m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 24
- chevron_right
Gribētos dzirdēt kādu, kas to reāli darījis:
M52TUB25, lētā tūninga variants:
ieplūdes kolektors no M54B25 (M54B30 ????)
metāla pāreja priekš vecās droseles
M54B25 DISA
+ vadība ar pēdējiem cipariem 413
Kur meklēt, cik naudas? Kāds bija rezultāts?
Paldies.
M52TUB25, lētā tūninga variants:
ieplūdes kolektors no M54B25 (M54B30 ????)
metāla pāreja priekš vecās droseles
M54B25 DISA
+ vadība ar pēdējiem cipariem 413
Kur meklēt, cik naudas? Kāds bija rezultāts?
Paldies.
kā tu taisies uzlikt 413 vadību uz dubultvanosu?
Cik liela jēga tad to darīt bez vadības maiņas?
jo tas kolektors tomēr smukāk izborēts.
jo tas kolektors tomēr smukāk izborēts.
Kaut kāds jauns tends parādijies ar tiem kolektoriem m54,cik saprotu,pa lielam viņš ir tāds pats,kā m52TU dubultvanosam ,tā tak ir tāda pa_ebācija ka nu tikai,tur vislabāk bija ar m50b25 kolektoru.
btw,kā to kolektoru tur dabūn virsū?Flanci taisa?
M50b25 kolektoram za to nekādi flanči nav vajadzīgi.
EDIT:
Safisos,runa jau ir par dubultvanosu.sorri
btw,kā to kolektoru tur dabūn virsū?Flanci taisa?
M50b25 kolektoram za to nekādi flanči nav vajadzīgi.
EDIT:
Safisos,runa jau ir par dubultvanosu.sorri
Pēdējais labojis Ģirts - 05 Dec 2016, 22:09, kopā labots 2 reizes.
kāda jēga likt lielāku droseli un kolektoru, ja tev galvas caurplūde nemainās>
Tip viņš uzreiz sūks vairāk gaisa???
Un kāds sakars tur DISA valve? uz 413 tādas arī nav
un ok, galu galā tu uzstellē to 413 vadību, bet no tā auto necik labāk neies, visdrīzāk pat sliktāk, nāksies noregulēt, lai dabūt jaudas pieaugumu, regulēšana maksā 200e, nu un tad uzreiz jautājums, var būt uzreiz pielikt tos 200e, un ielikt teiksim m52tub28?
Tip viņš uzreiz sūks vairāk gaisa???
Un kāds sakars tur DISA valve? uz 413 tādas arī nav
un ok, galu galā tu uzstellē to 413 vadību, bet no tā auto necik labāk neies, visdrīzāk pat sliktāk, nāksies noregulēt, lai dabūt jaudas pieaugumu, regulēšana maksā 200e, nu un tad uzreiz jautājums, var būt uzreiz pielikt tos 200e, un ielikt teiksim m52tub28?
Tu iedomājies jebļu - tirgot dzinēju, pēc tam meklēt 2.8, tad atkal to mest iekšā?
Vienu swapu esmu jau darījis, VIENS PATS. kājām staigāt negribu. Liela daļa "kruto" bembistu brauc ar sabiedrisko. Tas nav priekš manis. Turklāt neviens nepirks M52TUB25, a par kapeikām es viņu nedošu, jo ļoti labi zinu viņa stāvokli.
Vienu swapu esmu jau darījis, VIENS PATS. kājām staigāt negribu. Liela daļa "kruto" bembistu brauc ar sabiedrisko. Tas nav priekš manis. Turklāt neviens nepirks M52TUB25, a par kapeikām es viņu nedošu, jo ļoti labi zinu viņa stāvokli.
Pastāsti sīkāk, kapēc tāda summa uz ruļļiem arī liek?-AF- rakstīja: regulēšana maksā 200e
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Pirmkārt zināšanas un pieredze.
Otrkārt aprīkojums.
Treškārt laikietilpīgi,aizņem no 1h līdz pat veselai dienai, uz ruļļiem par tādu summu neviens neliks gribi uz ruļļiem, izvēlies ruļļus, maksā par stenda stundām un viss būs
Nepapmierina cena? Neizvēlies mūsu pakalpojumu :) VISS elementāri.
Otrkārt aprīkojums.
Treškārt laikietilpīgi,aizņem no 1h līdz pat veselai dienai, uz ruļļiem par tādu summu neviens neliks gribi uz ruļļiem, izvēlies ruļļus, maksā par stenda stundām un viss būs
Nepapmierina cena? Neizvēlies mūsu pakalpojumu :) VISS elementāri.
Pēdējais labojis -AF- - 05 Dec 2016, 22:51, kopā labots 1 reizi.
es tikai ieteicu :) saimnieks - karalis jebkurā gadījumā, ja sāksi darīt , atraksti topicā, interesanti būsTuksnesha_forma rakstīja:Tu iedomājies jebļu - tirgot dzinēju, pēc tam meklēt 2.8, tad atkal to mest iekšā?
Vienu swapu esmu jau darījis, VIENS PATS. kājām staigāt negribu. Liela daļa "kruto" bembistu brauc ar sabiedrisko. Tas nav priekš manis. Turklāt neviens nepirks M52TUB25, a par kapeikām es viņu nedošu, jo ļoti labi zinu viņa stāvokli.
Vari viņu pārtaisīt par M54B25, ieplūdes kolektors, drosele, disa, degvielas spiediena regulators uz 3.5bar un MS43 DME.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
tas būtu labākais variants manuprāt arī
1. AF's visu nokritizē. Neko KONKRĒTI neatbild.
2. Kaut ko beztēmā piebilst, kas īsti neatbilst būtībai.
3. Pamirkšķina ar aci - lai jautājuma uzdevējam nepaliek aizvainojums.
Vērtīgais rezultāts - 0.
2. Kaut ko beztēmā piebilst, kas īsti neatbilst būtībai.
3. Pamirkšķina ar aci - lai jautājuma uzdevējam nepaliek aizvainojums.
Vērtīgais rezultāts - 0.
Tas tik "vienkārši" ies cauri ar M52TUB25? cik atceros regulators pie degvielas filtra stiķējās. 20 HP tak pieagums nebūs?Jānis.P rakstīja:Vari viņu pārtaisīt par M54B25, ieplūdes kolektors, drosele, disa, degvielas spiediena regulators uz 3.5bar un MS43 DME.
man biku bail no EDK. Jo mehāniskā drosele biku atbildi, kad sper to pedāli.
Man tev dibenā jābučo vai?Tuksnesha_forma rakstīja:1. AF's visu nokritizē. Neko KONKRĒTI neatbild.
2. Kaut ko beztēmā piebilst, kas īsti neatbilst būtībai.
3. Pamirkšķina ar aci - lai jautājuma uzdevējam nepaliek aizvainojums.
Vērtīgais rezultāts - 0.
Forums, kā gribu tā izsakos
prasīji padomu, es no sevis atbildēju, man liekas stulbenim skaidrs, ka 413 vadība un m54 kolektors un dubultvanoss neiet kopā, kas vēl man bija jādara?
Jā, konkrēti neatbildu nekad, pašam ar jāpadomā nedaudz.
ā nu jā, pedāli aizmirsu, bet nu arī nekas traks. un tā trosīte uz M52TU jums visiem tikai rada ilūziju par mehānisku droseli, viņa tād nav.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Esmu diezgan pētījis. Zinu, ka uz M52TU tā drosele ir hibrīds (electro-manual), tu regulē ar kāju, bet kompis pats spēj veikt korekcijas, ja grib (dzīvajā jau izbaudīts). Un tomēr bija viens braucis ar abiem, un izteicies, ka tomēr sākuma atdeve foršāka uz MDK nevis EDK.
p.s. stulbi, nesen to trosi OEM jaunu no veikala uzliku....
p.s. stulbi, nesen to trosi OEM jaunu no veikala uzliku....
Viņš laikam nesaprata ka 413 Bosch spēj vadīt tikai vienu vanosu.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Kas tur ko nesaprast.
Notīri adaptācijas droselei un tad stāsti, ka nepatīk tev elektro pedālis Man vispār to trosi neprasās vairs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 24
- chevron_right