Izplūdes sistēma
- find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 29
- chevron_right

jēga ir no zirnekļa uz isa?

IS'am jau stock'ā nāk "zirneklis".

Kur dabut izputeja savilcejus un blives. pie pasa katalizatora blives izbira kad nemu nost un skruves ta izrusejusas ka vairak vitne nav. Citi ieteikumi jo manams ari jaudas zudums.
kurš labāks izplūdes kolektors m50 čugunieks vai m52 metālieks???
Un kā varētu uzvesties 2.5 vanoss ja uzliks m52 kolektoru???? Vai vispār ir jēga, mož motors paliks gurdenāks, dēļ m52 māzākajiem izplūdes caurumiem, lai gan tos varētu max izslīpēt.
Un kā varētu uzvesties 2.5 vanoss ja uzliks m52 kolektoru???? Vai vispār ir jēga, mož motors paliks gurdenāks, dēļ m52 māzākajiem izplūdes caurumiem, lai gan tos varētu max izslīpēt.

te tādus jautājumus vari neuzdot, lielākā daļa fišku tā pat nerubī par šitām tēmām
palasi PM
palasi PM
BMW-Big Money Waste

skatos, ka Tu gan daudz rubī 


ja tu domā ka es tagad iešu visiem atklāti stāstīt kas un kā
aizmirsti
Tads nu ir tas latvieša temperments, visu ko pats zini publiski neatklāt, pameklē pa gūūgli, un redzēsi cik daudz infas ir par šitiem bmw koletoriem, maz, pārāk maz, bet kas ar tiem jādara zina daudzi
ir tak eksperimentēts ar tiem stock kolektoriem, paplašināti, pārmetināti un rezultāta autiņš ir gājis labāk. Ja nav naudas zirneklim, tad var arī izlīdzēties ar nedaudz modificētiem stock kolektoriem, protams nav jau tik liela jēga kā no m3 zirnekļa, bet labāk par stock ir
būtu tu sakarīgs cilvēks uzmestu PM, es pastāstītu ko zinu ko esu darījis(forumi jau tam domāti, ne?), vai tā informācija tev noderētu vai nē izspriestu tu pats, bet nē tak jāuzraksta kaut kas tizls ar tizlu smaidiņu beigās


Tads nu ir tas latvieša temperments, visu ko pats zini publiski neatklāt, pameklē pa gūūgli, un redzēsi cik daudz infas ir par šitiem bmw koletoriem, maz, pārāk maz, bet kas ar tiem jādara zina daudzi

ir tak eksperimentēts ar tiem stock kolektoriem, paplašināti, pārmetināti un rezultāta autiņš ir gājis labāk. Ja nav naudas zirneklim, tad var arī izlīdzēties ar nedaudz modificētiem stock kolektoriem, protams nav jau tik liela jēga kā no m3 zirnekļa, bet labāk par stock ir
būtu tu sakarīgs cilvēks uzmestu PM, es pastāstītu ko zinu ko esu darījis(forumi jau tam domāti, ne?), vai tā informācija tev noderētu vai nē izspriestu tu pats, bet nē tak jāuzraksta kaut kas tizls ar tizlu smaidiņu beigās

BMW-Big Money Waste

Slim rakstīja:ja tu domā ka es tagad iešu visiem atklāti stāstīt kas un kāaizmirsti
![]()
Tads nu ir tas latvieša temperments, visu ko pats zini publiski neatklāt, pameklē pa gūūgli, un redzēsi cik daudz infas ir par šitiem bmw koletoriem, maz, pārāk maz, bet kas ar tiem jādara zina daudzi![]()
ir tak eksperimentēts ar tiem stock kolektoriem, paplašināti, pārmetināti un rezultāta autiņš ir gājis labāk. Ja nav naudas zirneklim, tad var arī izlīdzēties ar nedaudz modificētiem stock kolektoriem, protams nav jau tik liela jēga kā no m3 zirnekļa, bet labāk par stock ir
būtu tu sakarīgs cilvēks uzmestu PM, es pastāstītu ko zinu ko esu darījis(forumi jau tam domāti, ne?), vai tā informācija tev noderētu vai nē izspriestu tu pats, bet nē tak jāuzraksta kaut kas tizls ar tizlu smaidiņu beigās

m50 vs m52 izplūdes kolektoriem stock dzinējiem atšķirību nejutīsi (nevajag sapņot par to ka jutīsi, varbūt, 2zs) un neba tik izpl. kolektoru diametrā slēpjas zs.
ja mājās mētājas abi varianti un auto stāv bez kolektora, tad liktu virsū m52, ja tagad virsū čugunnieks - nemeklētu un netērētu lieki naudu/laiku.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.


