Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- …
- 107
- chevron_right
Nu tas ir prieksh slinkiem elektrikjiem :P Ta ir vienkarshak. Un droshvien pa kaadam lauku variantam arii kaapeec nedogMa rakstīja:Lōģiski, ka nav pareizi, bet, ja nav cita izeja, tad neko darīt. Es tikai pasaku, ko esmu dzirdējis, nevis, ka tā ir un punkts :)
Bet varianti ir vienmeer.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Istenibaa drusku palasot par sho motoru, doma neliekas tik slikta, bet anyway 3.0 ir labak :)) Tev ir zvans B234 motoram un CA karbai?Janex328 rakstīja:Liec iekšā SAAB 2,3t.. No visiem variantiem ar izslēgšanas metodēm SAAB ir lētākais un prātīgākais risinājums.. Visu SAAB iepirksi par kādiem nuuuu 400eirikiem, savāksi visu ko vajag no viņa un atdosi tolmetā (tātad iekš 400eirosām iekļausies arī zvana pārmetināšanā, ko segs tolmets +no manis var iegādāties CA zvanu par 30eiro un paldies! ) Tas 2,3 ir arī viena no prātīgākajām domām, jo tas motors labi tur! +ja nograusi motoru, šrotā nākamo varēsi par 100eiro ieķert un bēda atkal atrisināta! Es noteikti vēl pievērsīšos šai domai, kad atkal ieņemšu S13..
Tad man trubā ir nevajadzīgi iebāzts temp. devējs.
e38 arī ir ar 4 vadiem temp. devējs galvā.
Kā jāslēdzas viņam klāt, lai panelī rādītos temp.?
Paskatijos pats
Pin assignments at connector X6256
Pin1 Outside temperature sensor signal (positive) Integrated instrument cluster control module (IKE)
Pin2 Outside temperature sensor signal (negative) Integrated instrument cluster control module (IKE)
e38 arī ir ar 4 vadiem temp. devējs galvā.
Kā jāslēdzas viņam klāt, lai panelī rādītos temp.?
Paskatijos pats
Pin assignments at connector X6256
Pin1 Outside temperature sensor signal (positive) Integrated instrument cluster control module (IKE)
Pin2 Outside temperature sensor signal (negative) Integrated instrument cluster control module (IKE)
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Es nesaprotu kaa Juus liekat tos motorus?Jānis.P rakstīja:Tad man trubā ir nevajadzīgi iebāzts temp. devējs.
e38 arī ir ar 4 vadiem temp. devējs galvā.
Kā jāslēdzas viņam klāt, lai panelī rādītos temp.?
Paskatijos pats
Pin assignments at connector X6256
Pin1 Outside temperature sensor signal (positive) Integrated instrument cluster control module (IKE)
Pin2 Outside temperature sensor signal (negative) Integrated instrument cluster control module (IKE)
" nevaru izdomaat kaa javieno vadi, znachit sagrieziishu kaadu trubu un iekraameeshu velienu deveeju" ??
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Es vienk. redzēju ka Sanchix bija tur ielicis to devēju un nemaz neiedziļinājos ka var arī citādāk uztaisīt.
Nu nekas salikšu kā pienākas nākošreiz kad būšu garāžā.
Nu nekas salikšu kā pienākas nākošreiz kad būšu garāžā.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Jānis.P rakstīja:Es vienk. redzēju ka Sanchix bija tur ielicis to devēju un nemaz neiedziļinājos ka var arī citādāk uztaisīt.
Nu nekas salikšu kā pienākas nākošreiz kad būšu garāžā.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Sveiki!
Doma nopirkt 316 bmw, bet tad to 1.6 motoru samainīt pret 2.5 vai 2.8 motoru! Ar ko būs jārēķinās veidojot šādu swap? Piemēram pravotka neatšķirās kaut kur, vai kardāns vai reduktors vai kārba?
Paldies jau iepriekš!
P.s. Esmu vēl tāds iesācējs bmw kultūrā
Doma nopirkt 316 bmw, bet tad to 1.6 motoru samainīt pret 2.5 vai 2.8 motoru! Ar ko būs jārēķinās veidojot šādu swap? Piemēram pravotka neatšķirās kaut kur, vai kardāns vai reduktors vai kārba?
Paldies jau iepriekš!
P.s. Esmu vēl tāds iesācējs bmw kultūrā
viewtopic.php?f=6&t=207
atradīsi visu info šeit
atradīsi visu info šeit
Naivi ticēju, ka kāds konkrēti atbildēs, lai nav jāmeklē katra atbilde savā lapaspusēK.F. rakstīja:viewtopic.php?f=6&t=207
atradīsi visu info šeit
Resumē no tā ko esmu iemācijies forumā
Pravotka jāmaina, kārba der, reduktors - ja atkarīgs kā brauksi, ar smagu gāju tas 1.6 reduktors ātri aizies.
Kardāns der, būs vajadzīga izplūde un amartiņi/atsperes.
Un pārbūve nav jāreģistrē.
palabojiet ja kko nepateicu kā vajag.
Pravotka jāmaina, kārba der, reduktors - ja atkarīgs kā brauksi, ar smagu gāju tas 1.6 reduktors ātri aizies.
Kardāns der, būs vajadzīga izplūde un amartiņi/atsperes.
Un pārbūve nav jāreģistrē.
palabojiet ja kko nepateicu kā vajag.
