Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- …
- 107
- chevron_right
parasti nepiecakarejas
bet comam m40 vieta bija 2.5 , un trapijas riktigs Pid**s apskatee un piekasijas ka teh. pase jauda nesakrit ar to kas ir zem haubes, lai gan es vina vieta butu , teicis , ka vins zin, cik man tagad ir zirgi utt , bet nu nomainija pasi un problemas nebija
bet comam m40 vieta bija 2.5 , un trapijas riktigs Pid**s apskatee un piekasijas ka teh. pase jauda nesakrit ar to kas ir zem haubes, lai gan es vina vieta butu , teicis , ka vins zin, cik man tagad ir zirgi utt , bet nu nomainija pasi un problemas nebija
Šobrīd mašīnā ir M50B20. Ir vajadzība pēc jauna dzinēja. Plānoju ņemt M50B25. Zinu, ka vajag pašu dzinēju, vadību. Ir vēl kaut kas ?
Es biju speciāli par šito prasīt, man atbildēja, kmr nemainās motora degvielas veids, un motora stiprinājumi tajās pašās vietās, tikmēr nekas neesot jāreģistrē.ReLiNsH rakstīja:Ka ir ar TA, nevienam nav piecakarejies ja 1.8 vieta stav 2.5 vai 2.8?
Vai ari vajadziga parbuve?
Ieplūde nāk savādāka (ieplūdes kolektors, drosele, gofra) par gmm un filtra kasti nepateikšu. Var uzilkt arī no b20 to visu bet, nebūs tasEmteks rakstīja:Šobrīd mašīnā ir M50B20. Ir vajadzība pēc jauna dzinēja. Plānoju ņemt M50B25. Zinu, ka vajag pašu dzinēju, vadību. Ir vēl kaut kas ?
Par pārbūvi uzskatāma:
Izmaiņu veikšana transportlīdzekļa konstrukcijā (transportlīdzekļa agregātu (arī virsbūves), iekārtu, sistēmu, ierīču, mehānismu, mezglu, detaļu vai papildu aprīkojuma uzstādīšana, izmaiņa, nomaiņa vai demontāža, kura rezultātā mainās transportlīdzekļa uzskaites tehniskie dati vai transportlīdzekļa konstruktīvie parametri.
Par pārbūvi nav uzskatāma:
Transportlīdzeklim veiktās izmaiņas, kuras uzskaitītas Ministru kabineta noteikumos Nr.725 “Transportlīdzekļu pārbūves noteikumi” (turpmāk - pārbūves noteikumi) 4.punktā, netiek uzskatītas par pārbūvi.
Piemēram:
līdz 2001.gada 1.janvārim izgatavotam transportlīdzeklim - motora maiņu pret tās pašas transportlīdzekļa markas un modeļa un tā paša veida (dzirksteļaizdedzes, kompresijas aizdedzes) motoru, ja šādu motoru transportlīdzeklim paredz tā izgatavotājs un ja, mainot motoru, netiek mainītas motora stiprinājuma vietas, kā arī ja motora maiņa būtiski neietekmē automobiļa iekārtu (piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un sistēmu darbību un efektivitāti un nemainās degvielas veids, atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
sēdvietu īslaicīgu demontāžu, nedemontējot to stiprinājuma vietas, atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
tenta karkasa un tenta uzstādīšanu (demontāžu) kravas kastei atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
gaisa aptecētāju (spoileru, antispārnu) uzstādīšanu (demontāžu) atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
logu pārklāšanu ar gaismas caurlaidību samazinošiem materiāliem atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām.
Izmaiņu veikšana transportlīdzekļa konstrukcijā (transportlīdzekļa agregātu (arī virsbūves), iekārtu, sistēmu, ierīču, mehānismu, mezglu, detaļu vai papildu aprīkojuma uzstādīšana, izmaiņa, nomaiņa vai demontāža, kura rezultātā mainās transportlīdzekļa uzskaites tehniskie dati vai transportlīdzekļa konstruktīvie parametri.
Par pārbūvi nav uzskatāma:
Transportlīdzeklim veiktās izmaiņas, kuras uzskaitītas Ministru kabineta noteikumos Nr.725 “Transportlīdzekļu pārbūves noteikumi” (turpmāk - pārbūves noteikumi) 4.punktā, netiek uzskatītas par pārbūvi.
Piemēram:
līdz 2001.gada 1.janvārim izgatavotam transportlīdzeklim - motora maiņu pret tās pašas transportlīdzekļa markas un modeļa un tā paša veida (dzirksteļaizdedzes, kompresijas aizdedzes) motoru, ja šādu motoru transportlīdzeklim paredz tā izgatavotājs un ja, mainot motoru, netiek mainītas motora stiprinājuma vietas, kā arī ja motora maiņa būtiski neietekmē automobiļa iekārtu (piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un sistēmu darbību un efektivitāti un nemainās degvielas veids, atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
sēdvietu īslaicīgu demontāžu, nedemontējot to stiprinājuma vietas, atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
tenta karkasa un tenta uzstādīšanu (demontāžu) kravas kastei atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
gaisa aptecētāju (spoileru, antispārnu) uzstādīšanu (demontāžu) atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām;
logu pārklāšanu ar gaismas caurlaidību samazinošiem materiāliem atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām.
Drive until you die with your e36
Jautājums. Ir e46 323 viss auto. Kas jāzin, ja grib iesvapot to motoru e36 kompotā? Karteris jāmaina? Kārba paliek no kompota? Utt utjp?
Kārbu var atstāt, karteris der, lielākoties viss plug play, bet būs grūtības ar vadiem, dzesēšanas sist, stūres past. (nu grūtības, ar to biju domājis, ka nebūs plug/play)
Radiatoru var atstāt mazo no 1.6, vai jāmeklē lielāks? Kas ar stūres pastiprinātāju?
der pilnigi viss, ari stures suknis ari dzineja kronshteini .... vienigais bus jasledz ews klatNiksss rakstīja:Radiatoru var atstāt mazo no 1.6, vai jāmeklē lielāks? Kas ar stūres pastiprinātāju?
radiators obligati lielais ....bobrikov rakstīja:der pilnigi viss, ari stures suknis ari dzineja kronshteini .... vienigais bus jasledz ews klatNiksss rakstīja:Radiatoru var atstāt mazo no 1.6, vai jāmeklē lielāks? Kas ar stūres pastiprinātāju?
Bet ja ir viss auto kā donors, tad to imobilaizeri pārmetam no viena auto uz otru. Izklausās elementāri.
nav viss elementāri ielikt ir 1 bet tālāk ir darbs kārtīgam elektriķim lai saliktu visu elektroniku dzinējam
tu debils vai kā?bobrikov rakstīja:radiators obligati lielais ....bobrikov rakstīja:der pilnigi viss, ari stures suknis ari dzineja kronshteini .... vienigais bus jasledz ews klatNiksss rakstīja:Radiatoru var atstāt mazo no 1.6, vai jāmeklē lielāks? Kas ar stūres pastiprinātāju?
neder tur nekādi kronšteini un sūknis un radiatoru točna var atstāt "mazo", zinu ko runāju ir swapots motors no 4 cyl uz 6 cyl, kā arī braukts ar m52b25 ar "mazo" radiatoru, pat karsta vasara nekas nekarst, ja mufta strada
Man jau šķiet, ka nesapratāties.
Viņš, manuprāt, domāja par E46 kronšteiniem, stūres pastiprinātāju utt.
Teorētiski mazo radiatoru var atstāt. JA, nu, tomēr karsīs, tad citu labu mazo vai lielo. Bet būtu jāpietiek ar mazo.
Viņš, manuprāt, domāja par E46 kronšteiniem, stūres pastiprinātāju utt.
Teorētiski mazo radiatoru var atstāt. JA, nu, tomēr karsīs, tad citu labu mazo vai lielo. Bet būtu jāpietiek ar mazo.
nebruukee muti,,, viss tur der viens pret vienu... nekadu probleemu... tepat foruma ir vairaki 36tie kas parvietojas tieshi ar tadu komplektaciju, un lielais radiators butu tikai ieteicams,, manis pec var jau atstaat mazo...
labi zini ka kronšteini der? tu viņiem skrūvjcaurumu vietas, kas pie bloka skruvejas vispar esi redzējis?
un kādā veidā der stūres pastūzis? 4cyl attālums starp skrūvēm ir mazāks.
un pirmīt tak teici, ka lielais radiators ir obligāts, nevis tikai ieteicams.
ja doma ir par 6 cyl kronšteiniem un sūkni no 323 atstāt virsū uz motora un nemainīt tad jā tie der iekš 36ta kuzava, bet no 1.6 uz m50/52 nekas neder
un kādā veidā der stūres pastūzis? 4cyl attālums starp skrūvēm ir mazāks.
un pirmīt tak teici, ka lielais radiators ir obligāts, nevis tikai ieteicams.
ja doma ir par 6 cyl kronšteiniem un sūkni no 323 atstāt virsū uz motora un nemainīt tad jā tie der iekš 36ta kuzava, bet no 1.6 uz m50/52 nekas neder
seeingman rakstīja:labi zini ka kronšteini der? tu viņiem skrūvjcaurumu vietas, kas pie bloka skruvejas vispar esi redzējis?
un kādā veidā der stūres pastūzis? 4cyl attālums starp skrūvēm ir mazāks.
un pirmīt tak teici, ka lielais radiators ir obligāts, nevis tikai ieteicams.
ja doma ir par 6 cyl kronšteiniem un sūkni no 323 atstāt virsū uz motora un nemainīt tad jā tie der iekš 36ta kuzava, bet no 1.6 uz m50/52 nekas neder
ta ari biju domajis, ka swaps no 46 der praktiski viss...
Noteikti, ka viss apkarināmais paliks no čēssestā. Elektriķis ir dabūts.
Kungi, paldies par atsaucību.
Kungi, paldies par atsaucību.
Drošāk un labāk liekas būtu pa kādiem ~50 eiro forumā ieķert M52 E36 dzinēja pravodku un miers..nevis jautat elektriķim lai parlode..Niksss rakstīja:Noteikti, ka viss apkarināmais paliks no čēssestā. Elektriķis ir dabūts.
Kungi, paldies par atsaucību.
Savadak vel pēc kāda laika kautkas sāks gļūčit un tad nezinasi kur problema.
Vai kāds swapojot dzinēju ar kārbu ir sakāries ar problēmu, ka ātrumpārslēgs ir par daudz uz labo pusi?
Man ir zf kārba no viena auto, bet zf kulise no cita 6cyl. Varbūt tās savā starpā atšķiras?
Man ir zf kārba no viena auto, bet zf kulise no cita 6cyl. Varbūt tās savā starpā atšķiras?
Nejauc M52 ar M52TU dzinējiem. Tur pravodkas, nu, nekādi nav saderīgas.hawk_lv rakstīja:Drošāk un labāk liekas būtu pa kādiem ~50 eiro forumā ieķert M52 E36 dzinēja pravodku un miers..nevis jautat elektriķim lai parlode..Niksss rakstīja:Noteikti, ka viss apkarināmais paliks no čēssestā. Elektriķis ir dabūts.
Kungi, paldies par atsaucību.
Savadak vel pēc kāda laika kautkas sāks gļūčit un tad nezinasi kur problema.
Liec ZF kulisi no E36 eiropieša, nevajadzētu būt problēmām. Kārba ir benzīnieka?Armii rakstīja:Vai kāds swapojot dzinēju ar kārbu ir sakāries ar problēmu, ka ātrumpārslēgs ir par daudz uz labo pusi?
Man ir zf kārba no viena auto, bet zf kulise no cita 6cyl. Varbūt tās savā starpā atšķiras?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- …
- 107
- chevron_right