Kāds nav mērījis M41 un M43 izplūdes kolektorus?. Skrūvju vietas un izplūdes caurumi nesakrīt? 


Tas pats jautājums par m51 un m50.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Te par m42 un m41 kolektoriem.BMW-Valcha rakstīja:Kāds nav mērījis M41 un M43 izplūdes kolektorus?. Skrūvju vietas un izplūdes caurumi nesakrīt?
http://turbobimmers.110mb.com/318tds-manifold.htm
Nebūs. Vienīgais flanci var taisīt un nedaudz vīlēt ieejas.



Vēl ir variants, ka nogriež no m42 izplūdnieka flanci un metina klāt m41 kolektoru, bet... varu gandrīz vai galvot, ka rezultāts nebūs ilgmūžīgs, tas tomēr ir čuguns un tam metinājumi, it īpaši šādos apstākļos, var neturēt ilgi, nemaz neņemot vērā to, ka vajag ļoti labi metināt, lai vispār sametinātu to visu hermētiski un pietiekami izturīgi.
Un par m51 un m50 saderību ir tieši tas pats stāsts. Te piemēram abi kolektori :
M51
M50 Vienīgais man zināmais swaps tāds ir ar m21 un m20, bet pat tur kolektoram nedaudz caurumi jāpiekoriģē, lai derētu.
EDIT: ātrumā lasot, pārlasijos - domāju, ka rakstīts, ka grib uz m42 uzlikt m41 kolektoru.

Pēdējais labojis ttd - 24 Okt 2013, 22:06, kopā labots 1 reizi.

m43 ir apaļi caurumi un skrūvju vietas arī uz aci liekas, ka sakrīt. Pirmā cilindra skrūvju vietas po. Un doma bija skrūvēt virsū 2,5 td centrifūgu, kas jau no mazākiem sāk pūst. Un iesākumā doma ir ar 0,5 bar, lai blīvi neizpūstu.
Pēdējais labojis BMW-Valcha - 26 Okt 2013, 15:56, kopā labots 1 reizi.
2.5TD un 2.5 TDS atšķirība, cik zinu, ir tikai interkūlerī(TD tāda nav) un vadības blokā.
Un 2.5TDS turbo pūtiens sāk rasties krietni virs 2k rpm, kas nu dien nav ātri.
Normālākais variants budžetams, manuprāt, ir no 2.4 turbodīzeļa turbo, 0.5 bar sapūtīs mierīgi un pūtienam vajadzētu būt gana ātram.
Un nedomāju, ka blīves izpūšanas dēļ nevajadzētu pūst vēl. Blīvei ir jātur, bet problēmas radīsies ar to, ka detonēs pamatīgi. Nu, pie 0.5 bar gan jau vēl nedetonēs, bet tāpat jāved regulēt vadības bloku + mīzējis spēcīgākus + interkūleri vajadzēs.

Normālākais variants budžetams, manuprāt, ir no 2.4 turbodīzeļa turbo, 0.5 bar sapūtīs mierīgi un pūtienam vajadzētu būt gana ātram.
Un nedomāju, ka blīves izpūšanas dēļ nevajadzētu pūst vēl. Blīvei ir jātur, bet problēmas radīsies ar to, ka detonēs pamatīgi. Nu, pie 0.5 bar gan jau vēl nedetonēs, bet tāpat jāved regulēt vadības bloku + mīzējis spēcīgākus + interkūleri vajadzēs.

es uz gāzi visu saregulēšu ar platjosleni.
TD un TDS turbīnas atšķirās.
viņām ir dažādīgi spārniņu izliekumi. ar TDS turbine mierīgi var izgriest līdz redline, bet TD jau sāk taisīt korķi un gala nav.

TD un TDS turbīnas atšķirās.


Jautājums - Ja m52 ieliek zirnekli, kuram nenāk galā zonde, aiztaisa visu tur pareizi ciet, lai nemet gļukus motors. Vai TA apskatē par to var piesieties, ka kkas tāds ir izdarīts?

es gribu redzēt kā tu palaidīsi normāli m52 bez zondes

Tāpēc jautāju, jo dzirdēju, ka to zondi, kas nāk aiz kolektora beigās, lai uzliktu s50 zirnekli, var apiet. Ja nevar, tad esmu pats kaut ko saputrojies 

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 29
- chevron_right