dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- …
- 350
- chevron_right
Kas ar zondi notiek?
nāc bariņā. es arī ar to cīnijos,bet atmetu ar roku. Tagad tika uzbuvets jauns izpūtejs,vel neēsmm darbinājis,bet kad iedarbinašu tad pateikšu,kādas ir izmaiņas. Pedejā mana cerība ir,ka tas ir mega netirs eļains utt. izpūtejs,kas taisa to pretīgo atgāzu smaku.Armando rakstīja:ceru ka kads vares man ieteikt kadu variantu jo pasam nau risinajuma!
kas varetu but vainigs pie loti smirdigaam atgazeem?
ir vairaki cilveki jau to teikusi, ir pat jautats vai es leju klat kauko degvielai kas palielina oktaanu uc meslus
zinu kaa tas ir ka smird pec atgazeem, bet manaa gadijumaa tas smird savadaak.
elju need, dzesesanas skidrumu need, atgazu tests uzraada perfektas atgazes, viss itkaa ir ljoti ok, bet ir pastiprinats kondesaats, kapec, nevaru izskaidrot, ar izpludi arii viss ir pa 100% kartibaa!
kadam kada ideja kapec taa notiek vai vienk tads mans auto jau no dzimsanas ir pagadijies
katraa zinjaa taa jau ir kops nopirku, saakumaa likas ka problemas ar katalizatoru bet tas ar iz aizvietots ar kluisinatajiem. jautajums nopietns, un cerams ka kads kuram tiesam ir kas iesakams sijaa lietaa, kko ieteiks
zonde kadu menesi vecadogMa rakstīja:Kas ar zondi notiek?
ok, tad dod zinju ja kas mainaasKobreti rakstīja:nāc bariņā. es arī ar to cīnijos,bet atmetu ar roku. Tagad tika uzbuvets jauns izpūtejs,vel neēsmm darbinājis,bet kad iedarbinašu tad pateikšu,kādas ir izmaiņas. Pedejā mana cerība ir,ka tas ir mega netirs eļains utt. izpūtejs,kas taisa to pretīgo atgāzu smaku.Armando rakstīja:ceru ka kads vares man ieteikt kadu variantu jo pasam nau risinajuma!
kas varetu but vainigs pie loti smirdigaam atgazeem?
ir vairaki cilveki jau to teikusi, ir pat jautats vai es leju klat kauko degvielai kas palielina oktaanu uc meslus
zinu kaa tas ir ka smird pec atgazeem, bet manaa gadijumaa tas smird savadaak.
elju need, dzesesanas skidrumu need, atgazu tests uzraada perfektas atgazes, viss itkaa ir ljoti ok, bet ir pastiprinats kondesaats, kapec, nevaru izskaidrot, ar izpludi arii viss ir pa 100% kartibaa!
kadam kada ideja kapec taa notiek vai vienk tads mans auto jau no dzimsanas ir pagadijies
katraa zinjaa taa jau ir kops nopirku, saakumaa likas ka problemas ar katalizatoru bet tas ar iz aizvietots ar kluisinatajiem. jautajums nopietns, un cerams ka kads kuram tiesam ir kas iesakams sijaa lietaa, kko ieteiks
...
M50B20
Šauj ieplūdes kolektorā/gaisa mērītājā un šad tad iešauj arī izpūtējā.. Kur kaite varētu būt, kurš no dačikiem vai kas?
Šauj ieplūdes kolektorā/gaisa mērītājā un šad tad iešauj arī izpūtējā.. Kur kaite varētu būt, kurš no dačikiem vai kas?
ir kaada e adrese, kur var redzeet visu bmw motoru virzulu, klanu, klokenu izmeerus?
jaatjuunee m42
Kāds detonācijas devējs nav miris?KeX rakstīja:M50B20
Šauj ieplūdes kolektorā/gaisa mērītājā un šad tad iešauj arī izpūtējā.. Kur kaite varētu būt, kurš no dačikiem vai kas?
to gan nemacēšu pateikt, pirms kāda mēneša viss no el.diagnostikas bija oke, tikai kompja temperatūras dačiks rādija 102' grādus - panelis 90'
kur viņi atrodas, varbūt atradīšu ar ko pamainīt..
edit:
minot iekšā tieši iešauj un kamēr neatlaiž gāzes pedāli pamst nost un neņem virsū..
kur viņi atrodas, varbūt atradīšu ar ko pamainīt..
edit:
minot iekšā tieši iešauj un kamēr neatlaiž gāzes pedāli pamst nost un neņem virsū..
Kloķenes devējs? Pa lielam grūti spriest. Diagnostika.
Pārbaudi vai visos cilindros ir dzirkstele. Šauj atpakal, kad nav pareiza aizdedze, bet tas var būt saistīts ar to ka nav visos cilindros dzirkstele. Sāc ar to. Man nesen bija tāds pats auto uz remontu - 1;3;5 dzirkstele ir, bet 2;4;6 nav un šķiļot klāt, pa gaisa mērītāju spļāva uguni ārā.KeX rakstīja:M50B20
Šauj ieplūdes kolektorā/gaisa mērītājā un šad tad iešauj arī izpūtējā.. Kur kaite varētu būt, kurš no dačikiem vai kas?
