dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
endorphine rakstīja:
Armando rakstīja:
endorphine rakstīja:Sveiki vakar brauco pa lietainu un peļķainu laiku radās problema, motors drausmīgi kratījās un rūca it kā gribetu slapt nost, bet neslapa, un spiežot akseleracijas pedali, tālāk nebrauca, pastaveju kadu laiku un sāka braukt normali, bet tad pec laiciņa atkal taspats.

kur varetu būt problēma? ko es vareju pieliet ar ūdeni vai tas kautkas cits?

paldies. :o
kads dzinejs? gadijumaa salatitajs nau pilns ar udeni/ kkur vienk udens sagaja ieksaa
dzinējs m42b18 , kas tas pa salatitāju? :D
:D biju domajis sadalitaju, nez kape taa sarakstiju :D
nu ja m42 tad gan pasties svecu sahtas, kaa jau kolegji mineja
...
Profila bilde
endorphine
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 22 Dec 2011, 11:50
paldies visiem paskatīšos uz svecītēm.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Wcoast rakstīja:
Kobreti rakstīja:diži neko nepētiju,melns kā velns bija. :lol:
Pārtaisiju visu pilnā garamā ar vienu cauruli,diviem rezonātoriem un galā lēto sporta bunduli,kurš ar steigu jāmaina,jo troksnis ir neizturami liels :doh:
Cik liela diametra tev ir? Man ir viena 60mm truba, rezonators un letais bundulis un ir pipec. Ari mekleju kaadu lielaku bunduli lai noklusinaatu. Bija piemudjits stock gala bundulis uz TA, tad skana bija taka vajag, tikai gateris at trubam.
manam arī 60mm divi rezonātori un muflers. skaņa arprātīga,uz 100km/h balss jāpacaļ, lai varētu salonā sarunāties. TA paņēma priekša ar visu tipo svilpi. 97db,laikam ar kļudu tur 93 vai 95 bija :lol:
Profila bilde
Wcoast
Ziņojumi: 315
Pievienojies: 09 Mar 2011, 10:08
Braucu ar: GU-325 & 525d
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 2
 
Man bija 93 bez svilpes :lol: ja atrod kaadu normalu bunduli un paliek kluss, tad iemet sava topika :drink:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
ok :super:
bet nu man tas ar steigu jādara,vai arī uz TA būs jābāž švames iekša :lol:
man es domāju bez svilpes ap 100 būtu toč,alfā kad iebraucu daudzstāvenē haoss sākas :gigigi:
christx
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 11 Nov 2012, 19:52
dogMa rakstīja:
christx rakstīja:Meginasu rit kaut ko domat,liels paldies par info!
Atvieno zondi, un izdari, kā seeingman iesaka - atvieno akumulatoru uz minūtēm 15. Darbosies pēc standarta kartēm, bet ļoti iespējams, ka neēdīs daudz un darbosies labi, ja tiešām zonde vainīga.
Izdariju ka teici,TA izgaju,apgriezieni neleka un bendzu it ka ari need,liels paldies
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Bet, ja gribi, lai motors strādā pareizi - uzliec jaunu zondi, nu, nemaksā tā tik dārgi ;) Atmaksāsies lēc pāris nobrauktiem tūkstošiem.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Bultiņai, kas atrodas uz virzuļa, ir jābūt vērstai uz motora priekšu vai aizmuguri?
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
parasti jau bultu liek uz motora priekšu, kas parasti ir tā piedziņas mehānisms, konkrētāk zobsiksna, ķēde, zobrati...
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Paldies! ;) Tāda doma arī bija, bet apjuku, jo sāku domāt, ka varbūt bultiņa rāda virzienu izplūdei. :D

Un vēl jautājums - kā Jūs ieteiktu labāk ''saspiest'' gredzenus, lai virzuli iestumtu cilindrā?
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
ar gredzenu saspiedēju. viņus jau tāpat ir pietiekoši viegli salauzt, lai mēģinātu kaut ko ķīmiķot
nu vari mēģināt šādu uztaisīt:
Attēls
es gan ieteiktu šādu:
Attēls
Pēdējais labojis Liss - 13 Nov 2012, 23:25, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Jobans motors! :hahaha: Jāiet uz servisu ciemos, lai aizdod. :lol:
Attēls
Profila bilde
endorphine
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 22 Dec 2011, 11:50
Sveiki vakar brauco pa lietainu un peļķainu laiku radās problema, motors drausmīgi kratījās un rūca it kā gribetu slapt nost, bet neslapa, un spiežot akseleracijas pedali, tālāk nebrauca, pastaveju kadu laiku un sāka braukt normali, bet tad pec laiciņa atkal taspats.

kur varetu būt problēma? ko es vareju pieliet ar ūdeni vai tas kautkas cits?

Paskatījos sveču šahtas ūdens tajās nav,pabraucu 20 minutes viss bija ok , un tad atkal sākās apgiezieni sāk krist un nekādas reakcijas no gazes pedaļa,motors baigi grab it kā strādātu tikai viens cilindrs, ko vēl varētu paskatīties?
Blin un rajonā nav adekvātu servisu :doh:
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 
kā tur ir to sadaleņu noņemšanu, tur nav noteiktas secības kādā jāskruvē vaļa un ciet???

Vai var vadīties pēc šī video???
http://www.youtube.com/watch?v=wRnqy-7dT28
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
nee, vinam paveicas ka vins nesalauza sadalenes, ja neizmanto instrumentu kas spiez vislaik uz sadaleni lai atskruvejot valjaa vienu galu, taa nesalustu, tad ir jaskruvee pa vienam griezienam sakot no vienas malas ejot uz prieksu, ilgs process ir to sadalenju skruvesana, bet labak ilgak paskruvet neka meklet citu sadaleni.
sadalenei ieksaa tukss un vinja ir veidota no loti cieta, bet tai pasaa laikaa trausla terauda.
neliela spiediena mainja un vina salust. respektivi atskruvejot vienu galu un otrs vel pilnibaa pievilkts tev pastav liela iespeja dzirdet klik :D
tapec jaiet soli pa solim kamer sadalene pilnibaa atslogota
...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Labāk tā nedari, kā tur parādīts. Sāc no viena gala un lēnām skrūvē vaļā, t.i., mazliet atlaid vienu uzgriezni, tad otru, tad nākamo, līdz tiec līdz priekšai, tad tāpat atpakaļ. Tā vismaz izvairīsies no sadalenes salūšanas ;)
Ja vajag tūli, ar ko nofiksēt sadalenes un vēlāk arī metkas salikt - PM ;) Ir kaudzīte.
dzhanis
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 08 Jūl 2012, 02:46
Reputācija: 1
 
Nixon rakstīja:Jobans motors! :hahaha: Jāiet uz servisu ciemos, lai aizdod. :lol:
ar novelosanos, bet gredzenu saspiedeju var nopirkt ape motors un kosmosu nemaksaja!
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene
Itkā jau nav baigi nepareizi kā vidakā ir parādīts, galvenais atstāt kā pēdējo to vietu, kur vārsti ir izspiesti, ja to neievērosi, tad gan pārlūzīs
Attēls
andulix
Ziņojumi: 7
Pievienojies: 18 Nov 2012, 20:49
Braucu ar: e46 320i
Sveicināti... Interisē tāda lieta ja zin kāds pastāstiet m43 motoriem ir divi veidi no ārpuses atšķirās ar to ka vienam ir plastmasas eļļas filtrs otram ir metāla.. man ir metāla.. tas ir nedaudz vecāks.. interesē tāda lieta ja mainu motoru un ja lieku jaunāku m43 motoru.. kā ir ar atbilstību.. nebūs tā ka plus man tam visam nāksies nomainīt vadības bloku?? un vispār varbūt kādam mājās mētājas galva tieši no šāda motora.. nepieciešama tieši galva.. nopirku šrotā jaunu motoru bet galvai otrajam cilindram plaisa un tosols viss caur izpūtēju ārā.. varbūt kāds var palīdzēt.. ??!
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
endorphine rakstīja:Sveiki vakar brauco pa lietainu un peļķainu laiku radās problema, motors drausmīgi kratījās un rūca it kā gribetu slapt nost, bet neslapa, un spiežot akseleracijas pedali, tālāk nebrauca, pastaveju kadu laiku un sāka braukt normali, bet tad pec laiciņa atkal taspats.

kur varetu būt problēma? ko es vareju pieliet ar ūdeni vai tas kautkas cits?

Paskatījos sveču šahtas ūdens tajās nav,pabraucu 20 minutes viss bija ok , un tad atkal sākās apgiezieni sāk krist un nekādas reakcijas no gazes pedaļa,motors baigi grab it kā strādātu tikai viens cilindrs, ko vēl varētu paskatīties?
Blin un rajonā nav adekvātu servisu :doh:
70% ka GMM