dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- …
- 350
- chevron_right
ka tik tev taa skanja nenoak no kaarbas/izspiedejgultnja. un vispar reali nedzirdot to skanju neviens neko tev nepateiks, tikai tuksi minejumi vien busx_X rakstīja:Itkā no priekšas, papētīšu tuvāk uzrakstīšu. Braucot, stāvot, ātrumā, vai neitrālajā, vienalga bij tāda skaņa, es sākumā braucu, domāju varbūt kas tika bremžu diskā, vai kur vēl(bij arī tā ka kardanā tiek kāds zars, un tad ir skaņa nepatīkama) bij kaut kas tamlīdzīgs, bet kad piebraucu stāvvietā, apstājos, ieslēdzu neitrālajā, tad pagāzēju un skaņa vienalga bij.. Tukšgaitā nav, kā tik paceļ virs 1k apgriezieniem, tā uzreiz vairāk un vairāk sadzirdama. Pie 2-2,5 vai nu vairs nedzird, vai nu pazūduteo rakstīja:Skaņa nenāk no ātrumkloķa puses? Varbūt karājošais gaudo.
...
Nu tas jau saprotams, vienkārši uzjautāju, ja nu kas. Nedēļas nogalē dzīšu uz servisu, tad šeit iepostēšu kas un kā.Armando rakstīja:ka tik tev taa skanja nenoak no kaarbas/izspiedejgultnja. un vispar reali nedzirdot to skanju neviens neko tev nepateiks, tikai tuksi minejumi vien bus
kārtējais mans mistiskais jautājums. ceru uz jebkādām atbildēm. m50b25tu
situaacijas apraksts:
1. vienreiz reguleeju sadalenes, bet noreguleeju par spriegotaja tiesu nepareizi, tā teikt neatbrīvoju spriegotāju, pirms pievilku izplūdei skruves.
2. dzinējs strādā kā strādā daudz maz ok.
3. noregulēju precīzi sadalenes atlaižot spiregotāju.
4. tagad izmainjas ir tādas ka jūtu pat ka iet labāk visaados diapazonos. izteiktāk no 2000 uz augshu sajutu.
Problēma gan pirms regulācijām, gan pēc:
1. pielaižot pusuzsilušu dzinēju vai nostāvējušu 15 min
2. apgriezieni tukšgaitā rpininoties lēkā apmeeram 300-700. kamēr ripinies tikmēr lēkā, līdzko apstājies tā nostabilizējas uz 500
3. līdz ko uzsilst dzinējs da galam, tā viss ok apgriezieni stāv apmeeram 600-700, ripinoties tukšgaitā 800 laikam
4. pēc otreizējās sadaleņu regulācijas nedaudz vairāk šo problēmu sāku just. vienreiz pat pilsētā uz 3 km attalumu visu laiku lekāja, parasti pietika ar minuti divaam..
Otrs:
Kāpēc dzinējs tik jūtīgs uz tik mazu sadaleņu diapazona regulāciju, viņam vajadzēj tik ātri sajust? sajuuta taada, ka nepielāgojas iepriekšējiem sadaleņu rādījumiem.
Zināmie defekti:
1.viens detonācijas devējs pārplīsis, gnjau ka kārtīgi nestrādā.
2.otrs ka bendzīna atplūdes trubiņa ir pussaplacināta, kas agrāk bija ieplūdei, bet samainīju vietām uz atplūdi.
3.arī bija problēmas ar bākas ventilāciju, un ir nācies dzirdēt kā sūknis dūc, bet pagaidām iet.
4. droselses stāvokļa devējs rāda aizveerts (1,09 dazreiz 1,12)līdz 4,22 atveertam
1.diganostika bijusi- nekā.
2. zonde, sveces, filtri, spoles, labas. gaisu nekur nesuuc, problēma patstāvīga, nemainās īpaši.
Pašam aizdomas uz uz vairākiem devējiem, piem droseles, abi temperatuuras, detonaacijas.
Galvenais neliek mieru- apgriezieni- un pielāgošanās. jo bez zondes negāja un vēl trakāk raustījās apgriezieni.. piebilde ir k&n paneļnieks un zirneklis.
situaacijas apraksts:
1. vienreiz reguleeju sadalenes, bet noreguleeju par spriegotaja tiesu nepareizi, tā teikt neatbrīvoju spriegotāju, pirms pievilku izplūdei skruves.
2. dzinējs strādā kā strādā daudz maz ok.
3. noregulēju precīzi sadalenes atlaižot spiregotāju.
4. tagad izmainjas ir tādas ka jūtu pat ka iet labāk visaados diapazonos. izteiktāk no 2000 uz augshu sajutu.
Problēma gan pirms regulācijām, gan pēc:
1. pielaižot pusuzsilušu dzinēju vai nostāvējušu 15 min
2. apgriezieni tukšgaitā rpininoties lēkā apmeeram 300-700. kamēr ripinies tikmēr lēkā, līdzko apstājies tā nostabilizējas uz 500
3. līdz ko uzsilst dzinējs da galam, tā viss ok apgriezieni stāv apmeeram 600-700, ripinoties tukšgaitā 800 laikam
4. pēc otreizējās sadaleņu regulācijas nedaudz vairāk šo problēmu sāku just. vienreiz pat pilsētā uz 3 km attalumu visu laiku lekāja, parasti pietika ar minuti divaam..
Otrs:
Kāpēc dzinējs tik jūtīgs uz tik mazu sadaleņu diapazona regulāciju, viņam vajadzēj tik ātri sajust? sajuuta taada, ka nepielāgojas iepriekšējiem sadaleņu rādījumiem.
Zināmie defekti:
1.viens detonācijas devējs pārplīsis, gnjau ka kārtīgi nestrādā.
2.otrs ka bendzīna atplūdes trubiņa ir pussaplacināta, kas agrāk bija ieplūdei, bet samainīju vietām uz atplūdi.
3.arī bija problēmas ar bākas ventilāciju, un ir nācies dzirdēt kā sūknis dūc, bet pagaidām iet.
4. droselses stāvokļa devējs rāda aizveerts (1,09 dazreiz 1,12)līdz 4,22 atveertam
Kādas izdejas uz ko skatīties?kobreti sacītais .pieslēdzam ommetru pie 1 un 2 un lēnam atveram pāšu droseli,pretestībai ir laideni jāmainās no 1-4kOm
1.diganostika bijusi- nekā.
2. zonde, sveces, filtri, spoles, labas. gaisu nekur nesuuc, problēma patstāvīga, nemainās īpaši.
Pašam aizdomas uz uz vairākiem devējiem, piem droseles, abi temperatuuras, detonaacijas.
Galvenais neliek mieru- apgriezieni- un pielāgošanās. jo bez zondes negāja un vēl trakāk raustījās apgriezieni.. piebilde ir k&n paneļnieks un zirneklis.
Sveiki ,320 e36 tika ieswapots 2.5 ,viss strādā ,vienīgi braucot vienmērīgi turot apgriezienus piem uz 2000 mašīna brīžiem pati atmetās ,itkā uz 2/3sek noģībst un atkal iet tālāk un tā pa laikam ,itkā pati atmestu gāzi uz mirkli.. Varbūt kādam tā ir gadijies?
jebkuraa robā vai kaadaa noteiktaa?
tad lieku uz kaadu deveeju. jo jebkuraa robaa pie jebkuras slodzes( esi meeginaajis ar pilnu pedaali, vai atlaistu, vai tas vienmeeriigi rbaucot) gljuks notiek, tad vairaak skiet ka klokjenes, sadalenes.. neko citu nevaru iedomaaties kas pie noteiktiem dzineeja apgriezieniem trauceetu..
sagriez sadalenes un aizņemies no siika bloķētājus tad apsakaties vai metkas ir pareizasAgris rakstīja:kārtējais mans mistiskais jautājums. ceru uz jebkādām atbildēm. m50b25tu
situaacijas apraksts:
1. vienreiz reguleeju sadalenes, bet noreguleeju par spriegotaja tiesu nepareizi, tā teikt neatbrīvoju spriegotāju, pirms pievilku izplūdei skruves.
2. dzinējs strādā kā strādā daudz maz ok.
3. noregulēju precīzi sadalenes atlaižot spiregotāju.
4. tagad izmainjas ir tādas ka jūtu pat ka iet labāk visaados diapazonos. izteiktāk no 2000 uz augshu sajutu.
Problēma gan pirms regulācijām, gan pēc:
1. pielaižot pusuzsilušu dzinēju vai nostāvējušu 15 min
2. apgriezieni tukšgaitā rpininoties lēkā apmeeram 300-700. kamēr ripinies tikmēr lēkā, līdzko apstājies tā nostabilizējas uz 500
3. līdz ko uzsilst dzinējs da galam, tā viss ok apgriezieni stāv apmeeram 600-700, ripinoties tukšgaitā 800 laikam
4. pēc otreizējās sadaleņu regulācijas nedaudz vairāk šo problēmu sāku just. vienreiz pat pilsētā uz 3 km attalumu visu laiku lekāja, parasti pietika ar minuti divaam..
Otrs:
Kāpēc dzinējs tik jūtīgs uz tik mazu sadaleņu diapazona regulāciju, viņam vajadzēj tik ātri sajust? sajuuta taada, ka nepielāgojas iepriekšējiem sadaleņu rādījumiem.
Zināmie defekti:
1.viens detonācijas devējs pārplīsis, gnjau ka kārtīgi nestrādā.
2.otrs ka bendzīna atplūdes trubiņa ir pussaplacināta, kas agrāk bija ieplūdei, bet samainīju vietām uz atplūdi.
3.arī bija problēmas ar bākas ventilāciju, un ir nācies dzirdēt kā sūknis dūc, bet pagaidām iet.
4. droselses stāvokļa devējs rāda aizveerts (1,09 dazreiz 1,12)līdz 4,22 atveertamKādas izdejas uz ko skatīties?kobreti sacītais .pieslēdzam ommetru pie 1 un 2 un lēnam atveram pāšu droseli,pretestībai ir laideni jāmainās no 1-4kOm
1.diganostika bijusi- nekā.
2. zonde, sveces, filtri, spoles, labas. gaisu nekur nesuuc, problēma patstāvīga, nemainās īpaši.
Pašam aizdomas uz uz vairākiem devējiem, piem droseles, abi temperatuuras, detonaacijas.
Galvenais neliek mieru- apgriezieni- un pielāgošanās. jo bez zondes negāja un vēl trakāk raustījās apgriezieni.. piebilde ir k&n paneļnieks un zirneklis.
par to stāvokļa deveju nezinu,kas Jums visiem ir savam mierīgi varu dabūt 1komu un tie 0,09 es domaju vispar neko neietekmē.
ja dzinējs brīvgaitā purinās,kā v8 tad ļoti iespējam,ka tā ir GMM vaina.
tam m43 vairāk zirdzinu par m44 īsti neko nezinu!!Armando rakstīja:kapec gribi no m42 motora opariet uz m43? saprastu ja gribetu uz m44 vai to pasu m42ivciks rakstīja:sveiki! par BMW īpašnieku kļuvu pirms pus gada vis bija ok līdz brīdim kad sāku saprast manam BMW tā dvēselīte ir padzisusi tad ar tāds jautājums man labāk mainīt motoru man bija m42 un mainīt uz m43 vai arī manu m42 taisīt un ja gribu atpakaļ īstos 140 lopus tad ko man mainīt gredzenus , virzuļus kas īsti būtu jādara, ar ko jāsāk!!!
agri, vai nekas nemainas atvienojot akjiti uz kadu laiku un piesledzot atpakal, tikuntaa ta apgrieziebnu raustisanas ir uz reiz pec akjisa pievienosanas?Agris rakstīja:kārtējais mans mistiskais jautājums. ceru uz jebkādām atbildēm. m50b25tu
situaacijas apraksts:
1. vienreiz reguleeju sadalenes, bet noreguleeju par spriegotaja tiesu nepareizi, tā teikt neatbrīvoju spriegotāju, pirms pievilku izplūdei skruves.
2. dzinējs strādā kā strādā daudz maz ok.
3. noregulēju precīzi sadalenes atlaižot spiregotāju.
