Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- …
- 107
- chevron_right
Nixon rakstīja:Citam tur mazās pusasis un mazais reduktors, citam netur. Laimes spēle. Es cik esmu swapojis no nemotora uz 2.5/2.8, vienmēr ir atstāts mazais reduktors. Joprojām nav uzlikuši ''lielo'' reduktoru un resnās pusasis, nav tik traģiski.
Uz ISa ar metināto reduktoru arī pusasis var lūzt nost.
Čomam uz V8 E30 arī joprojām mazās pusasis ar metināto reduktoru - vēl tās pašas pusasis turas. Protams, ka nebrauc mierīgi.
Mana pieredze ar metināto bloķi un mazajām pusasīm (līdz lielajām vēl neesmu ticis) -
m43b16 - mironi ģērbās vislaik ārā
m50b20 - miroņi ģērbās vislaik ārā
P.S. esmu nokāvis 6 pusasis/miroņus, 0 bloķus.
Par tēmu runājot. Swapojot ir tā - ja tu noperc PILNU swapu, tad visu kas ir swapā to nomaini, pārējo kas paliek, to var mīt par amīšiem runājot, starpību nejutu kad no m42b18 pārgāju uz m50b20.
P.S. tik ja perc m52 swapu atceries par tādiem jokiem kā ews.
Par tām pusasīm es saku, tas ir kā kuram.
Par amīšiem piekrītu - arī mainīju no M42B18 uz M52B25 un M52B28, amīši palika tie paši un nekāda vaina. Man vispār liekas, ka tā amortizatoru iedalīšana 4cyl un 6cyl ir mīts, bet varbūt jau kļūdos.
Par amīšiem piekrītu - arī mainīju no M42B18 uz M52B25 un M52B28, amīši palika tie paši un nekāda vaina. Man vispār liekas, ka tā amortizatoru iedalīšana 4cyl un 6cyl ir mīts, bet varbūt jau kļūdos.
Tātad studentiem , esam iegādājušies ilgi sapņoto 316 , bet ne vēlāk kā pēc nedēļas saprotam ,ka jaudas trūkst , ilgi meklējot atrodam sev labu m50 ...vai m52
1.ņemam visu priekšu nost, ceļam motoru ar kārbu reizē !!!!! atskrūvējot tikai trīs skrūves no kardāna nost un divas no kārbas kronšteina..,
2. noņemam nemotora kārbu un nemotora starteri jo tie derēs tavam jaunajam sapņu m50/m52 uz zemes to būs ātrāk un vieglāk darīt kā zem auto..
3. noskrūvējam no stūres reikas nost čusku kas nāk pie sūkņa , jo stūres sūknis nederēs un čūska arī nēē , tā ir jāmet āra un jāmeklē no 6cyl , pie reizes ņemam nost kulisi tā arī neder un stabilizatora stieni tie arī nederēs, tos nepieciešams iegadāties no 6cyl bmw ,der arī protams no 2,0
4.es ieteiktu visu uz zemes sailkt un pirms celšanas iekšā salikt kardānu pa šlicēm uz aizmuguri cik iespējams , ieliekot iekšā kārba skrūvēsies mazliet tālāk uz auto aizmugures pusi jo dzinējam kāds ķīnietis ir piešavis vēl divus katlus klāt ,,bet dzinēja bukses un kārbas bukses un vecais kardāns reduktors pusasis utt tas viss der un drīz jau tevi pārņēms sajūta ,ka varēsi spiest un bīties ,bet ...
5.ieliekam to visu saliekam un saprotam ,ka bāc negriež aizdedze nav starteri dzīvības , bardačoku vaļā ,ja auto ir bijis ews ,bet tagad tavam m50 nav tad nu izraujam melno kasti ar uzrakstu ews un dzeltenaja stekeri pargriežam divus resnakos vadus un sabliežam kopā,ews vairs nav nepieciešams , auto sāka griezt ,bet vienalga nelec dzirkstele ir !
vācietis savus resnos knaģus arī sūknim ir licis klāt iesaku studentiem neķet tur smago elektronikas grāmatu un urbt shēmas vnk paņēm balto degvielas releju un savieno lai viņš saslēdzas kā pagriež aizdedzi..