- ikey07
nu, gan jau var uzreiz teikt, ka jāmaina reduktors ar pusasīm
Paldies, to arī gribēju dzirdētikey07 rakstīja:Resumē no tā ko esmu iemācijies forumā
Pravotka jāmaina, kārba der, reduktors - ja atkarīgs kā brauksi, ar smagu gāju tas 1.6 reduktors ātri aizies.
Kardāns der, būs vajadzīga izplūde un amartiņi/atsperes.
Un pārbūve nav jāreģistrē.
palabojiet ja kko nepateicu kā vajag.
Swapots 2.5, mazais reduktors, bija lsd, tagad metinātais, galīgi nebraucu mierīgi, neskaitot salauztu reduktora skrūvi apakšā un salauztu disku, nekas nav paģērbies. Varbūt man veicas ar reduktoru un pusasīm.australia rakstīja:nu, gan jau var uzreiz teikt, ka jāmaina reduktors ar pusasīm
ne tu vienigaisReinholds rakstīja:Swapots 2.5, mazais reduktors, bija lsd, tagad metinātais, galīgi nebraucu mierīgi, neskaitot salauztu reduktora skrūvi apakšā un salauztu disku, nekas nav paģērbies. Varbūt man veicas ar reduktoru un pusasīm.australia rakstīja:nu, gan jau var uzreiz teikt, ka jāmaina reduktors ar pusasīm
Citam tur mazās pusasis un mazais reduktors, citam netur. Laimes spēle. Es cik esmu swapojis no nemotora uz 2.5/2.8, vienmēr ir atstāts mazais reduktors. Joprojām nav uzlikuši ''lielo'' reduktoru un resnās pusasis, nav tik traģiski.
Uz ISa ar metināto reduktoru arī pusasis var lūzt nost.
Čomam uz V8 E30 arī joprojām mazās pusasis ar metināto reduktoru - vēl tās pašas pusasis turas. Protams, ka nebrauc mierīgi.
Uz ISa ar metināto reduktoru arī pusasis var lūzt nost.
Čomam uz V8 E30 arī joprojām mazās pusasis ar metināto reduktoru - vēl tās pašas pusasis turas. Protams, ka nebrauc mierīgi.
Pravotka pārsvarā nāk kopā ar iegādāto dzinēju, kuru swapos iekšā.ikey07 rakstīja:Pravotka jāmaina
palabojiet ja kko nepateicu kā vajag.
Vel tads jautajums izveloties motoru swapam... Lasu ka MS41 detonacijas gadijumaa var saprast kuraa cilindraa tas notiek un pamainit aizdedzi shim konkretam cilindram.
MS43 (saprotu ka shis iet ar M54 motoriem) ari taa var, laikam?
MS43 (saprotu ka shis iet ar M54 motoriem) ari taa var, laikam?
vadības bloks jau koriģē aizdedzi , un jā ja jau vecākam motoram viņš to var, šaubos kad ražotajs būs veicis pārmaiņas uz sliktāku vadibu
Teorētiski tā ir labāk, bet neesmu pārliecināts vai dual devējs dos korektu signālu uz ms43 un e36 gaugi, tāpēc ieliku karstākajā vietā pēc galvas, useram Amish esot bijis salikts ar kkādu devēju galvā, temperatūru rādīja maisā, man pieslēdzot diagnostiku, vadībā rāda to pašu ko panelī un viss irDzhejs rakstīja:Jānis.P rakstīja:Es vienk. redzēju ka Sanchix bija tur ielicis to devēju un nemaz neiedziļinājos ka var arī citādāk uztaisīt.
Nu nekas salikšu kā pienākas nākošreiz kad būšu garāžā.
Nesaku ka tā ir pareizi, bet man viss ir OK.
Edit. Vispareizāk būtu paņemt abus devējus, iemest vienā krūzē un samērīt kāda ir starpība, ja tāda ir.
Man teorētiski ir iespēja to izdarīt. Centīšos neaizmirst pārbaudīt.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Man ir CA zvans! Ja ņem veselu saab, tad vnk nogriez no saab kārbas pus zvanu un piemetini pie CA zvana (protams to arī apgriežot un izrēķinot kur kas un kā!) Šodien pirmos riepu dūmus sajutu slonā! Vasarīgas sajūtas, bet sirds sažņaudzās, ka nedzirdu kā iegriežās turbīna un kā tā stājās, (bez bova, saprotams) ! Tik ļoti pietrūkst tās mocības un tās sajūtas, ko Japāņi senlaikos radīja! Žurku aiz dusmām gribās ap koku aplocīt!Vetal rakstīja:Istenibaa drusku palasot par sho motoru, doma neliekas tik slikta, bet anyway 3.0 ir labak :)) Tev ir zvans B234 motoram un CA karbai?Janex328 rakstīja:Liec iekšā SAAB 2,3t.. No visiem variantiem ar izslēgšanas metodēm SAAB ir lētākais un prātīgākais risinājums.. Visu SAAB iepirksi par kādiem nuuuu 400eirikiem, savāksi visu ko vajag no viņa un atdosi tolmetā (tātad iekš 400eirosām iekļausies arī zvana pārmetināšanā, ko segs tolmets +no manis var iegādāties CA zvanu par 30eiro un paldies! ) Tas 2,3 ir arī viena no prātīgākajām domām, jo tas motors labi tur! +ja nograusi motoru, šrotā nākamo varēsi par 100eiro ieķert un bēda atkal atrisināta! Es noteikti vēl pievērsīšos šai domai, kad atkal ieņemšu S13..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- …
- 107
- chevron_right