Viss par Dīzeļiem
Nē, pie lieliem apgriezieniem problēmu neesmu manījis. Šobrīd, kad palicis nedaudz vēsāks, atkal liekas ka problēma ir pazudusi.
28444645- Artūrs - Dīzeļu servisLawls rakstīja: ↑29 Apr 2019, 11:39 Sveiki, auto e91 320d 2007g. manuālis. Braucot ar zemiem apgriezieniem (līdz 1600) auto mēdz noraustīties, pazūd jauda uz īsu mirkli un atkal viss kārtībā. Īpaši jūtams tagad siltajā laikā un braucot 40-60 km/h. Varbūt kādam ir ideja, kas pie vainas vai arī var ieteikt kādu, kurš būs spējīgs nodiagnosticēt problēmu.
sāc ar diagnostiku nevis postu internetā tā ies ātrāk
1.8 tds atlaižot sajūgu ceļās apgriezieni,kā kuru reizi ta līdz 2.5 k ta līdz 3k,(neitrālajā)
uzspiežot sajūgu nokrītas līdz normāliem,apgriezieniem,
un tāda fignja parādās ik pa laikam,nav tā ka visu laiku,tas notiku?
shto eto? i kak s etim borotsa?
uzspiežot sajūgu nokrītas līdz normāliem,apgriezieniem,
un tāda fignja parādās ik pa laikam,nav tā ka visu laiku,tas notiku?
shto eto? i kak s etim borotsa?
Sveiciens visiem forumiešiem!
Ir jautājums uz ko ceru rast atbildi.
E36 325tds griežoties krustojumā vai kā savādāk mainot došanas virzienu slāpst nost.pēc tam pielaist var ievelkot.
Bet kamèr stāv uz vietas viss ir ok un auto rūc.
Domāju ka bākas sūknis varbūt iet uz beigām,varbūt bel kāds variants ko derētu parbaudīt?
Ir jautājums uz ko ceru rast atbildi.
E36 325tds griežoties krustojumā vai kā savādāk mainot došanas virzienu slāpst nost.pēc tam pielaist var ievelkot.
Bet kamèr stāv uz vietas viss ir ok un auto rūc.
Domāju ka bākas sūknis varbūt iet uz beigām,varbūt bel kāds variants ko derētu parbaudīt?
Sveiki. Interesē cik ir jābūt atstarpei starp kloķvārpstas impulsa sensoru un sparratu 2.5tds dzinējam. Dzinējs tika mainīts un jaunajam dzinējam nebija ne paša impulsa sensora, ne arī tā kronšteina, tāpēc nācās likt no vecā dzinēja. Ilgi griežot var iedarbināt, apgriezieni uzlec uz 1500 un uzreiz noslāpst.
No 0.5-3mm
P.s mainot dzinēju sūknis tika pārlikts?
P.s mainot dzinēju sūknis tika pārlikts?
0.5-3mm tik liela var būt starpība? To kronšteinu uzliku pēc skrūves nospieduma vietas tāpat kā bija uz vecā motora. Tad jau iespējams pats dačiks ir beigts, jo vecajā motorā bija konkrēti ierūsējis, 3 dienas nācās pūst visādus wd-40 utt, tad knapi dabuju ārā.
Jā, sūknis arī no vecā motora. Vienkārši gribas viņu vismaz dabūt pie dzīvības un tad aizdzīt uz diagnostiku.
Jā, sūknis arī no vecā motora. Vienkārši gribas viņu vismaz dabūt pie dzīvības un tad aizdzīt uz diagnostiku.
320d-Kas varētu būt par problēmu pirms nomainot gaisa massas mērītāju bija šādas kłūdas(P0112 un P0101)
Samainot rādās šådas (P0102 un P3273) kā arī tagad ir problēmas,citreiz laižot klāt pielec un noslāpst tā vairākas reizes.un pēc tam braucot,spiežot pilnu pedāli nekas nenotiek un arī slāpst nost.
Samainot rādās šådas (P0102 un P3273) kā arī tagad ir problēmas,citreiz laižot klāt pielec un noslāpst tā vairākas reizes.un pēc tam braucot,spiežot pilnu pedāli nekas nenotiek un arī slāpst nost.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
320d- tā ir ļoti izsmeļoša informācija :)
Sveiki, m51 dzinējam degvielas injekcijas sūknis eļļojās ar motoreļļu? Situācija tāda, ka ir eļļas noplūde un šķiet, ka tā nāk zem sūkņa. Vai ir vispār iespējams, ka no turienes varētu nākt eļļa?
Ne, sūknis neeļļojas
Čau visiem.
Esmu novērojis, ka lielākai daļai m51 dzinējiem ir ļoti īpatnēja skaņa no galvas. Varbūt kāds var izskaidrot kas tā par slimību un vai vispār par to ir jēga uztraukties.
Esmu novērojis, ka lielākai daļai m51 dzinējiem ir ļoti īpatnēja skaņa no galvas. Varbūt kāds var izskaidrot kas tā par slimību un vai vispār par to ir jēga uztraukties.