Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- …
- 107
- chevron_right
ne ne es tik tā, palasot tā visu, cik sapratu ka jebkurš kurš da jebko ir swapojis, pēcāk ar to auto vairāk sipās un regulē, regulē un regulē a tas maita tāpatām neiet kā jāiet es tik īsti tā arī nesaprotu ko tur vajag PILNAM fapam ja no nemotora uz mazliet mazāk bēdīgu 1.8is pārietKikaps rakstīja:Kur Tu 4 extra varstus dabūji?Fashion rakstīja:CIk smags vsp ir tas viss swapa process? Spectūļus var pie kāda dabūt uz īri, un cik ilgi tas viss process notiek +/-... sajēgas, nu pieņemsim no m43b16 uz M42B18? Izrauj āra motoru ar kārbu un vnk skrūvē iekšā donoru? Vai tur kopā tam visam ir jāmaina kaudze vadu, zondes un dievs sazin vēl ko? Pagaidām tikai interesējos.. mok nobriedīšu, pamazām sāk zb tas 12v putekļusūcējs
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Nu rēķini, es swapu uztaisīju 2 dienās no M43B16 uz M50TUB25. Viss ir easy. Sanāca šo to nepareizi savienot, bet ar Dogmu tikām galā. Vēl visādi sīkumi palikuši, kas piemirsušies skrūvējot pa nakti. Piemēram, izrādījās, ka droseles apsildes cauruli es biju vienkārši uzspraudis un nemaz nebiju pieskrūvējis.
Bez kāšiem lēnā garā gan jau 1 nedēļā varētu smuki salikt.
Bez kāšiem lēnā garā gan jau 1 nedēļā varētu smuki salikt.
a kur visi to engine ceļamkrānu dabūnat? palīgā nācējus var atrast?
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Es laidu lejā ar visu priekšējo piekari un pusrāmi, bet bundžu ar pacēlāju cēlu uz augšu.
Paceļamos var izīrēt, bet priekš pirmās reizes būs grūti ar kārbu iebakstīt no augšas, tad jājauc purns nost un tad arī viss ir vienkārši.
Paceļamos var izīrēt, bet priekš pirmās reizes būs grūti ar kārbu iebakstīt no augšas, tad jājauc purns nost un tad arī viss ir vienkārši.
Krānu var izīrēt, palīgus pašam jāmeklē
Palīgus točna vajag, it īpaši, ja tas ir M50 un viņš ir jāiecel busā. Es sestdienas rītā 2 čomus pa taisno no kluba savācu 7 no rīta. Pa ceļam pagulēja, piecēlās, iecēla motoru un gāja tālāk gulēt.
Swapot M50 ir sāpefunkyasshit rakstīja:Palīgus točna vajag, it īpaši, ja tas ir M50 un viņš ir jāiecel busā. Es sestdienas rītā 2 čomus pa taisno no kluba savācu 7 no rīta. Pa ceļam pagulēja, piecēlās, iecēla motoru un gāja tālāk gulēt.
Dien diena svapoju M50 nav tik traki, iecelt motoru ar vienu paligu max 10 min, parejo var viens saskruveet. Un celu ar vinchu tik vienmer cotka auto japiedzen!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Atrisināji stūres pastiprinātāja problēmu?funkyasshit rakstīja:Nu rēķini, es swapu uztaisīju 2 dienās no M43B16 uz M50TUB25. Viss ir easy. Sanāca šo to nepareizi savienot, bet ar Dogmu tikām galā. Vēl visādi sīkumi palikuši, kas piemirsušies skrūvējot pa nakti. Piemēram, izrādījās, ka droseles apsildes cauruli es biju vienkārši uzspraudis un nemaz nebiju pieskrūvējis.
Bez kāšiem lēnā garā gan jau 1 nedēļā varētu smuki salikt.
Neesmu mēģinājis nemaz. Man ir jāatrisina gaisa piesūkšanas problēma, detonācījas devēju problēma un vēl šādi tādi sīkumi.Inferno rakstīja:Atrisināji stūres pastiprinātāja problēmu?funkyasshit rakstīja:Nu rēķini, es swapu uztaisīju 2 dienās no M43B16 uz M50TUB25. Viss ir easy. Sanāca šo to nepareizi savienot, bet ar Dogmu tikām galā. Vēl visādi sīkumi palikuši, kas piemirsušies skrūvējot pa nakti. Piemēram, izrādījās, ka droseles apsildes cauruli es biju vienkārši uzspraudis un nemaz nebiju pieskrūvējis.
Bez kāšiem lēnā garā gan jau 1 nedēļā varētu smuki salikt.
Vēl pa vidu sanāca izšķaidīt bamperu un saliekt kondiķa radiatoru. Jāskatās kā to M paku saglābt un ko darīt ar kondiķa sistēmu kā tādu, jo jau 2 nedēļas braukāju ar atvērtām sļaukām bez sūkņa.
Ā, vēl temperatūras devējs jāsamaina, bet tas viss jau vienā vilcienā.
veči uz e36 swaps ir easy es tagad mēģinu uz e30 uzspraust m50,vot tur ir...kardāns tāds,kardāns šitāds,kārba tāda,kārba šitāda,spilveni e28 m5 utml būs ar ko smadzenes nodarbināt
Sanāk ka no m43b16 -> m43b18 viss ir vienkārši, atvienojam visu, izceļam, ieceļam, saskrūvējam un sķiļam klāt.. A kā var zināt ir EWS vai nav?
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
skattoties kada gada. un ir ews kastite vai nav!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
95gada augustsbestbmw rakstīja:skattoties kada gada. un ir ews kastite vai nav!
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Pa visam vienkārši ir rinķis ap aizdedzes slēdzeni ir ews ja nava tad bez ews.
citiem tas rinkis jau sen ietits vados un pietits cips.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Es domāju pa oriģinālu izpildijumu. nevis pa gareri.
2000gada e36 kompaktā ar m43b19 ieswapojām m52b20 , pēc swapa nedarbojās tahometrs un temp. Datčiks uzreiz aiziet līdz galam ieslēdzot aizdzedzi . Kur meklēt problēmu ?
m52 taho lasa no kloķenes?baumanis rakstīja:2000gada e36 kompaktā ar m43b19 ieswapojām m52b20 , pēc swapa nedarbojās tahometrs un temp. Datčiks uzreiz aiziet līdz galam ieslēdzot aizdzedzi . Kur meklēt problēmu ?
Gan jau kaut kas nedraudzējās, vai ir beigts..
Smird pēc datordiagnostikas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- …
- 107
- chevron_right