Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- …
- 89
- chevron_right
Es ta 2.5tds dariju un vienaa dienaa pazuda dzinejam pilniibaa jauda
ar kompatu pa brugji
domaju, ka suknim tad tev bija psc. es protams uzreiz noravu sukni un uzliku jaunu plundzeri..cipruss18 rakstīja:Es ta 2.5tds dariju un vienaa dienaa pazuda dzinejam pilniibaa jauda
tikai pec visa, ar autinju jau nevareja pabraukt, jo ka saka pust turbina, ta sajugs atteica stradat praktiski jebkura roba...
gribejas to 1.8 pacelt ar minimaliem lidzekliem, tapec uzkombineju 2.5 tds sajugu( kopa ar spararatu ).. tagad tikai retu reizi var just ka sajugs nosmird..
gribejas to 1.8 pacelt ar minimaliem lidzekliem, tapec uzkombineju 2.5 tds sajugu( kopa ar spararatu ).. tagad tikai retu reizi var just ka sajugs nosmird..
Tak tam 1.8 ilgi pīļu sūdā jāaug lai ietu kaut lidzigi ar 2.5tds kur nu vēl čipsotu m57poweredbygirts rakstīja:Dotaja bridi no 1.8 tds esmu izspiedis liekas,ka diezgan..iet tapat ka 3.0d cipots..protams uz atrumu 30.d aiziet garam,bet ne vairak ka 1 korpusu... tas pats ar 2.5 bendzinieku..līdz sotakam vinjs sez aste, uz atrumu, iet garam..Maskers rakstīja:Sveika tauta tadat ir radusies paris jautajumi!
No ka labak likt 1,8TDS sprauslas un kads piemerotakais plundzers suknim.
Zinu ka no ta 4cil neko dižu izspiest nevar,bet vismaz pamēģināt
Kur tu sazimeji vēl 2x poniju? Pie 1.8 tev viņš vēl elpo? Man pūš 1.4 jo kad pa trasi tad pedal to metal un ja virs 1.4 tad pat gurst nost nevis kustas.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Nu iemetīšu šeit savas 5as kapeikas.
Dīzelis nav benzīns, tam zs nav atkarīgi no apjoma. Tātad teorijā un praksē no 1.8d un no 3.0d var dabūt vienādus hp. Vislabākais piemērs ir 2.0d m47tu un m57. Abi labi sačipoti iet vienādi un sabāž 3.0i
2.0 un 1,8 tik būs stipri mazāk Nm, bet tāpat łoti pietiekoši.
Tālāk runājam par lietderību un detału izturību, un te atkal nonākam pie fakts, ka priekškameru dīzełdzinēju tūnings ātri vien apstājas ar norautu galvu..
Dīzelis nav benzīns, tam zs nav atkarīgi no apjoma. Tātad teorijā un praksē no 1.8d un no 3.0d var dabūt vienādus hp. Vislabākais piemērs ir 2.0d m47tu un m57. Abi labi sačipoti iet vienādi un sabāž 3.0i
2.0 un 1,8 tik būs stipri mazāk Nm, bet tāpat łoti pietiekoši.
Tālāk runājam par lietderību un detału izturību, un te atkal nonākam pie fakts, ka priekškameru dīzełdzinēju tūnings ātri vien apstājas ar norautu galvu..
Tak tam 1.8 ilgi pīļu sūdā jāaug lai ietu kaut lidzigi ar 2.5tds kur nu vēl čipsotu m57
Kur tu sazimeji vēl 2x poniju? Pie 1.8 tev viņš vēl elpo? Man pūš 1.4 jo kad pa trasi tad pedal to metal un ja virs 1.4 tad pat gurst nost nevis kustas.[/quote]
elpo...piedzits ir pec manam domam attiecigs degvielas daudzums uz to gaisa apjomu..
sakuma putu 2.2 bar, tad gan vareja just ka ir par traku, plus turbina saka svilpot.
kramejot pa trasi esmu pat paris reizes ielicis 4taja, dazreiz sagurst,bet dazreiz iegriezas.. ar 3 robu briivi griezas vienmer un visur. reduktors stock 2.97, vienigi metinats protams..
Kur tu sazimeji vēl 2x poniju? Pie 1.8 tev viņš vēl elpo? Man pūš 1.4 jo kad pa trasi tad pedal to metal un ja virs 1.4 tad pat gurst nost nevis kustas.[/quote]
elpo...piedzits ir pec manam domam attiecigs degvielas daudzums uz to gaisa apjomu..
sakuma putu 2.2 bar, tad gan vareja just ka ir par traku, plus turbina saka svilpot.
kramejot pa trasi esmu pat paris reizes ielicis 4taja, dazreiz sagurst,bet dazreiz iegriezas.. ar 3 robu briivi griezas vienmer un visur. reduktors stock 2.97, vienigi metinats protams..
vnk. skruveju pec teorijas, gaisss un degviela.. non stop sanak mainit motora paduskas, jo rauj nost viena laida vinjas, jau zb mainit.
e34 gumijas paduškas nemēģināji?
vel ne,jega?
Tieši tāda jēga arī ir.
nezinaju ka vinas atskiras..
Tehniskajā negribēja mērīt atgāzes, jo motors vizuāli baigā dsā
Nomazgāju ar spiedienu un uzbriest jautājums, kam nepieciešama tā bildēs atzīmētā šļauka ?
Iepriekš gāja šļūtene no turienes un uzreiz uz apakšu.
Pievienoju bildes un tajās var saredzēt juhhuuu
Itkā sanāk tā, ka pirmās pazīmes ka pileja tieši no turienes. Varbūt kartera ventilācija ?
un tālāk bildes kopskatam
Es cik saprotu, ta ka pa to viskozo mufti sadzenā riktīgi pa malām ... tur par redzams ka precīzi sānos. Motors bija pilnīgi izmazgāts, kilometrus 200 nobraucu un šitā atkal
Nomazgāju ar spiedienu un uzbriest jautājums, kam nepieciešama tā bildēs atzīmētā šļauka ?
Iepriekš gāja šļūtene no turienes un uzreiz uz apakšu.
Pievienoju bildes un tajās var saredzēt juhhuuu
Itkā sanāk tā, ka pirmās pazīmes ka pileja tieši no turienes. Varbūt kartera ventilācija ?
un tālāk bildes kopskatam
Es cik saprotu, ta ka pa to viskozo mufti sadzenā riktīgi pa malām ... tur par redzams ka precīzi sānos. Motors bija pilnīgi izmazgāts, kilometrus 200 nobraucu un šitā atkal
godigi sakot gruti sarprast kas ta pietu tev tur ir.
jā, varbūt un pašvaki redzās, tikko pabāzu spoguļnieci vēl un dziļāk
nedaudz virs pašas siksnas, tā aizdomīgā skrūve un ''izeju''
kā arī uz iedarbinātas atvēru eļļas vāku - tukšgaitā nekas nemainījās, vienīgi apšļakstīja rokas ar eļļu. Es nezinu kā dīzeļiem ir jābūt, bet nav tā kā benzīnam, jeb, kad kartera ventilācija ir OK, tad IR jāmainās motora darbībai atverot to vāku ?
nedaudz virs pašas siksnas, tā aizdomīgā skrūve un ''izeju''
kā arī uz iedarbinātas atvēru eļļas vāku - tukšgaitā nekas nemainījās, vienīgi apšļakstīja rokas ar eļļu. Es nezinu kā dīzeļiem ir jābūt, bet nav tā kā benzīnam, jeb, kad kartera ventilācija ir OK, tad IR jāmainās motora darbībai atverot to vāku ?
tas ir kkas pastunets tur ieksa... orginali nekas tads nenak, kko tadu redzu pirmo reizi...
ja tev pa trubinju nak tikai ella ara tad vnk. noglusi vinju, ja nak ari kkadas motora gazes(gredzeni tu tuuuu) tad piesledz vinju kartera vent. moska.
ja tev pa trubinju nak tikai ella ara tad vnk. noglusi vinju, ja nak ari kkadas motora gazes(gredzeni tu tuuuu) tad piesledz vinju kartera vent. moska.
Paldies par padomu ! iešu tad pievienošu caurspīdīgu trubiņu un patīšu to uz augšu, tjip pabraukāšu un paskatīšos cik daudz un kā. Kā būs ar to reakciju atverot eļļas vāku ? Dīzelim tak arī jāmainās darbībai, ne ? Tak reizē arī kravāšu kartera ventilāciju :)) ))poweredbygirts rakstīja:tas ir kkas pastunets tur ieksa... orginali nekas tads nenak, kko tadu redzu pirmo reizi...
ja tev pa trubinju nak tikai ella ara tad vnk. noglusi vinju, ja nak ari kkadas motora gazes(gredzeni tu tuuuu) tad piesledz vinju kartera vent. moska.
hay! man lieta taada, ka braucu pa celu un noslaapa. pirms tam mainiju stures pastiprinataja suukni. tagat newar pielaist itkaa grib lekt bet nelec. raustaas! 318tds. varbuut kaads zin kas par vainu???
Nopirku citu augstspiediena sūkni vecajam kods ir 0 460 406 994 otram ko nopirku ir 0 460 406 995.. pieslēdzot jauno sūkni ieslēdzot aizdedzi chek engine lampiņa nenodziest un nemaz nevar piedarbināt . Jautājums sekojošs , vai to sūkni var pieprogramēt?
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Cik esmu dzirdējis no tantiņām, tad viņiem tās sēdvietas atšķiras, ja kodi nav vienādi un vajag virpot.raudzha rakstīja:Nopirku citu augstspiediena sūkni vecajam kods ir 0 460 406 994 otram ko nopirku ir 0 460 406 995.. pieslēdzot jauno sūkni ieslēdzot aizdedzi chek engine lampiņa nenodziest un nemaz nevar piedarbināt . Jautājums sekojošs , vai to sūkni var pieprogramēt?
Kompaktos ir potenciāls!
Fiziski jau viss der 1:1MareksB rakstīja:Cik esmu dzirdējis no tantiņām, tad viņiem tās sēdvietas atšķiras, ja kodi nav vienādi un vajag virpot.raudzha rakstīja:Nopirku citu augstspiediena sūkni vecajam kods ir 0 460 406 994 otram ko nopirku ir 0 460 406 995.. pieslēdzot jauno sūkni ieslēdzot aizdedzi chek engine lampiņa nenodziest un nemaz nevar piedarbināt . Jautājums sekojošs , vai to sūkni var pieprogramēt?
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- …
- 89
- chevron_right