieplūdes vai izplūdes?Ekimons rakstīja:Konkrets un vienkarshs jautajums.
ir sheit kads daba salidzinajis m50b20 un m50b25 kolektorus?
šobrid, skatoties uz abiem, tie izskatās identiski...
Ieplūdes kolektori pat uz aci redzams, kā atšķiras.
Izplūdes kolektori gan vienādi
Nu,nebrauks vis garām. Tas,ka ar to kfalitatīvi sabūvēto strokeri brauks ilgāk,kā ar lētu gliemežprojektu,jāpiekrīt. Tur ir tas turbo mīnuss-zūd uzticamība/paļaušanās uz aparātu kopumā,ka tiksi vienmēr no a uz z(bet tas ar, cik kvalitatīvi sabūvēts un cik tuvu pie agregētu izjukšanas robežas tiek darbināts setups). Ja Vasjam motora resurss(motora ne turbiinas) būs 10k km un Pēcim būs 50k,tad noteikti Vasjka jau visas mazās būs pa priekšu salasījis un Petjka lasīs sēnesSancix rakstīja:@bubucis
Kvalitātīvs "pētera" atmosfērnieks brauks garām vasjas bezbudžeta gliemezim.
Ja budžets 3,5k + tad cita runa, bet ne jau pa 1k uzbūvēt turbo......
Un tam klāt vajadzētu likt resursu, ne jau vasja nobrauks 10k km ar bezbudžeta turbo, kamēr pēteris mazajās laidīs vismaz 50k km
Nu tas tā
p.s salīdzinājums ir starp b30 strokeru un Bxx turbo budžeta varintā 1,5k Eur
Bet nu labi,cik saprotu te tāpat 98% turpinās dročīt uz m50 kolektoru n'shit setupiem, wannabe Shveices pulksteņu tehnoloģiju bīdītāji,ceļot pa 10zs augšā,mainot/piemeklējot pa detaļai.
P.S. Man liekās 90tajos BMW nolaida lažu, ka nelaida uz konveijera turbomotorus, tikai nesen saprata,ka bez turbo nav nākotnes.
Tikai un vienīgi dēļ emisiju normām bmw pārgāja uz turbo, tā pat kā visi pārējie
Labi pargaja uz turbo bet pec 10 gadi nak ella ara pa izputeju to vini nepareikinajakars rakstīja:Tikai un vienīgi dēļ emisiju normām bmw pārgāja uz turbo, tā pat kā visi pārējie
Rihis rakstīja:Labi pargaja uz turbo bet pec 10 gadi nak ella ara pa izputeju to vini nepareikinajakars rakstīja:Tikai un vienīgi dēļ emisiju normām bmw pārgāja uz turbo, tā pat kā visi pārējie
Jebkuram motoram ir savs mūžs. Nepis kapeiku, uztaisi normālu apkopi un brauc tālāk.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
http://audi-style.lv/forum/topic/5021-d ... ngs/page-1
Nu tad,te topika autors var palasīt info par atmo motoru jaudas celšanu,būtu noderīgi arī kādu grāmatiņu palasīt teorijas. Tur gan ir aprakstīts par rAudi dzinēju,bet būtību nemaina. Formulas,teorija nedaudz. Bet ganjau, ka šis ir kocmocs priekš wannabe 300hp b28 N/A būvētāja.... A kas zin,varbūt pavelkās.
Nu tad,te topika autors var palasīt info par atmo motoru jaudas celšanu,būtu noderīgi arī kādu grāmatiņu palasīt teorijas. Tur gan ir aprakstīts par rAudi dzinēju,bet būtību nemaina. Formulas,teorija nedaudz. Bet ganjau, ka šis ir kocmocs priekš wannabe 300hp b28 N/A būvētāja.... A kas zin,varbūt pavelkās.
Tad DETTi, 2džei-zī, audi AANusi,3B utt. 90 gadu leģendas arī tikai dēļ emisijām sāka krāmēt iekšā?kars rakstīja:Tikai un vienīgi dēļ emisiju normām bmw pārgāja uz turbo, tā pat kā visi pārējie
BMW turbo motori jau bija sen, kā arī Alpina jau uz BMW ļoti sen lika turbo. Šobrīd tiešām tas viss ir emisiju dēļ.
Bubuci, pats ko esi uzbūvējis?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Izplūdes sadalene no M50 nevanosa ieplūdes sadalene
Tas ir domats no m50b25, vai no 2,0 ari der?
Tas ir domats no m50b25, vai no 2,0 ari der?
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Abiem ir vienādas.
nav vienādaskasp1js rakstīja:Abiem ir vienādas.
vienāds ir pacēlums un grādi. šis tas tur atšķiras parametros. Bet likt var mierīgi.
M50b20 uzinstalējis bomāru degvielas kitu.he9600 rakstīja:Bubuci, pats ko esi uzbūvējis?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
B20 kolektoru nemaz nedrikst likt kur citur ka uz b20 galvas, savadak blives sanak kanalos ieksa un tas var iesukt motora.Ekimons rakstīja:Konkrets un vienkarshs jautajums.
ir sheit kads daba salidzinajis m50b20 un m50b25 iepludes kolektorus?
šobrid, skatoties uz abiem, tie izskatās identiski...
Gumijas blīves nav tas trakākais ko tas motors savā dzīvē ir apēdis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 24
- chevron_right