Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- …
- 107
- chevron_right
var kads ielikt shēmu kā savienot ews2 vietā ews3?
Man liekas, ka ar M54 vadu info neviens šeit nedalīsies, jo šobrīd tas ir tāds peņļas lauciņš.70cc rakstīja:var kads ielikt shēmu kā savienot ews2 vietā ews3?
nav m54, pedejo gadu m52
Vai tad BMW WDS diagrammās nevar izkost? Vai angliski info pameklēt?
Tas WDS nav panaceja, jo tajā nav izskaidroti signāli, kas pa vadiem perinās - bet ja jau esi sācis, paburies cauri.
Tas WDS nav panaceja, jo tajā nav izskaidroti signāli, kas pa vadiem perinās - bet ja jau esi sācis, paburies cauri.
Sveicināti!
Var kāds izstāstīt cik šobrīd ir aptuvenā tirgus cena m54b30 un m52b28 swapam (dzinējs ar apkari un vadību)?
Izskatīju iepriekšējās lapas, bet atbildi tā arī neatradu...
Var kāds izstāstīt cik šobrīd ir aptuvenā tirgus cena m54b30 un m52b28 swapam (dzinējs ar apkari un vadību)?
Izskatīju iepriekšējās lapas, bet atbildi tā arī neatradu...
Labam b28 kkas ap 600€
B30 900-1000€
Protams vis atkarigs no stavokla! Var ati b28 iekert pa 400€ ar beigtam zondem gmm utt, beigas cena nostasies tada pati
B30 900-1000€
Protams vis atkarigs no stavokla! Var ati b28 iekert pa 400€ ar beigtam zondem gmm utt, beigas cena nostasies tada pati
Skaidrs. Paldies par atbildi!
Varbūt var arī ieteikt kādus šrotus/ jaukšanas vietas, kur interesēties un iegādāties? Respektīvi lai lieki netērētu laiku meklējot arī ne tajos labākajos šrotos
Varbūt var arī ieteikt kādus šrotus/ jaukšanas vietas, kur interesēties un iegādāties? Respektīvi lai lieki netērētu laiku meklējot arī ne tajos labākajos šrotos
Tāpat pa lielam kaķis maisā, labāk ir dabūt kamēr vēl ir iekšā auto, izbraukt, pieslēgt pie kompja, izmērīt kompresiju..
Svieciens visiem.
Skatos no jūsu raxtiem ka dari ko gribi nekas nav labi.
Nopērc 2.5 prasa kas jauzlabo kas nē... atbilde ir viena 2.8...
Nopērc ieswapo 2.8, kad tiek prasīts kā uzlabot kā nē... atbilde jaliek 3.0...
Tādad jautājums reāls kāds ir meiģinājis, vai interesējies par T5 swapu iekš e36 kuzava?
Lētāk un jauda viennozīmīgi lielāka!
Labprāt sagaidītu kādus pāris komentus.
Skatos no jūsu raxtiem ka dari ko gribi nekas nav labi.
Nopērc 2.5 prasa kas jauzlabo kas nē... atbilde ir viena 2.8...
Nopērc ieswapo 2.8, kad tiek prasīts kā uzlabot kā nē... atbilde jaliek 3.0...
Tādad jautājums reāls kāds ir meiģinājis, vai interesējies par T5 swapu iekš e36 kuzava?
Lētāk un jauda viennozīmīgi lielāka!
Labprāt sagaidītu kādus pāris komentus.
domāju ka nekādu atsaucību neredzēsi, jo parasts mirstīgais no tevis sacītā neko nevar saprast, vienigi
vai nu VW transportier T5 ar bmw dzineju vai arī google jāpameklē dzinēji kur nosaukumā ir T5
bet ja tu domā volvo turbo dzinēju tad lētāk noteik nebūs, jo tur ganjau diezgan daudz jāpārbūvē, uzbūvē turbo m50 un miers, vai arī m60 ieswapo,
vai nu VW transportier T5 ar bmw dzineju vai arī google jāpameklē dzinēji kur nosaukumā ir T5
bet ja tu domā volvo turbo dzinēju tad lētāk noteik nebūs, jo tur ganjau diezgan daudz jāpārbūvē, uzbūvē turbo m50 un miers, vai arī m60 ieswapo,
ja velies volvo t5 dzineju likt tad ir jadabu viss volvo lai var dabut visus vadus un imobilaizerus vai ari uzreiz jaliek vems vai kads cits programmejams kompis
jabuve motora kronsteini
jauzmetina uz bmw zf karbas zvana volvo zvans (vai ari jataisa parejano volvo uz bmw)
un parejie sikumi stures pastiprinataja trubas utt...
ideja jau ir laba pasam ari kaut kas tads intereseja bet ar vienu citu volvo dzineju
piedodiet ka bez garumzimem jo dators pie ka sezu tadu nav
jabuve motora kronsteini
jauzmetina uz bmw zf karbas zvana volvo zvans (vai ari jataisa parejano volvo uz bmw)
un parejie sikumi stures pastiprinataja trubas utt...
ideja jau ir laba pasam ari kaut kas tads intereseja bet ar vienu citu volvo dzineju
piedodiet ka bez garumzimem jo dators pie ka sezu tadu nav
Biju plānojis T5 dzinēju likt E30. Projekts iesaldēts lidz E36 bus gatavs
Kronsteins uz BWM kārbu ir pie zviedriem pasūtāms.
Stock T5 cik lasīju tur 400hp, kaltie klāņi, virzuļi diezgan lēti.
Vadiba cik zinu normāli čipojas, vismaz cik redzēju formumos.
Katrā ziņa paskaties volvo zviedru forumus, paris bija arī eng valoda.
Youtube iečeko E30 ar T5
https://www.youtube.com/watch?v=YzLQ005YrwQ
Paris linki:
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/17 ... gtx3xxxxr/
http://www.acm-ab.se/engine-parts-/296
http://www.vivaperformance.com/
Kronsteins uz BWM kārbu ir pie zviedriem pasūtāms.
Stock T5 cik lasīju tur 400hp, kaltie klāņi, virzuļi diezgan lēti.
Vadiba cik zinu normāli čipojas, vismaz cik redzēju formumos.
Katrā ziņa paskaties volvo zviedru forumus, paris bija arī eng valoda.
Youtube iečeko E30 ar T5
https://www.youtube.com/watch?v=YzLQ005YrwQ
Paris linki:
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/17 ... gtx3xxxxr/
http://www.acm-ab.se/engine-parts-/296
http://www.vivaperformance.com/
Atbilde uz pirmo komentu skan šāda... lasot tās muļķības kuras tiek iztirzātas simts un vienu reizi tiešām domāju vai ir jēga šeit interesēties par info, jo bieži vien bembistiem ir diezgan šaurs redzes loks jo ir iesakņojušies tikai uz šo trīs burtu kombināciju.
Viss Volvo nav nemaz tik dārgs Zviedrijā bieži vien jau var pa izvēlēties kas sliecās ap 700 eirām... flancis ir nopērkams Kl-racins. Vairāk aktuāls ir jautājums pa elektroniku... pieļauju ka spidometru ir ļoti grūti sajūgt ar bmw... un tad jau jā stiprinājumi un karteris pati lielākā sāpe.
Jo šie motori ir veidoti ar Porsche palīdzību un ir dizgan atsaucīgi jau no paša sākuma. un tomēr 2.3 turbo ir vieglāk variēt ar jaudām kā ar tādu m54b30. Jo stage1 chips nostajas uz 300 zs un 400 Nm griezi.
Viss Volvo nav nemaz tik dārgs Zviedrijā bieži vien jau var pa izvēlēties kas sliecās ap 700 eirām... flancis ir nopērkams Kl-racins. Vairāk aktuāls ir jautājums pa elektroniku... pieļauju ka spidometru ir ļoti grūti sajūgt ar bmw... un tad jau jā stiprinājumi un karteris pati lielākā sāpe.
Jo šie motori ir veidoti ar Porsche palīdzību un ir dizgan atsaucīgi jau no paša sākuma. un tomēr 2.3 turbo ir vieglāk variēt ar jaudām kā ar tādu m54b30. Jo stage1 chips nostajas uz 300 zs un 400 Nm griezi.
GGarageT5 rakstīja:Atbilde uz pirmo komentu skan šāda... lasot tās muļķības kuras tiek iztirzātas simts un vienu reizi tiešām domāju vai ir jēga šeit interesēties par info, jo bieži vien bembistiem ir diezgan šaurs redzes loks jo ir iesakņojušies tikai uz šo trīs burtu kombināciju.
