dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- …
- 350
- chevron_right
deksteri kā var parbaudit vadības sprauslu un vai to var izdarit ar multimetru?
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
kkur ap 100 oh`mi. jā var.
Rons rakstīja:kkur ap 100 oh`mi. jā var.
Es jau sliecos domāt ka pie vainas ir aukstspiediena sūknis.
pirms kada briza izmetu kadu līkumu aptuveni 2km, jauda it kā bija turbinu ar varēja dzirdēt, bet kad pari par 3 rpm tad slāpst nost.
atbraucu majās pagāzēju - noģiba un vairs nevaru pielaist pa retam izdveš kādu vāju sitienu.
bākā degviela kādi 25 litri.
atgriezoties atpakaļ pagātnē........ kad ieliku motoru man viņs gāja lidz atdurei pat tad kad degvielas dačiks radīja sarkano.
viss strādāja vnk apburbuļojoši bet pēc kādiem 3 km sākās šitās problēmas.
nav arī zināms kādi defekti bija tam motoram, un cik ilgi viņš stāvējis, bet degviela bija gan bākā gan sūknī tā ka oksidējies tur nekas nevarētu būt.
runājot par elektroniku - motora vadi : uz kompi, uz sūkni, uz gāzes pedāli, uz visiem dačikiem ir no e36, pārējais viss no e 30.
īsāk sakot e36 motora pravadka pieslēgta pie e30 elektro sistēmas.
bildē var saprast kādā veidā.
tas nebij grūti vajdzēj tik saprast kuri vadi mašinai ir, piemēram, tahometram un kur tie ir 2,5 motoram un jasavieno kopā tāpat ar aklumātor lampu eļļas spiediena lampu kvēlsveču lampu, utt.
vienīgi pagaidām udens temperatūra man nešancē, pieļauju ka pie vainas ir devējs.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
djjys rakstīja:vinjai tas motors stav ieks E30. un kur tad paliek no kompja tada opcija ka degvielas suknja ieslegshana kad ir zem 15 litriem??? tur pat suknja baka nav. kamer neuztaissis visu ka ieks 36 bundzas tamer nekas tur arii neies!!! vainu kompis japarinstale!!!
djjys rakstīja:ew labi izbeidz, sedi sava kantori un lode savus radzinjus dzerot alu. es 2 ned mekleju vainu savam 2.5 tds. tika izmeginati visadi varianti valkats pa diagnostikam un neviens neko nevareja atrast. teoretiski jus visi esat gudri kad sakas prakse chlossss
kāda sūkņa ieslēgšana zem 15l, ko tu tur murgo ? kompis jāpārinstalē -wtf?
p.s. es rādžiņus ikdienā nelodēju (tas mans maziņš hobijs) (te lietotājs Jonijs ir ar viņiem). es tagad pa stroiku raujos, nu ķieģeļus padodu.
es taču tev nestāstu, kā pareizi sniegu no jumta notīrīt, vai ne? Ja man vienīgajam liekās, ka tu 99% stum mēslu, lai mani moderi izdzēš nafik.
sveiki!
man radusies problēma ar 2.8 motoru!
kā motors uzsilst, tā nevaru vairāk par 3stukam apgriezienu iebērt, un kā noslāpē tā vairs nevar palaist kādu stundu, kamēr atdziest un kamēr kurbulē raustās apgriezienu cērītis!
degvielas spiediens ir labs, un kamēr nevar iekurbulēt tikmēr knapi sit strāvu no svecēm, bet kā atdziest tā sit kā vajag strāvu!
varbūt kāds man var palīdzēt atrisināt šo problēmu?!
man radusies problēma ar 2.8 motoru!
kā motors uzsilst, tā nevaru vairāk par 3stukam apgriezienu iebērt, un kā noslāpē tā vairs nevar palaist kādu stundu, kamēr atdziest un kamēr kurbulē raustās apgriezienu cērītis!
degvielas spiediens ir labs, un kamēr nevar iekurbulēt tikmēr knapi sit strāvu no svecēm, bet kā atdziest tā sit kā vajag strāvu!
varbūt kāds man var palīdzēt atrisināt šo problēmu?!
Daudz nemācēšu teikt, par ''lielajiem'' motoriem , bet nevarētu būt beigts kloķenes/sadalenes devējs?
Jāpmeina un jāskatās kā būs!
Kur radiatorā stiprinās tosola līmeņa sensors (devējs, sauc kā gribi) priekš Check Controla?
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Skaties kloķenes devēju.ivars922 rakstīja:sveiki!
man radusies problēma ar 2.8 motoru!
kā motors uzsilst, tā nevaru vairāk par 3stukam apgriezienu iebērt, un kā noslāpē tā vairs nevar palaist kādu stundu, kamēr atdziest un kamēr kurbulē raustās apgriezienu cērītis!
degvielas spiediens ir labs, un kamēr nevar iekurbulēt tikmēr knapi sit strāvu no svecēm, bet kā atdziest tā sit kā vajag strāvu!
varbūt kāds man var palīdzēt atrisināt šo problēmu?!
Radiatora apakšā (skrūvējas no apakšas iekšā), šofera pusē tā kā. Tev tur pagaidām vajadzētu būt 30" (laikam) plastmasas uzgrieznim. To skrūvē nost un skrūvē iekšā devējuShreks rakstīja:Kur radiatorā stiprinās tosola līmeņa sensors (devējs, sauc kā gribi) priekš Check Controla?
iespejams pasam bus jaizurbj tur caurums, jo ne visiem radiatoriem tur caurumi jau naak
...
Radiatora apakšā (skrūvējas no apakšas iekšā), šofera pusē tā kā. Tev tur pagaidām vajadzētu būt 30" (laikam) plastmasas uzgrieznim. To skrūvē nost un skrūvē iekšā devēju [/quote]Shreks rakstīja:Kur radiatorā stiprinās tosola līmeņa sensors (devējs, sauc kā gribi) priekš Check Controla?
Armando rakstīja:iespejams pasam bus jaizurbj tur caurums, jo ne visiem radiatoriem tur caurumi jau naak
Uzgrieznis tur ir man, tā arī biju iedomājies, ka tur varētu būt.
Bet pa kurieni tālāk vadi iet OEM? Vienkārši pirmstam jau bija 11 pogu OBC ar CC stokā, tapēc vajadzēja būt jau devējam (pieļauju, ka mainīts radiators, tapēc nav sensors uzlikts atpakaļ), gribu mēģināt arī vadus atrast
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
uzgrieznis jaa, bet vai caurumins tur ir!? katra zinjaa tas lietas butibu nemaina
...
nomme rakstīja:Kukijs rakstīja:iesaju pieverst uzmanibu gaisa meritajam,ka ari nomainit saspraigaju6as trubinas.Emik rakstīja:Kas varētu būt vainojams pie liela patēriņa?
uz 100km/14l-pilsētā
Ārpus pilsētas nezinu cik.
1.8is e36,m42b18 dzinējs.
Zonde tika nomainīta,jo vecā bija beigta.Šij zondei mērot ar testeri pie vidēji uzsiluša dzinēja rādīja 0,43V
Pielaišanu problēmas nav,aukstam arī viss ok,bet kad ir uzsilis un stāvot apgriezieni nedaudz staigā.Nost neslāpst.
Tukšgaitas regulators ir Tveida,BOSH,ar 2kājiņām,mērot omus uz šīm kājiņām rāda 8,4omus.
Pamēģināju pielaist ar atvienotu regulatoru,bet izmaiņas itin nekādas.
Ir iesprāgusi trubiņa,un savilkta ar savilcēju,skatī foto>>>>
http://i145.photobucket.com/albums/r235 ... 1421-1.jpg
Lielā gofra tika nomainīta,jo tā bija sasprāgusi.
Tātad kur meklēt iemeslu lielajam patēriņam? Jo skatos ka citiem 1.8is esot ap 10l pilsēta,pat mazāk....
Gaisa masas mērītājam hanā ir, vari mēģināt iekšā kontaktus notīrīt ar spirtu var gadīties kad aizies.
Un kā jau minēts izzondē visas trubiņas, vai nav cauras utt
Beidzot atrasts vaininieks,biju uz diagnostiku,vainojama zonde,tgt tik jāgaida kad atnāks jaunā BOSH zonde
Chau :) Kaadam varbuut ir kkur kaads info kaa paarbaudiit vai ir straadaajoshs droseles stāvokļa devējs (throttle position sensor) ??? Gribu sameeriit ar multimetru vai vinjsm viss ok, bet nevaru nekur atrast info kaadiem meeriijumiem jaabuut...motors m43b16
Par cik, tūliņ būs pirmais rūciens (es vismaz tā ceru, ka rūks ), tad jautājums vai šāles (mainītas tikai pamatšāles) ir jāpiebrauc?
nē
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Situācija
Auto 91.g 2.0 bez vanoss ar gāzi
Problēma Raustās apgriezieni, raustās tik tālu, ka , ja tur pedāli vislaik nospiestu un atļauj raustīties, tad pēc minūtes jau raustīšanās būs nobremzējusi mašīnu pilnībā- braucot gan ar gāzi, gan benzīnu, gan neitrālajā braucot lēkā apgriezieni(bija jau agrāk, bet tad bija reti un bija paciešami) . Kad silta lec perfekti, kad auksta, tad parasti ar otro. Starp citu labāk lec, ja nav izspiests sajūgs...
Lietas, kas pārbaudītas- Ieplūdes gofra (vizuāli neliecināja, ka būtu pārplīsusi)
Manuprāt, visticamākais:- kloķenes devējs vai gaisa masas mērītājs. Zonde diez vai spētu tā raustīt mašīnu ( gluži kā bremzējot ar ātrumiem)
Šobrīd vajag dabūt braucamu
un diagnostiku nezinu, kur var dabūt svētdienā (pie DRIVER jau kādu nedēļu gaidu rindā). Ja nu kāds var piedāvāt kaut kur Juglai tuvumā(jo reāli grūti ar viņu pabraukt), tad uzrakstiet PM.
Auto 91.g 2.0 bez vanoss ar gāzi
Problēma Raustās apgriezieni, raustās tik tālu, ka , ja tur pedāli vislaik nospiestu un atļauj raustīties, tad pēc minūtes jau raustīšanās būs nobremzējusi mašīnu pilnībā- braucot gan ar gāzi, gan benzīnu, gan neitrālajā braucot lēkā apgriezieni(bija jau agrāk, bet tad bija reti un bija paciešami) . Kad silta lec perfekti, kad auksta, tad parasti ar otro. Starp citu labāk lec, ja nav izspiests sajūgs...
Lietas, kas pārbaudītas- Ieplūdes gofra (vizuāli neliecināja, ka būtu pārplīsusi)
Manuprāt, visticamākais:- kloķenes devējs vai gaisa masas mērītājs. Zonde diez vai spētu tā raustīt mašīnu ( gluži kā bremzējot ar ātrumiem)
Šobrīd vajag dabūt braucamu
un diagnostiku nezinu, kur var dabūt svētdienā (pie DRIVER jau kādu nedēļu gaidu rindā). Ja nu kāds var piedāvāt kaut kur Juglai tuvumā(jo reāli grūti ar viņu pabraukt), tad uzrakstiet PM.
Tev iedarbinot un stāvot neitralajā raustās? Ja jā tad iepējams ka tas ir brīvgaitas regulātors.
brīvgaitas regulators var ietekmēt kaut ko braukšanas laikā?
Šodien izmēģināju pabraukt ar atvienotu gaisa masas mērītāju- itkā iet labāk, bet raustās tāpat.
Iepirku arī kloķenes devēju, būs jāpamaina... Kur tas brīvgaitas regulators atrodas?
Šodien izmēģināju pabraukt ar atvienotu gaisa masas mērītāju- itkā iet labāk, bet raustās tāpat.
Iepirku arī kloķenes devēju, būs jāpamaina... Kur tas brīvgaitas regulators atrodas?
šodien izdomāju, ka iespējams varētu būt vainīgas sveces- attaisīju tikai divas- abas eļļā(pie svečvadiem)-(jāmaina vāka blīve), bet vai tas var ietekmēt, to, ka braukšanas laikā slāpst/raustās mašīna- nezinu....
rīt iepirkšu jaunas sveces- iztīrīšu visu no eļļas. Vāka blīvi gan nāksies citreiz mainīt- pēc tam skatīšos vai kaut kas mainās.
rīt iepirkšu jaunas sveces- iztīrīšu visu no eļļas. Vāka blīvi gan nāksies citreiz mainīt- pēc tam skatīšos vai kaut kas mainās.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- …
- 350
- chevron_right