Resumē Radiators paliek ,bet viņš ir mazāks ,itkā nekas izplūdi arī pilnā garumā vajadzēs no m 50 , kulisi un stūres reikas trubas ,
ja liksi m52 tad ews un atsēgas čipu ņem līdzi un pārliec , apmēram kkā tā ja kkas netā tad palabojat ,,,
1.ņemam visu priekšu nost, ceļam motoru ar kārbu reizē !!!!! atskrūvējot tikai trīs skrūves no kardāna nost un divas no kārbas kronšteina..,
2. noņemam nemotora kārbu un nemotora starteri jo tie derēs tavam jaunajam sapņu m50/m52 uz zemes to būs ātrāk un vieglāk darīt kā zem auto..
3. noskrūvējam no stūres reikas nost čusku kas nāk pie sūkņa , jo stūres sūknis nederēs un čūska arī nēē , tā ir jāmet āra un jāmeklē no 6cyl , pie reizes ņemam nost kulisi tā arī neder un stabilizatora stieni tie arī nederēs, tos nepieciešams iegadāties no 6cyl bmw ,der arī protams no 2,0
4.es ieteiktu visu uz zemes sailkt un pirms celšanas iekšā salikt kardānu pa šlicēm uz aizmuguri cik iespējams , ieliekot iekšā kārba skrūvēsies mazliet tālāk uz auto aizmugures pusi jo dzinējam kāds ķīnietis ir piešavis vēl divus katlus klāt ,,bet dzinēja bukses un kārbas bukses un vecais kardāns reduktors pusasis utt tas viss der un drīz jau tevi pārņēms sajūta ,ka varēsi spiest un bīties ,bet ...
5.ieliekam to visu saliekam un saprotam ,ka bāc negriež aizdedze nav starteri dzīvības , bardačoku vaļā ,ja auto ir bijis ews ,bet tagad tavam m50 nav tad nu izraujam melno kasti ar uzrakstu ews un dzeltenaja stekeri pargriežam divus resnakos vadus un sabliežam kopā,ews vairs nav nepieciešams , auto sāka griezt ,bet vienalga nelec dzirkstele ir !
vācietis savus resnos knaģus arī sūknim ir licis klāt iesaku studentiem neķet tur smago elektronikas grāmatu un urbt shēmas vnk paņēm balto degvielas releju un savieno lai viņš saslēdzas kā pagriež aizdedzi..
Resumē Radiators paliek ,bet viņš ir mazāks ,itkā nekas izplūdi arī pilnā garumā vajadzēs no m 50 , kulisi un stūres reikas trubas ,
ja liksi m52 tad ews un atsēgas čipu ņem līdzi un pārliec , apmēram kkā tā ja kkas netā tad palabojat ,,,
Drive until you die with your e36
bet par saab dzinēju gan ir interesanti.
kāds ir jau veicis šo operāciju ?
kāds ir jau veicis šo operāciju ?
gudri dirst nav malku cirst
Pēdējais labojis ValtersZ - 19 Mar 2015, 23:32, kopā labots 1 reizi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Es nezinu kas ir ar atsperojumu bet amīši no 1.6 ko nesen skatijos izskatijās uz aci tāds pats štoka diametrs kā manējiem un man 6cil.Nixon rakstīja:Par tām pusasīm es saku, tas ir kā kuram.
Par amīšiem piekrītu - arī mainīju no M42B18 uz M52B25 un M52B28, amīši palika tie paši un nekāda vaina. Man vispār liekas, ka tā amortizatoru iedalīšana 4cyl un 6cyl ir mīts, bet varbūt jau kļūdos.
Viss ir baigi labi, bet šito vajag bišk palabot... Savādāk tiešām kāds atskrūvēs kardānu ar kārbu un brīnīsies, kāpēc motors nenāk ārā, jo vēl taču paduškas, daži vadi, sajūga cilindrīts un degvielas šļaukas.Castroll rakstīja:Tātad studentiem , esam iegādājušies ilgi sapņoto 316 , bet ne vēlāk kā pēc nedēļas saprotam ,ka jaudas trūkst , ilgi meklējot atrodam sev labu m50 ...vai m52
1.ņemam visu priekšu nost, ceļam motoru ar kārbu reizē !!!!! atskrūvējot tikai trīs skrūves no kardāna nost un divas no kārbas kronšteina..,
bla bla bla
Būs laika, tiešām izlabošu.
Kā ir ar automātiem,varu dabūt automātu no m50b25 bezvanosa un vajag to piejūgt m50tub20.Kā nekā tub ir siemens un vanoss,vajadzēs citu pravodku un vadību tomātam?
Jāpiemin, ka ir arī iespēja zem stabilizatora buksēm palikt plāksnes un dabūt to štangu zemāk. Joprojām gan saglabāsies mistiskā problēma, ka karteris spiežas pret reiku (arī ar 6cyl spilveniem). Tas ir risināms ar šaibām zem spilveniem.Castroll rakstīja:Tātad studentiem , esam iegādājušies ilgi sapņoto 316 , bet ne vēlāk kā pēc nedēļas saprotam ,ka jaudas trūkst , ilgi meklējot atrodam sev labu m50 ...vai m52
3. noskrūvējam no stūres reikas nost čusku kas nāk pie sūkņa , jo stūres sūknis nederēs un čūska arī nēē , tā ir jāmet āra un jāmeklē no 6cyl , pie reizes ņemam nost kulisi tā arī neder un stabilizatora stieni tie arī nederēs, tos nepieciešams iegadāties no 6cyl bmw ,der arī protams no 2,0
ja liksi m52 tad ews un atsēgas čipu ņem līdzi un pārliec , apmēram kkā tā ja kkas netā tad palabojat ,,,
Pastiprinātāja šļauku mainīt nav obligāti, garums ir tāds pats, tik jāpieloca pareizā formā, protams, nesalaužot
Ja liek M52, bet negribās ews, var likt smadzenes no M50tuB25, kas arī ir Siemens, līdz ar ko viņām der gandrīz visi devēji no M52. Jāmaina ir tikai kloķenes devējs. Par lambdām - štekeri atšķiras, bet ir iespēja pārlodēt atbilstošo krāsu vadus. Manā gadījumā viss strādā, skatē atgāzes sagāja, patēriņš arī normas robežās.
kāds nezin cik 2.8 rozā sprauslām jābut pretestībai starp piniem?
No kura laika m50b25Tu ir simens vadiba? Bosch tur... Bosch Motronic M 3.1.1chappy rakstīja:Jāpiemin, ka ir arī iespēja zem stabilizatora buksēm palikt plāksnes un dabūt to štangu zemāk. Joprojām gan saglabāsies mistiskā problēma, ka karteris spiežas pret reiku (arī ar 6cyl spilveniem). Tas ir risināms ar šaibām zem spilveniem.Castroll rakstīja:Tātad studentiem , esam iegādājušies ilgi sapņoto 316 , bet ne vēlāk kā pēc nedēļas saprotam ,ka jaudas trūkst , ilgi meklējot atrodam sev labu m50 ...vai m52
3. noskrūvējam no stūres reikas nost čusku kas nāk pie sūkņa , jo stūres sūknis nederēs un čūska arī nēē , tā ir jāmet āra un jāmeklē no 6cyl , pie reizes ņemam nost kulisi tā arī neder un stabilizatora stieni tie arī nederēs, tos nepieciešams iegadāties no 6cyl bmw ,der arī protams no 2,0
ja liksi m52 tad ews un atsēgas čipu ņem līdzi un pārliec , apmēram kkā tā ja kkas netā tad palabojat ,,,
Pastiprinātāja šļauku mainīt nav obligāti, garums ir tāds pats, tik jāpieloca pareizā formā, protams, nesalaužot
Ja liek M52, bet negribās ews, var likt smadzenes no M50tuB25, kas arī ir Siemens, līdz ar ko viņām der gandrīz visi devēji no M52. Jāmaina ir tikai kloķenes devējs. Par lambdām - štekeri atšķiras, bet ir iespēja pārlodēt atbilstošo krāsu vadus. Manā gadījumā viss strādā, skatē atgāzes sagāja, patēriņš arī normas robežās.
