Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
Dzhejs
Ziņojumi: 689
Pievienojies: 16 Dec 2014, 14:16
Braucu ar: mīkstu jumtu
Atrašanās vieta: Rīga
dogMa rakstīja:Lōģiski, ka nav pareizi, bet, ja nav cita izeja, tad neko darīt. Es tikai pasaku, ko esmu dzirdējis, nevis, ka tā ir un punkts :)
Nu tas ir prieksh slinkiem elektrikjiem :P Ta ir vienkarshak. Un droshvien pa kaadam lauku variantam arii kaapeec ne :lol:
Bet varianti ir vienmeer.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Vetal
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 03 Mar 2015, 03:15
Janex328 rakstīja:Liec iekšā SAAB 2,3t.. No visiem variantiem ar izslēgšanas metodēm :lol: SAAB ir lētākais un prātīgākais risinājums.. Visu SAAB iepirksi par kādiem nuuuu 400eirikiem, savāksi visu ko vajag no viņa un atdosi tolmetā (tātad iekš 400eirosām iekļausies arī zvana pārmetināšanā, ko segs tolmets +no manis var iegādāties CA zvanu par 30eiro un paldies! :D ) Tas 2,3 ir arī viena no prātīgākajām domām, jo tas motors labi tur! +ja nograusi motoru, šrotā nākamo varēsi par 100eiro ieķert un bēda atkal atrisināta! Es noteikti vēl pievērsīšos šai domai, kad atkal ieņemšu S13..
Istenibaa drusku palasot par sho motoru, doma neliekas tik slikta, bet anyway 3.0 ir labak :)) Tev ir zvans B234 motoram un CA karbai?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Tad man trubā ir nevajadzīgi iebāzts temp. devējs. :lol:
e38 arī ir ar 4 vadiem temp. devējs galvā.
Kā jāslēdzas viņam klāt, lai panelī rādītos temp.?

Paskatijos pats

Pin assignments at connector X6256
Pin1 Outside temperature sensor signal (positive) Integrated instrument cluster control module (IKE)
Pin2 Outside temperature sensor signal (negative) Integrated instrument cluster control module (IKE)
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Dzhejs
Ziņojumi: 689
Pievienojies: 16 Dec 2014, 14:16
Braucu ar: mīkstu jumtu
Atrašanās vieta: Rīga
Jānis.P rakstīja:Tad man trubā ir nevajadzīgi iebāzts temp. devējs. :lol:
e38 arī ir ar 4 vadiem temp. devējs galvā.
Kā jāslēdzas viņam klāt, lai panelī rādītos temp.?

Paskatijos pats

Pin assignments at connector X6256
Pin1 Outside temperature sensor signal (positive) Integrated instrument cluster control module (IKE)
Pin2 Outside temperature sensor signal (negative) Integrated instrument cluster control module (IKE)
Es nesaprotu kaa Juus liekat tos motorus? :lol:

" nevaru izdomaat kaa javieno vadi, znachit sagrieziishu kaadu trubu un iekraameeshu velienu deveeju" ?? :gigigi:
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Es vienk. redzēju ka Sanchix bija tur ielicis to devēju un nemaz neiedziļinājos ka var arī citādāk uztaisīt. :lol:
Nu nekas salikšu kā pienākas nākošreiz kad būšu garāžā. :hahaha:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Dzhejs
Ziņojumi: 689
Pievienojies: 16 Dec 2014, 14:16
Braucu ar: mīkstu jumtu
Atrašanās vieta: Rīga
Jānis.P rakstīja:Es vienk. redzēju ka Sanchix bija tur ielicis to devēju un nemaz neiedziļinājos ka var arī citādāk uztaisīt. :lol:
Nu nekas salikšu kā pienākas nākošreiz kad būšu garāžā. :hahaha:
:super:
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Profila bilde
Edvards77
Ziņojumi: 253
Pievienojies: 08 Feb 2015, 02:00
Braucu ar: behu
Atrašanās vieta: Tukuma
Reputācija: 2
 

04 Mar 2015, 20:41

Sveiki!

