Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- …
- 89
- chevron_right

http://www.bmwfans.info
te visu atradísi
ir pat bildítes
http://tis.bmwcats.com/
te atradísi ká nomainít
te visu atradísi

http://tis.bmwcats.com/
te atradísi ká nomainít


sveiki man ir jautajums vai 318tds var iztikt bez spriegotaja ta amisa vai ari kas tas tads ir jo ir lieta tada ka viena puse tam sudam ir noluzusi un sanak ta ka tagat vins turas uz vienas puses ja nevar bez vina iztikt kadi butu ietekumi protams bez detalas mainas jo nav laika gaidit detalu kad atnaks jo jabrauc gars cels
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
atstaj masinu tur, kur vina stav un iekap autobusa
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk

protams kad nevar. ka tad tu iedomajies siksnu nospriegot? jebkura srota to aluminija gabalu var dabut. der ari no 2,5tds!

tur jau ta lieta ka neesmu lv un ta masina 5dien brauc lv pasu gaita varbut kad var kko gudru ieteikt nevis tikai pateikt iekap autobusa

ar tadu braukt nevar! un nebus gudri! pardesmit km un siksna bus lupatas un varesi talak stumt! dzenies nu vien uz servisu!zarinsjanis rakstīja:tur jau ta lieta ka neesmu lv un ta masina 5dien brauc lv pasu gaita varbut kad var kko gudru ieteikt nevis tikai pateikt iekap autobusa


varbut zini kadam kam ta detala varetu but vai vismaz kua srota tadu meklet?AndzaK_LV rakstīja:ar tadu braukt nevar! un nebus gudri! pardesmit km un siksna bus lupatas un varesi talak stumt! dzenies nu vien uz servisu!zarinsjanis rakstīja:tur jau ta lieta ka neesmu lv un ta masina 5dien brauc lv pasu gaita varbut kad var kko gudru ieteikt nevis tikai pateikt iekap autobusa
Sos, kur un par kadam naudam var noregulet sukni 2.5 tds? Rīgā?
Cik lirls ieguvums bus ja savam 3.0d uzlikshu lielo cooleri prieksaa?
ar kompatu pa brugji

0cipruss18 rakstīja:Cik lirls ieguvums bus ja savam 3.0d uzlikshu lielo cooleri prieksaa?

Oem ir laba izmera ar tievam sienam, vienigais ko dos ne oem -> agresivo vizualo izskatu un var but downgreidu delj ta ka nebus tik termoefektivs ka oemcipruss18 rakstīja:Jo?

Jo tava cirkulējamā gaisa apjoma ir maz, un pilnībā pietik ar stockcipruss18 rakstīja:Jo?
Lielāks tik palielinās turbo bedri
Lūk kad ieliksi gt2260 un sačiposi tā, ka ieplūdes temperatūra celsies, tad var domāt ko tālāk a līdz tam, naudas un laika tērēšana.
Sveiki! Ir problēma ar dīzeļauto. Auto nav bmw, bet gan opel vectra b 2.0 DTI Jautāju šeit, jo powers ar savu orālo caureju nevilina un vajag zinoša cilvēka viedokli.
Tātad lieta tāda, auto nevar iedarbināt, ne siltu, ne aukstu. Starteris griež, dodot gāzi, motors itkā vienā momentā vēlas pielekt, bet uzreiz pazūd šī velme un nekas nenotiek, starteri var griezt ilgi, taču viss līdz šim momentam, kad auto vēlas pielekt, liekas, ka nu tūlīt jau būs, bet nekā. Taču ievelkot, auto pielec uz sitiena, bez problēmām. Stāvot uz vietas piedarbinātam viss labi, dzinējs strādā bez aizķeršanās, arī braucot, lai gan uzsākt braukt ir grūtāk, lai nenoslāpētu, padaudz jagāzē. Tiklīdz auto noslāpē, motors silts, vai auksts, vairs nelec. Atliek tikai uzvilkt ar citu auto.
Auto tiks vests uz servisu, taču pirms tam vēlos kāda dīzeļauto guru, viedokli par iespējamajiem cēloņiem, kas skāris manu daily auto. Manas aizdomas sliecas uz degvielas sistēmu, vai tā ir, to ceru pateiksiet man jūs.
Paldies jau iepriekš, ceru uz sapratni.
Tātad lieta tāda, auto nevar iedarbināt, ne siltu, ne aukstu. Starteris griež, dodot gāzi, motors itkā vienā momentā vēlas pielekt, bet uzreiz pazūd šī velme un nekas nenotiek, starteri var griezt ilgi, taču viss līdz šim momentam, kad auto vēlas pielekt, liekas, ka nu tūlīt jau būs, bet nekā. Taču ievelkot, auto pielec uz sitiena, bez problēmām. Stāvot uz vietas piedarbinātam viss labi, dzinējs strādā bez aizķeršanās, arī braucot, lai gan uzsākt braukt ir grūtāk, lai nenoslāpētu, padaudz jagāzē. Tiklīdz auto noslāpē, motors silts, vai auksts, vairs nelec. Atliek tikai uzvilkt ar citu auto.
Auto tiks vests uz servisu, taču pirms tam vēlos kāda dīzeļauto guru, viedokli par iespējamajiem cēloņiem, kas skāris manu daily auto. Manas aizdomas sliecas uz degvielas sistēmu, vai tā ir, to ceru pateiksiet man jūs.
Paldies jau iepriekš, ceru uz sapratni.

