Strokeri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 18
- chevron_right
IXt jau ir tāds dzinēja swaps.... Ļoti daudz naudas..funkyasshit rakstīja:Sākiet labāk N sēriju swapot. Es vēl aizviem gaidu kādu 3.0 bi-turbo ieswapotu no 335i.
Cik pats motors maksā? 3k?
Dzinējs tur ir mazākā problēma.....
Tur vispirms vajag labi apčakarēt to vadību, lai tā domātu ka viss ir ok un ļautu tam motoram normāli griezties. (ja protams neuzliek vnk kādu standalone vadību)
M Power or no power..
Cik liels dilums, piemēram m50b25 dzinējam vairāk nav pieļaujams? Cik sotkas?
šeit atradīsi sev nepieciešamo infupoweredgarage rakstīja:Cik liels dilums, piemēram m50b25 dzinējam vairāk nav pieļaujams? Cik sotkas?
http://tis.bmwcats.com/
M Power or no power..
Tādas pašas lapas ne po russkij nav?
Latviski toč nav
Angliski?-AF- rakstīja:Latviski toč nav
Kaut kā parasti visas tehniskāka rakstura lapas ir krieviski
Ar translate tur tādu sūdu iztulko, ka reizēm pat nevar saprast, kas tur īsti teikts.
Man der angliski tikai un vienīgi, es vispār esmu pārsteigts, ka nav tāda info angļu valodā.
Man der angliski tikai un vienīgi, es vispār esmu pārsteigts, ka nav tāda info angļu valodā.
A bit rakstīja:šeit atradīsi sev nepieciešamo infupoweredgarage rakstīja:Cik liels dilums, piemēram m50b25 dzinējam vairāk nav pieļaujams? Cik sotkas?
http://tis.bmwcats.com/
Ko Tu domā ar tām bremzēm? Kāda saistība bremzēm ar galvas blīvi? Tas ka ūdens vakumņikā?Linda rakstīja:Aha, tik kad pērciet savus m54 no šķilteņiem pajautājiet pārdevējam vai autiņam pēdējā laikā bremzes nebija tādas dīvainas...
Savādāk galvas blīvi var nākties mainīt
Es nopietni.
Un ja man vajadzētu vēlreiz izšķirties par strokeri vai m54, visos gadījumos tas būtu strokeris (bez kaut kāda noteikta pamatojuma, ka labāk iet utt.,), bet visdrīzākais s50
Tieši tā, it īpaši pērkot motorus no lietainās Anglijas, cik lasīju ļoti daudzi sastopas ar to, vismaz tur.
Pati šito nezināju, tik kad Ģirts ar Seeingman vienam e39 meklēja iemeslu kāpēc karst augšā, ja nezuda tosols utt., pirmās pazīmes bija tieši cietas bremzes.
Izradās, ka e46 un e39 tas ir visai raksturīgi un regulāri ir jātīrā tā vieta, kur bremžu pastiprinātājs dzīvo, ja negrib, lai tas kādā jaukā rudens dienā beidzās ar hidrotriecienu.
Slēpts saturs: Parādīt
Izradās, ka e46 un e39 tas ir visai raksturīgi un regulāri ir jātīrā tā vieta, kur bremžu pastiprinātājs dzīvo, ja negrib, lai tas kādā jaukā rudens dienā beidzās ar hidrotriecienu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Kad m50 blokā liek dīzeļa kloķi, kura plāksne pret eļļas kulšanos der, jāliek?
Vnk. kad liku m50 blokā 2.8 kloķi no m54 dzinēja, tad derēja no m50b20 tā plāksne..
Vnk. kad liku m50 blokā 2.8 kloķi no m54 dzinēja, tad derēja no m50b20 tā plāksne..
tā pati, kas 2.8 kloķenei.poweredgarage rakstīja:Kad m50 blokā liek dīzeļa kloķi, kura plāksne pret eļļas kulšanos der, jāliek?
Vnk. kad liku m50 blokā 2.8 kloķi no m54 dzinēja, tad derēja no m50b20 tā plāksne..
m57 dizelja klokjene tapat vien nederees vinjai ir jaizgatavo pagarinājums aptuveni 4 cm lielspoweredgarage rakstīja:Kad m50 blokā liek dīzeļa kloķi, kura plāksne pret eļļas kulšanos der, jāliek?
Vnk. kad liku m50 blokā 2.8 kloķi no m54 dzinēja, tad derēja no m50b20 tā plāksne..
Bet sakiet kadas atsauksmes par ebreja zirnekliem prieks atmosferas pod m// kopijas jo m// kolektors maksaa 300 un uz augsu bet to var pa 100 dabuut
Parādi kur kopiju pa 100 var dabūt ? Tūlīt pat nopirkšu.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Nu 140 eur ar shipingu un muitu http://www.ebay.com/itm/1992-1999-BMW-M ... 88&vxp=mtrValtersZ rakstīja:Parādi kur kopiju pa 100 var dabūt ? Tūlīt pat nopirkšu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 18
- chevron_right