Motora izvēle
Jebkuram benzīngalvam, kuram ir bijusi kaut neliela pieredze ar dzinējiem, kas ir jaudīgāki par standarta žurkām, būs skaidrs, ka ar jaudīgu atmosfērisku dzinēju slīpēt būs daudz vieglāk kā ar tik pat jaudīgu turbodzinēju, ja auto būs vienlīdz labi izsvarots. Te arī atbilde uz tavu jautājumu, "kādēļ ļoti daudzi cilvēki liek LS motorus".ValtersZ rakstīja:Esi domājis Kādēļ ļoti daudzi cilvēki liek LS motorus iekšā ne 4cyl vai 6 cyl turbo ?
LS ir vieglāks par SR CA RB 1jz 2jz UZi un entajiem citiem motoriem.
Prieks ka par mani vēl atceras no atklāšanas540i rakstīja:Līdz manam M3 netika, M3 nobruka, bet nezinu kā būtu jo pat ar tajā brīdi ne tuvu tam kā iet tagad motoru ar pirmiem 2 pedali grīdā nospiest nevarēja uz tā seguma..Linda rakstīja:Sezonas atklāšanā tas pabriesmīgā vizuālā 2.5, kas nezvērā gāja, šķiet liet. Odze, pat m3 koda laukā,baigais pārsteigums toreiz bija
Par kupejām gan jāpiekrīt. Kādreiz domāju, ka gribu tādu. Šobrīd kad kāds mirklis ar kupeju pabraukts liekas tāds sūds... Varbūt ja kādam, kas visu laiku viens braukā un neko salonā nevadā, vai izmanto tikai driftam ir ok, bet man aizmugurējās durvis vajag kaut vai tik daudz, lai tur somiņu iemestu, kaut ko aizvestu un lai josta nav metru aiz muguras jāķeksē, kur nu vēl ja kāds apsēžas aizmugurē tā mūžīgā kāpšana laukā... paldies dievam pietika prāta sev kādreiz sedanu nopirkt, bet katram savs, citi šeit ar putām uz lūpām par kupeju.
Ja gribēsi kaut ko būvēt ar 2.5 iesaku uzreiz ņemt auto ar 2.5, jo tas ir lētāk nekā nopirkt 2.0 un pēc tam bāzt iekšā 2.5, ja nu vienīgi kāda super lēta bundža
Odze panema ar pareizām riepām un skilu..
Runājot par konkrēto "Pabriesmīgo" sedanu, viņš tiek lauzts vēl joprojām pa visām iespējamajām autosporta disciplīnām.
Dzinējs 90% standarts. tālāk par vārstu vāka noņemšanu dzinējā nav līsts iekšā.
Svars arī standarts. neviena salona detaļa nebija un nav vēl joprojām izņemta.
Riepas. nu riepas nekādas mega krutās man nebija. ķīnas kormorāns kautgan startu zaudēju tikai vienam (kurš starpcitu paņēma falšstartu)
Reduktors īsāks par stock un lsd. laikam 4,27
Un runājot man M3. dzinēja swaps nepadara auto par M3. 99% no lielās klases auto gāja labāk par manu, bet slapjš segums ir nedaudz savādāks par sausu asfaltu. nevar nospiest pletni grīd';a nun gaidīt finišu.
Spolkēja man arī gan ar 1. gan ar 2. bet nedaudz atmetot varēja labi paātrināties.
Tur jā, nospēlēja skils. Tāpat esmu novērojis ka daudzi startā - pedālis grīdā, atmet sajūgu, 5m vnk ar pirmo nospolē un viss. Cits smuki paātrināt bez spolēšanas un ir jau gabalā!
Protams, VIN kods un ieraksts tehniskajā pasē dragreisā nosaka kas ir M3. tehniski jā, tā pat ka 316 ar, b28 swapu būs 316 tik un tā. Bet tas nemaina faktu ka uz strīpas tas auto iet kā 328.Attiecīgi vieglāk saprast par ko ir runa, nevis 323 ar M3 s50b30 3,0 swapu un mazakām bremzēm kā M3 del kā noteikti oem m3 būtu ātrāks..
e36
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... befho.html
Ahoi, kas pie pirkšanas jāskatās šiem motoriem. Pārdevējs saka,ka labs aparāts,nav puvis nemaz viens saimnieks D bijis.
Rīt braukšu skatīt,noiešu ar krāsas mērītāju,kas ar virsbūvi darās.
Kas jāskatās attiecībā uz šo motoru? Nav pieredze ar šādiem motoriem,nav ne jausmas kā viņam vispār jāiet.
Ahoi, kas pie pirkšanas jāskatās šiem motoriem. Pārdevējs saka,ka labs aparāts,nav puvis nemaz viens saimnieks D bijis.
Rīt braukšu skatīt,noiešu ar krāsas mērītāju,kas ar virsbūvi darās.
Kas jāskatās attiecībā uz šo motoru? Nav pieredze ar šādiem motoriem,nav ne jausmas kā viņam vispār jāiet.
Izskatās jau mint.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
tik vai cena ir ar CSDD vai bez?Jānis.P rakstīja:Izskatās jau mint.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Ahhh, maximas ātrumkloķis, viss psc, sūc.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Apskatīju miskasti,kreisais sāns(durvis,sparns) krāsotas,špaktelētas. Salons ar nav no tīrajiem. Nah.
ira gan m52b25 dēļ jaudas saucās 2.3lGaraisss rakstīja:Tāds 2.3 nav!ValtersZ rakstīja:Daudz jābraukā 2.5 tds
Liksi trasē 2.5 vai 2.8
Ikdienai 2.0 vai 2.3
Ziemai un sievai 1.6 vai 1.8
ak sausmas:D veljoprojaam Juus te murgojat:Dmarcis271 rakstīja:ira gan m52b25 dēļ jaudas saucās 2.3lGaraisss rakstīja:Tāds 2.3 nav!ValtersZ rakstīja:Daudz jābraukā 2.5 tds
Liksi trasē 2.5 vai 2.8
Ikdienai 2.0 vai 2.3
Ziemai un sievai 1.6 vai 1.8
Pēc 5 gadi arī turpinās.
Tā pat kā b28 izģērbs jebkuru b25
Tā pat kā zf ir labāks par getragu
Par to ka style 5 ir mēsls
un citiem fanātiskiem topikiem kas nekad nepazudīs no šī foruma.
Tā pat kā b28 izģērbs jebkuru b25
Tā pat kā zf ir labāks par getragu
Par to ka style 5 ir mēsls
un citiem fanātiskiem topikiem kas nekad nepazudīs no šī foruma.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !