dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- …
- 350
- chevron_right
etm, atrodams tepat forumā DIY sadaļā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Iesācējs pēc ETM neko nesapratīs, use google
es to otru štekeri atvienoju, pieslēdzu tikai vienu!!! tikai pēc tam neaizmirsti ecu iešut b28 vadību, kāds gudrāks elektriķis vai kas ar kompjiem ņemās gan jau māk! man ari no sākuma bija b25 vadība.intis rakstīja:man pravotka ir no m52b20, kurai nav tevis dotā krasojuma vada un nav arī to divu OBD (vai kā viņus tur sauc) štekeru, bet ir tikai viens!
to kļūdu var dzēst paturot klemmes kopā, vai obligāti jāslēdz pie kompja?
kāds varbūt var palīdzēt atrast diagrammu kompim ms41.0, jo viņam atšķiras kkas ar ieejām un izejām no ms41.1
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
man vadi ir tik no b20, ecu b28. viss strādā, pareizais vads ir tas brūnais ar sarkanu, kas pie ecu ir kā Pin 15 un štkerī kā pin 9, tik vajadzēja pabraukt un aizgāja viss
j
Yep viss pareizi, man tā arī likās vai nu pin 15 vai 14, tālāk gan jau točna pretī bija jābūt melnbaltajam vadam!intis rakstīja:man vadi ir tik no b20, ecu b28. viss strādā, pareizais vads ir tas brūnais ar sarkanu, kas pie ecu ir kā Pin 15 un štkerī kā pin 9, tik vajadzēja pabraukt un aizgāja viss
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
sveiki, lieta sekojosa izbraucot cauri kadai pelkei uzreiz itka atsaka viens stobrs kur varetu but kada vaina ? un ja auto nostav ilgak pa 24h tad piedarbinot apgriezieni leeka un atkal neiet ka jaiet...... bmw 318is 1992g
is'am tak nav sadalītāja...
ticamāk ka spolēs, svečvados saiet mitrums.
ticamāk ka spolēs, svečvados saiet mitrums.
Sveicinati.jautajums nebus gluzi par dzineju bet gan par starteri.
zage zage.auto dazadu iemeslu del nelec. un tad peksni kautkads "klakt" un sit pa startera releju
zage zage.auto dazadu iemeslu del nelec. un tad peksni kautkads "klakt" un sit pa startera releju
Sveiki. Lieta tāda,ka manam e36 ievērojami samazinājusies jauda uzrāvienā. Bet braucot apgriezienos virs 3tk,parādās tā kā otrā elpa un iet labi. Apgriezieni nepeld un motors darbojas nevainojami.Sveces,filtrus un visādus sīkumus esmu pārbaudījis. Varbūt vanosam prasās remkomplekts? Zondei taču ar to nebūtu nekāda sakara? Būtu labi,ja komentētu zinoši cilvēki Motors 2,5 vanosa Paldies.
kur īsti var atrast motora kodu ? zinu , ka kaut kur pie gaisa kolektora. derētu precīzāka vieta.
Uz bloka apakšējās daļas (pie kartera) ieplūdes pusē.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Diagnostika Izskatās pēc kāda devēja.duuj rakstīja:Sveiki. Lieta tāda,ka manam e36 ievērojami samazinājusies jauda uzrāvienā. Bet braucot apgriezienos virs 3tk,parādās tā kā otrā elpa un iet labi. Apgriezieni nepeld un motors darbojas nevainojami.Sveces,filtrus un visādus sīkumus esmu pārbaudījis. Varbūt vanosam prasās remkomplekts? Zondei taču ar to nebūtu nekāda sakara? Būtu labi,ja komentētu zinoši cilvēki Motors 2,5 vanosa Paldies.
Labāk neminēt,kas par vainu un aizdzīt bmw uz diagnostiku,tur arī parādīs kas strādā un kas nē, tā būs vienkāršāk priekš paša. zonde arī varētu būt pie vainas bet tad arī būtu novērojams degvielas patēriņa pieaugums.duuj rakstīja:Sveiki. Lieta tāda,ka manam e36 ievērojami samazinājusies jauda uzrāvienā. Bet braucot apgriezienos virs 3tk,parādās tā kā otrā elpa un iet labi. Apgriezieni nepeld un motors darbojas nevainojami.Sveces,filtrus un visādus sīkumus esmu pārbaudījis. Varbūt vanosam prasās remkomplekts? Zondei taču ar to nebūtu nekāda sakara? Būtu labi,ja komentētu zinoši cilvēki Motors 2,5 vanosa Paldies.
sveiki! par BMW īpašnieku kļuvu pirms pus gada vis bija ok līdz brīdim kad sāku saprast manam BMW tā dvēselīte ir padzisusi tad ar tāds jautājums man labāk mainīt motoru man bija m42 un mainīt uz m43 vai arī manu m42 taisīt un ja gribu atpakaļ īstos 140 lopus tad ko man mainīt gredzenus , virzuļus kas īsti būtu jādara, ar ko jāsāk!!!
Sveiki, ir parādijusies tāda kā metāliska skaņa, plūstoša, itkā kaut kas berztos. Skaņa vairāk metāliska, ir ļoti labi dzirdama salonā, pie maziem apgriezieniem, līdz 2k, stāvot vai braucot, itkā tukšgaitā tādas skaņas nav.
Skaņa ļoti labi dzirdama salonā,(pie izslēgtas mūzikas, pečkas), ārā itkā vispār nedzirdēju. Tukšgaitā nav, bet kā dot apgriezienus, tad parādās un līdz ar apgriezieni aug, arī skaņa palielinās, bet itkā virs kādiem 2-2,5k pazūd, vai arī nav vairāk dzirdama. Motors m52b25, kas var būt par problēmu, un cik viņa kritiska. Tagad vienkārši nav iespējams vest uz servisu(esmu patālu no mājām), tapēc arī jautāju, varbūt kāds zin/ir saskāries. Paldies
Skaņa ļoti labi dzirdama salonā,(pie izslēgtas mūzikas, pečkas), ārā itkā vispār nedzirdēju. Tukšgaitā nav, bet kā dot apgriezienus, tad parādās un līdz ar apgriezieni aug, arī skaņa palielinās, bet itkā virs kādiem 2-2,5k pazūd, vai arī nav vairāk dzirdama. Motors m52b25, kas var būt par problēmu, un cik viņa kritiska. Tagad vienkārši nav iespējams vest uz servisu(esmu patālu no mājām), tapēc arī jautāju, varbūt kāds zin/ir saskāries. Paldies
Skaņa nenāk no ātrumkloķa puses? Varbūt karājošais gaudo.
Itkā no priekšas, papētīšu tuvāk uzrakstīšu. Braucot, stāvot, ātrumā, vai neitrālajā, vienalga bij tāda skaņa, es sākumā braucu, domāju varbūt kas tika bremžu diskā, vai kur vēl(bij arī tā ka kardanā tiek kāds zars, un tad ir skaņa nepatīkama) bij kaut kas tamlīdzīgs, bet kad piebraucu stāvvietā, apstājos, ieslēdzu neitrālajā, tad pagāzēju un skaņa vienalga bij.. Tukšgaitā nav, kā tik paceļ virs 1k apgriezieniem, tā uzreiz vairāk un vairāk sadzirdama. Pie 2-2,5 vai nu vairs nedzird, vai nu pazūduteo rakstīja:Skaņa nenāk no ātrumkloķa puses? Varbūt karājošais gaudo.
kapec gribi no m42 motora opariet uz m43? saprastu ja gribetu uz m44 vai to pasu m42ivciks rakstīja:sveiki! par BMW īpašnieku kļuvu pirms pus gada vis bija ok līdz brīdim kad sāku saprast manam BMW tā dvēselīte ir padzisusi tad ar tāds jautājums man labāk mainīt motoru man bija m42 un mainīt uz m43 vai arī manu m42 taisīt un ja gribu atpakaļ īstos 140 lopus tad ko man mainīt gredzenus , virzuļus kas īsti būtu jādara, ar ko jāsāk!!!
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- …
- 350
- chevron_right