M52 B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- chevron_right
ekonomiskāks dzinējs
cik liels jaudas zudums būs ? būs kā 2,0 vai kautkas starp 2.0 un 2,5
karoc kas varetu but ka m52b25 motors strada labi klusi nekas neraustas vai ka citadi bet kad kartigi uzsilst tad kar strada brivgaita iedegas sarkana elljas lampinja kad nedaudz piedod gaazi ta pazud?
kad auksts tad nav taa
ir verts mainit ellju? vakar tik nopirku to masinu tadelj nezinu kas un kaa ar vinju ir bijis
kad auksts tad nav taa
ir verts mainit ellju? vakar tik nopirku to masinu tadelj nezinu kas un kaa ar vinju ir bijis
Instagram INDIGAIS
nomaini eļas sukni!
Pirmais paskaties eļļas līmeni vai nav pa maz ! Ja ir viss normās tad jā maini eļļas sūkni nespēj dzīt pa sistēmu. Nenomainīsi pastāv iespēja noklopēt dzinēju !
elljas limenis pat bija nedaudz virs max
konkreti netikas to sukni mainit
es to masinu panjemu kaa donoru jo diezgan labi aprikota nenjemu vinju prieks brauksanas
konkreti netikas to sukni mainit
es to masinu panjemu kaa donoru jo diezgan labi aprikota nenjemu vinju prieks brauksanas
Instagram INDIGAIS
Ceru, kad zini, kad dzinējam ir jābūt noslāpētam, kad velc šķupu ārā un krietnu laiku ir jābūt noslāpētam, lai visa eļļa būtu karterī. Ja ir bijusi pielaista vai ejošam dzinējam mērīsi nebūs korekts mērījums !
nu 2.0 ir mzāki vārsti, laikam arī mazāki kanāli un mazāka degkamera.
rezultātā būs motors ar mazāku gaisa caurplūsmu un nedaudz lielāku kompresijas pakāpi.
vajadzētu būt tā ka pie mazajiem apgriezieniem (līdz ~ 2.5k) motoram būs nedaudz vairāk griezes un būs nedaduz ekonomiskāks ikdienas braukšanai.
Taču augstajiem rpm vajadzētu būt dirsā tāpāt ka m52 ar stock kolektoru - rpm klāt nāk, bet paātrinājumu īsti nejūt.
rezultātā būs motors ar mazāku gaisa caurplūsmu un nedaudz lielāku kompresijas pakāpi.
vajadzētu būt tā ka pie mazajiem apgriezieniem (līdz ~ 2.5k) motoram būs nedaudz vairāk griezes un būs nedaduz ekonomiskāks ikdienas braukšanai.
Taču augstajiem rpm vajadzētu būt dirsā tāpāt ka m52 ar stock kolektoru - rpm klāt nāk, bet paātrinājumu īsti nejūt.
nu tik daudz jau es zinuRiccijs rakstīja:Ceru, kad zini, kad dzinējam ir jābūt noslāpētam, kad velc šķupu ārā un krietnu laiku ir jābūt noslāpētam, lai visa eļļa būtu karterī. Ja ir bijusi pielaista vai ejošam dzinējam mērīsi nebūs korekts mērījums !
Instagram INDIGAIS
gribētu jau uzlikt citu vadību, bet ir pārāk daudz vietas, kur nauda birst ārā no kabatas kamēr nesāks atteikties tās 4 zondes vai citi sūdi, vel paliks tā pati, bet ja sāk gļučīt, tad jāmaina, jo neviens nemāk nosķenēt manu s52, nav programmu vairumā kompju.Gailums rakstīja:Mkas dzinējs stāv vēl iekš Vaz, bet Vazam jau iepirkts ir cits dzinējs swapam. par to vadības maiņu jāprasa Intim, vēl jau takš viņa Amerikānis tapšanas stadijā tikai.. Bet jā, varētu uzlikt regulējamo vadību tam S52, jo pat turbochip negribēja čipot, vai kas tur bij, neatceros.he9600 rakstīja:raita eksemplārs tiešām griežas labi, gan valters, gan raitis pacentušies. Baumo, ka būs vēl labākas sadalenes, līdz ar to būs vēl nenoķeramāks. Būs laikam jātaisa baigā ķīmija, lai nākošgad vismaz kaut cik turētu līdzi un nebūtu kauns sakot, ka apakšā 3lGailums rakstīja:Vispār jau US S52B32 ir var teikt orģināli pārborēts M50 bloks uz 86.. un M54B30 kloķene ir vienāda ar S52B32.
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk
kas ar m`kas dzinēju jums notiek? kad beidzot tas US siemens lidos misenē?
Kāda būtu vēlamā kompresijas pakāpe priekš m50b30? un arī ja ir ātrs matemātiķis, varētu uzmest cik jābūt virzulim virs bloka augšējā maiņas punktā ar b30 gājienu, 1,75blīvi un m52 galvu
ex janeka b30 bija 11, bet foršais m50nv gaisa mērītājs un temperatūra slodzē darīja savu - visos virzuļos plaisas tagad motors uz galda. šādu pakāpi uz bez vanosa ar stock vadību (lasīt bez detonācijas kontroles) neieteiktu.
raitim, ja nemaldos, bija rēķināts uz 10.5
Rekur labs kalkulators, degkameras tilpums m52 33.5 (vismaz man sanāca šāds, maybe galva jau paslīpēta, citi kaut kur sakaš pat 35ml)
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
raitim, ja nemaldos, bija rēķināts uz 10.5
Rekur labs kalkulators, degkameras tilpums m52 33.5 (vismaz man sanāca šāds, maybe galva jau paslīpēta, citi kaut kur sakaš pat 35ml)
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
bračkas kādreiz vnk saliktajā b30 iekš m50 ir tā pati sāpe, starpsienas izplūdes pusē plaisās
ar regulējamo vadību var taisīt ar 11?
ar regulējamo vadību var taisīt ar 11?
ņemot vērā mūsu e98 atšķirīgo kvalitāti es vairāk par 11.0 netaisītu, labāk, lai ir ar rezervi nevis mūžīga cīņa ar detonāciju.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sveicinaati!
Runaajot par M54 B30 dzineeja klokeni,virzuliem un klaniem,kur to visu vsreetu dabuut,kur mekleet?
Kadam ir varjanti?
Manam BMW motoram prasaas kapitaalais,un protams gribeetos ar uzlabojumiem+ tam arii gavas remonts(izsliipeet kanaalus un ta taalaak),pie kaa griestie sinii jautaajumaa?
Runaajot par M54 B30 dzineeja klokeni,virzuliem un klaniem,kur to visu vsreetu dabuut,kur mekleet?
Kadam ir varjanti?
Manam BMW motoram prasaas kapitaalais,un protams gribeetos ar uzlabojumiem+ tam arii gavas remonts(izsliipeet kanaalus un ta taalaak),pie kaa griestie sinii jautaajumaa?
Sveiki ari veletos uzinat par sadu projektu prieks 2.8 lai saliktu ieksas no 3.0 sikak kas tiesi ir vajadzigs untt butu labi jaa kads veretu sikak pm uzrakstit
Sent from my iPhone using Kristapsk94
Guntars rakstīja:Sveicinaati!
Runaajot par M54 B30 dzineeja klokeni,virzuliem un klaniem,kur to visu vsreetu dabuut,kur mekleet?
Kadam ir varjanti?
Manam BMW motoram prasaas kapitaalais,un protams gribeetos ar uzlabojumiem+ tam arii gavas remonts(izsliipeet kanaalus un ta taalaak),pie kaa griestie sinii jautaajumaa?
Sent from my iPhone using Kristapsk94
b30 kloķvārpsta, klaņi, virzuļi.
ja donora vajadzībām tiks ņemts viss dzinējs, tad noderēs arī ieplūdes sadales vārpsta.
ja donora vajadzībām tiks ņemts viss dzinējs, tad noderēs arī ieplūdes sadales vārpsta.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kaadam ir kontakti ar Valteru no Liivaaniem,ir projekts padomaa?!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- chevron_right