m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 24
- chevron_right
Es Tev atklashu to, ko pat BMW dilera klauni pienemeji nezina. M52TU droselei ir javeic adaptacija. Nav sarezgiti ja zina kaa.
Tavs komentars labs - viela pardomam.
Tavs komentars labs - viela pardomam.
Hmm.. a diez kāda veidotos tā jaudas līkne, ja 413 bosch darbinātu abus tos vanosus reizē? :? Varbūt nemaz nebūtu tik sliktiValtersZ rakstīja:Viņš laikam nesaprata ka 413 Bosch spēj vadīt tikai vienu vanosu.
Tas nav iespējams. Izplūdes vanosa darbojas opozīti.
Ja padomāsim tālāk sapratīsim vēl vienu aspektu kamdēļ ar augstāk minēto vadību nevar vadīt dubultvanosa motoru. Pieļauju tie kuri saprot kā dubultvanoss strādā zina atbildi.
Ja padomāsim tālāk sapratīsim vēl vienu aspektu kamdēļ ar augstāk minēto vadību nevar vadīt dubultvanosa motoru. Pieļauju tie kuri saprot kā dubultvanoss strādā zina atbildi.
Neēsmu studējis auto inžinieriju, bet nekas izņemot borēšanu, turbo vai kompressoru būtiski nepalielinās motora jaudu.
- ikey07
price/performance - m54b30 swaps
dubultvanos ir infinitely variable, kas abas sadalenes neatkarīgi groza, pa diezgan daudz grādiem.Valtmeikers rakstīja:Hmm.. a diez kāda veidotos tā jaudas līkne, ja 413 bosch darbinātu abus tos vanosus reizē? :? Varbūt nemaz nebūtu tik sliktiValtersZ rakstīja:Viņš laikam nesaprata ka 413 Bosch spēj vadīt tikai vienu vanosu.
single vanoss ir on/off - momentāli līdz atsitienam pagriež sadaleni, ja pareizi atceros, par 8 grādiem.
kompresijas pakāpe, gāzu sadales mehānisma uzlabošana(kanāli, vārsti, sadalenes), kustīgās masas atvieglināšana arī jaudu dod.ikey07 rakstīja:Neēsmu studējis auto inžinieriju, bet nekas izņemot borēšanu, turbo vai kompressoru būtiski nepalielinās motora jaudu.
Pēdējais labojis Liss - 06 Dec 2016, 18:37, kopā labots 1 reizi.
7-7.5grādi
S50 arī viņš ir regulējāms visā darbības laikā.
Bet kaut vai ON/OFF pozīcijā ar lielāku grādu sadalenēm viņš palīdz to jaudas līkni uzlabot. Tas nav nekas nevajadzīgs un nelietderīgs, pavisam noteikti.
Bet kaut vai ON/OFF pozīcijā ar lielāku grādu sadalenēm viņš palīdz to jaudas līkni uzlabot. Tas nav nekas nevajadzīgs un nelietderīgs, pavisam noteikti.
Opozīti - tu domā par to ka sadaleņu galos šlices pretējā virzienā starp sadalenēm?
Vai tad m52tu un m54 bij variējams tas pasākums???man tā nešķiet (mbe kļūdos). Es saprotu, ka s54 ir tā, jo tur vinjas ar eļļas spiedienu bīdās.
-par to jaudas palielināšu, daudzi nesaprot cik daudz īstenībā dod sadales vārpstas. Ir tāds piemēriņš, kuru sapratīs tikaj izbijušie skūteru vīlētāji salīdzināt m50 sadalenes ar m3 un kkādām uber custom sadalenēm, būs kautkas ļoti pielīdzināms ar 2t cilindriem: stock-drEvo-s6sportPro. Piemēram tie highend klases cilindri un sporta cilindri, viņiem tak daudziem stroke/bore bija vienādi, bet toties citi gāja lupatās kur ir 13 000+ rpm. Viņiem vienīgā atšķirība bija lūkās,proti - šajos gāzu sadales fāžu grādos. Šo pašu funkciju pilda sadales vārpstas 4t motorā. Manuprāt, ļoti labs piemērs.
Vai tad m52tu un m54 bij variējams tas pasākums???man tā nešķiet (mbe kļūdos). Es saprotu, ka s54 ir tā, jo tur vinjas ar eļļas spiedienu bīdās.
-par to jaudas palielināšu, daudzi nesaprot cik daudz īstenībā dod sadales vārpstas. Ir tāds piemēriņš, kuru sapratīs tikaj izbijušie skūteru vīlētāji salīdzināt m50 sadalenes ar m3 un kkādām uber custom sadalenēm, būs kautkas ļoti pielīdzināms ar 2t cilindriem: stock-drEvo-s6sportPro. Piemēram tie highend klases cilindri un sporta cilindri, viņiem tak daudziem stroke/bore bija vienādi, bet toties citi gāja lupatās kur ir 13 000+ rpm. Viņiem vienīgā atšķirība bija lūkās,proti - šajos gāzu sadales fāžu grādos. Šo pašu funkciju pilda sadales vārpstas 4t motorā. Manuprāt, ļoti labs piemērs.
Kāds padalīsies kādā leņķī jāuzstāda m50 ieplūdes sadales vārpsta izplūdē?
es lieku 0.4mm lift @tdc, bet turbo varbūt labāk būtu agrāk tb mazāks lifts@tdc izplūdē, lai vairāk karstas izplūdes gāzes tiek pie turbo = atrāks spoolups
Sanāk ka Schrick sadalene ir vislabākais price/performance upgrade?
Cik maksā? + uzstādīšana?
Cik maksā? + uzstādīšana?
To jāprasa Vladlenamkars rakstīja:Sanāk ka Schrick sadalene ir vislabākais price/performance upgrade?
Cik maksā? + uzstādīšana?
schrick imo ir price>performace
Schrick bija kaut kas ap 1k, nedaudz virs, nu re:
Schrick Camshaft set - E36 M3-Spec - 252/244 Degree - $1250.00
vs
oem s52 ieplūes sadalene jauna eparts.lv 1x = 473.21 €
Schrick Camshaft set - E36 M3-Spec - 252/244 Degree - $1250.00
vs
oem s52 ieplūes sadalene jauna eparts.lv 1x = 473.21 €
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Izplūdi? Kā tas ir 0.4mm lift @tdc? Tas ir kā beigu punkts vai kā?seeingman rakstīja:es lieku 0.4mm lift @tdc, bet turbo varbūt labāk būtu agrāk tb mazāks lifts@tdc izplūdē, lai vairāk karstas izplūdes gāzes tiek pie turbo = atrāks spoolups
Ja runa ir par 240° sadaleni, es liktu lai atveras @140°, sanāk būs vaļā līdz 380°. Smuki elpos motors
Linda rakstīja:Schrick bija kaut kas ap 1k, nedaudz virs, nu re:
Schrick Camshaft set - E36 M3-Spec - 252/244 Degree - $1250.00
vs
oem s52 ieplūes sadalene jauna eparts.lv 1x = 473.21 €
Schrick 400e gb sutot no sandler24.de
Teorētiski cik ir hp pieaugums?
Es par to arī domāju, ko tajā hellrot kupejā instalēja (bija video) neatceros useri
400e jau jēdzīgāk
1,2k = m54b30 cena
400e jau jēdzīgāk
1,2k = m54b30 cena
Aha, nu cik schrick pētīju nekur nemanīju tik zemu cenu, tad nav tik trakiVladlen rakstīja:Linda rakstīja:Schrick bija kaut kas ap 1k, nedaudz virs, nu re:
Schrick Camshaft set - E36 M3-Spec - 252/244 Degree - $1250.00
vs
oem s52 ieplūes sadalene jauna eparts.lv 1x = 473.21 €
Schrick 400e gb sutot no sandler24.de
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 24
- chevron_right