Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
Norek
Ziņojumi: 96
Pievienojies: 11 Jūn 2014, 18:06
Braucu ar: 344hp
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 3
 
Jap, es tieši uz šo arī skatījos kā savu nākošo upuri. Seems legit :)
Bet svečturim ir OBDII, tā ka es domāju, ka viss būs čībā arī ar viņa piedāvāto usb interfeisu.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Vajag tik priekš Bmw? Ja nevajag slēgt e36/34, tad mazbudžeta variantā vagcom kabelis ar ft232rl čipu vai Ķīnas dcan, jau jau vairāk pesso atvēlēts

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
he9600 rakstīja:Vajag tik priekš Bmw? Ja nevajag slēgt e36/34, tad mazbudžeta variantā vagcom kabelis ar ft232rl čipu vai Ķīnas dcan, jau jau vairāk pesso atvēlēts

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Aha :D un pēts tam Riharc vai Maigonis no Preiļiem bļaus, ka jamais naīīīt... ftdi 232 aizmirstam (visas feikās ķīnas kopijas baidās no interneta)...

šodien ftdi aizvieto ar ch340 ;)
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
he9600 rakstīja:Vajag tik priekš Bmw? Ja nevajag slēgt e36/34, tad mazbudžeta variantā vagcom kabelis ar ft232rl čipu vai Ķīnas dcan, jau jau vairāk pesso atvēlēts

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Par citām markām intereses nav. Un pašlaik tikai priekš E46. Biku pielēca, ka vajag kabeli OBD II un pāreju - tiny ADS.

Uz E46 prefacelift stulbi sadalīts: vienā spraudnī dzinēja diagnostika, otrā spraudnī autiņš.
Diegabiksis :byebye:
High octane
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 30 Mar 2015, 15:42
Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
kkas dzirdeets ka labaak m50b25!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
High octane rakstīja:Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Es personīgi ieteiktu m52b28 galva. Viss stipri vieglāks kā m50b25 kuru var izmantot kā enkuru laivai. Tik cik iespejams var nākties pielāgot temp.,dačikus der 1:1.
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
Ļoti izpalīdzīgs čoms, atbrauca palīdzēt pielaist autiņu (pēc "veiksmīga" swapa), ar Launch iekārtu (tā bilde, kas lejā). Diemžēl, priekš BMW - sūds pēdējais. Kaut ko vērtīgu izdarīt nav īsti spējīgs pat caur OBD II.

Otrreiz slēdzāmies caur caur tiny ADS (20 pin). Vpročem īsti nestrādā, jo šī pāreja ir RS-232 bāzes (vai ko līdzīgu) - un jēga tuvu nullei. :sad:

Murgaini, ka pēc swapa līdz mājām atbraucu labi (pat smuki gonkot ļāva). A no rīta, kā pielaidu, tā dzinējs iegājā režīmā "limp mode" - un pipec. Lasīju Siemens MS 42.00 manuālī - ja tiek sakrāts noteiktu kļūdu saistībā emisiju un katiņu, auto ieiet šajā režīmā.

Ja kāds, Krasta ielas rajonā var izpalīdzēt ar dator diagnostiku pret 2L colas pudeli - gaidam ciemos. :byebye:
Attēls
Pēdējais labojis Svechturis - 19 Dec 2015, 14:37, kopā labots 1 reizi.
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
High octane rakstīja:Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Es liktu m50 galvu ar m52 iekšām. M50 ir masīvāka un biezāka
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
Svechturis rakstīja:Atvienoju trosi no droseļvārsta - strādā klusi, mierīgi. Problēmu nav.

Kā pielieku - tā vāks. rīstās ne pa jokam, uz pedāli nereaģē. Kaut kā saregulēju trosi (skrūvējot to plastmasas vītni) lai vismaz garāžā var iebraukt.
Droseles stāvokļa devējs.
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
Valtmeikers rakstīja:
Svechturis rakstīja:Atvienoju trosi no droseļvārsta - strādā klusi, mierīgi. Problēmu nav.

Kā pielieku - tā vāks. rīstās ne pa jokam, uz pedāli nereaģē. Kaut kā saregulēju trosi (skrūvējot to plastmasas vītni) lai vismaz garāžā var iebraukt.
Droseles stāvokļa devējs.
Man ir kaut kāds gibrīds (E46). Daļēji elektroniska, daļēji mehāniska. devējs atrodas pašā droselē?
Valtmeiker'am E46, M52TUB25 (anglis)
Attēls
Pēdējais labojis Svechturis - 19 Dec 2015, 14:46, kopā labots 3 reizes.
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
Kas tas ir par.motoru? :?
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Valtmeikers rakstīja:
High octane rakstīja:Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Es liktu m50 galvu ar m52 iekšām. M50 ir masīvāka un biezāka
No kurienies tāda informācija??
Domā cilveks ņems un pārpresēs vadīklas?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Valtmeikers rakstīja:
High octane rakstīja:Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Es liktu m50 galvu ar m52 iekšām. M50 ir masīvāka un biezāka
Kas tās pa muļķībām? m50vanos un m52 galvas ir praktiski identiskas. M50nv atšķiras ar 7mm vārstiem/vadīklām.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Svechturis rakstīja:Ļoti izpalīdzīgs čoms, atbrauca palīdzēt pielaist autiņu (pēc "veiksmīga" swapa), ar Launch iekārtu (tā bilde, kas lejā). Diemžēl, priekš BMW - sūds pēdējais. Kaut ko vērtīgu izdarīt nav īsti spējīgs pat caur OBD II.

