dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
x_X rakstīja:
uteo rakstīja:Skaņa nenāk no ātrumkloķa puses? Varbūt karājošais gaudo. :rolleyes:
Itkā no priekšas, papētīšu tuvāk uzrakstīšu. Braucot, stāvot, ātrumā, vai neitrālajā, vienalga bij tāda skaņa, es sākumā braucu, domāju varbūt kas tika bremžu diskā, vai kur vēl(bij arī tā ka kardanā tiek kāds zars, un tad ir skaņa nepatīkama) bij kaut kas tamlīdzīgs, bet kad piebraucu stāvvietā, apstājos, ieslēdzu neitrālajā, tad pagāzēju un skaņa vienalga bij.. Tukšgaitā nav, kā tik paceļ virs 1k apgriezieniem, tā uzreiz vairāk un vairāk sadzirdama. Pie 2-2,5 vai nu vairs nedzird, vai nu pazūd :o
ka tik tev taa skanja nenoak no kaarbas/izspiedejgultnja. un vispar reali nedzirdot to skanju neviens neko tev nepateiks, tikai tuksi minejumi vien bus
...
x_X
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 01 Okt 2012, 13:09
Armando rakstīja:ka tik tev taa skanja nenoak no kaarbas/izspiedejgultnja. un vispar reali nedzirdot to skanju neviens neko tev nepateiks, tikai tuksi minejumi vien bus
Nu tas jau saprotams, vienkārši uzjautāju, ja nu kas. Nedēļas nogalē dzīšu uz servisu, tad šeit iepostēšu kas un kā.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
kārtējais mans mistiskais jautājums. ceru uz jebkādām atbildēm. m50b25tu

situaacijas apraksts:
1. vienreiz reguleeju sadalenes, bet noreguleeju par spriegotaja tiesu nepareizi, tā teikt neatbrīvoju spriegotāju, pirms pievilku izplūdei skruves.
2. dzinējs strādā kā strādā daudz maz ok.
3. noregulēju precīzi sadalenes atlaižot spiregotāju.
4. tagad izmainjas ir tādas ka jūtu pat ka iet labāk visaados diapazonos. izteiktāk no 2000 uz augshu sajutu.

Problēma gan pirms regulācijām, gan pēc:
1. pielaižot pusuzsilušu dzinēju vai nostāvējušu 15 min
2. apgriezieni tukšgaitā rpininoties lēkā apmeeram 300-700. kamēr ripinies tikmēr lēkā, līdzko apstājies tā nostabilizējas uz 500
3. līdz ko uzsilst dzinējs da galam, tā viss ok apgriezieni stāv apmeeram 600-700, ripinoties tukšgaitā 800 laikam
4. pēc otreizējās sadaleņu regulācijas nedaudz vairāk šo problēmu sāku just. vienreiz pat pilsētā uz 3 km attalumu visu laiku lekāja, parasti pietika ar minuti divaam..

Otrs:
Kāpēc dzinējs tik jūtīgs uz tik mazu sadaleņu diapazona regulāciju, viņam vajadzēj tik ātri sajust? sajuuta taada, ka nepielāgojas iepriekšējiem sadaleņu rādījumiem.

Zināmie defekti:
1.viens detonācijas devējs pārplīsis, gnjau ka kārtīgi nestrādā.
2.otrs ka bendzīna atplūdes trubiņa ir pussaplacināta, kas agrāk bija ieplūdei, bet samainīju vietām uz atplūdi.
3.arī bija problēmas ar bākas ventilāciju, un ir nācies dzirdēt kā sūknis dūc, bet pagaidām iet.
4. droselses stāvokļa devējs rāda aizveerts (1,09 dazreiz 1,12)līdz 4,22 atveertam
kobreti sacītais .pieslēdzam ommetru pie 1 un 2 un lēnam atveram pāšu droseli,pretestībai ir laideni jāmainās no 1-4kOm
Kādas izdejas uz ko skatīties?
1.diganostika bijusi- nekā.
2. zonde, sveces, filtri, spoles, labas. gaisu nekur nesuuc, problēma patstāvīga, nemainās īpaši.
Pašam aizdomas uz uz vairākiem devējiem, piem droseles, abi temperatuuras, detonaacijas.
Galvenais neliek mieru- apgriezieni- un pielāgošanās. jo bez zondes negāja un vēl trakāk raustījās apgriezieni.. piebilde ir k&n paneļnieks un zirneklis.
Profila bilde
-KzX-
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 28 Sep 2011, 17:34
Braucu ar: E36 & 200sx
Sveiki ,320 e36 tika ieswapots 2.5 ,viss strādā ,vienīgi braucot vienmērīgi turot apgriezienus piem uz 2000 mašīna brīžiem pati atmetās ,itkā uz 2/3sek noģībst un atkal iet tālāk un tā pa laikam ,itkā pati atmestu gāzi uz mirkli.. Varbūt kādam tā ir gadijies? :rolleyes:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
jebkuraa robā vai kaadaa noteiktaa?
Profila bilde
-KzX-
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 28 Sep 2011, 17:34
Braucu ar: E36 & 200sx
jebkurā
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
tad lieku uz kaadu deveeju. jo jebkuraa robaa pie jebkuras slodzes( esi meeginaajis ar pilnu pedaali, vai atlaistu, vai tas vienmeeriigi rbaucot) gljuks notiek, tad vairaak skiet ka klokjenes, sadalenes.. neko citu nevaru iedomaaties kas pie noteiktiem dzineeja apgriezieniem trauceetu..
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Agris rakstīja:kārtējais mans mistiskais jautājums. ceru uz jebkādām atbildēm. m50b25tu

situaacijas apraksts:
1. vienreiz reguleeju sadalenes, bet noreguleeju par spriegotaja tiesu nepareizi, tā teikt neatbrīvoju spriegotāju, pirms pievilku izplūdei skruves.
2. dzinējs strādā kā strādā daudz maz ok.
3. noregulēju precīzi sadalenes atlaižot spiregotāju.
4. tagad izmainjas ir tādas ka jūtu pat ka iet labāk visaados diapazonos. izteiktāk no 2000 uz augshu sajutu.

Problēma gan pirms regulācijām, gan pēc:
1. pielaižot pusuzsilušu dzinēju vai nostāvējušu 15 min
2. apgriezieni tukšgaitā rpininoties lēkā apmeeram 300-700. kamēr ripinies tikmēr lēkā, līdzko apstājies tā nostabilizējas uz 500
3. līdz ko uzsilst dzinējs da galam, tā viss ok apgriezieni stāv apmeeram 600-700, ripinoties tukšgaitā 800 laikam
4. pēc otreizējās sadaleņu regulācijas nedaudz vairāk šo problēmu sāku just. vienreiz pat pilsētā uz 3 km attalumu visu laiku lekāja, parasti pietika ar minuti divaam..

Otrs:
Kāpēc dzinējs tik jūtīgs uz tik mazu sadaleņu diapazona regulāciju, viņam vajadzēj tik ātri sajust? sajuuta taada, ka nepielāgojas iepriekšējiem sadaleņu rādījumiem.

Zināmie defekti:
1.viens detonācijas devējs pārplīsis, gnjau ka kārtīgi nestrādā.
2.otrs ka bendzīna atplūdes trubiņa ir pussaplacināta, kas agrāk bija ieplūdei, bet samainīju vietām uz atplūdi.
3.arī bija problēmas ar bākas ventilāciju, un ir nācies dzirdēt kā sūknis dūc, bet pagaidām iet.
4. droselses stāvokļa devējs rāda aizveerts (1,09 dazreiz 1,12)līdz 4,22 atveertam
kobreti sacītais .pieslēdzam ommetru pie 1 un 2 un lēnam atveram pāšu droseli,pretestībai ir laideni jāmainās no 1-4kOm
Kādas izdejas uz ko skatīties?
1.diganostika bijusi- nekā.
2. zonde, sveces, filtri, spoles, labas. gaisu nekur nesuuc, problēma patstāvīga, nemainās īpaši.
Pašam aizdomas uz uz vairākiem devējiem, piem droseles, abi temperatuuras, detonaacijas.
Galvenais neliek mieru- apgriezieni- un pielāgošanās. jo bez zondes negāja un vēl trakāk raustījās apgriezieni.. piebilde ir k&n paneļnieks un zirneklis.
sagriez sadalenes un aizņemies no siika bloķētājus ;) tad apsakaties vai metkas ir pareizas ;)

par to stāvokļa deveju nezinu,kas Jums visiem ir :lol: savam mierīgi varu dabūt 1komu un tie 0,09 es domaju vispar neko neietekmē.

ja dzinējs brīvgaitā purinās,kā v8 tad ļoti iespējam,ka tā ir GMM vaina.
Profila bilde
ivciks
Ziņojumi: 87
Pievienojies: 12 Apr 2012, 11:41
Braucu ar: 325, gāzmobīlis

