Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- …
- 107
- chevron_right
Ja pārlasītu topiku, atbildētu uz saviem jautājumiem.
Nu ar duoble vanos dzinēju un elektro/instalāciju būs problemātiski savienoties, bet nav nereāli..
jautajums tev ir m52tuB25 vai vnk m52b25?
jautajums tev ir m52tuB25 vai vnk m52b25?
Čakara nav.Maa rakstīja:hey, taka mans motors atteica , 1.8is m42. doma ir ieswapot kautko lielaku , varbut 2.5
itka gribetos to pasu is, bet saskaitot izdevumus rekinos uz 400 eurkiem.
jautajums, liels liels cakars ieswapot m50b25? kadi varetu but izdevumi uz visu kopa ?
kas vajadzigs ? t.i. dzinejs + pravodka + ??
Dzinējs ar apkarināmo ap 300eur
Šādi tādi šķidrumi, eļļas, kāda siksna utt vēl kādi līdz 100eur
Par darbu kā kurš, pie manis 130eur
Izlasi kārtigi! Viņam ir m50b25markskise rakstīja:Nu ar duoble vanos dzinēju un elektro/instalāciju būs problemātiski savienoties, bet nav nereāli..
jautajums tev ir m52tuB25 vai vnk m52b25?
Skaidrs Vnk no vecāka posta lasiju
Pēdējais labojis markskise - 10 Feb 2015, 14:46, kopā labots 2 reizes.
meklsu dzineju , ja gribesi par 130 varesi ieswapot.Nixon rakstīja:Čakara nav.Maa rakstīja:hey, taka mans motors atteica , 1.8is m42. doma ir ieswapot kautko lielaku , varbut 2.5
itka gribetos to pasu is, bet saskaitot izdevumus rekinos uz 400 eurkiem.
jautajums, liels liels cakars ieswapot m50b25? kadi varetu but izdevumi uz visu kopa ?
kas vajadzigs ? t.i. dzinejs + pravodka + ??
Dzinējs ar apkarināmo ap 300eur
Šādi tādi šķidrumi, eļļas, kāda siksna utt vēl kādi līdz 100eur
Par darbu kā kurš, pie manis 130eur
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Ņem vērā manu atrašanās vietu!Maa rakstīja:meklsu dzineju , ja gribesi par 130 varesi ieswapot.Nixon rakstīja:Čakara nav.Maa rakstīja:hey, taka mans motors atteica , 1.8is m42. doma ir ieswapot kautko lielaku , varbut 2.5
itka gribetos to pasu is, bet saskaitot izdevumus rekinos uz 400 eurkiem.
jautajums, liels liels cakars ieswapot m50b25? kadi varetu but izdevumi uz visu kopa ?
kas vajadzigs ? t.i. dzinejs + pravodka + ??
Dzinējs ar apkarināmo ap 300eur
Šādi tādi šķidrumi, eļļas, kāda siksna utt vēl kādi līdz 100eur
Par darbu kā kurš, pie manis 130eur
sveiki. cik reaali ir ielikt 91.g sedanaa m54b25 dzineeju?cik zinu ir vajadziigs elektrikis?
Tieši tā.
un vai seit ir kaads kas to var izdariit? takaa tikt galaa ar elektriibu lai dzineejs darbotos.. ja ir tad aptivenaas izmaksas?dogMa rakstīja:Tieši tā.
Sazinies ar lietotāju activity. Iespējams palīdzēs.
ok,paldies.dogMa rakstīja:Sazinies ar lietotāju activity. Iespējams palīdzēs.
Sveiki biedri. Ir parādījies mazliet brīvāks laiks un ir doma nomainīt dzinēju, proti no m40b18 uz m50b25. Gribēju noskaidrot, kā tur īsti ir ar to EWS. Tas, ka m50 dzinējs jāņem ar visiem vadiem un kompi būtu takā pašsaprotami, bet interesē vai m50 (92. gada) ir tas saucamais EWS? Un kur varētu vēl būt aizķeršanās, dzinēju mainīšanas procesā?
nav....
Sveiki biedri. Apsveru domu ielikt M54B30 (vai varbut ari M52B28) ieksh ne-bmw. Ir dazhi jautajumi:
1) cik pashlaik maksa pilns M54 3.0 swaps minus karba?
2) vai var iztikt bez EWS, imobilaizeriem/atslegam un varbut vel kadam security sistemas, ja tadas tur ir?
Vai kompis stradas bez ABS signala?
3) ja likt ar automatu, vinam ari ir savs kompis, jeb to kontrole galvenais kompis?
Paldies!
1) cik pashlaik maksa pilns M54 3.0 swaps minus karba?
2) vai var iztikt bez EWS, imobilaizeriem/atslegam un varbut vel kadam security sistemas, ja tadas tur ir?
Vai kompis stradas bez ABS signala?
3) ja likt ar automatu, vinam ari ir savs kompis, jeb to kontrole galvenais kompis?
Paldies!
1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
Paldies! :)dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
Bet kas ir labak+letak, emulators vai izkodet?
to rev limiteru cerams var izprogrammet?
dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
3) apejama problema.
TIkai nevajag aizmirst ka m54 ir elektriskais gazes pedalis, kas ir paliela, nevajadziiga chakareeshanaas.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Liec iekšā SAAB 2,3t.. No visiem variantiem ar izslēgšanas metodēm SAAB ir lētākais un prātīgākais risinājums.. Visu SAAB iepirksi par kādiem nuuuu 400eirikiem, savāksi visu ko vajag no viņa un atdosi tolmetā (tātad iekš 400eirosām iekļausies arī zvana pārmetināšanā, ko segs tolmets +no manis var iegādāties CA zvanu par 30eiro un paldies! ) Tas 2,3 ir arī viena no prātīgākajām domām, jo tas motors labi tur! +ja nograusi motoru, šrotā nākamo varēsi par 100eiro ieķert un bēda atkal atrisināta! Es noteikti vēl pievērsīšos šai domai, kad atkal ieņemšu S13.. Gpufam ir jau ieinstalēts SAAB, vari sarunāt strelku un aizbraukt aprunāties, apskatīties! Tiešām labs variants, par ĻOTI saprātīgām cenām!Vetal rakstīja:Sveiki biedri. Apsveru domu ielikt M54B30 (vai varbut ari M52B28) ieksh ne-bmw. Ir dazhi jautajumi:
1) cik pashlaik maksa pilns M54 3.0 swaps minus karba?
2) vai var iztikt bez EWS, imobilaizeriem/atslegam un varbut vel kadam security sistemas, ja tadas tur ir?
Vai kompis stradas bez ABS signala?
3) ja likt ar automatu, vinam ari ir savs kompis, jeb to kontrole galvenais kompis?
Paldies!
Ar visu TA https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... amgho.html
Pēdējais labojis Janex328 - 03 Mar 2015, 11:53, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- …
- 107
- chevron_right