dodu 90% ka beigts sadalenes devējs
vai arī tev degvielas filtrs pilnīgi ciet
p.s pat vistupākās ierīces kļūdu nolasītājas parādīs tev vai ir kāda kļūda par sadalenes devēju vai nē
nav ko minēt, aizbrauc nolasi kaut vai kļūdas, tad atraksti rezumē
vai arī tev degvielas filtrs pilnīgi ciet
p.s pat vistupākās ierīces kļūdu nolasītājas parādīs tev vai ir kāda kļūda par sadalenes devēju vai nē

nav ko minēt, aizbrauc nolasi kaut vai kļūdas, tad atraksti rezumē


Iespējams arī sprauslas atā..arvelswh rakstīja:Sveiki! Ir problēma ar dīzeļauto. Auto nav bmw, bet gan opel vectra b 2.0 DTI Jautāju šeit, jo powers ar savu orālo caureju nevilina un vajag zinoša cilvēka viedokli.
Tātad lieta tāda, auto nevar iedarbināt, ne siltu, ne aukstu. Starteris griež, dodot gāzi, motors itkā vienā momentā vēlas pielekt, bet uzreiz pazūd šī velme un nekas nenotiek, starteri var griezt ilgi, taču viss līdz šim momentam, kad auto vēlas pielekt, liekas, ka nu tūlīt jau būs, bet nekā. Taču ievelkot, auto pielec uz sitiena, bez problēmām. Stāvot uz vietas piedarbinātam viss labi, dzinējs strādā bez aizķeršanās, arī braucot, lai gan uzsākt braukt ir grūtāk, lai nenoslāpētu, padaudz jagāzē. Tiklīdz auto noslāpē, motors silts, vai auksts, vairs nelec. Atliek tikai uzvilkt ar citu auto.
Auto tiks vests uz servisu, taču pirms tam vēlos kāda dīzeļauto guru, viedokli par iespējamajiem cēloņiem, kas skāris manu daily auto. Manas aizdomas sliecas uz degvielas sistēmu, vai tā ir, to ceru pateiksiet man jūs.
Paldies jau iepriekš, ceru uz sapratni.

-AF- rakstīja:dodu 90% ka beigts sadalenes devējs
vai arī tev degvielas filtrs pilnīgi ciet
p.s pat vistupākās ierīces kļūdu nolasītājas parādīs tev vai ir kāda kļūda par sadalenes devēju vai nē
nav ko minēt, aizbrauc nolasi kaut vai kļūdas, tad atraksti rezumē
Iamacies opelus


Vienīgais nedaudz mazāku interkūleri vari likt tad gan jauda mainīsies.-AF- rakstīja:Jo tava cirkulējamā gaisa apjoma ir maz, un pilnībā pietik ar stockcipruss18 rakstīja:Jo?
Lielāks tik palielinās turbo bedri
Lūk kad ieliksi gt2260 un sačiposi tā, ka ieplūdes temperatūra celsies, tad var domāt ko tālāk a līdz tam, naudas un laika tērēšana.
Teir kads labs cilveks kuram ir m51 sukna nonemejs? Atslega nr(13 5 120)

Jā mainīsies, vasarā slodzē celsies ieplūdes temperatūra, łoti lietderīgi !bumer2 rakstīja:Vienīgais nedaudz mazāku interkūleri vari likt tad gan jauda mainīsies.-AF- rakstīja:Jo tava cirkulējamā gaisa apjoma ir maz, un pilnībā pietik ar stockcipruss18 rakstīja:Jo?
Lielāks tik palielinās turbo bedri
Lūk kad ieliksi gt2260 un sačiposi tā, ka ieplūdes temperatūra celsies, tad var domāt ko tālāk a līdz tam, naudas un laika tērēšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- …
- 89
- chevron_right