m52b28 uzlabošana

Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

13 Aug 2016, 17:05

lūk arī pierādījums tam, ka alumīnija bloks ir spējīgs.
Cilvēks ar žopametru nomērija 400zs jaudu, bet uz stenda sanāca 490 zirgi un 600Nm grieze:

modifikācijas:
- m52b28 (from e36 328ia)
- Aluminum cylinder block
- m50 connecting rods
- Athena cooper ring head gasket
- Upgraded VANOS
- e34 m50 oil pan, suction pipe and rubber mountings
- Non-vanos m50b20 intake cam machined to fit as exhaust cam
- m54b30 intake cam
- s50 oil filter housing
- s50 oil cooler
- e36 radiator from model with air conditioning
- Rewon Motors turbo manifold
- Holset hx35 turbocharger
- Turbosmart 45mm replica wastegate
- 3” RST exhaust
- Vibrant stealth RST rear silencer
- Vibrant E-VAC
- 2,5” charge piping
- 450x300mm välijäähdytin
- Biltema dump valve
- Siemens DEKA 870cc injectors
- KdFi PnP v1.4 engine management (megasquirt II v3.0)
- VW n75 boost controller valve
- PLX DM-6 + SM-AFR wide band lambda
- BMC air filter

https://www.youtube.com/watch?v=RNDAEYGqoY0
Ekimons
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 27 Jūn 2016, 00:24
Braucu ar: STI/328

13 Aug 2016, 17:16

Konkrets un vienkarshs jautajums.
ir sheit kads daba salidzinajis m50b20 un m50b25 iepludes kolektorus?
šobrid, skatoties uz abiem, tie izskatās identiski...
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 

13 Aug 2016, 17:22

Ekimons rakstīja:Konkrets un vienkarshs jautajums.
ir sheit kads daba salidzinajis m50b20 un m50b25 kolektorus?
šobrid, skatoties uz abiem, tie izskatās identiski...
Uz aci pat redzams ka 2.5 ir resnākas ieplūdes ribas
Profila bilde
ValtersD
Ziņojumi: 576
Pievienojies: 29 Apr 2015, 17:04
Braucu ar: 177
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 3
 

13 Aug 2016, 17:22

Ekimons rakstīja:Konkrets un vienkarshs jautajums.
ir sheit kads daba salidzinajis m50b20 un m50b25 kolektorus?
šobrid, skatoties uz abiem, tie izskatās identiski...
Ieplūdes vai izplūdes?

Ieplūdes kolektori pat uz aci redzams, kā atšķiras.
Izplūdes kolektori gan vienādi
Lietotas E36 Rezerves daļas!
Attēls
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

14 Aug 2016, 04:07

Sancix rakstīja:@bubucis

Kvalitātīvs "pētera" atmosfērnieks brauks garām vasjas bezbudžeta gliemezim.

Ja budžets 3,5k + tad cita runa, bet ne jau pa 1k uzbūvēt turbo......
Un tam klāt vajadzētu likt resursu, ne jau vasja nobrauks 10k km ar bezbudžeta turbo, kamēr pēteris mazajās laidīs vismaz 50k km :D
Nu tas tā :D
p.s salīdzinājums ir starp b30 strokeru un Bxx turbo budžeta varintā 1,5k Eur
Nu,nebrauks vis garām. Tas,ka ar to kfalitatīvi sabūvēto strokeri brauks ilgāk,kā ar lētu gliemežprojektu,jāpiekrīt. Tur ir tas turbo mīnuss-zūd uzticamība/paļaušanās uz aparātu kopumā,ka tiksi vienmēr no a uz z(bet tas ar, cik kvalitatīvi sabūvēts un cik tuvu pie agregētu izjukšanas robežas tiek darbināts setups). Ja Vasjam motora resurss(motora ne turbiinas) būs 10k km un Pēcim būs 50k,tad noteikti Vasjka jau visas mazās būs pa priekšu salasījis un Petjka lasīs sēnes :lol:
Bet nu labi,cik saprotu te tāpat 98% turpinās dročīt uz m50 kolektoru n'shit setupiem, wannabe Shveices pulksteņu tehnoloģiju bīdītāji,ceļot pa 10zs augšā,mainot/piemeklējot pa detaļai.
P.S. Man liekās 90tajos BMW nolaida lažu, ka nelaida uz konveijera turbomotorus, tikai nesen saprata,ka bez turbo nav nākotnes.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

14 Aug 2016, 07:01

Tikai un vienīgi dēļ emisiju normām bmw pārgāja uz turbo, tā pat kā visi pārējie :rolleyes:
Rihis
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 15 Sep 2011, 12:16
Braucu ar: e36 tauring

14 Aug 2016, 07:42

kars rakstīja:Tikai un vienīgi dēļ emisiju normām bmw pārgāja uz turbo, tā pat kā visi pārējie :rolleyes:
Labi pargaja uz turbo bet pec 10 gadi nak ella ara pa izputeju to vini nepareikinaja :hahaha:
Profila bilde
r3served
Ziņojumi: 782
Pievienojies: 23 Nov 2015, 00:14
Braucu ar: e91, e36
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 1
 

14 Aug 2016, 08:14

Rihis rakstīja:
kars rakstīja:Tikai un vienīgi dēļ emisiju normām bmw pārgāja uz turbo, tā pat kā visi pārējie :rolleyes:
Labi pargaja uz turbo bet pec 10 gadi nak ella ara pa izputeju to vini nepareikinaja :hahaha:

Jebkuram motoram ir savs mūžs. Nepis kapeiku, uztaisi normālu apkopi un brauc tālāk.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

14 Aug 2016, 08:43

http://audi-style.lv/forum/topic/5021-d ... ngs/page-1

Nu tad,te topika autors var palasīt info par atmo motoru jaudas celšanu,būtu noderīgi arī kādu grāmatiņu palasīt teorijas. Tur gan ir aprakstīts par rAudi dzinēju,bet būtību nemaina. Formulas,teorija nedaudz. Bet ganjau, ka šis ir kocmocs priekš wannabe 300hp b28 N/A būvētāja.... A kas zin,varbūt pavelkās.
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

14 Aug 2016, 08:59

kars rakstīja:Tikai un vienīgi dēļ emisiju normām bmw pārgāja uz turbo, tā pat kā visi pārējie :rolleyes:
Tad DETTi, 2džei-zī, audi AANusi,3B utt. 90 gadu leģendas arī tikai dēļ emisijām sāka krāmēt iekšā?
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

14 Aug 2016, 11:47

BMW turbo motori jau bija sen, kā arī Alpina jau uz BMW ļoti sen lika turbo. Šobrīd tiešām tas viss ir emisiju dēļ.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

14 Aug 2016, 11:54

Bubuci, pats ko esi uzbūvējis?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Richus
Ziņojumi: 798
Pievienojies: 23 Mar 2012, 15:51
Braucu ar: 350hp 700n
Reputācija: 6
 

14 Aug 2016, 12:49

Izplūdes sadalene no M50 nevanosa ieplūdes sadalene

Tas ir domats no m50b25, vai no 2,0 ari der? :rolleyes:
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

14 Aug 2016, 12:56

Abiem ir vienādas.
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

14 Aug 2016, 15:19

Ir viena M50 ieplūdes sadalene. Stāv maisiņā. :hahaha:
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

14 Aug 2016, 20:32

kasp1js rakstīja:Abiem ir vienādas.
nav vienādas :giggle:
vienāds ir pacēlums un grādi. šis tas tur atšķiras parametros. Bet likt var mierīgi.
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

14 Aug 2016, 21:44

.
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

14 Aug 2016, 23:28

he9600 rakstīja:Bubuci, pats ko esi uzbūvējis?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
M50b20 uzinstalējis bomāru degvielas kitu.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

15 Aug 2016, 10:06

Ekimons rakstīja:Konkrets un vienkarshs jautajums.
ir sheit kads daba salidzinajis m50b20 un m50b25 iepludes kolektorus?
šobrid, skatoties uz abiem, tie izskatās identiski...
B20 kolektoru nemaz nedrikst likt kur citur ka uz b20 galvas, savadak blives sanak kanalos ieksa un tas var iesukt motora.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Aug 2016, 10:16

Gumijas blīves nav tas trakākais ko tas motors savā dzīvē ir apēdis :D