Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
Janex328
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 18 Dec 2014, 00:24
Tur 1K ar astīti nostājas, ar visu turbīnu un (piem.) M.Squirtu! Un sit pa sajūgu! :pupi: (protams, ja pats skrūvē)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Dzhejs rakstīja:
dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.

3) apejama problema.

TIkai nevajag aizmirst ka m54 ir elektriskais gazes pedalis, kas ir paliela, nevajadziiga chakareeshanaas.
Aha, zinu, bet, kad interesējos šajā galā, īsti neviens neķeras tam klāt, iespējams turbochipā čaļi to māk.
Vetal rakstīja:
dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
Paldies! :)
Bet kas ir labak+letak, emulators vai izkodet?
to rev limiteru cerams var izprogrammet?
Cik zinu, EWS3 šeit pie mums neviens nemāk izkodēt, vienkāršāk emulatoru.
To rev limiteru var pacelt augstāku, lai bez ABS signāla griež līdz galam, bet šaubos, ka šeit pie mums to kāds māk.
Resursos esmu uzgājis info, ka var un kā, bet man līdz tam vēl kāds laiks ejams.
Profila bilde
Biznesmenis
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 25 Aug 2014, 18:06
Braucu ar: Cabrio
ja ir pārbūve no 4cyl uz 6cyl tad skaitās 2. pakāpes un jāreģistrē pārbūve csdd ja?
kāds tagad nesen ir saskāries ar motora maiņas reģistrāciju? vnk gribu zināt kādi apmēram izdevumi un kā viss notiek :super:
Profila bilde
RVS
Ziņojumi: 448
Pievienojies: 08 Feb 2013, 19:53
Braucu ar: 328i M52TUB28 coupe
Atrašanās vieta: Jelgavas nov. Kalnciems
dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
Varbut kads var daudz maz izstasstit kaa var appiet ABS lai varetu izgriest max rpm?
Un vel, pieviena uzjautaashu, vai ir iespejams palaist tahometru un dzin temperaturas raditaju peec swapa. Ieprieksh staveja M50B20tu un tagad iekrameets M52tuB28.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
@Biznesmenis Nekas nav jāreģistrē, visi savos 1.6 krāmē 2.8 un brauc bēdu nezinot!
Vetal
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 03 Mar 2015, 03:15
Dzhejs rakstīja:3) apejama problema.
cik sarezhgiti? Nevar kompii atslegt sho limitu?
Dzhejs rakstīja:TIkai nevajag aizmirst ka m54 ir elektriskais gazes pedalis, kas ir paliela, nevajadziiga chakareeshanaas.
taa sapratu, bet nu liekas ka pedali pielikt nebus grutakais. A ko tavuprat labak darit? Mazak par 2.8 toch nav jegas likt
Profila bilde
Dzhejs
Ziņojumi: 689
Pievienojies: 16 Dec 2014, 14:16
Braucu ar: mīkstu jumtu
Atrašanās vieta: Rīga
Tiem kam ir probleema ar tiem apgriezieniem tikai l'idz 5k - tieshi par sho ar elektrikji runajaam. Vinjsh teica ka smieklga problema un tie kam vajag lai zvana un atrisinaas.
Nupat man tieshi sasledza TU motoru ieksh e36 un viss griezhaas un iet.
Ja kas PM
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Profila bilde
Dzhejs
Ziņojumi: 689
Pievienojies: 16 Dec 2014, 14:16
Braucu ar: mīkstu jumtu
Atrašanās vieta: Rīga
Vetal rakstīja:
Dzhejs rakstīja:3) apejama problema.
cik sarezhgiti? Nevar kompii atslegt sho limitu?
Dzhejs rakstīja:TIkai nevajag aizmirst ka m54 ir elektriskais gazes pedalis, kas ir paliela, nevajadziiga chakareeshanaas.
taa sapratu, bet nu liekas ka pedali pielikt nebus grutakais. A ko tavuprat labak darit? Mazak par 2.8 toch nav jegas likt
liec m52 motoru un nechakarejies. Vinji arii ir leetaaki.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
RVS rakstīja:
dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
Varbut kads var daudz maz izstasstit kaa var appiet ABS lai varetu izgriest max rpm?
Un vel, pieviena uzjautaashu, vai ir iespejams palaist tahometru un dzin temperaturas raditaju peec swapa. Ieprieksh staveja M50B20tu un tagad iekrameets M52tuB28.
Ja liki no E46, tad visdrīzāk būs jāliek attiecīgs temperatūras devējs galvā vai tās tuvumā un jāvelk uz paneli. Apgriezienus gan var normāli no vadības atvilkt.
Profila bilde
Dzhejs
Ziņojumi: 689
Pievienojies: 16 Dec 2014, 14:16
Braucu ar: mīkstu jumtu
Atrašanās vieta: Rīga
dogMa rakstīja:
RVS rakstīja:
dogMa rakstīja:1) Apm. 1000Eur+
2) Var, bet tad jāliek EWS emulators.
3) ECU strādās bez ABS signāla, bet varēsi izgriezt motoru tikai līdz 5200rpm.
4) Automātam ir savs ECU, bez tā neies.
Varbut kads var daudz maz izstasstit kaa var appiet ABS lai varetu izgriest max rpm?
Un vel, pieviena uzjautaashu, vai ir iespejams palaist tahometru un dzin temperaturas raditaju peec swapa. Ieprieksh staveja M50B20tu un tagad iekrameets M52tuB28.
Ja liki no E46, tad visdrīzāk būs jāliek attiecīgs temperatūras devējs galvā vai tās tuvumā un jāvelk uz paneli. Apgriezienus gan var normāli no vadības atvilkt.
No no no. Temperaturas devejs nav jaliek.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Vetal
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 03 Mar 2015, 03:15
Dzhejs rakstīja:
Vetal rakstīja:
Dzhejs rakstīja:3) apejama problema.
cik sarezhgiti? Nevar kompii atslegt sho limitu?
Dzhejs rakstīja:TIkai nevajag aizmirst ka m54 ir elektriskais gazes pedalis, kas ir paliela, nevajadziiga chakareeshanaas.
taa sapratu, bet nu liekas ka pedali pielikt nebus grutakais. A ko tavuprat labak darit? Mazak par 2.8 toch nav jegas likt
liec m52 motoru un nechakarejies. Vinji arii ir leetaaki.
Manis pec, +10% momenta par +3% chakaru un liekiem 100-200€ ir ljoti OK
Profila bilde
RVS
Ziņojumi: 448
Pievienojies: 08 Feb 2013, 19:53
Braucu ar: 328i M52TUB28 coupe
Atrašanās vieta: Jelgavas nov. Kalnciems
Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
edzis rakstīja:@Biznesmenis Nekas nav jāreģistrē, visi savos 1.6 krāmē 2.8 un brauc bēdu nezinot!
Šitais nopietni?es jau taisijos kaut kad uz csdd dzīt,gribi teikt,ka varēšu iziet nākamo TA ar iekrā'mētu M50B20 M43B16 vietā?? :lol:
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 
Ģirts rakstīja:
edzis rakstīja:@Biznesmenis Nekas nav jāreģistrē, visi savos 1.6 krāmē 2.8 un brauc bēdu nezinot!
Šitais nopietni?es jau taisijos kaut kad uz csdd dzīt,gribi teikt,ka varēšu iziet nākamo TA ar iekrā'mētu M50B20 M43B16 vietā?? :lol:
Jā, es ar 2.8 izgāju un neviens neko neteica.
Profila bilde
Dzhejs
Ziņojumi: 689
Pievienojies: 16 Dec 2014, 14:16
Braucu ar: mīkstu jumtu
Atrašanās vieta: Rīga
RVS rakstīja:Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Es neesmu nekāds baigais spečuks, bet jā temperatūru var dabūt pa zolīdo. E39 laikam ir dubultais (velns kā viņu sauca) temp. sensors.
Katrā ziņā temperatūras sensoram ir jābūt GALVĀ jo tur viņš ir paredzēts, nevis kaut kur tosola trubā kur vējš svilpo garām.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
ZzevsS rakstīja:
Ģirts rakstīja:
edzis rakstīja:@Biznesmenis Nekas nav jāreģistrē, visi savos 1.6 krāmē 2.8 un brauc bēdu nezinot!
Šitais nopietni?es jau taisijos kaut kad uz csdd dzīt,gribi teikt,ka varēšu iziet nākamo TA ar iekrā'mētu M50B20 M43B16 vietā?? :lol:
Jā, es ar 2.8 izgāju un neviens neko neteica.
nav jaregistre parbuve ja tads dzinejs gajis e36 no rupnicas netkarigi no ta vai ir 1,6 vai 2,8 dzineji var mainities, iznemums ir tikai tad ja tiek parbuvets no dizela uz benzinu vai otradak tad gan ir jaregistre parbuve ;)
teoretiski ari butu jaregistre tiem parbuve kas ir iebazushi 2 vanosu dzinejus un ari 3,0 bet nu pagaidam nav dzirdets ka kadu butu izjajushi skate :gigigi:

vienigi no sevis es piebilstu nu ja jus stumjat ieksha 1,6 vieta 2,8 tad nu gan vajadzetu aizmugure disku bremzes ari iestumt a nevis trumuluss atstat :nenene: savadak sak jau paradities daz labs individs :gigigi:
Profila bilde
hawk_lv
Ziņojumi: 221
Pievienojies: 04 Jūn 2013, 10:39
Braucu ar: Frankenšteina sievu
Atrašanās vieta: Mārupes
RVS rakstīja:Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Nezinu kāds tieši tev tas dzinējs bet var pa vienkāršo uz E39 dzinēja uzmest E36' pravodku
un slēdz pie tā paša E39 kompja un bus viss čotka.. vismaz es tā dariju kad swapoju savu M52B25
un pa lielam viss strādā labi un ar neko nav bijušas problēmas.un temperatūru arī rāda kā vajag..:D
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Dzhejs rakstīja:
RVS rakstīja:Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Es neesmu nekāds baigais spečuks, bet jā temperatūru var dabūt pa zolīdo. E39 laikam ir dubultais (velns kā viņu sauca) temp. sensors.
Katrā ziņā temperatūras sensoram ir jābūt GALVĀ jo tur viņš ir paredzēts, nevis kaut kur tosola trubā kur vējš svilpo garām.
Cik man zināms (nav teikts, ka taisnība), E38, E39 nāk "pareizie" temperatūras devēji (ar 4 vadiem), tātad var forši no vadības dabūt panelī temperatūru.
E46 gan citādāk, cik zināms - jāliek papildus temperatūras devējs.
Profila bilde
Dzhejs
Ziņojumi: 689
Pievienojies: 16 Dec 2014, 14:16
Braucu ar: mīkstu jumtu
Atrašanās vieta: Rīga
dogMa rakstīja:
Dzhejs rakstīja:
RVS rakstīja:Dzinējs no e39.tā
Tad temperaturu ar var dabūt no vadības, vainu kautkā savādāk?
Es neesmu nekāds baigais spečuks, bet jā temperatūru var dabūt pa zolīdo. E39 laikam ir dubultais (velns kā viņu sauca) temp. sensors.
Katrā ziņā temperatūras sensoram ir jābūt GALVĀ jo tur viņš ir paredzēts, nevis kaut kur tosola trubā kur vējš svilpo garām.
Cik man zināms (nav teikts, ka taisnība), E38, E39 nāk "pareizie" temperatūras devēji (ar 4 vadiem), tātad var forši no vadības dabūt panelī temperatūru.
E46 gan citādāk, cik zināms - jāliek papildus temperatūras devējs.
Par e39 - Tev taisniiba. Par e38 nezinu. Tas ir tas ko meginaju pateikt - ar 4iem vadiem.
E46 nav jaliek nekads papildus devejs. NEnjem personigi, bet tie ir LAUKI.Nekad to neatbalstishu.
E46 motors visu lasa caur CAN. Generatoru, temperaturu utt.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Lōģiski, ka nav pareizi, bet, ja nav cita izeja, tad neko darīt. Es tikai pasaku, ko esmu dzirdējis, nevis, ka tā ir un punkts :)