Doma nopirkt 316 bmw, bet tad to 1.6 motoru samainīt pret 2.5 vai 2.8 motoru! Ar ko būs jārēķinās veidojot šādu swap? Piemēram pravotka neatšķirās kaut kur, vai kardāns vai reduktors vai kārba?

Paldies jau iepriekš!

P.s. Esmu vēl tāds iesācējs bmw kultūrā :lol:
Profila bilde
K.F.
Ziņojumi: 583
Pievienojies: 24 Feb 2015, 19:40
Braucu ar: Opeli
Atrašanās vieta: Rīga/Ādaži/Kadaga
Reputācija: 1
 

04 Mar 2015, 20:45

viewtopic.php?f=6&t=207
atradīsi visu info šeit
Profila bilde
Edvards77
Ziņojumi: 253
Pievienojies: 08 Feb 2015, 02:00
Braucu ar: behu
Atrašanās vieta: Tukuma
Reputācija: 2
 

04 Mar 2015, 20:47

K.F. rakstīja:viewtopic.php?f=6&t=207
atradīsi visu info šeit
Naivi ticēju, ka kāds konkrēti atbildēs, lai nav jāmeklē katra atbilde savā lapaspusē :rolleyes:
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

04 Mar 2015, 21:01

Resumē no tā ko esmu iemācijies forumā

Pravotka jāmaina, kārba der, reduktors - ja atkarīgs kā brauksi, ar smagu gāju tas 1.6 reduktors ātri aizies.
Kardāns der, būs vajadzīga izplūde un amartiņi/atsperes.
Un pārbūve nav jāreģistrē.


palabojiet ja kko nepateicu kā vajag.
- ikey07
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

04 Mar 2015, 21:04

nu, gan jau var uzreiz teikt, ka jāmaina reduktors ar pusasīm
Profila bilde
Edvards77
Ziņojumi: 253
Pievienojies: 08 Feb 2015, 02:00
Braucu ar: behu
Atrašanās vieta: Tukuma
Reputācija: 2
 

04 Mar 2015, 21:21

ikey07 rakstīja:Resumē no tā ko esmu iemācijies forumā

Pravotka jāmaina, kārba der, reduktors - ja atkarīgs kā brauksi, ar smagu gāju tas 1.6 reduktors ātri aizies.
Kardāns der, būs vajadzīga izplūde un amartiņi/atsperes.
Un pārbūve nav jāreģistrē.


palabojiet ja kko nepateicu kā vajag.
Paldies, to arī gribēju dzirdēt ;)
Reinholds
Ziņojumi: 665
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 

04 Mar 2015, 21:31

australia rakstīja:nu, gan jau var uzreiz teikt, ka jāmaina reduktors ar pusasīm
Swapots 2.5, mazais reduktors, bija lsd, tagad metinātais, galīgi nebraucu mierīgi, neskaitot salauztu reduktora skrūvi apakšā un salauztu disku, nekas nav paģērbies. Varbūt man veicas ar reduktoru un pusasīm. :D
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 

04 Mar 2015, 22:04

Reinholds rakstīja:
australia rakstīja:nu, gan jau var uzreiz teikt, ka jāmaina reduktors ar pusasīm
Swapots 2.5, mazais reduktors, bija lsd, tagad metinātais, galīgi nebraucu mierīgi, neskaitot salauztu reduktora skrūvi apakšā un salauztu disku, nekas nav paģērbies. Varbūt man veicas ar reduktoru un pusasīm. :D
ne tu vienigais ;)
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

04 Mar 2015, 22:11

Citam tur mazās pusasis un mazais reduktors, citam netur. Laimes spēle. Es cik esmu swapojis no nemotora uz 2.5/2.8, vienmēr ir atstāts mazais reduktors. Joprojām nav uzlikuši ''lielo'' reduktoru un resnās pusasis, nav tik traģiski.
Uz ISa ar metināto reduktoru arī pusasis var lūzt nost.

