Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 
parasti nepiecakarejas
bet comam m40 vieta bija 2.5 , un trapijas riktigs Pid**s apskatee un piekasijas ka teh. pase jauda nesakrit ar to kas ir zem haubes, lai gan es vina vieta butu , teicis , ka vins zin, cik man tagad ir zirgi utt :doh: , bet nu nomainija pasi un problemas nebija :hahaha:
Emteks
Ziņojumi: 718
Pievienojies: 19 Mar 2015, 23:28
Šobrīd mašīnā ir M50B20. Ir vajadzība pēc jauna dzinēja. Plānoju ņemt M50B25. Zinu, ka vajag pašu dzinēju, vadību. Ir vēl kaut kas ?
Attēls
Profila bilde
Burbul1s
Ziņojumi: 649
Pievienojies: 14 Sep 2013, 00:43
Braucu ar: Sasistām durvīm
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
ReLiNsH rakstīja:Ka ir ar TA, nevienam nav piecakarejies ja 1.8 vieta stav 2.5 vai 2.8?
Vai ari vajadziga parbuve?
Es biju speciāli par šito prasīt, man atbildēja, kmr nemainās motora degvielas veids, un motora stiprinājumi tajās pašās vietās, tikmēr nekas neesot jāreģistrē.
Emteks rakstīja:Šobrīd mašīnā ir M50B20. Ir vajadzība pēc jauna dzinēja. Plānoju ņemt M50B25. Zinu, ka vajag pašu dzinēju, vadību. Ir vēl kaut kas ?
Ieplūde nāk savādāka (ieplūdes kolektors, drosele, gofra) par gmm un filtra kasti nepateikšu. Var uzilkt arī no b20 to visu bet, nebūs tas
Profila bilde
Znotiš
Ziņojumi: 460
Pievienojies: 11 Mar 2013, 12:52
Braucu ar: bezkompresiju
Reputācija: 2
 
Par pārbūvi uzskatāma:

Izmaiņu veikšana transportlīdzekļa konstrukcijā (transportlīdzekļa agregātu (arī virsbūves), iekārtu, sistēmu, ierīču, mehānismu, mezglu, detaļu vai papildu aprīkojuma uzstādīšana, izmaiņa, nomaiņa vai demontāža, kura rezultātā mainās transportlīdzekļa uzskaites tehniskie dati vai transportlīdzekļa konstruktīvie parametri.



Par pārbūvi nav uzskatāma:

Transportlīdzeklim veiktās izmaiņas, kuras uzskaitītas Ministru kabineta noteikumos Nr.725 “Transportlīdzekļu pārbūves noteikumi” (turpmāk - pārbūves noteikumi) 4.punktā, netiek uzskatītas par pārbūvi.

Piemēram:

līdz 2001.gada 1.janvārim izgatavotam transportlīdzeklim - motora maiņu pret tās pašas transportlīdzekļa markas un modeļa un tā paša veida (dzirksteļaizdedzes, kompresijas aizdedzes) motoru, ja šādu motoru transportlīdzeklim paredz tā izgatavotājs un ja, mainot motoru, netiek mainītas motora stiprinājuma vietas, kā arī ja motora maiņa būtiski neietekmē automobiļa iekārtu (piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un sistēmu darbību un efektivitāti un nemainās degvielas veids, atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
sēdvietu īslaicīgu demontāžu, nedemontējot to stiprinājuma vietas, atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
tenta karkasa un tenta uzstādīšanu (demontāžu) kravas kastei atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
gaisa aptecētāju (spoileru, antispārnu) uzstādīšanu (demontāžu) atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
logu pārklāšanu ar gaismas caurlaidību samazinošiem materiāliem atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām.
Drive until you die with your e36 ;)
Niksss
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 05 Okt 2014, 20:46
Jautājums. Ir e46 323 viss auto. Kas jāzin, ja grib iesvapot to motoru e36 kompotā? Karteris jāmaina? Kārba paliek no kompota? Utt utjp?
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Kārbu var atstāt, karteris der, lielākoties viss plug play, bet būs grūtības ar vadiem, dzesēšanas sist, stūres past. (nu grūtības, ar to biju domājis, ka nebūs plug/play)
Niksss
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 05 Okt 2014, 20:46
Radiatoru var atstāt mazo no 1.6, vai jāmeklē lielāks? Kas ar stūres pastiprinātāju?
Gunchs
Ziņojumi: 139
Pievienojies: 18 Dec 2013, 13:56
Braucu ar: nu jau e30 un e46
Reputācija: 1
 
Niksss rakstīja:Radiatoru var atstāt mazo no 1.6, vai jāmeklē lielāks? Kas ar stūres pastiprinātāju?
der pilnigi viss, ari stures suknis ari dzineja kronshteini .... vienigais bus jasledz ews klat
Gunchs
Ziņojumi: 139
Pievienojies: 18 Dec 2013, 13:56
Braucu ar: nu jau e30 un e46
Reputācija: 1
 
bobrikov rakstīja:
Niksss rakstīja:Radiatoru var atstāt mazo no 1.6, vai jāmeklē lielāks? Kas ar stūres pastiprinātāju?
der pilnigi viss, ari stures suknis ari dzineja kronshteini .... vienigais bus jasledz ews klat
radiators obligati lielais ....
Niksss
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 05 Okt 2014, 20:46
Bet ja ir viss auto kā donors, tad to imobilaizeri pārmetam no viena auto uz otru. Izklausās elementāri.
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
nav viss elementāri ielikt ir 1 bet tālāk ir darbs kārtīgam elektriķim lai saliktu visu elektroniku dzinējam
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
bobrikov rakstīja:
bobrikov rakstīja:
Niksss rakstīja:Radiatoru var atstāt mazo no 1.6, vai jāmeklē lielāks? Kas ar stūres pastiprinātāju?
der pilnigi viss, ari stures suknis ari dzineja kronshteini .... vienigais bus jasledz ews klat
radiators obligati lielais ....
tu debils vai kā?
neder tur nekādi kronšteini un sūknis un radiatoru točna var atstāt "mazo", zinu ko runāju ir swapots motors no 4 cyl uz 6 cyl, kā arī braukts ar m52b25 ar "mazo" radiatoru, pat karsta vasara nekas nekarst, ja mufta strada :idiots:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Man jau šķiet, ka nesapratāties.
Viņš, manuprāt, domāja par E46 kronšteiniem, stūres pastiprinātāju utt.
Teorētiski mazo radiatoru var atstāt. JA, nu, tomēr karsīs, tad citu labu mazo vai lielo. Bet būtu jāpietiek ar mazo.
Gunchs
Ziņojumi: 139
Pievienojies: 18 Dec 2013, 13:56
Braucu ar: nu jau e30 un e46
Reputācija: 1
 
nebruukee muti,,, viss tur der viens pret vienu... nekadu probleemu... tepat foruma ir vairaki 36tie kas parvietojas tieshi ar tadu komplektaciju, un lielais radiators butu tikai ieteicams,, manis pec var jau atstaat mazo...
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
labi zini ka kronšteini der? tu viņiem skrūvjcaurumu vietas, kas pie bloka skruvejas vispar esi redzējis?
un kādā veidā der stūres pastūzis? 4cyl attālums starp skrūvēm ir mazāks.
un pirmīt tak teici, ka lielais radiators ir obligāts, nevis tikai ieteicams.
ja doma ir par 6 cyl kronšteiniem un sūkni no 323 atstāt virsū uz motora un nemainīt tad jā tie der iekš 36ta kuzava, bet no 1.6 uz m50/52 nekas neder
Gunchs
Ziņojumi: 139
Pievienojies: 18 Dec 2013, 13:56
Braucu ar: nu jau e30 un e46
Reputācija: 1
 
seeingman rakstīja:labi zini ka kronšteini der? tu viņiem skrūvjcaurumu vietas, kas pie bloka skruvejas vispar esi redzējis?
un kādā veidā der stūres pastūzis? 4cyl attālums starp skrūvēm ir mazāks.
un pirmīt tak teici, ka lielais radiators ir obligāts, nevis tikai ieteicams.
ja doma ir par 6 cyl kronšteiniem un sūkni no 323 atstāt virsū uz motora un nemainīt tad jā tie der iekš 36ta kuzava, bet no 1.6 uz m50/52 nekas neder


ta ari biju domajis, ka swaps no 46 der praktiski viss...
Niksss
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 05 Okt 2014, 20:46
Noteikti, ka viss apkarināmais paliks no čēssestā. Elektriķis ir dabūts.

Kungi, paldies par atsaucību.
Profila bilde
hawk_lv
Ziņojumi: 221
Pievienojies: 04 Jūn 2013, 10:39
Braucu ar: Frankenšteina sievu
Atrašanās vieta: Mārupes
Niksss rakstīja:Noteikti, ka viss apkarināmais paliks no čēssestā. Elektriķis ir dabūts.

Kungi, paldies par atsaucību.
Drošāk un labāk liekas būtu pa kādiem ~50 eiro forumā ieķert M52 E36 dzinēja pravodku un miers..nevis jautat elektriķim lai parlode..
Savadak vel pēc kāda laika kautkas sāks gļūčit un tad nezinasi kur problema.
Armii
Ziņojumi: 28
Pievienojies: 18 Aug 2014, 19:04
Vai kāds swapojot dzinēju ar kārbu ir sakāries ar problēmu, ka ātrumpārslēgs ir par daudz uz labo pusi?

Man ir zf kārba no viena auto, bet zf kulise no cita 6cyl. Varbūt tās savā starpā atšķiras?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
hawk_lv rakstīja:
Niksss rakstīja:Noteikti, ka viss apkarināmais paliks no čēssestā. Elektriķis ir dabūts.

Kungi, paldies par atsaucību.
Drošāk un labāk liekas būtu pa kādiem ~50 eiro forumā ieķert M52 E36 dzinēja pravodku un miers..nevis jautat elektriķim lai parlode..
Savadak vel pēc kāda laika kautkas sāks gļūčit un tad nezinasi kur problema.
Nejauc M52 ar M52TU dzinējiem. Tur pravodkas, nu, nekādi nav saderīgas.
Armii rakstīja:Vai kāds swapojot dzinēju ar kārbu ir sakāries ar problēmu, ka ātrumpārslēgs ir par daudz uz labo pusi?

Man ir zf kārba no viena auto, bet zf kulise no cita 6cyl. Varbūt tās savā starpā atšķiras?
Liec ZF kulisi no E36 eiropieša, nevajadzētu būt problēmām. Kārba ir benzīnieka?