Viss Volvo nav nemaz tik dārgs Zviedrijā bieži vien jau var pa izvēlēties kas sliecās ap 700 eirām... flancis ir nopērkams Kl-racins. Vairāk aktuāls ir jautājums pa elektroniku... pieļauju ka spidometru ir ļoti grūti sajūgt ar bmw... un tad jau jā stiprinājumi un karteris pati lielākā sāpe.
Jo šie motori ir veidoti ar Porsche palīdzību un ir dizgan atsaucīgi jau no paša sākuma. un tomēr 2.3 turbo ir vieglāk variēt ar jaudām kā ar tādu m54b30. Jo stage1 chips nostajas uz 300 zs un 400 Nm griezi.
Vis jau būtu skaisti, bet to čakaru dēļ 300 zs.. Uz riteņiem,kad vajadzēs to jaudu aizdzīt tur būs labi ja 260 zs..nedod dievs, uzliksi vēl jaunas riepas ar labu saķeri un tie tavi ''300'' zs neko diži vairāk par ļoti labi sagrieztu 2.8 nedos..
Uzpumpēt 2.8 līdz labam līmenim ir daudz vienkāršāk,ērtāk,lētāk...plus ar atmo braukt ir patīkamāk.
Bet projekta dēļ...ļoti labi..
Ja grib street legal, tad viennozīmīgi noraujams podā projekts.
Diemžēl te ir Latvijāa!!!Sancix rakstīja:Ja grib street legal, tad viennozīmīgi noraujams podā projekts.
poweredgarage rakstīja:GGarageT5 rakstīja:Atbilde uz pirmo komentu skan šāda... lasot tās muļķības kuras tiek iztirzātas simts un vienu reizi tiešām domāju vai ir jēga šeit interesēties par info, jo bieži vien bembistiem ir diezgan šaurs redzes loks jo ir iesakņojušies tikai uz šo trīs burtu kombināciju.
Viss Volvo nav nemaz tik dārgs Zviedrijā bieži vien jau var pa izvēlēties kas sliecās ap 700 eirām... flancis ir nopērkams Kl-racins. Vairāk aktuāls ir jautājums pa elektroniku... pieļauju ka spidometru ir ļoti grūti sajūgt ar bmw... un tad jau jā stiprinājumi un karteris pati lielākā sāpe.
Jo šie motori ir veidoti ar Porsche palīdzību un ir dizgan atsaucīgi jau no paša sākuma. un tomēr 2.3 turbo ir vieglāk variēt ar jaudām kā ar tādu m54b30. Jo stage1 chips nostajas uz 300 zs un 400 Nm griezi.
Kur tas neizturīgais dzinējs ir jāiestutē ?
Jo?Sancix rakstīja:Ja grib street legal, tad viennozīmīgi noraujams podā projekts.
Pati swapošana varētu nebūt dārgākā, tik cik nedaudz paburšanās ar vadiem, lielas izmaksas sastāda flanči, kronšteini jāsūta utt., motors ar nav dārgs, mēs savu volvo ar t5 2.9 bez TA par 900 eur ilgi nevarējām notirgot
Bet pats projekts un saskaņošana ar csdd izmaksā kosmosu. Kopumā tas nostāsies uz pāris k projekts, ja pietiks apņemšanās novest visu līdz gala, kur lietderīgāk ir piemest vēl mazleit un uzbūvēt sakarīgāku m50 turbo.
Neizdarāms nav, pirmajā brīdī kad bija volvo arī tāda doma pa galvu rosījās, bet jautājums - vai tas vispār ir to vērts? Domāju, ka nē.
Bet pats projekts un saskaņošana ar csdd izmaksā kosmosu. Kopumā tas nostāsies uz pāris k projekts, ja pietiks apņemšanās novest visu līdz gala, kur lietderīgāk ir piemest vēl mazleit un uzbūvēt sakarīgāku m50 turbo.
Neizdarāms nav, pirmajā brīdī kad bija volvo arī tāda doma pa galvu rosījās, bet jautājums - vai tas vispār ir to vērts? Domāju, ka nē.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- …
- 107
- chevron_right