m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 24
- chevron_right
Nu tas blives ir diezgan biezas un ja liktas vecas, tad ari diezgan cietas, par cik ari izmers vinai ir "drusku" lielaks neka 8mm dia oringam, tad visticamak tada blive trapis starp varstu un sezu, varsts paliks labu gabalu atverts un virzulitis to samilos. Ta ka tas bus trakakais ko tas motors bus apedis
Balceram 2.8 klokene un nonvanos virzuli nesamilojas ar varstiem, tu te par blīvi uztraucies
Uzliekot m50 ieplūdi un sadalenes, nau tā ka vajag ražīgākas sprauslas?
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Jo?Richus rakstīja:Uzliekot m50 ieplūdi un sadalenes, nau tā ka vajag ražīgākas sprauslas?
Loģika saprotama, bet nē, 'pink top' sprauslas ir ar rezervi (m3 dzinējam, tam, kuram 240hp, ir tādas pašas) - tas, protams, ja Tev ir 2.8 sprauslas.funkyasshit rakstīja:Jo?Richus rakstīja:Uzliekot m50 ieplūdi un sadalenes, nau tā ka vajag ražīgākas sprauslas?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Paldies par izskaidrojumuKikaps rakstīja:Loģika saprotama, bet nē, 'pink top' sprauslas ir ar rezervi (m3 dzinējam, tam, kuram 240hp, ir tādas pašas) - tas, protams, ja Tev ir 2.8 sprauslas.funkyasshit rakstīja:Jo?Richus rakstīja:Uzliekot m50 ieplūdi un sadalenes, nau tā ka vajag ražīgākas sprauslas?
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
kā ir ar vanosa remontu, ir jēga no tā remkomplekta???? man te saka, ka nav jēgas.....
Protams ir, daudzi liek un nesūdzās!hrusts rakstīja:kā ir ar vanosa remontu, ir jēga no tā remkomplekta???? man te saka, ka nav jēgas.....
Reku mans dual vanos komplekts, drīz jāliek virsū profilakses pēc!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ja beigts, tad loģiski ka ir jēga salabot.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu cik lietotus vanosus esmu pajaucis, visiem parsvara gumijas orings, kas nak zem ta teflona gredzena ir jau sakaltis sen un vairs savu funkciju nepilda...
Tur jau rūpnieciska problēma tāda ar materiāliem. Neskatoties uz to gredzenu, vēl problēma ir grabošs vanoss. Kam vairāk, kam mazāk, bet runājot par M50, tur vairumam grab.seeingman rakstīja:Nu cik lietotus vanosus esmu pajaucis, visiem parsvara gumijas orings, kas nak zem ta teflona gredzena ir jau sakaltis sen un vairs savu funkciju nepilda...
Jautājums tiem, kas iemetuši B52 kolektoru iekš B28. Ko Jūs darat/kā nostiprinat ieplūdes kolektorā iepl.temp sensoru?
Kā sapratu, esošo 2,5 sensoru viņš nesapratīs... originālā vadība pagaidām.
Paldies!
Kā sapratu, esošo 2,5 sensoru viņš nesapratīs... originālā vadība pagaidām.
Paldies!
Tu domā m50b25kolektoru?
tie sensori strādā pilnīgi identiski
tie sensori strādā pilnīgi identiski
Izurb gofra caurumu, iebaz vinu tur, vinam ir tada smuka gropite, kura tam visam pasakumam iesesties, caurums tikai pareiza diametra jauztaisa, lai noblive, drosibas pec var vel uz logu limes vinu tur ielimet.
P.s. af viens sensors atrodas gaisa plusmas tiesa cela uzreiz aiz droseles, otrs (m50) ir kolektoram tala sturi, kur vins paliek "heat saturated". M52 vadibai izmantojot m50 sensoru bus nepareizs merijums.
P.s. af viens sensors atrodas gaisa plusmas tiesa cela uzreiz aiz droseles, otrs (m50) ir kolektoram tala sturi, kur vins paliek "heat saturated". M52 vadibai izmantojot m50 sensoru bus nepareizs merijums.
Pag palūrēšu kodus
Aa blin, nu jā. Bet teikšu pēc fakta, tas temp sensori uz daudziem auto ir pēc dažādiem kodiem. Bet funcija vienāda, tikai jaunajiem ir ātras darbības, a vecāki samērā lēni, pāris sekundēs tik reagē. Bet pats sev uz dīzeła liku no m43 devēju un viss bumbās. Lai uzliek un paskatās caur diagnostiku, ja temp rāda aptuveni ticamu tad poh
Aa blin, nu jā. Bet teikšu pēc fakta, tas temp sensori uz daudziem auto ir pēc dažādiem kodiem. Bet funcija vienāda, tikai jaunajiem ir ātras darbības, a vecāki samērā lēni, pāris sekundēs tik reagē. Bet pats sev uz dīzeła liku no m43 devēju un viss bumbās. Lai uzliek un paskatās caur diagnostiku, ja temp rāda aptuveni ticamu tad poh
Pateicos par atbildēm!
https://m.youtube.com/watch?v=rTlHEOE2Zp4 Ja kads nav redzejis...
Vēlviens debīls jautājums, liekot m50, 413 bosch vadību, kuri dačiki ir jāmaina, tobiš zondes, gmm u.t.t.
Un ja lieku m50 ieplūdes kolektoru, tad kādu tukšgaitas regulātoru likt? Var palikt no 2.8 vai jāmeklē no m50 priekš bosch?
Un ja lieku m50 ieplūdes kolektoru, tad kādu tukšgaitas regulātoru likt? Var palikt no 2.8 vai jāmeklē no m50 priekš bosch?
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Visi devēji - tb kloķenes, sadalenes, gaisa temp utt.
Ja jau bosch iet virsū un m50 kolektors, tad arī tukšgaitas regulatoru ar šļaukām no m50, nebūs jātaisa nekādu gateri ar pārejām.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Ja jau bosch iet virsū un m50 kolektors, tad arī tukšgaitas regulatoru ar šļaukām no m50, nebūs jātaisa nekādu gateri ar pārejām.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 24
- chevron_right