dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- …
- 350
- chevron_right
Ja nemaldos, tad nāk.
super paldies
varbūt kads zin kur ir relejs kas atbil par šo sukni ? negribu raut nost baku bet nu ja neatradišu tad vien ņemšu nost
nav tikko iemests dzinējs m50/m40 vietā? Ja tā, tad visdrīzākais, ka nav viss kārtīgi savienots - ja ecu neredz auto ātrumu, tad tālāk arī neiegriezīsiintis rakstīja:m52b28 pie 5.5k RPM sāk purduļut un neceļ augstākus apgriezienus.
pie vainas kāds droseles stāvokļa devējs?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
No kāda auto nāk tas m52? Bet pēc idejas ir tā, kā he9600 saka. Vadības bloks neredz ātrumu.
Man bija ši pati problēma, Tev no ECU (neatceros konkrēti kurš vads) jāizvelk uz spidometra melnbalto vadu.(cik atceros viens tur tāds bija) un pēc tam kompī jānoņem kļūda, tad viss būshe9600 rakstīja:nav tikko iemests dzinējs m50/m40 vietā? Ja tā, tad visdrīzākais, ka nav viss kārtīgi savienots - ja ecu neredz auto ātrumu, tad tālāk arī neiegriezīsiintis rakstīja:m52b28 pie 5.5k RPM sāk purduļut un neceļ augstākus apgriezienus.
pie vainas kāds droseles stāvokļa devējs?
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Ja vienam klanim aprautas šāles, tad jāmaina visas vai var tikai nomainīt cietušās pret jaunām? Un kādās cenās var nopirkt šāles? M42B18
beidzot nopirku BMW 325 bet viņš neiet kā gribētos..
izmēriju kompresiju cilindros, visos 12 - 14
pieslēdzu pie kompja, rāda ka zondes problēma
Vai apmainot zondi problēma varētu atrisināties?
Kādi ir jūsu varianti ko meklēt, skatīties utt ?
izmēriju kompresiju cilindros, visos 12 - 14
pieslēdzu pie kompja, rāda ka zondes problēma
Vai apmainot zondi problēma varētu atrisināties?
Kādi ir jūsu varianti ko meklēt, skatīties utt ?
Nu skaties, ko esi saslēdzis, ar sarkanu apzīmēts tas, ko salaidi uz īso
isais.jpg
un varbūt tu vari pateikt kas tieši nodedzis? no tās shēmas es mas saprotu
isais.jpg
un varbūt tu vari pateikt kas tieši nodedzis? no tās shēmas es mas saprotu
ja jau šāles ir paspēts apraut, tad skaties vai nav izstiepts klanis un mēri kloķenes kakliņa ovalitāti, 95% ka arī ar jaunām šālēm pēc mēneša atkal būs klak, klak, klak.Nixon rakstīja:Ja vienam klanim aprautas šāles, tad jāmaina visas vai var tikai nomainīt cietušās pret jaunām? Un kādās cenās var nopirkt šāles? M42B18
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ir doma pirkt visu bloku ar veseliem klaņiem, šālēm, virzuļiem utt... Karoč visu motora apakšu. Un uzliekot to vajadzētu mainīt tās šāles? Gribas zināt cik lēts/dārgs ir tas prieks... Pie reizes gribētos uzlikt jaunus gredzenus. Cik tas ir vajadzīgs un kāds cipars, ja pats to visu dara?
Neesmu līdis iSkās, bet nu +/- cenām vajadzētu būt - klaņu šāles 20-25ls, pamatnieku 40-45ls, gredzeni 40ls
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
aizbraukt uz normālu diagnostiku paskatīties dzīvos datus, par zondi erroru var mest arī, ja ir sasniegta adaptāciju robeža un ronde tāpat rāda treknu/ liesu, pie šāda varianta vaina būs jau kaut kur citur ne zondē.kristapsRA rakstīja:beidzot nopirku BMW 325 bet viņš neiet kā gribētos..
izmēriju kompresiju cilindros, visos 12 - 14
pieslēdzu pie kompja, rāda ka zondes problēma
Vai apmainot zondi problēma varētu atrisināties?
Kādi ir jūsu varianti ko meklēt, skatīties utt ?
Bet ja tās šāles nav cietušas, cik liela ir vajadzība viņas nomainīt uz jaunām? Un ja nemainu pašas kloķenes, bet tikai klaņu šāles...he9600 rakstīja:Neesmu līdis iSkās, bet nu +/- cenām vajadzētu būt - klaņu šāles 20-25ls, pamatnieku 40-45ls, gredzeni 40ls
vai reali ir iepejams ka auto eed paraak daudz degvielu, nekaa vajadzetu, ja atgazu testaa viss ir vislabakajaa kartibaa? tikuntaa liekas ka autinjam paarak garso bendzins, kautgan viss liekas kartibaa
...
Vadi savienoti, no ecu atnāk brūns ar sarkanu, bet tpt neiet pilns pulkstens. var būt, ja ABS nedarbojas, tad neies tā lieta?jenchs rakstīja:Man bija ši pati problēma, Tev no ECU (neatceros konkrēti kurš vads) jāizvelk uz spidometra melnbalto vadu.(cik atceros viens tur tāds bija) un pēc tam kompī jānoņem kļūda, tad viss būshe9600 rakstīja:nav tikko iemests dzinējs m50/m40 vietā? Ja tā, tad visdrīzākais, ka nav viss kārtīgi savienots - ja ecu neredz auto ātrumu, tad tālāk arī neiegriezīsiintis rakstīja:m52b28 pie 5.5k RPM sāk purduļut un neceļ augstākus apgriezienus.
pie vainas kāds droseles stāvokļa devējs?
kāds var iemest bildi ar ecu ms41.0, kā pareizi skaitīt ieejas kompī
Sveiki!!!2.0 vanos.Pēdēja laikā esmu pamanījis ka braucot ar auto,dodot virsū gāzi,pie apgriezieniem 1800-2200 motoram vai kam citam ir uzradusies viberācija,,un dobja skaņa,,,viberāciju vislabāk tas ir sajūtams uz pedāļiem un grīdas,,bet kamēr auksts motors,tikmēr nav,un tukšgaitā uzdodot gāzi ar ļoti minemāla,,bet pie slodzes diezgan jūtama,,tas ir neatkarīgi ar kadu ātrumu brauc...un arī pēc 2200 apgriezieniem viss pazūd un iet ka ierasts,,,,vaikāds ir ar to saskāries???
Špaktele dara brīnumus...
Man abs arī negāja, ja tev vadi pareizi savienoti, tad kompī vajag noņemt visas kļudas, tad tai lietai jāiet! man melnbaltajam vadam no panela preti naak vads no ecu balts ar sarkanu/roza liniju un ik pa posmam dzeltani iekrasoti plekiishi, tas ir īstais!!! kura ieeja kompi bija tochna neatceros, tik tagad paskatijos kraasu, pravodka orgniala m52b28
Vadi savienoti, no ecu atnāk brūns ar sarkanu, bet tpt neiet pilns pulkstens. var būt, ja ABS nedarbojas, tad neies tā lieta?
kāds var iemest bildi ar ecu ms41.0, kā pareizi skaitīt ieejas kompī
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
man pravotka ir no m52b20, kurai nav tevis dotā krasojuma vada un nav arī to divu OBD (vai kā viņus tur sauc) štekeru, bet ir tikai viens!
to kļūdu var dzēst paturot klemmes kopā, vai obligāti jāslēdz pie kompja?
kāds varbūt var palīdzēt atrast diagrammu kompim ms41.0, jo viņam atšķiras kkas ar ieejām un izejām no ms41.1
to kļūdu var dzēst paturot klemmes kopā, vai obligāti jāslēdz pie kompja?
kāds varbūt var palīdzēt atrast diagrammu kompim ms41.0, jo viņam atšķiras kkas ar ieejām un izejām no ms41.1
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- …
- 350
- chevron_right