4. tagad izmainjas ir tādas ka jūtu pat ka iet labāk visaados diapazonos. izteiktāk no 2000 uz augshu sajutu.
Problēma gan pirms regulācijām, gan pēc:
1. pielaižot pusuzsilušu dzinēju vai nostāvējušu 15 min
2. apgriezieni tukšgaitā rpininoties lēkā apmeeram 300-700. kamēr ripinies tikmēr lēkā, līdzko apstājies tā nostabilizējas uz 500
3. līdz ko uzsilst dzinējs da galam, tā viss ok apgriezieni stāv apmeeram 600-700, ripinoties tukšgaitā 800 laikam
4. pēc otreizējās sadaleņu regulācijas nedaudz vairāk šo problēmu sāku just. vienreiz pat pilsētā uz 3 km attalumu visu laiku lekāja, parasti pietika ar minuti divaam..
Otrs:
Kāpēc dzinējs tik jūtīgs uz tik mazu sadaleņu diapazona regulāciju, viņam vajadzēj tik ātri sajust? sajuuta taada, ka nepielāgojas iepriekšējiem sadaleņu rādījumiem.
Zināmie defekti:
1.viens detonācijas devējs pārplīsis, gnjau ka kārtīgi nestrādā.
2.otrs ka bendzīna atplūdes trubiņa ir pussaplacināta, kas agrāk bija ieplūdei, bet samainīju vietām uz atplūdi.
3.arī bija problēmas ar bākas ventilāciju, un ir nācies dzirdēt kā sūknis dūc, bet pagaidām iet.
4. droselses stāvokļa devējs rāda aizveerts (1,09 dazreiz 1,12)līdz 4,22 atveertamKādas izdejas uz ko skatīties?kobreti sacītais .pieslēdzam ommetru pie 1 un 2 un lēnam atveram pāšu droseli,pretestībai ir laideni jāmainās no 1-4kOm
1.diganostika bijusi- nekā.
2. zonde, sveces, filtri, spoles, labas. gaisu nekur nesuuc, problēma patstāvīga, nemainās īpaši.
Pašam aizdomas uz uz vairākiem devējiem, piem droseles, abi temperatuuras, detonaacijas.
Galvenais neliek mieru- apgriezieni- un pielāgošanās. jo bez zondes negāja un vēl trakāk raustījās apgriezieni.. piebilde ir k&n paneļnieks un zirneklis.
ja jaa tad vaina bus mehaniska, ja nee tad elektroniska, kamer auto atkal savaks savas adoptacijas nepareizas, tikmer ies normali un neraustisies nekas.
...
m43 ir parastais 1.8l dzinejsivciks rakstīja:tam m43 vairāk zirdzinu par m44 īsti neko nezinu!!Armando rakstīja:kapec gribi no m42 motora opariet uz m43? saprastu ja gribetu uz m44 vai to pasu m42ivciks rakstīja:sveiki! par BMW īpašnieku kļuvu pirms pus gada vis bija ok līdz brīdim kad sāku saprast manam BMW tā dvēselīte ir padzisusi tad ar tāds jautājums man labāk mainīt motoru man bija m42 un mainīt uz m43 vai arī manu m42 taisīt un ja gribu atpakaļ īstos 140 lopus tad ko man mainīt gredzenus , virzuļus kas īsti būtu jādara, ar ko jāsāk!!!
m42 ir 318is dzinejs
m44 ir uzlabotaks 318is dzinejs
m44 un m42 ir krietni zhiperigaki par m43 un ar nedaudz vairak zirdziniem
...
Sveiki.Nu Kolēģim ir 94.g e36 316i m43
pēdējā laikā mokas ar problēmu.
pielaižot aukstu iet ok,tiklīdz noslāpē un atkal pielaiž(kaut vai nedaudz uzsilis) tāda sajūta,ka nestrādā uz visiem stobriem.Riktīgi izgāzējot,itkā aiziet,un tā visu laiku.
Iespējamās problēmas pēc jūsu domām.paldies jau iepriekš
pēdējā laikā mokas ar problēmu.
pielaižot aukstu iet ok,tiklīdz noslāpē un atkal pielaiž(kaut vai nedaudz uzsilis) tāda sajūta,ka nestrādā uz visiem stobriem.Riktīgi izgāzējot,itkā aiziet,un tā visu laiku.
Iespējamās problēmas pēc jūsu domām.paldies jau iepriekš
sveces čakarējās..man reiz vienai citai mašīnai taa bija,,un gudrs vīrs man teica lai nomaina sveces,,un ta arī bija,,ka ar roku noņēma visas problemas
Špaktele dara brīnumus...
316i=M40putns26 rakstīja:Sveiki.Nu Kolēģim ir 94.g e36 316i m43
pēdējā laikā mokas ar problēmu.
pielaižot aukstu iet ok,tiklīdz noslāpē un atkal pielaiž(kaut vai nedaudz uzsilis) tāda sajūta,ka nestrādā uz visiem stobriem.Riktīgi izgāzējot,itkā aiziet,un tā visu laiku.
Iespējamās problēmas pēc jūsu domām.paldies jau iepriekš
318i=M43
...
tur nekas vairak nav m43 ir 114hp,bet m42 un m44 ir 140hpivciks rakstīja:tam m43 vairāk zirdzinu par m44 īsti neko nezinu!!Armando rakstīja:kapec gribi no m42 motora opariet uz m43? saprastu ja gribetu uz m44 vai to pasu m42ivciks rakstīja:sveiki! par BMW īpašnieku kļuvu pirms pus gada vis bija ok līdz brīdim kad sāku saprast manam BMW tā dvēselīte ir padzisusi tad ar tāds jautājums man labāk mainīt motoru man bija m42 un mainīt uz m43 vai arī manu m42 taisīt un ja gribu atpakaļ īstos 140 lopus tad ko man mainīt gredzenus , virzuļus kas īsti būtu jādara, ar ko jāsāk!!!
Ir arī M43B16.Armando rakstīja:316i=M40putns26 rakstīja:Sveiki.Nu Kolēģim ir 94.g e36 316i m43
pēdējā laikā mokas ar problēmu.
pielaižot aukstu iet ok,tiklīdz noslāpē un atkal pielaiž(kaut vai nedaudz uzsilis) tāda sajūta,ka nestrādā uz visiem stobriem.Riktīgi izgāzējot,itkā aiziet,un tā visu laiku.
Iespējamās problēmas pēc jūsu domām.paldies jau iepriekš
318i=M43
tiesam, nezinaju ka to tagat zinasuNixon rakstīja:Ir arī M43B16.Armando rakstīja:316i=M40putns26 rakstīja:Sveiki.Nu Kolēģim ir 94.g e36 316i m43
pēdējā laikā mokas ar problēmu.
pielaižot aukstu iet ok,tiklīdz noslāpē un atkal pielaiž(kaut vai nedaudz uzsilis) tāda sajūta,ka nestrādā uz visiem stobriem.Riktīgi izgāzējot,itkā aiziet,un tā visu laiku.
Iespējamās problēmas pēc jūsu domām.paldies jau iepriekš
318i=M43
...
tagad jau vinjas ir sareguleets ljoti preciizi, reguleetas ar visu tooli. un visas metkas beidzot ir pareizas.Kobreti rakstīja: sagriez sadalenes un aizņemies no siika bloķētājus tad apsakaties vai metkas ir pareizas
par to stāvokļa deveju nezinu,kas Jums visiem ir savam mierīgi varu dabūt 1komu un tie 0,09 es domaju vispar neko neietekmē.
ja dzinējs brīvgaitā purinās,kā v8 tad ļoti iespējam,ka tā ir GMM vaina.
staavoklja deveeju runaajot, tik taada aizdoma bija, neko reguleejis nebiju, tie bija tikai mani meeriijumi, vai ar laiku nav aizgaajis skiibi, nu ja tie 0,09 neko neietekmee, tad jau varu likties mieraa ar to..
purinaas- manaa izpratee apgriezieni leekaa. itkaa nekas neraustaas.. GMM var arii glukot bez kljuudaam diagnostikaa? un siltam visu laiku normaali iet?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- …
- 350
- chevron_right