Čomam uz V8 E30 arī joprojām mazās pusasis ar metināto reduktoru - vēl tās pašas pusasis turas. Protams, ka nebrauc mierīgi. :gigigi:
ikey07 rakstīja:Pravotka jāmaina
palabojiet ja kko nepateicu kā vajag.
Pravotka pārsvarā nāk kopā ar iegādāto dzinēju, kuru swapos iekšā. ;)
Attēls
Vetal
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 03 Mar 2015, 03:15
Vel tads jautajums izveloties motoru swapam... Lasu ka MS41 detonacijas gadijumaa var saprast kuraa cilindraa tas notiek un pamainit aizdedzi shim konkretam cilindram.
MS43 (saprotu ka shis iet ar M54 motoriem) ari taa var, laikam?
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
vadības bloks jau koriģē aizdedzi , un jā ja jau vecākam motoram viņš to var, šaubos kad ražotajs būs veicis pārmaiņas uz sliktāku vadibu :D
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Dzhejs rakstīja:
Jānis.P rakstīja:Es vienk. redzēju ka Sanchix bija tur ielicis to devēju un nemaz neiedziļinājos ka var arī citādāk uztaisīt. :lol:
Nu nekas salikšu kā pienākas nākošreiz kad būšu garāžā. :hahaha:
:super:
Teorētiski tā ir labāk, bet neesmu pārliecināts vai dual devējs dos korektu signālu uz ms43 un e36 gaugi, tāpēc ieliku karstākajā vietā pēc galvas, useram Amish esot bijis salikts ar kkādu devēju galvā, temperatūru rādīja maisā, man pieslēdzot diagnostiku, vadībā rāda to pašu ko panelī un viss ir :super:
Nesaku ka tā ir pareizi, bet man viss ir OK.
Edit. Vispareizāk būtu paņemt abus devējus, iemest vienā krūzē un samērīt kāda ir starpība, ja tāda ir.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Man teorētiski ir iespēja to izdarīt. Centīšos neaizmirst pārbaudīt.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Janex328
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 18 Dec 2014, 00:24
Vetal rakstīja:
Janex328 rakstīja:Liec iekšā SAAB 2,3t.. No visiem variantiem ar izslēgšanas metodēm :lol: SAAB ir lētākais un prātīgākais risinājums.. Visu SAAB iepirksi par kādiem nuuuu 400eirikiem, savāksi visu ko vajag no viņa un atdosi tolmetā (tātad iekš 400eirosām iekļausies arī zvana pārmetināšanā, ko segs tolmets +no manis var iegādāties CA zvanu par 30eiro un paldies! :D ) Tas 2,3 ir arī viena no prātīgākajām domām, jo tas motors labi tur! +ja nograusi motoru, šrotā nākamo varēsi par 100eiro ieķert un bēda atkal atrisināta! Es noteikti vēl pievērsīšos šai domai, kad atkal ieņemšu S13..
Istenibaa drusku palasot par sho motoru, doma neliekas tik slikta, bet anyway 3.0 ir labak :)) Tev ir zvans B234 motoram un CA karbai?
Man ir CA zvans! Ja ņem veselu saab, tad vnk nogriez no saab kārbas pus zvanu un piemetini pie CA zvana (protams to arī apgriežot un izrēķinot kur kas un kā!) Šodien pirmos riepu dūmus sajutu slonā! Vasarīgas sajūtas, bet sirds sažņaudzās, ka nedzirdu kā iegriežās turbīna un kā tā stājās, (bez bova, saprotams) ! Tik ļoti pietrūkst tās mocības un tās sajūtas, ko Japāņi senlaikos radīja! :super: Žurku aiz dusmām gribās ap koku aplocīt! :lol: