dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
man ar ~250cc/min sprauslām ripojot un izspiežot sajūgu vispār uzmeta 2t un turēja kamēr neapstājos.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
djjys rakstīja:
djjys rakstīja:Sveiki. man ir nokilejis motors ta ka nevar pat mehaniski ne uz vienu pusi pagriezt, vis sakas ar to ka negribeja skilties ilgi bija jazage, tad vienu dienu pielaidu lai uzsilst ka sasniedza darba temperaturu noslapeju meginaju velreiz skilt ir klikskis starteri un viss.meginaju ar tirkskeni pagriezt nekustas ne pa milimetru. elja ir taka sales domaju ka nav pie vainas kas varetu 2.0 vanosa motoram taa noklemeet???
Varbut kadam ir kads labs padoms???
noteikti pārluza nabagam kaut kas.


10. neticās,BET... sadalenei zobrats atskrūvējies un metkas sagriezās.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
seeingman rakstīja:tātad eļļa nav arī mainīta ilgu laiku, līdz ar to no eļļas tvaikiem veidojas noseedumi visur un viss aizdiršas
:gigigi:
Attēls
:D
Tur kads eļļas vietā solidolu nav lietojis. :lol:
urri
Ziņojumi: 15
Pievienojies: 13 Okt 2012, 10:50
Atrašanās vieta: Rēzekne
Kobreti rakstīja:
seeingman rakstīja:tātad eļļa nav arī mainīta ilgu laiku, līdz ar to no eļļas tvaikiem veidojas noseedumi visur un viss aizdiršas
:gigigi:
Attēls
:D
Tur kads eļļas vietā solidolu nav lietojis. :lol:
Ņemot vērā iepriekš redzēto rodas aizdomas, ka tik mans iekšā nav tāds pats "solidolizēts"!
Profila bilde
Lawwr
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 17 Mar 2012, 21:16
Braucu ar: 323i
Reputācija: 7
 
ACHTUNG! :lol:

Labvakar e36.lv biedri!

Ir pienākusi ziema, līdz ar to jaunas ķibeles ar manu e36 m43b16, nakti mašīna atstāvējusi ārā,atdziest motors, laižot no rīta tas slāpst nost, jeb pielaižot apgriezieni uzkāpj, un tad nokrīt un bembis noslāpst, ir divi varianti ko darīt, iedot grīdā, līdz kādiem 3krpm, tad motors aiziet normāli, vai pagaidīt ,lai autiņš noslāpst un tad laist vēl, tad tas arī aiziet normāli! :rolleyes:

varbūt kāds macēs stāstīt, kur meklēt ķibeles vaininieku? :bmw:
evolution
Sveiki. man radusies neizskaidrojama problema. vakar vakara atbraucu majas vis normali kaa parasti, sorit taisos skilt klat klik klik un viss. domaju starteris iesalis pameginaju ar vadu pa taisno starteris strada. panjemu atslegu un meginaju pagriezt motoru aiz skivoka skruves nekust ne uz vienu pusi. esmu neizpratne kas noticis un kur visp vainu meklet, tak vakar veel braucu bez problemam un shodien visi prieki pa galam. ceru ka varesiet ka man palidzet!!!
Profila bilde
G1RT5
Ziņojumi: 935
Pievienojies: 24 Dec 2011, 18:09
Braucu ar: RS
Kas varētu būt pie vainas, auto slāpst nost tukšgaitā, arī ar atvienotu tukšgaitas regulātoru... Pēc kā tas viss parādijās-
Tika mainīta blīve zem eļļas filtra mājiņas, un tika mainītas gumijas trubiņas benzīnam pie sprauslu sliedes kuras ir...
un braucot ja zem 1600agriezieniem tad braucot takā rīstās a ja ber virsū, tad viss kārtībā, un sajūta ja netopī, ka 2cilindri nestrādā... :rolleyes: :rolleyes: :sad:
Motors m40b18...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām . :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
degvielas trubiņas moš sajauci vietām :hahaha:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Lawwr rakstīja:ACHTUNG! :lol:

Labvakar e36.lv biedri!

Ir pienākusi ziema, līdz ar to jaunas ķibeles ar manu e36 m43b16, nakti mašīna atstāvējusi ārā,atdziest motors, laižot no rīta tas slāpst nost, jeb pielaižot apgriezieni uzkāpj, un tad nokrīt un bembis noslāpst, ir divi varianti ko darīt, iedot grīdā, līdz kādiem 3krpm, tad motors aiziet normāli, vai pagaidīt ,lai autiņš noslāpst un tad laist vēl, tad tas arī aiziet normāli! :rolleyes:

varbūt kāds macēs stāstīt, kur meklēt ķibeles vaininieku? :bmw:
varinats-tukšgaitais regulātors beigts/pusbeigts
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
evolution rakstīja:Sveiki. man radusies neizskaidrojama problema. vakar vakara atbraucu majas vis normali kaa parasti, sorit taisos skilt klat klik klik un viss. domaju starteris iesalis pameginaju ar vadu pa taisno starteris strada. panjemu atslegu un meginaju pagriezt motoru aiz skivoka skruves nekust ne uz vienu pusi. esmu neizpratne kas noticis un kur visp vainu meklet, tak vakar veel braucu bez problemam un shodien visi prieki pa galam. ceru ka varesiet ka man palidzet!!!
kāds tev motors? ķede parlekusi, n varst pret virzuli. galvas blīve,cilnidrā škidrums,bet tad varētu uz otru pusi pagriezt. eļļa sasalusi :lol: Bet nu parasti tas neneotiek vakardien izdarbināju šodien noķīlējis. Ja nu vienigi Tu jau ar kaucošām šālēm mājās neesi atbraucis.
Profila bilde
G1RT5
Ziņojumi: 935
Pievienojies: 24 Dec 2011, 18:09
Braucu ar: RS
seeingman rakstīja:degvielas trubiņas moš sajauci vietām :hahaha:
nee, probleema atrisinaata...
Gofra no droseles uz masas meritaaju bija parluzusi... tgd viss 4ikiniekaa, veraas lopaa...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām . :D
Profila bilde
G1RT5
Ziņojumi: 935
Pievienojies: 24 Dec 2011, 18:09
Braucu ar: RS
Kobreti rakstīja:
evolution rakstīja:Sveiki. man radusies neizskaidrojama problema. vakar vakara atbraucu majas vis normali kaa parasti, sorit taisos skilt klat klik klik un viss. domaju starteris iesalis pameginaju ar vadu pa taisno starteris strada. panjemu atslegu un meginaju pagriezt motoru aiz skivoka skruves nekust ne uz vienu pusi. esmu neizpratne kas noticis un kur visp vainu meklet, tak vakar veel braucu bez problemam un shodien visi prieki pa galam. ceru ka varesiet ka man palidzet!!!
kāds tev motors? ķede parlekusi, n varst pret virzuli. galvas blīve,cilnidrā škidrums,bet tad varētu uz otru pusi pagriezt. eļļa sasalusi :lol: Bet nu parasti tas neneotiek vakardien izdarbināju šodien noķīlējis. Ja nu vienigi Tu jau ar kaucošām šālēm mājās neesi atbraucis.
man liekas ka pie visa vainiigi vaacijas celji, pa kuriem brauci :D
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām . :D
rvars
Ziņojumi: 1001
Pievienojies: 07 Mar 2012, 20:01
Braucu ar: sapņiem
Atrašanās vieta: lauki
Kobreti rakstīja:varinats-tukšgaitais regulātors beigts/pusbeigts
Tad arī siltam vajadzētu pisāties, ne?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
tukšgaitas regulāoram ir neatkarīgi vai silts, vai auksts.
rvars
Ziņojumi: 1001
Pievienojies: 07 Mar 2012, 20:01
Braucu ar: sapņiem
Atrašanās vieta: lauki
Nu re, bet čalim silts nečakarējas
Nevar būt kaut kāda gaisa caurule ieplīsusi un piesūc gaisu?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Profila bilde
kristapsk94
Ziņojumi: 390
Pievienojies: 16 Okt 2012, 11:55
Braucu ar: 328. IK4
Atrašanās vieta: marupes
Reputācija: 1
 
Sveiki gribeju uzprasit kadam kas to ir darijis , es gribu nomainit motoru no 1.8is uz ko niknaku ko ir vieglak ielikt 2.5 vai 2.8 ieksa ?
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava
Elementāri, vajag apakšā zem motora stieni no m50 saimes, un visu swapu un krāmē iekšā un dod dzīvē, :hahaha:
2.5i būs vieglāk ielikt jo nav jāpieslēdz ews, bet 2.8i ir, rēķini papildus izdevumus elektriķim, ja pats nesaproti ;)
Liec tik iekšā m50b25 un brauc bez bēdu :clap:
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Profila bilde
kristapsk94
Ziņojumi: 390
Pievienojies: 16 Okt 2012, 11:55
Braucu ar: 328. IK4
Atrašanās vieta: marupes
Reputācija: 1
 
A kas tas pa stieni ir ko vajag ? Nu jaa man jau ari liekas kad vajag labak 2.5 likt bus vieglak :d kads seit nepardod tadu motoru ar provotku ?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
jā labāk iesipt kapeiku un likt m50b25, kas 90% ir nobrauktāks un nopistāks.
parasti 2.5 pērk visi mizā devēji. ar 2.8 stāsts ir tikai nedaudz labāks, jo motors ir jaunāks
ja mazliet aizdomātos, tad saprastu. ka var dabūt labu m52b25 un tas sanāks tik pat cik m50b25 ar visu ews instalāciju pie elektriķa, jo parasti visi domā, ka m52b25 ir 2.3 un m50b25 ir krutak :doh:
bet nu pērkot m52 saimi ir jāpērk uzmanīgi, ieteiktu noņemt vārstu vāku un paskatītis, kā tur izskatās, vai nav tikusi lietota sūdīga eļļa(būs uzdegumi), jo ar sūdīgu eļļu + to nemainot var ļoti ātri nobeigt nikasila ģilzas
Profila bilde
djjys
Ziņojumi: 616
Pievienojies: 21 Okt 2011, 22:39
Braucu ar: Atejvaku
Kadam nav kada shema ka jaucas m50b20 motors??? jatiek pie kedes spriegotajiem, problema ka kedi nevar pagriezt ir vinjai ta saucamais jaucamais savienojums???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss