Zonde.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 20
- chevron_right
Uzliec zondi un brauc laimīgs. Apmēram pēc kādiem 70-100km viss būs smuki pieregulējies.
Vai kads man var pateikt no e36 1.8is uz 2.5 zode der vai vajag citu abiem bija bosch kompji ?
Der, der.
Nu paldies tev :d
vai man vienam taa hui**, bet zondes stekerii vienmeer tiek uudens. tinu ar izeleni, ar silikonu un nekaa. kaa tiek uudens, taa saak raustiities. ir kaads meeginaajis zondes vadus pagarinaat un stekeri uzcelt liidz motortelpai?
jaatjuunee m42
manam arī laikam zonde aizgājusi pa pieskari.vismaz diagnostikā rādija kļūdu un patēriņš arī patsmitniekā
vadus gan nepagarini.agaFu rakstīja:vai man vienam taa hui**, bet zondes stekerii vienmeer tiek uudens. tinu ar izeleni, ar silikonu un nekaa. kaa tiek uudens, taa saak raustiities. ir kaads meeginaajis zondes vadus pagarinaat un stekeri uzcelt liidz motortelpai?
man kadu laiku palīdzēja vecais labais prezervatīvs.
Bet tgd sapūtu visu ar nano pret ūdens kaut kādu tur pūšamo un uzcēlu zondes savienojumu cik augstu vien varēju
Esmu pielodējis (zinu,ka nedrīkst) klāt zondes vadiem 5m labu kabeli, un viss ok. taisīju priekš gāzauto, lai piedzītu maisījumu.Kobreti rakstīja:vadus gan nepagarini.agaFu rakstīja:vai man vienam taa hui**, bet zondes stekerii vienmeer tiek uudens. tinu ar izeleni, ar silikonu un nekaa. kaa tiek uudens, taa saak raustiities. ir kaads meeginaajis zondes vadus pagarinaat un stekeri uzcelt liidz motortelpai?
man kadu laiku palīdzēja vecais labais prezervatīvs.
Bet tgd sapūtu visu ar nano pret ūdens kaut kādu tur pūšamo un uzcēlu zondes savienojumu cik augstu vien varēju
Pastāsti sīkāk,kā to saprast,lai piedzītu maisijumu? liki zondi izpūtēja galā? Vai vnk lai pretestiba izmainās 5m lodēji klāt
gribēju paskatīt kas tur nāk laukā (auto bija bez zondes). ar labu kabeli nekāda pretestība neizmainās. manā gadījumā bij ekranēts mikrofona kabelis. nu bet teikšu godīgi, bez platjoslenes ir kā ir...
skaidrs es domāju,ka Tu reālam autiņam taisiji lai maisijumus sajauktu. Nu 'tipo' lai treknaks/liesāks būtu.
Tev vairāk jāskatās uz "oxygen sensor simulator" ja gribi apmānīt ecu.
Sveiki,
pagāja laiks kamēr izlasīju visas iepriekšējās lapas, bet nu jautājums tik un tā nav 100% skaidrs, tāpēc vēlreiz pārjautāšu. Nopirku sev 318is kuram nedaudz peld apgriezieni, lēnām ļurinot pa pilsētu ar 4. biš raustās, gaitā uz šosejas 90-100 neraustās, itkā viss Ok, tik šķiet, ka patēriņš palielināts 300 km nobraucu par nepilniem 40Ls (neliekas nopietni priekš 1.8, bez lielām stiepšanām, skriešanām un vērojot benzīna dačika centīgo kritienu). Šodien raustās tukšgaitā jau nedaudz nopietnāk, gan silts, gan auksts, kad apgriezieni sāk pamatīgi raustīties, tad uzspiežot gāzes pedāli ir aizture (gan brīvgaitā, gan arī gaitā (tāda sajūta, ka motors pārlejas) un tad atkal aiziet viss ok, kamēr pa pilsētu stiepj, tikmēr iet ok, nav nekādu problēmu (apgriezieni tik peld krustojumos, dažkārt spītīgi stāv uz 1k, tad atkal sāk šūpoties. Apgriezieni peld arī no durvju atvēršanas aizvēršanas, dažādiem elektro patērētājiem, bet peld arī tad, kad viss izslēgts. Visvairāk kaitina kruīzošana pa pilsētu, kad raustās gaitā un protams tās bākas mūžīgais ielējiens. Liekas, ka pat tērē mazāk kad riktīgi iestiepj pa pilsētu un vēl zāģē ar 3. uz 60 -65 ... Ok, tātad varianti tukšgaitas regulātōrs (neraustītots tač gaitā)? Nezinu par to gaisa masas mērītāju, vai tas tik periodiski šūpotos, jo brīžiem apgriezieni šancē superīgi, aizdomas, ka zonde vēl nav pa visam nomirusi, bet nu grasās pamest manu bmw. Derēs jebkāda info, jau iepriekš, PRIEKĀ!
pagāja laiks kamēr izlasīju visas iepriekšējās lapas, bet nu jautājums tik un tā nav 100% skaidrs, tāpēc vēlreiz pārjautāšu. Nopirku sev 318is kuram nedaudz peld apgriezieni, lēnām ļurinot pa pilsētu ar 4. biš raustās, gaitā uz šosejas 90-100 neraustās, itkā viss Ok, tik šķiet, ka patēriņš palielināts 300 km nobraucu par nepilniem 40Ls (neliekas nopietni priekš 1.8, bez lielām stiepšanām, skriešanām un vērojot benzīna dačika centīgo kritienu). Šodien raustās tukšgaitā jau nedaudz nopietnāk, gan silts, gan auksts, kad apgriezieni sāk pamatīgi raustīties, tad uzspiežot gāzes pedāli ir aizture (gan brīvgaitā, gan arī gaitā (tāda sajūta, ka motors pārlejas) un tad atkal aiziet viss ok, kamēr pa pilsētu stiepj, tikmēr iet ok, nav nekādu problēmu (apgriezieni tik peld krustojumos, dažkārt spītīgi stāv uz 1k, tad atkal sāk šūpoties. Apgriezieni peld arī no durvju atvēršanas aizvēršanas, dažādiem elektro patērētājiem, bet peld arī tad, kad viss izslēgts. Visvairāk kaitina kruīzošana pa pilsētu, kad raustās gaitā un protams tās bākas mūžīgais ielējiens. Liekas, ka pat tērē mazāk kad riktīgi iestiepj pa pilsētu un vēl zāģē ar 3. uz 60 -65 ... Ok, tātad varianti tukšgaitas regulātōrs (neraustītots tač gaitā)? Nezinu par to gaisa masas mērītāju, vai tas tik periodiski šūpotos, jo brīžiem apgriezieni šancē superīgi, aizdomas, ka zonde vēl nav pa visam nomirusi, bet nu grasās pamest manu bmw. Derēs jebkāda info, jau iepriekš, PRIEKĀ!
ak tas nabaga tukšgaitas regulators, kāpēc vienmēr pie apgriezienu peldēšanas vaino to nabagu.
Būtu labāk skatījušies, lai gaisu nepiesūc nekur...
Būtu labāk skatījušies, lai gaisu nepiesūc nekur...
bet vai tas varētu ietekmēt degv. pat.? bet laikam forumā šādu problēmu tā pat neatrisinās, vajadzēs vien pa nedēļas nogali, celt to vāku augšā un meklēt problēmu ar izslēgšanas metodi!seeingman rakstīja:ak tas nabaga tukšgaitas regulators, kāpēc vienmēr pie apgriezienu peldēšanas vaino to nabagu.
Būtu labāk skatījušies, lai gaisu nepiesūc nekur...
Ja gaiss tiek pirms gaisa masas mērītāja, tad motors nedarbosies normāli, kā arī, protams, degvielas patēriņš var paaugstināties.
ok, tad cik tālu esmu lasījis un cik daudz man tagad saprašana ir radusies tad.
1. Jānopēta vai ir plaisas, kur varētu pieraut klāt gaisu, un citas gaisa noplūdes (vakuuma trubiņu bojājumi)
2. Jāatvieno lambdas zonde un jāieslēdz motors, jāskatās vai tad raustās vai nē (ja neraustās, tad zondes vaina?!?)
2.1. Jāpārbauda sveces, kā arī svečvadi, vai nav kādi acīmredzami bojājumi?
3. Ja abi iepriekšējie neko nemaina, tad jānoņem un superuzmanīgi jāiztīra tukšgaitas regulators?
4. Ja nekas vispār nesanāk, tad jādzen uz diagnostiku.
P.S.
Par pašām zondēm man ir 1994. gada 1.8is motrs, tad jaunas zondes cena svārstās sākot no latiem 40-cik nu maks ļauj?
1. Jānopēta vai ir plaisas, kur varētu pieraut klāt gaisu, un citas gaisa noplūdes (vakuuma trubiņu bojājumi)
2. Jāatvieno lambdas zonde un jāieslēdz motors, jāskatās vai tad raustās vai nē (ja neraustās, tad zondes vaina?!?)
2.1. Jāpārbauda sveces, kā arī svečvadi, vai nav kādi acīmredzami bojājumi?
3. Ja abi iepriekšējie neko nemaina, tad jānoņem un superuzmanīgi jāiztīra tukšgaitas regulators?
4. Ja nekas vispār nesanāk, tad jādzen uz diagnostiku.
P.S.
Par pašām zondēm man ir 1994. gada 1.8is motrs, tad jaunas zondes cena svārstās sākot no latiem 40-cik nu maks ļauj?
Jā, skaties, kur var piesūkt gaisu. Ja viss ir čikiniekā, tad atvieno zondi un atvieno akumulatoru uz minūtēm 15. Pievieno atpakaļ un darbini klāt, skaties kā uzvedās. Sākumā var uzvesties dīvaini, bet, ja zonde būs beigta, tad pēc brītiņa, ar atvienotu zondi, vajadzētu normalizēties.
Zondes maksā apm. 50Ls+, BOSCH, jauna.
Ja nekas nelīdz, diagnostika vai labs speciālists.
Zondes maksā apm. 50Ls+, BOSCH, jauna.
Ja nekas nelīdz, diagnostika vai labs speciālists.
Ok, paldies par ieteikumiem :) Priekā!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 20
- chevron_right