05 Okt 2012, 19:10

Armando rakstīja:
ivciks rakstīja:sveiki! par BMW īpašnieku kļuvu pirms pus gada vis bija ok līdz brīdim kad sāku saprast manam BMW tā dvēselīte ir padzisusi :sad: tad ar tāds jautājums man labāk mainīt motoru man bija m42 un mainīt uz m43 vai arī manu m42 taisīt un ja gribu atpakaļ īstos 140 lopus :super: tad ko man mainīt gredzenus , virzuļus kas īsti būtu jādara, ar ko jāsāk!!!
kapec gribi no m42 motora opariet uz m43? saprastu ja gribetu uz m44 vai to pasu m42
tam m43 vairāk zirdzinu par m44 īsti neko nezinu!!
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
Agris rakstīja:kārtējais mans mistiskais jautājums. ceru uz jebkādām atbildēm. m50b25tu

situaacijas apraksts:
1. vienreiz reguleeju sadalenes, bet noreguleeju par spriegotaja tiesu nepareizi, tā teikt neatbrīvoju spriegotāju, pirms pievilku izplūdei skruves.
2. dzinējs strādā kā strādā daudz maz ok.
3. noregulēju precīzi sadalenes atlaižot spiregotāju.
4. tagad izmainjas ir tādas ka jūtu pat ka iet labāk visaados diapazonos. izteiktāk no 2000 uz augshu sajutu.

Problēma gan pirms regulācijām, gan pēc:
1. pielaižot pusuzsilušu dzinēju vai nostāvējušu 15 min
2. apgriezieni tukšgaitā rpininoties lēkā apmeeram 300-700. kamēr ripinies tikmēr lēkā, līdzko apstājies tā nostabilizējas uz 500
3. līdz ko uzsilst dzinējs da galam, tā viss ok apgriezieni stāv apmeeram 600-700, ripinoties tukšgaitā 800 laikam
4. pēc otreizējās sadaleņu regulācijas nedaudz vairāk šo problēmu sāku just. vienreiz pat pilsētā uz 3 km attalumu visu laiku lekāja, parasti pietika ar minuti divaam..

Otrs:
Kāpēc dzinējs tik jūtīgs uz tik mazu sadaleņu diapazona regulāciju, viņam vajadzēj tik ātri sajust? sajuuta taada, ka nepielāgojas iepriekšējiem sadaleņu rādījumiem.

Zināmie defekti:
1.viens detonācijas devējs pārplīsis, gnjau ka kārtīgi nestrādā.
2.otrs ka bendzīna atplūdes trubiņa ir pussaplacināta, kas agrāk bija ieplūdei, bet samainīju vietām uz atplūdi.
3.arī bija problēmas ar bākas ventilāciju, un ir nācies dzirdēt kā sūknis dūc, bet pagaidām iet.
4. droselses stāvokļa devējs rāda aizveerts (1,09 dazreiz 1,12)līdz 4,22 atveertam
kobreti sacītais .pieslēdzam ommetru pie 1 un 2 un lēnam atveram pāšu droseli,pretestībai ir laideni jāmainās no 1-4kOm
Kādas izdejas uz ko skatīties?
1.diganostika bijusi- nekā.
2. zonde, sveces, filtri, spoles, labas. gaisu nekur nesuuc, problēma patstāvīga, nemainās īpaši.
Pašam aizdomas uz uz vairākiem devējiem, piem droseles, abi temperatuuras, detonaacijas.
Galvenais neliek mieru- apgriezieni- un pielāgošanās. jo bez zondes negāja un vēl trakāk raustījās apgriezieni.. piebilde ir k&n paneļnieks un zirneklis.
agri, vai nekas nemainas atvienojot akjiti uz kadu laiku un piesledzot atpakal, tikuntaa ta apgrieziebnu raustisanas ir uz reiz pec akjisa pievienosanas?
ja jaa tad vaina bus mehaniska, ja nee tad elektroniska, kamer auto atkal savaks savas adoptacijas nepareizas, tikmer ies normali un neraustisies nekas.
...
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

05 Okt 2012, 19:29

ivciks rakstīja:
Armando rakstīja:
ivciks rakstīja:sveiki! par BMW īpašnieku kļuvu pirms pus gada vis bija ok līdz brīdim kad sāku saprast manam BMW tā dvēselīte ir padzisusi :sad: tad ar tāds jautājums man labāk mainīt motoru man bija m42 un mainīt uz m43 vai arī manu m42 taisīt un ja gribu atpakaļ īstos 140 lopus :super: tad ko man mainīt gredzenus , virzuļus kas īsti būtu jādara, ar ko jāsāk!!!
kapec gribi no m42 motora opariet uz m43? saprastu ja gribetu uz m44 vai to pasu m42
tam m43 vairāk zirdzinu par m44 īsti neko nezinu!!
m43 ir parastais 1.8l dzinejs
m42 ir 318is dzinejs
m44 ir uzlabotaks 318is dzinejs
m44 un m42 ir krietni zhiperigaki par m43 un ar nedaudz vairak zirdziniem ;)
...
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Ja vien tam M43 nav kōōōniskais gaisa filtrs. :gigigi:
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
Sveiki.Nu Kolēģim ir 94.g e36 316i m43
pēdējā laikā mokas ar problēmu.
pielaižot aukstu iet ok,tiklīdz noslāpē un atkal pielaiž(kaut vai nedaudz uzsilis) tāda sajūta,ka nestrādā uz visiem stobriem.Riktīgi izgāzējot,itkā aiziet,un tā visu laiku.
Iespējamās problēmas pēc jūsu domām.paldies jau iepriekš :supeer:
Attēls
Profila bilde
Leopards
Ziņojumi: 217
Pievienojies: 24 Sep 2012, 21:37
Braucu ar: 13 autobusu(šad tad)
Atrašanās vieta: Rīga-Vecumnieki
sveces čakarējās..man reiz vienai citai mašīnai taa bija,,un gudrs vīrs man teica lai nomaina sveces,,un ta arī bija,,ka ar roku noņēma visas problemas :super:
Špaktele dara brīnumus...
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
putns26 rakstīja:Sveiki.Nu Kolēģim ir 94.g e36 316i m43
pēdējā laikā mokas ar problēmu.
pielaižot aukstu iet ok,tiklīdz noslāpē un atkal pielaiž(kaut vai nedaudz uzsilis) tāda sajūta,ka nestrādā uz visiem stobriem.Riktīgi izgāzējot,itkā aiziet,un tā visu laiku.
Iespējamās problēmas pēc jūsu domām.paldies jau iepriekš :supeer:
316i=M40
318i=M43
...
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

06 Okt 2012, 14:09

ivciks rakstīja:
Armando rakstīja:
ivciks rakstīja:sveiki! par BMW īpašnieku kļuvu pirms pus gada vis bija ok līdz brīdim kad sāku saprast manam BMW tā dvēselīte ir padzisusi :sad: tad ar tāds jautājums man labāk mainīt motoru man bija m42 un mainīt uz m43 vai arī manu m42 taisīt un ja gribu atpakaļ īstos 140 lopus :super: tad ko man mainīt gredzenus , virzuļus kas īsti būtu jādara, ar ko jāsāk!!!
kapec gribi no m42 motora opariet uz m43? saprastu ja gribetu uz m44 vai to pasu m42
tam m43 vairāk zirdzinu par m44 īsti neko nezinu!!
tur nekas vairak nav m43 ir 114hp,bet m42 un m44 ir 140hp :gigigi:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Armando rakstīja:
putns26 rakstīja:Sveiki.Nu Kolēģim ir 94.g e36 316i m43
pēdējā laikā mokas ar problēmu.
pielaižot aukstu iet ok,tiklīdz noslāpē un atkal pielaiž(kaut vai nedaudz uzsilis) tāda sajūta,ka nestrādā uz visiem stobriem.Riktīgi izgāzējot,itkā aiziet,un tā visu laiku.
Iespējamās problēmas pēc jūsu domām.paldies jau iepriekš :supeer:
316i=M40
318i=M43
Ir arī M43B16. :nenene:
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
Nu,tāda doma jau ar ienāca prātā.Paldies :clap:
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
Nixon rakstīja:
Armando rakstīja:
putns26 rakstīja:Sveiki.Nu Kolēģim ir 94.g e36 316i m43
pēdējā laikā mokas ar problēmu.
pielaižot aukstu iet ok,tiklīdz noslāpē un atkal pielaiž(kaut vai nedaudz uzsilis) tāda sajūta,ka nestrādā uz visiem stobriem.Riktīgi izgāzējot,itkā aiziet,un tā visu laiku.
Iespējamās problēmas pēc jūsu domām.paldies jau iepriekš :supeer:
316i=M40
318i=M43
Ir arī M43B16. :nenene:
tiesam, nezinaju ka to :super: tagat zinasu
...
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
Kobreti rakstīja: sagriez sadalenes un aizņemies no siika bloķētājus ;) tad apsakaties vai metkas ir pareizas ;)

par to stāvokļa deveju nezinu,kas Jums visiem ir :lol: savam mierīgi varu dabūt 1komu un tie 0,09 es domaju vispar neko neietekmē.

ja dzinējs brīvgaitā purinās,kā v8 tad ļoti iespējam,ka tā ir GMM vaina.
tagad jau vinjas ir sareguleets ljoti preciizi, reguleetas ar visu tooli. un visas metkas beidzot ir pareizas.
staavoklja deveeju runaajot, tik taada aizdoma bija, neko reguleejis nebiju, tie bija tikai mani meeriijumi, vai ar laiku nav aizgaajis skiibi, nu ja tie 0,09 neko neietekmee, tad jau varu likties mieraa ar to..

purinaas- manaa izpratee apgriezieni leekaa. itkaa nekas neraustaas.. GMM var arii glukot bez kljuudaam diagnostikaa? un siltam visu laiku normaali iet?