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
P.S Brauc ciemos, tiksim galā
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
koķenes devējs ja bosch vadiba tad DIY ir kā primitīvi nomerit un noteikt labs/slikts.
uzmainiju kloķenes deveju, nedaudz labāk šķiet kad ir, bet ta pat šauj..
tantes tirgū runā vai tik nav ķēde izstiepta.. ko talāk? Sveces mainiju kādu laiku aptkaļ un induķenes arī no ejoša motora...
tantes tirgū runā vai tik nav ķēde izstiepta.. ko talāk? Sveces mainiju kādu laiku aptkaļ un induķenes arī no ejoša motora...
talak, ja tada aizdoma ir tad raujam nost vaaku un petam kjedes, savadak var beigties pavisam slikti, kautgan es nedomaju ka kjede bus izstiebta, bet nu teoretiski tas butu iespejams
...
apskati vai sadalenes devējam vadi nav sadrupuši - ir redzēts, ka vadu izolācija sadrupusi pie štekera un signāls kroplis (atvienojot devēju dzinēja darbībai vajadzētu uzlaboties).KeX rakstīja:uzmainiju kloķenes deveju, nedaudz labāk šķiet kad ir, bet ta pat šauj..
tantes tirgū runā vai tik nav ķēde izstiepta.. ko talāk? Sveces mainiju kādu laiku aptkaļ un induķenes arī no ejoša motora...
Aizbrauc uz diagnostiku, lai apskata faktiskos datus - būs nojausma uz kuru pusi rakt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ar driver palīdzību tika atklāts ka vainīga pīpīte saplīsusi un konkrēti sit cauri kur pagadās, intresanti ka mainot sveces pat nepamanīju ka pīpītei kādai būtu kāda vaina, bet tagad jau pīpītes apakša bija var teikt nolūzusi, taka info kādam ja līdzīgi gadās, lieta ko par velti pats var apskatītiesKobreti rakstīja:izklausas pec mitruma sveču šahtās,beigtas pīpītes,vai arī tā pati gaisa masa..Uldis rakstīja:m50b25 lieta tāda ka pie zemiem apgriezieniem braucot, motors raustās, citreiz neraustās, sajūta ka svečvadi sistu cauri vai gaisa mērītājs aizrītos, pie lieliem apgriezieniem nav problēmu, vienīgi liekas ka jauda nav par visiem 100%. diagnostiku mēģināju pie diviem kompjiem pieslēgt, bet neiznāca jo laikam auto niķīgs, sveces tikko mainītas, gaisa mērītājs kārtīgi izpūsts ar carb cleaner. varbūt kādas idejas ko skatīties? un vai ir iespējas pārbaudīt indukcenes, varbūt kāda pusnomirusi.
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Sveiki. Problēma sekojoša. Braucot sāka tikšķēt motors līdz ar apgriezieniem, jo lielāki apgriezieni, jo vairāk tikšķ, Domāju kompensatori, paskatījos eļļas līmeni, tas zem minimālo krietni, bet nesaprotu to ka kādus 3 mēnešus atpakaļ nomainīju eļļu un tagat visa pazudusi Es labi ja esmu nobraucis 500km vai tiešām motors izēdi to? Auto BMW 1.8 motors m40 1993g. Un vēl pielēju eļļu un vairs netikšķ, Nesaprotu kur pazuda eļļa . Paldies!
Paskaties, vai motoram nav kur eļlas noplūde, ja nav tad laikam motoram garšo eļla, vai arī Tev motoram stāv nepareizs šķups, kurš varbūt ir pa īsu un nerāda pareizu eļlas līmeni.
Varētu būt, ka tek ārā, jo paliek nelielas piles eļļas tieši zem motora uz zemes, nepievērsu uzmanību, jo kad pirku teica, ka tas no pastiprinātāja pil un ka tā ir bmw slimība, nenosodiet pirmā mašīna
viss kārtībā!.
Nu jebkurā gadījumā ja pil eļla, tas nav normāli....
Nu jebkurā gadījumā ja pil eļla, tas nav normāli....
Sveiki!
Problēma sekojoša, palielināta vibrācija apgriezienu diapazonā no 1k līdz ~2k, tērē vairāk degvielas nekā vajadzētu 9-10l, sajūta tāda itkā nestrādātu kāds cilindrs, taču tas tika pārbaudīts, un izslēgts. Motors M43 ar kondicionieri respektīvi divmasu spararatu. Vai problēma varētu būt spararats vai tomēr kāda elektroniska kļūda(neapreiza aizdedze)? Ir kāds pie kura varētu uztaisīt diagnostiku par lētām naudām Rīgā, vai ideālā variantā Jūrmalā?
Problēma sekojoša, palielināta vibrācija apgriezienu diapazonā no 1k līdz ~2k, tērē vairāk degvielas nekā vajadzētu 9-10l, sajūta tāda itkā nestrādātu kāds cilindrs, taču tas tika pārbaudīts, un izslēgts. Motors M43 ar kondicionieri respektīvi divmasu spararatu. Vai problēma varētu būt spararats vai tomēr kāda elektroniska kļūda(neapreiza aizdedze)? Ir kāds pie kura varētu uztaisīt diagnostiku par lētām naudām Rīgā, vai ideālā variantā Jūrmalā?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- …
- 350
- chevron_right