Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- …
- 107
- chevron_right
Jap, es tieši uz šo arī skatījos kā savu nākošo upuri. Seems legit :)
Bet svečturim ir OBDII, tā ka es domāju, ka viss būs čībā arī ar viņa piedāvāto usb interfeisu.
Bet svečturim ir OBDII, tā ka es domāju, ka viss būs čībā arī ar viņa piedāvāto usb interfeisu.
Vajag tik priekš Bmw? Ja nevajag slēgt e36/34, tad mazbudžeta variantā vagcom kabelis ar ft232rl čipu vai Ķīnas dcan, jau jau vairāk pesso atvēlēts
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Aha un pēts tam Riharc vai Maigonis no Preiļiem bļaus, ka jamais naīīīt... ftdi 232 aizmirstam (visas feikās ķīnas kopijas baidās no interneta)...he9600 rakstīja:Vajag tik priekš Bmw? Ja nevajag slēgt e36/34, tad mazbudžeta variantā vagcom kabelis ar ft232rl čipu vai Ķīnas dcan, jau jau vairāk pesso atvēlēts
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
šodien ftdi aizvieto ar ch340
Par citām markām intereses nav. Un pašlaik tikai priekš E46. Biku pielēca, ka vajag kabeli OBD II un pāreju - tiny ADS.he9600 rakstīja:Vajag tik priekš Bmw? Ja nevajag slēgt e36/34, tad mazbudžeta variantā vagcom kabelis ar ft232rl čipu vai Ķīnas dcan, jau jau vairāk pesso atvēlēts
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Uz E46 prefacelift stulbi sadalīts: vienā spraudnī dzinēja diagnostika, otrā spraudnī autiņš.
Diegabiksis
Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
kkas dzirdeets ka labaak m50b25!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Es personīgi ieteiktu m52b28 galva. Viss stipri vieglāks kā m50b25 kuru var izmantot kā enkuru laivai. Tik cik iespejams var nākties pielāgot temp.,dačikus der 1:1.High octane rakstīja:Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Ļoti izpalīdzīgs čoms, atbrauca palīdzēt pielaist autiņu (pēc "veiksmīga" swapa), ar Launch iekārtu (tā bilde, kas lejā). Diemžēl, priekš BMW - sūds pēdējais. Kaut ko vērtīgu izdarīt nav īsti spējīgs pat caur OBD II.
Otrreiz slēdzāmies caur caur tiny ADS (20 pin). Vpročem īsti nestrādā, jo šī pāreja ir RS-232 bāzes (vai ko līdzīgu) - un jēga tuvu nullei.
Murgaini, ka pēc swapa līdz mājām atbraucu labi (pat smuki gonkot ļāva). A no rīta, kā pielaidu, tā dzinējs iegājā režīmā "limp mode" - un pipec. Lasīju Siemens MS 42.00 manuālī - ja tiek sakrāts noteiktu kļūdu saistībā emisiju un katiņu, auto ieiet šajā režīmā.
Ja kāds, Krasta ielas rajonā var izpalīdzēt ar dator diagnostiku pret 2L colas pudeli - gaidam ciemos.
Otrreiz slēdzāmies caur caur tiny ADS (20 pin). Vpročem īsti nestrādā, jo šī pāreja ir RS-232 bāzes (vai ko līdzīgu) - un jēga tuvu nullei.
Murgaini, ka pēc swapa līdz mājām atbraucu labi (pat smuki gonkot ļāva). A no rīta, kā pielaidu, tā dzinējs iegājā režīmā "limp mode" - un pipec. Lasīju Siemens MS 42.00 manuālī - ja tiek sakrāts noteiktu kļūdu saistībā emisiju un katiņu, auto ieiet šajā režīmā.
Ja kāds, Krasta ielas rajonā var izpalīdzēt ar dator diagnostiku pret 2L colas pudeli - gaidam ciemos.
Pēdējais labojis Svechturis - 19 Dec 2015, 14:37, kopā labots 1 reizi.
Diegabiksis
Es liktu m50 galvu ar m52 iekšām. M50 ir masīvāka un biezākaHigh octane rakstīja:Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Droseles stāvokļa devējs.Svechturis rakstīja:Atvienoju trosi no droseļvārsta - strādā klusi, mierīgi. Problēmu nav.
Kā pielieku - tā vāks. rīstās ne pa jokam, uz pedāli nereaģē. Kaut kā saregulēju trosi (skrūvējot to plastmasas vītni) lai vismaz garāžā var iebraukt.
Man ir kaut kāds gibrīds (E46). Daļēji elektroniska, daļēji mehāniska. devējs atrodas pašā droselē?Valtmeikers rakstīja:Droseles stāvokļa devējs.Svechturis rakstīja:Atvienoju trosi no droseļvārsta - strādā klusi, mierīgi. Problēmu nav.
Kā pielieku - tā vāks. rīstās ne pa jokam, uz pedāli nereaģē. Kaut kā saregulēju trosi (skrūvējot to plastmasas vītni) lai vismaz garāžā var iebraukt.
Valtmeiker'am E46, M52TUB25 (anglis)
Pēdējais labojis Svechturis - 19 Dec 2015, 14:46, kopā labots 3 reizes.
Diegabiksis
Kas tas ir par.motoru? :?
No kurienies tāda informācija??Valtmeikers rakstīja:Es liktu m50 galvu ar m52 iekšām. M50 ir masīvāka un biezākaHigh octane rakstīja:Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Domā cilveks ņems un pārpresēs vadīklas?
Kas tās pa muļķībām? m50vanos un m52 galvas ir praktiski identiskas. M50nv atšķiras ar 7mm vārstiem/vadīklām.Valtmeikers rakstīja:Es liktu m50 galvu ar m52 iekšām. M50 ir masīvāka un biezākaHigh octane rakstīja:Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tas launch to vadību lasa vairāk kā labi, drīzāk vaina pašā diagnostā.Svechturis rakstīja:Ļoti izpalīdzīgs čoms, atbrauca palīdzēt pielaist autiņu (pēc "veiksmīga" swapa), ar Launch iekārtu (tā bilde, kas lejā). Diemžēl, priekš BMW - sūds pēdējais. Kaut ko vērtīgu izdarīt nav īsti spējīgs pat caur OBD II.
Otrreiz slēdzāmies caur caur tiny ADS (20 pin). Vpročem īsti nestrādā, jo šī pāreja ir RS-232 bāzes (vai ko līdzīgu) - un jēga tuvu nullei.
Murgaini, ka pēc swapa līdz mājām atbraucu labi (pat smuki gonkot ļāva). A no rīta, kā pielaidu, tā dzinējs iegājā režīmā "limp mode" - un pipec. Lasīju Siemens MS 42.00 manuālī - ja tiek sakrāts noteiktu kļūdu saistībā emisiju un katiņu, auto ieiet šajā režīmā.
Ja kāds, Krasta ielas rajonā var izpalīdzēt ar dator diagnostiku pret 2L colas pudeli - gaidam ciemos.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
+he9600 rakstīja:Kas tās pa muļķībām? m50vanos un m52 galvas ir praktiski identiskas. M50nv atšķiras ar 7mm vārstiem/vadīklām.Valtmeikers rakstīja:Es liktu m50 galvu ar m52 iekšām. M50 ir masīvāka un biezākaHigh octane rakstīja:Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Diagnostam ne vainas. Izcili labi specializējas citas markas autiņos. Bembji nepatīk un neinteresē. Un šaubos, vai kādam ko dos, ja rakstīšu palagu - kādas kļūdas atradām, kas neizdevās, u.tml. Manā gadījuā tiešām vajag iekārtu, kas "заточена под бмв".he9600 rakstīja:Tas launch to vadību lasa vairāk kā labi, drīzāk vaina pašā diagnostā.Svechturis rakstīja:Ļoti izpalīdzīgs čoms, atbrauca palīdzēt pielaist autiņu (pēc "veiksmīga" swapa), ar Launch iekārtu (tā bilde, kas lejā). Diemžēl, priekš BMW - sūds pēdējais. Kaut ko vērtīgu izdarīt nav īsti spējīgs pat caur OBD II.
Otrreiz slēdzāmies caur caur tiny ADS (20 pin). Vpročem īsti nestrādā, jo šī pāreja ir RS-232 bāzes (vai ko līdzīgu) - un jēga tuvu nullei.
Murgaini, ka pēc swapa līdz mājām atbraucu labi (pat smuki gonkot ļāva). A no rīta, kā pielaidu, tā dzinējs iegājā režīmā "limp mode" - un pipec. Lasīju Siemens MS 42.00 manuālī - ja tiek sakrāts noteiktu kļūdu saistībā emisiju un katiņu, auto ieiet šajā režīmā.
Ja kāds, Krasta ielas rajonā var izpalīdzēt ar dator diagnostiku pret 2L colas pudeli - gaidam ciemos.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Diegabiksis
Kāds dzinējs? Nebija kļūdas par ASC?
Lai gudrie cilveki mani palabo,bet kāds vēl limp mode,ja savāc noteiktu skaitu kļudu?
Lai gudrie cilveki mani palabo,bet kāds vēl limp mode,ja savāc noteiktu skaitu kļudu?
Saprotu, ka BMW manuāļus un grāmatas, laikam dzīvē neesi lasījis.Kobreti rakstīja:Kāds dzinējs? Nebija kļūdas par ASC?
Lai gudrie cilveki mani palabo,bet kāds vēl limp mode,ja savāc noteiktu skaitu kļudu?
Speciāli priekš Tevis otrais punkts no apakšas, no SIEMENS MS 42.0 ENGINE CONTROL SYSTEM.
"limp home" - avārijas režīms, lai aizklibotu līdz servisam. 1k rpm auto brauc un viss. ASC - pats par sevi, jūra ar kļūdām (ja drosele niķojas, šīs lec ārā). Koroče, galvenā problēma, ka neļauj nodzēst droseles rādītāja kļūdu jo lai to adaptētu/regulētu (caur kompi) kļūdā jāizdzēš. Kā jau vienmēr (ar Diegabiksi), Launch šo kļūdu nebija spējīgs dzēst. Pa lielam, kaut kādi sūdi notikuši ar droseles vadību. + vēl pre cat lambdas nepareizi saslēgtas.
Diegabiksis
Paldies,par info. Nedēļa izlasu kādu grāmatu ganSvechturis rakstīja:Saprotu, ka BMW manuāļus un grāmatas, laikam dzīvē neesi lasījis.Kobreti rakstīja:Kāds dzinējs? Nebija kļūdas par ASC?
Lai gudrie cilveki mani palabo,bet kāds vēl limp mode,ja savāc noteiktu skaitu kļudu?
Speciāli priekš Tevis otrais punkts no apakšas, no SIEMENS MS 42.0 ENGINE CONTROL SYSTEM.
"limp home" - avārijas režīms, lai aizklibotu līdz servisam. 1k rpm auto brauc un viss. ASC - pats par sevi, jūra ar kļūdām (ja drosele niķojas, šīs lec ārā). Koroče, galvenā problēma, ka neļauj nodzēst droseles rādītāja kļūdu jo lai to adaptētu/regulētu (caur kompi) kļūdā jāizdzēš. Kā jau vienmēr (ar Diegabiksi), Launch šo kļūdu nebija spējīgs dzēst. Pa lielam, kaut kādi sūdi notikuši ar droseles vadību. + vēl pre cat lambdas nepareizi saslēgtas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- …
- 107
- chevron_right