Otrreiz slēdzāmies caur caur tiny ADS (20 pin). Vpročem īsti nestrādā, jo šī pāreja ir RS-232 bāzes (vai ko līdzīgu) - un jēga tuvu nullei. :sad:

Murgaini, ka pēc swapa līdz mājām atbraucu labi (pat smuki gonkot ļāva). A no rīta, kā pielaidu, tā dzinējs iegājā režīmā "limp mode" - un pipec. Lasīju Siemens MS 42.00 manuālī - ja tiek sakrāts noteiktu kļūdu saistībā emisiju un katiņu, auto ieiet šajā režīmā.

Ja kāds, Krasta ielas rajonā var izpalīdzēt ar dator diagnostiku pret 2L colas pudeli - gaidam ciemos. :byebye:
Attēls
Tas launch to vadību lasa vairāk kā labi, drīzāk vaina pašā diagnostā.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
he9600 rakstīja:
Valtmeikers rakstīja:
High octane rakstīja:Taisot m50b28 strokers kura galva butu labak m52b28 vai atstat m50b25?
Es liktu m50 galvu ar m52 iekšām. M50 ir masīvāka un biezāka
Kas tās pa muļķībām? m50vanos un m52 galvas ir praktiski identiskas. M50nv atšķiras ar 7mm vārstiem/vadīklām.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
+
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
he9600 rakstīja:
Svechturis rakstīja:Ļoti izpalīdzīgs čoms, atbrauca palīdzēt pielaist autiņu (pēc "veiksmīga" swapa), ar Launch iekārtu (tā bilde, kas lejā). Diemžēl, priekš BMW - sūds pēdējais. Kaut ko vērtīgu izdarīt nav īsti spējīgs pat caur OBD II.

Otrreiz slēdzāmies caur caur tiny ADS (20 pin). Vpročem īsti nestrādā, jo šī pāreja ir RS-232 bāzes (vai ko līdzīgu) - un jēga tuvu nullei. :sad:

Murgaini, ka pēc swapa līdz mājām atbraucu labi (pat smuki gonkot ļāva). A no rīta, kā pielaidu, tā dzinējs iegājā režīmā "limp mode" - un pipec. Lasīju Siemens MS 42.00 manuālī - ja tiek sakrāts noteiktu kļūdu saistībā emisiju un katiņu, auto ieiet šajā režīmā.

Ja kāds, Krasta ielas rajonā var izpalīdzēt ar dator diagnostiku pret 2L colas pudeli - gaidam ciemos. :byebye:
Attēls
Tas launch to vadību lasa vairāk kā labi, drīzāk vaina pašā diagnostā.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Diagnostam ne vainas. Izcili labi specializējas citas markas autiņos. Bembji nepatīk un neinteresē. Un šaubos, vai kādam ko dos, ja rakstīšu palagu - kādas kļūdas atradām, kas neizdevās, u.tml. Manā gadījuā tiešām vajag iekārtu, kas "заточена под бмв".
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Kāds dzinējs? Nebija kļūdas par ASC?

Lai gudrie cilveki mani palabo,bet kāds vēl limp mode,ja savāc noteiktu skaitu kļudu? :D
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
Kobreti rakstīja:Kāds dzinējs? Nebija kļūdas par ASC?

Lai gudrie cilveki mani palabo,bet kāds vēl limp mode,ja savāc noteiktu skaitu kļudu? :D
Saprotu, ka BMW manuāļus un grāmatas, laikam dzīvē neesi lasījis. :bmw:

Speciāli priekš Tevis otrais punkts no apakšas, no SIEMENS MS 42.0 ENGINE CONTROL SYSTEM.
Attēls
"limp home" - avārijas režīms, lai aizklibotu līdz servisam. 1k rpm auto brauc un viss. ASC - pats par sevi, jūra ar kļūdām (ja drosele niķojas, šīs lec ārā). Koroče, galvenā problēma, ka neļauj nodzēst droseles rādītāja kļūdu jo lai to adaptētu/regulētu (caur kompi) kļūdā jāizdzēš. Kā jau vienmēr (ar Diegabiksi), Launch šo kļūdu nebija spējīgs dzēst. Pa lielam, kaut kādi sūdi notikuši ar droseles vadību. + vēl pre cat lambdas nepareizi saslēgtas.
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Svechturis rakstīja:
Kobreti rakstīja:Kāds dzinējs? Nebija kļūdas par ASC?

Lai gudrie cilveki mani palabo,bet kāds vēl limp mode,ja savāc noteiktu skaitu kļudu? :D
Saprotu, ka BMW manuāļus un grāmatas, laikam dzīvē neesi lasījis. :bmw:

Speciāli priekš Tevis otrais punkts no apakšas, no SIEMENS MS 42.0 ENGINE CONTROL SYSTEM.
Attēls
"limp home" - avārijas režīms, lai aizklibotu līdz servisam. 1k rpm auto brauc un viss. ASC - pats par sevi, jūra ar kļūdām (ja drosele niķojas, šīs lec ārā). Koroče, galvenā problēma, ka neļauj nodzēst droseles rādītāja kļūdu jo lai to adaptētu/regulētu (caur kompi) kļūdā jāizdzēš. Kā jau vienmēr (ar Diegabiksi), Launch šo kļūdu nebija spējīgs dzēst. Pa lielam, kaut kādi sūdi notikuši ar droseles vadību. + vēl pre cat lambdas nepareizi saslēgtas.
Paldies,par info. Nedēļa izlasu kādu grāmatu gan :super: