dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- …
- 350
- chevron_right
Ok, paldies, ka apstiprināji termostata vainu, tikai tagad netieku garāžā iekšā, jo uz manas ielas ir remontdarbi. Vai, ja kādu laiciņu pabraukšu (minimāli) ar termostatu atvērtā pozīcijā, tas var izraisīt kādas nopietnas problēmas?
Vēlviens jautājums par tiem detonācijas dačikiem
Nu a kādas ir izmaiņas dzinēja darbībā ja tie detonācijas dačiki ir beigti?????
Nu a kādas ir izmaiņas dzinēja darbībā ja tie detonācijas dačiki ir beigti?????
BMW-Big Money Waste
kas varētu būt par vainu,ka salonā smirg pēc dzesēšanas šķidruma?izskatijos itkā šķidrums nezūd.iepriekšējais saimnieks teica ka esot kaut ko mainijis,varbūt uz motora kāda peļķīte un tā smako?smirg kad ieslēdz pečku.
Kā uznāca aukstumi, tā gadās ka sāk peldēt apgriezieni 0,6 - 1 robežās. Tas ir kad stāv uz vietas ar iedarbinātu motoru. Braucot jau viss kārtībā, kā nākas. Nojauta ir ka degvielas sūknis čakarē smadzenes. Bet nu labāk forumā apjautāšos, tad tik pats savus pirkstus klāt laidīšu
Kas varētu būt pa vainu?
Kas varētu būt pa vainu?
Pēdējais labojis DuNc1x - 10 Nov 2012, 19:35, kopā labots 1 reizi.
man viens bija beigts( kompis uzraadiija) nomainiiju, nekas nemainiijaas kaa gaaja ieprieks, taa taagad.Slim rakstīja:Vēlviens jautājums par tiem detonācijas dačikiem
Nu a kādas ir izmaiņas dzinēja darbībā ja tie detonācijas dačiki ir beigti?????
jaatjuunee m42
peckas radiatoram suuce, vai ir radiators mainiits un nav iztiiriits korpussDandijs rakstīja:kas varētu būt par vainu,ka salonā smirg pēc dzesēšanas šķidruma?izskatijos itkā šķidrums nezūd.iepriekšējais saimnieks teica ka esot kaut ko mainijis,varbūt uz motora kāda peļķīte un tā smako?smirg kad ieslēdz pečku.
jaatjuunee m42
Parasti ja pečkas radiators caurs tad svīst ciet logi.. :(kristapskarlis rakstīja:Nu re, cik jauki, tas arī varētu izskaidrot manu degvielas patēriņu ;D
Tad arī papildus jautājums - vai beigts termostats var izraistīt logu aizsvīšanu auto?
arii, bet ja buutu uz motora, tam buutu jaanozuust, vai skidrumam jaazuud. visdriizaak peckas korpusaa palicis skidrums( ja peckas radiators ir mainiits)
jaatjuunee m42
ja tas nesen mainits, tad jaa bet ja jau sen smakai sen bija japazuud. tiesam nezuud skidrums?
nee, nopietnas sekas nebus, ja neskaita ka pasham bus auksts un auto edis vairak devielas, jo neuzsils lidz pietiekamai tkristapskarlis rakstīja:Ok, paldies, ka apstiprināji termostata vainu, tikai tagad netieku garāžā iekšā, jo uz manas ielas ir remontdarbi. Vai, ja kādu laiciņu pabraukšu (minimāli) ar termostatu atvērtā pozīcijā, tas var izraisīt kādas nopietnas problēmas?
...
to pečkas radiātoru liels čakars nomainīt?un cik tas varētu maksāt.
Majas apstaklos sac ar to ka tukshgaitas regulatora izmazga ar bendzinu, vai ari gaisa masas meritaju ar spirtu, un tad skaties kas talak notiek, ja nekas nemainas, panjem apaksa apsties zondi vai nav zaljais sameties, vai slapja, dej ta ar var raustities, ja tas nepalidz tad mekle vainu kkur citurDuNc1x rakstīja:Kā uznāca aukstumi, tā gadās ka sāk peldēt apgriezieni 0,6 - 1 robežās. Tas ir kad stāv uz vietas ar iedarbinātu motoru. Braucot jau viss kārtībā, kā nākas. Nojauta ir ka degvielas sūknis čakarē smadzenes. Bet nu labāk forumā apjautāšos, tad tik pats savus pirkstus klāt laidīšu
Kas varētu būt pa vainu?
Baigā bēda uznākusi. Piešķiļot motoru itkā apgriezieni sstāv kā vajag,bet kad sagāzē,apgrizieni tik zemu nokrīt,ka gandrīz slāpst nost...bet nenoslāpst. Liekas,ka gaisa masas mērītājs uz beigām. Tā varētu būt?
tnx jau iepriekš
tnx jau iepriekš
ir ko pacakareties.Dandijs rakstīja:to pečkas radiātoru liels čakars nomainīt?un cik tas varētu maksāt.
nau tas vieglakais darbins.
ar gaisas masas meritaju uzmanigak neka jeabko citu apieties, neko tur mazgat nevar, pratigi izskalot tik bet ne mazgatgda33 rakstīja:Majas apstaklos sac ar to ka tukshgaitas regulatora izmazga ar bendzinu, vai ari gaisa masas meritaju ar spirtu, un tad skaties kas talak notiek, ja nekas nemainas, panjem apaksa apsties zondi vai nav zaljais sameties, vai slapja, dej ta ar var raustities, ja tas nepalidz tad mekle vainu kkur citurDuNc1x rakstīja:Kā uznāca aukstumi, tā gadās ka sāk peldēt apgriezieni 0,6 - 1 robežās. Tas ir kad stāv uz vietas ar iedarbinātu motoru. Braucot jau viss kārtībā, kā nākas. Nojauta ir ka degvielas sūknis čakarē smadzenes. Bet nu labāk forumā apjautāšos, tad tik pats savus pirkstus klāt laidīšu
Kas varētu būt pa vainu?
...
Tukšgaitā nokrīt un neceļas?duuj rakstīja:Baigā bēda uznākusi. Piešķiļot motoru itkā apgriezieni sstāv kā vajag,bet kad sagāzē,apgrizieni tik zemu nokrīt,ka gandrīz slāpst nost...bet nenoslāpst. Liekas,ka gaisa masas mērītājs uz beigām. Tā varētu būt?
tnx jau iepriekš
Nokrītās tā,ka tūlīt vispār noslāps(ja uzgāzē apm liidz 3rpm)...nokrītas un tad atpakaļ apm liidz 0,6 rpm....apgriezieni nelēkā. bet tukšgaitā jūt,ka kkas nav kā vajag.
Paskaties, kas notiek ar tukšgaitas regulatoru.
+1 par GMM, to var tīrīt ar special tīrāmo skarties klāt tur nekam nevar, vislabāk noirkt special GMM tīrītāju un ar to tīrīt..tāds pārdodas baloniņa un tiek pūst tieši uz paša sensora virsū!
tiesi taa un visiem iesaku tadu nopirkt un profilakses pec reizi pa reizei patirit gmm
...
Ar kkādu bremžu tīrītāju ar manliekas,ka varēja.poweredbygirts rakstīja:+1 par GMM, to var tīrīt ar special tīrāmo skarties klāt tur nekam nevar, vislabāk noirkt special GMM tīrītāju un ar to tīrīt..tāds pārdodas baloniņa un tiek pūst tieši uz paša sensora virsū!
un pectam varesi uzdot jautajumus kapec auto parlejas, raustas utt. vaitad tik gruti nopirkt speciali tam paredzetu skidrumu? tak visi tie bremzu skidrumi, spirti utt jau ari japerk.
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- …
- 350
- chevron_right