Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- …
- 89
- chevron_right
Beidz stāstīt muļķības, kad es ko sliktu teicu par Jāni? Teicu ka viņam ir arī problēma ar maģistrālo degvielu, un viņš to arī labi zināja!!!
Un par cik bija problēma kā tev, tad arī meta eroru kā tev!
Tākā lūdzu, abiem ir līdzīga problēma tiekat galā!
Un par cik bija problēma kā tev, tad arī meta eroru kā tev!
Tākā lūdzu, abiem ir līdzīga problēma tiekat galā!
Pēdējais labojis -AF- - 13 Mar 2016, 22:04, kopā labots 1 reizi.
Beigtu sprauslu var parādīt tikai stendscipruss18 rakstīja:Bljin,es izdzesu musu saraksti tavi vardi-nav ideaali,bet ir ok.un nakamais teksts bija,tad vakaraa chipojam?!un pasaki,ka taa nebija.Tu pat Marihuanam nevareji ar 270hp uztaisiit ka nobaro suuknis sisteemu.
Bet pa lielam man pohuj.Tu nodirs Marihuanu,vins un karos ari neko labu par tevi nesaka.
Pa lielam es nochipoju auto un esmu apmierinaats.ja kkas noklasies,pats bushu vainiigs
Un teksts pec tam,kad biju baakas suknja filtru iztiirijis,cik tad man bija spiediens?un jaa,man bija suknis no 2.0d un tagad uzliku citu no 3.0d.tai pashaa laikaa Tu man pat nevareji pateikt ka man sprausla beigta bija
Ko tev tikšanās bŗīdī teicu, ir ka korekcija nav laba bet ir normas robežās, precīzi pateiks tikai uzliekot uz stenda.
Prieks ka esi cita cilvēka klients
Liels bērns esi Tu, ka tagad sāc te iepīt citus cilvēkus un no sērijas vien atante teica!
AF atslabsti.es tev prasiju cik par diagnostiku maksaat,Tu teici ka neko!un ja ari man bus kada problema ,tad Marihuans to risinaas.
Nesaprotu sho cita kantora nodirsanu
Nesaprotu sho cita kantora nodirsanu
ar kompatu pa brugji
-AF- rakstīja:Beidz stāstīt muļķības, kad es ko sliktu teicu par Jāni? Teicu ka viņam ir arī problēma ar maģistrālo degvielu, un viņš to arī labi zināja!!!
Un par cik bija problēma kā tev, tad arī meta eroru kā tev!
Tākā lūdzu, abiem ir līdzīga problēma tiekat galā!
Es zinu kaa tikt galaa,paldies
ar kompatu pa brugji
Viss, kā sāku, tā beigšu šo oftopiku.
Virzienu kur meklēt tev teicu, un tu jau zini. Kā to darīt arī tev pateicu Varu pateikt vislielāko padomu, ja liksi Jaunas detaļas, tad arī būs garantēti, ka viss strādās
Virzienu kur meklēt tev teicu, un tu jau zini. Kā to darīt arī tev pateicu Varu pateikt vislielāko padomu, ja liksi Jaunas detaļas, tad arī būs garantēti, ka viss strādās
Es tev atklasu noslepumu,beigaas es saliku jaunas detaljas.tagad nomainishu varstu reikaa
ar kompatu pa brugji
reikā nav vārsta m57 motoram, tur ir spiediena devējs kurš mēra augstspeidienu
zemspiedienu mēra devējs uz filtra, to var mēģināt manīt pret citu, bet tas nemēd tā čakarēt prātu, bet pamēģināt var, jo tas nav dārgs un sarežģits prieks
spiedienu regulē regulātors sūknī, to var parbaudīt kopā ar sūkni, maksā 30-40e Neringā
bet tiem gar to maza daļa, jo šis sūknis nesūc degvielu, bet tikai paaugstina spiedienu, apjomu padod maģistrālais un bākas sūkņi.
ļoti rets gadījums, bet cilvēki mēdz sūdzēties, ka detaļā nr 8 jeb degvielas temperatūras vārsts, mēdz noklāties un laist degvielu vienmēr no abratkas uz bāku, neturēt abratkas speidienu.
zemspiedienu mēra devējs uz filtra, to var mēģināt manīt pret citu, bet tas nemēd tā čakarēt prātu, bet pamēģināt var, jo tas nav dārgs un sarežģits prieks
spiedienu regulē regulātors sūknī, to var parbaudīt kopā ar sūkni, maksā 30-40e Neringā
bet tiem gar to maza daļa, jo šis sūknis nesūc degvielu, bet tikai paaugstina spiedienu, apjomu padod maģistrālais un bākas sūkņi.
ļoti rets gadījums, bet cilvēki mēdz sūdzēties, ka detaļā nr 8 jeb degvielas temperatūras vārsts, mēdz noklāties un laist degvielu vienmēr no abratkas uz bāku, neturēt abratkas speidienu.
ko labu var izdarit ar 1,8tds?
to kad izmest miskaste to es zinu ari ja
no 2,5tdsa turbina neder ja?
kka ar 90hp negribas vizinaties rinki
to kad izmest miskaste to es zinu ari ja
no 2,5tdsa turbina neder ja?
kka ar 90hp negribas vizinaties rinki
Ko tu darisi ar 2'5tds turbinu?
es tik uzprasiju-AF- rakstīja:Ko tu darisi ar 2'5tds turbinu?
Nevienam nekādu ideju nav?Krabiz rakstīja:Situācija tāda:
E34 TDS
Čomam ieskrēja durvīs, rezultātā noplīsa kkāda trubiņa degvielas filtram, mainīja filtru, bet mēginot pielaist serviss nokāva bākas sūkni(moš jau bija beigts) un tā arī nepielaida. Citā servisā nomainīja bākas sūkni, pielaida un atdeva auto. Čoms kārtīgi pabraukājās un pagāzēja, lai iziet gaiss no sistēmas. BET tagad auto vispār neiet un pēc pāris min stāvēšanas tukšgaitā noslāpst. Pēc tam var knapi pielaist un braucot parādījušies melni dūmi. Pirms tam dzinējs šķīlās un brauca ļoti labi, jo bija restaurēts sūknis un labas saregulētas sprauslas. Neesmu vēl uzmetis aci, bet varētu būt, ka nomiris MAP vai viņam atvienojusies trubiņa, tas izskaidrotu jaudas zudumu, bet kāpēcun grūti pielaist pēc noslāpšanas?
Šodien čomu satiku, teica, ka tagad lec ļoti slikti, no kādas astotās, desmitās reizes un tad knapi pielec.
Joprojām gaiss sistēmā?
neliec enģeļus
1.8tds ies mazliet ņiprāk, ja egr aiztaisa ciet, laikam derēja 50 centu monēta.AndzaK_LV rakstīja:es tik uzprasiju-AF- rakstīja:Ko tu darisi ar 2'5tds turbinu?
neliec enģeļus
Pēc EGR delete 1.8tds pat satiksmē var iekļauties, tāds jaudas pieaugums ka sajūgs sāka slidēt.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
es nopietni ja
Bet es arī.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
a nu ka stasti kur ta huina jaglushi cietJānis.P rakstīja:Bet es arī.
pie izpludes kolektora?
Vienā vai otrā galā, es pieliku pie paša egr vārsta monētu priekšā, tur vienk. vieglāk tikt klāt.
Tiešām iet jūtami labāk.
Tiešām iet jūtami labāk.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
pilnīgas muļķībasKrabiz rakstīja:1.8tds ies mazliet ņiprāk, ja egr aiztaisa ciet, laikam derēja 50 centu monēta.AndzaK_LV rakstīja:es tik uzprasiju-AF- rakstīja:Ko tu darisi ar 2'5tds turbinu?
dēļ tā kolektors neaizkakāsies ciet 15 gadu laikā
bet toties auto zaudēs cēlienu pie maziem rpm un sils ilgāk
p.s EGR ir vaļā līdz 1500rpm
cita lieta ja EGR netaisās ciet, bet ir vaļā visu laiku...
Sveiki, ir tada problema ar e36 2.5tds, loti slikti lec kad pielec slapst nost un ir jatur gaze, vis paadijas kopa ar metalisku skanju motora, jauda itka ir itka nav no vietas uzskaot viss ir ok ja gaze, bet ja piemeram brauc uz 60 5.taja atruma iedod gridu 0 rekacija, iemt 3.atruma vis ok, ta skanja dzirdama braucat lidz 3k apgriezieniem pectam paliek mazaka, viss otors kratas un ir ljoti skalsh, meginaju mainit sprauslas 0 izmainjas, varbut kads var plaidzet?
Ja motors dikti kratās, varbūt vērts paskatīties vai nav saplīsis kāds dzinēja spilvens
neliec enģeļus
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- …
- 89
- chevron_right