Pēdējais labojis ValtersZ - 19 Mar 2015, 23:33, kopā labots 1 reizi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Hazard,gadijuni ir visādi,ir pat tāds m50b20 bez vanosa ar siemensu,tikai esot ļoti rets
Te tieši Runa par TU. Nejauc ar citu motoru, visi m50b20tu ir ar simensu. m50b25tu visi ar boschĢirts rakstīja:Hazard,gadijuni ir visādi,ir pat tāds m50b20 bez vanosa ar siemensu,tikai esot ļoti rets
Pēdējais labojis Hazard - 08 Mar 2015, 23:44, kopā labots 2 reizes.
Kads sakars 2.5 ar 2.0?ValtersZ rakstīja:Dzīvē redzēju vienu M50TUB20 ar simens vadību. Te pat rīgā. Baltā unītī stāvēja. Bija uz motora swapu.
Pēdējais labojis ValtersZ - 19 Mar 2015, 23:33, kopā labots 1 reizi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
ValtersZ rakstīja:Kāds sakars e34 ar e36?
Vēl jautājumi?chappy rakstīja: Ja liek M52, bet negribās ews, var likt smadzenes no M50tuB25, kas arī ir Siemens, līdz ar ko viņām der gandrīz visi devēji no M52. Jāmaina ir tikai kloķenes devējs. Par lambdām - štekeri atšķiras, bet ir iespēja pārlodēt atbilstošo krāsu vadus. Manā gadījumā viss strādā, skatē atgāzes sagāja, patēriņš arī normas robežās.
ir vairāki jautājumi..
ir sedans 328, ir doma paņemt 316 kompakta bundžu bez motora un kārbas/reduktora un pārmest visus labumus.
1) motors der, tur viss skaidrs, ja uz m52 tagad stāv getrags,-tur viss pasē(kas ar kulisi utt)
2) visu priekšējo hadeni var pārmest 1:1? (plaukti, stupicas, bremzes, stabilizators)
3) kas tur īsti ir ar to pakaļējo hadeni kompaktam? atsperes 1:1 no sedana der? amīši, cik saprotu kompkatam ir "īsāki"?
4) reduktors kompaktam arī nav, bet ir kardāns, kominācija-m52+getrags+stock 316 kompkata kardāns+ kompakta/e30 reduktors iet cauri? vāki reduktoriem ir vienādi? ja ir bijis mazais reduktors kompaktam, ko vajag, lai ieliktu vidējo(lielo)?
ir sedans 328, ir doma paņemt 316 kompakta bundžu bez motora un kārbas/reduktora un pārmest visus labumus.
1) motors der, tur viss skaidrs, ja uz m52 tagad stāv getrags,-tur viss pasē(kas ar kulisi utt)
2) visu priekšējo hadeni var pārmest 1:1? (plaukti, stupicas, bremzes, stabilizators)
3) kas tur īsti ir ar to pakaļējo hadeni kompaktam? atsperes 1:1 no sedana der? amīši, cik saprotu kompkatam ir "īsāki"?
4) reduktors kompaktam arī nav, bet ir kardāns, kominācija-m52+getrags+stock 316 kompkata kardāns+ kompakta/e30 reduktors iet cauri? vāki reduktoriem ir vienādi? ja ir bijis mazais reduktors kompaktam, ko vajag, lai ieliktu vidējo(lielo)?
kompaktam aizm piekare ir no e30, vēlu veiksmi atrast lielas pusasis un deduktoru
Šobrīt domāju vai man vispār to visu jebļu vajag, tapēc arī jautāju šeit, ja pārāk liels čakars, tad negribu nu lielais reduktors ar pusasīm tāpat ir tikai ieteicams, nevis must have.
Visvairāk interesē kārbas/kardāna/reduktora savienojamība un kas tur īsti ir ar tām aizmugurējām atsperēm un amīšiem.
Visvairāk interesē kārbas/kardāna/reduktora savienojamība un kas tur īsti ir ar tām aizmugurējām atsperēm un amīšiem.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- …
- 107
- chevron_right