Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

05 Mai 2012, 23:02

Un kas notiek tad, kad kaut kur piesūc gaisu un motors dabū lieso?
Tas tā ja viss ir bumbās tad ir labi, bet es tā braukāt neriskētu... vismaz uzliktu widebandu ar displeju salonā, lai var līdzi sekot.
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

06 Mai 2012, 11:33

Viss bumbaas, liesais nav bijis! Dzinrjs tika 2 gadus griezts ruchka, tad parlasits un jau gadu tiek turpinats griezt!;) ar elektrika konsultaciju nekam nevajadzetu iet pa lieso, ta ir maza iespejamiba!;)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 
iZnem chipu no tas atslegas un ieliec sava atslega, aizdedzes sledzene nav jamaina sliktaka gadijuma pietin to chipu pie lasiitaja un nemaz neliec klat pie aizdedzes atslegas, ar savilceju aiz panela!;)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Mai 2012, 09:32

Nu nez cik maza iespejamība - izdilst ieplūdes "zābaks", saplīst kartera ventilācijas membrāna, sapišas MAF's, degvielas spiediens nojūk... padsmitgadīgai mašīnai viss var gadīties, protams ja visu nesamaina uz jaunu top zustand..
Nu bet kādi tev rezultāti, uz kādu AFR saregulēji? Kāds patēriņš? Pats kodējies vai pie kāda chip-šķūning māstera?
janexz
Ziņojumi: 61
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:04

07 Mai 2012, 14:59

reku viens džekiņš Krievzemē salika burgeru

-блок м52в25
-коленвал м54в30
-шатуны м54в30
-поршня м54в30
-головка м52в28
-слегка отполированы впуск и выпускные каналы
-впускной распредвал м54в30
-впускной коллектор м50в25tu
-форсунки м52в28

un it ka strādā, es te neredzu izmaksas uz 1000 ls. Nu plus čipošana vajadzīga
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

07 Mai 2012, 16:26

janexz rakstīja:reku viens džekiņš Krievzemē salika burgeru

-блок м52в25
-коленвал м54в30
-шатуны м54в30
-поршня м54в30
-головка м52в28
-слегка отполированы впуск и выпускные каналы
-впускной распредвал м54в30
-впускной коллектор м50в25tu
-форсунки м52в28

un it ka strādā, es te neredzu izmaksas uz 1000 ls. Nu plus čipošana vajadzīga
+m3 droseles+vems vadiiba+regulesana, luk ari ir vislielakas izmakasas, ja grib kaut kadu jegu no ta projekta!:)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

07 Mai 2012, 16:33

seeingman rakstīja:Nu nez cik maza iespejamība - izdilst ieplūdes "zābaks", saplīst kartera ventilācijas membrāna, sapišas MAF's, degvielas spiediens nojūk... padsmitgadīgai mašīnai viss var gadīties, protams ja visu nesamaina uz jaunu top zustand..
Nu bet kādi tev rezultāti, uz kādu AFR saregulēji? Kāds patēriņš? Pats kodējies vai pie kāda chip-šķūning māstera?
es no elektribas un chiposhanas maz saprotu, lieta tada ka man bija m52b25 vadiba un dzinejs b28, elektrikis "ieshuva" b28 parametrus un nonema zondes, ka tas notiek un kapeec nepateikshu, maz saprotu no ta visa, vnk man dzineja ir b28TU double vanos klani, virzuli un zirneklis, neliela kimija bez lielam izmaksam, paterinsh ir videji 10l/100km, bet tas drl iisa reduktora! Varbut tu vari pateikt kpc man izkodeja zondes??
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Mai 2012, 16:33

Labi, ņem taisi, redzēsim cik tev tas viss izmaksās.
Pats visu jauksi ārā/ liksi kopā?
blīves liksi visas vecās atpakaļ?
bloku vispār vajadzētu m50b25 vai m52b25TU/28TU cilindru čaulu dēļ
galvas skrūves vajadzēs jaunas, klaņiem arī skrūves.
gredzenus būtu vēlams jaunus uzlikt, galva jāslīpē, vārstiem sēžas jāpulē, ieplūdes kanālus būtu labi izpulēt.
un jā vēl čipošana.
b30 iekšas maksās uz 200-300
m50 kolektors 20
blīves uz 150
galvas slīpēšana 20
vārstu sēžu pulēšana 60-80
ieplūdes kanālu pulēšana hvz kādi 50 būs
čipošana 120-200ls
2.8 sprauslas 20-30ls
gredzeni 20x6ls
un vēl darbs visu jaukt ārā un likt kopā tas nu būs individuāls
ā un vēl eļļu jaunu un filtru 50ls
sanāk 870-1070ls bez skrūvēšanas darba + vēl skrūves jaunas nepieskaitīju.

nē nu var jau pist kapeiku močit atpakaļ vecās skrūves un lētās topran blīves vai varbūt blīves arī vecās, saskrūvēt ar pusi aprautām skrūvēm lai kaut kā kopā turas un uz priekšu kustas, ka tikai pa lēto, tad pēc tam jēga no tāda projekta?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Mai 2012, 16:37

jenchs rakstīja:
seeingman rakstīja:Nu nez cik maza iespejamība - izdilst ieplūdes "zābaks", saplīst kartera ventilācijas membrāna, sapišas MAF's, degvielas spiediens nojūk... padsmitgadīgai mašīnai viss var gadīties, protams ja visu nesamaina uz jaunu top zustand..
Nu bet kādi tev rezultāti, uz kādu AFR saregulēji? Kāds patēriņš? Pats kodējies vai pie kāda chip-šķūning māstera?
es no elektribas un chiposhanas maz saprotu, lieta tada ka man bija m52b25 vadiba un dzinejs b28, elektrikis "ieshuva" b28 parametrus un nonema zondes, ka tas notiek un kapeec nepateikshu, maz saprotu no ta visa, vnk man dzineja ir b28TU double vanos klani, virzuli un zirneklis, neliela kimija bez lielam izmaksam, paterinsh ir videji 10l/100km, bet tas drl iisa reduktora! Varbut tu vari pateikt kpc man izkodeja zondes??
tev ir 2.8 klaņi un virzuļi, a kloķvārpsta?
ja nav kloķvārpsta tad tolsk likt 2.8 kartes?
ar 2.8 kloķvārpstu+klaņiem+virzuļiem tas m52b25 pārvēršas par b28, un čipot arī principā nevejag, jo vadība ir spējīga pielāgoties tādām izmaiņām.
par zondu izšūšanu ārā acīmredzot tavam elektriķim bija savs viedoklis un daļēji arī viņam piekritīšu, ka var saregulēt kādu AFR gribas, savādāk pēc zondēm viņš visu laiku atgriezīsies pie tipa stoihiometriskā.
janexz
Ziņojumi: 61
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:04

07 Mai 2012, 16:58

jenchs rakstīja: +m3 droseles+vems vadiiba+regulesana, luk ari ir vislielakas izmakasas, ja grib kaut kadu jegu no ta projekta!:)
parasto vadību nevar saprogramēt? un m3 droseles ko dod?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Mai 2012, 17:06

janexz rakstīja:
jenchs rakstīja: +m3 droseles+vems vadiiba+regulesana, luk ari ir vislielakas izmakasas, ja grib kaut kadu jegu no ta projekta!:)
parasto vadību nevar saprogramēt? un m3 droseles ko dod?
parasto pilnīgi mierīgi var saprogrammēt, nu bet nav tik daudz to cilvēku, kas varētu parasto tik labi saprogrammēt kā vemsi. vemsis maksās 400 + vēl 400 programmēšana. :hahaha:
un m3 droseles ir tipa labākas par m50 ieplūdi.
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

07 Mai 2012, 17:09

Es zinu ka man ir 2.8, speciali tika buvets tads dzinejs, tiesgi del ta ka dzinejs patikamak griezas, del klanu un virzulu svara, vienvanosa ir smagaki, utt, tad tev ciemos jabrauc, gari jastasta!:) klokjene taapati vecaa! dzinejs tika griezts drifta ar melno kompaktu! Zondes iznema vnk lai nebu cakars ar vinam, drosvien tapec, bet pats iemesls bija tads, ka vieglak no kompja ir izdzest b25 vadibu un ieshut b28, par to ari ir stasts un ka reize izprogrameja zondes ara!:)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
janexz
Ziņojumi: 61
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:04

07 Mai 2012, 17:17

seeingman rakstīja:Labi, ņem taisi, redzēsim cik tev tas viss izmaksās.
Pats visu jauksi ārā/ liksi kopā?
blīves liksi visas vecās atpakaļ?
bloku vispār vajadzētu m50b25 vai m52b25TU/28TU cilindru čaulu dēļ
galvas skrūves vajadzēs jaunas, klaņiem arī skrūves.
gredzenus būtu vēlams jaunus uzlikt, galva jāslīpē, vārstiem sēžas jāpulē, ieplūdes kanālus būtu labi izpulēt.
un jā vēl čipošana.
b30 iekšas maksās uz 200-300
m50 kolektors 20
blīves uz 150
galvas slīpēšana 20
vārstu sēžu pulēšana 60-80
ieplūdes kanālu pulēšana hvz kādi 50 būs
čipošana 120-200ls
2.8 sprauslas 20-30ls
gredzeni 20x6ls
un vēl darbs visu jaukt ārā un likt kopā tas nu būs individuāls
ā un vēl eļļu jaunu un filtru 50ls
sanāk 870-1070ls bez skrūvēšanas darba + vēl skrūves jaunas nepieskaitīju.

nē nu var jau pist kapeiku močit atpakaļ vecās skrūves un lētās topran blīves vai varbūt blīves arī vecās, saskrūvēt ar pusi aprautām skrūvēm lai kaut kā kopā turas un uz priekšu kustas, ka tikai pa lēto, tad pēc tam jēga no tāda projekta?
nu jā, summa saskrien :lol: tik man sanāca ar labām blīvēm ~600Ls + eļļa + skrūves + darbs
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Mai 2012, 18:25

jenchs rakstīja:Es zinu ka man ir 2.8, speciali tika buvets tads dzinejs, tiesgi del ta ka dzinejs patikamak griezas, del klanu un virzulu svara, vienvanosa ir smagaki, utt, tad tev ciemos jabrauc, gari jastasta!:) klokjene taapati vecaa! dzinejs tika griezts drifta ar melno kompaktu! Zondes iznema vnk lai nebu cakars ar vinam, drosvien tapec, bet pats iemesls bija tads, ka vieglak no kompja ir izdzest b25 vadibu un ieshut b28, par to ari ir stasts un ka reize izprogrameja zondes ara!:)
pagaidi, ja tev ir 2.5 kloķene, tad tev ir arī 2.5 tilpums. :hahaha:
klaņi un virzuļi tilpumu nemaina(ja protams netiek likti resnāki virzuļi, līdz ar to blokā borēti lielāki cilindri)
cik zinu, tad b28tu ir tāds pats diametrs cilindriem kā parastajam b28
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

07 Mai 2012, 18:51

es saku klokene 2.8 vienvanosa! Ne doublevanos! :gigigi: stulbs jau neesmu!:D
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

07 Mai 2012, 18:53

Diametrs ir taads pats, bet virzula augstums ir iisaks un klani garaki! Kompresijas pakape pec butibas ari lielaka, neesmu meerijis, bet vajag buut lielakai neka standarta!:)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Mai 2012, 19:13

tad jau sanāk, ka viruļi vieglāki, bet klaņi smagāki, un ja kompresijas pakāpe lielāka, tad klaņi ir vēl smagāki, nu hvz, es būtu paņēmis un galvu nosēdinājis :drink:
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

07 Mai 2012, 19:18

Ari to nedaudz piesedinaja!:) klanu virzulu TU kompl, ir vieglaks, es nesveeru, bet ta butu jabuut un teoretiski pa cik virzulis ir isaks, ir mazaka berze attieciba pret bloku! Lidz ar to jabuut vairak nm, varbut pasakas stastu bet ta vajadzetu buut, ar standarta b28 salidzinat nevar, ja nu vieniigi kads nav ar bosch vadibu sachipojis! Vel man trukst m50 ieplude,to atstaju veco!:)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Mai 2012, 19:26

man ir m50 ieplūde gandrīz pabeigta modificēt priekš m52 - lai var gan kartera ventilāciju pieslēgt, gan tukšgaitas regulatoru gan stock Intake Air Temperature sensoru sk mainīt sadaļu :hahaha:
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

07 Mai 2012, 19:32

Bus jau labi, jatiek ar primarajam lietam galaa tam auto! Bet padomashu!;)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7