dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- …
- 350
- chevron_right
1. tāpēc, ka tu pērc zondi, kas jau startā ir sūds
2. viens ir savienot zem ~ip65 izturības savienojuma jaunus vadus un pavisam kas cits ir vecus, eļļainus, apsūbējušus un citādā veida netīrus vadus satīt kopā zem kembrika, ja vēl ir ļoti liels pamats aizdomām, ka vada izolācija arī citur ir sasprēgājusi
2. viens ir savienot zem ~ip65 izturības savienojuma jaunus vadus un pavisam kas cits ir vecus, eļļainus, apsūbējušus un citādā veida netīrus vadus satīt kopā zem kembrika, ja vēl ir ļoti liels pamats aizdomām, ka vada izolācija arī citur ir sasprēgājusi
atvaino,bet man neskiet,ka bosch zondes ir suuds.
paareejo tu tur tik gudri uzrakstiiji, ka man negribas lasiit.
un nepacel balsi, mees te visi izsakam savu viedokli. prieks tam tas forums ir izveidots.
viss offtopics
paareejo tu tur tik gudri uzrakstiiji, ka man negribas lasiit.
un nepacel balsi, mees te visi izsakam savu viedokli. prieks tam tas forums ir izveidots.
viss offtopics
jaatjuunee m42
kādu balsi?
pats tu esi offtopics, ši tēma arī ir par dzinēju un tā problemām.
Un jēga man tev skaidrot kāpēc ne viss, kur ir rakstīts bosch ir labs, ja tev viss tāpat liekas pārgudrs un ir slinkums lasīt.
Tās zondes, kas nāk ar plikajiem vadiem un štekeris ir "dari pats" ir universālās zondes, signāls viņām ir greizs un viņas ir sūdi un uzraksts bosch to nekādīgi labāku nepadara...
Nesen bija viena haltūra vienam mašīna dīvaini uzvedās, respektīvi visu laiku bija greizs degmaisījums, pēc diagnostikas novēroju, ka zonde kaut ko rāda, bet kompis adaptācijas pēc rādījuma neveic, izrādījās, ka zonde ir universālā bosch un nedod tādu signāla amplitūdu, kādu kompis gaida, līdz arto kompis ierubījis pohuj uz zondi un strādā avārijas režimā.
pats tu esi offtopics, ši tēma arī ir par dzinēju un tā problemām.
Un jēga man tev skaidrot kāpēc ne viss, kur ir rakstīts bosch ir labs, ja tev viss tāpat liekas pārgudrs un ir slinkums lasīt.
Tās zondes, kas nāk ar plikajiem vadiem un štekeris ir "dari pats" ir universālās zondes, signāls viņām ir greizs un viņas ir sūdi un uzraksts bosch to nekādīgi labāku nepadara...
Nesen bija viena haltūra vienam mašīna dīvaini uzvedās, respektīvi visu laiku bija greizs degmaisījums, pēc diagnostikas novēroju, ka zonde kaut ko rāda, bet kompis adaptācijas pēc rādījuma neveic, izrādījās, ka zonde ir universālā bosch un nedod tādu signāla amplitūdu, kādu kompis gaida, līdz arto kompis ierubījis pohuj uz zondi un strādā avārijas režimā.
Es arī gribu zināt kāpēc nedrīkst lodēt vai kā citādi savienot zondes vadus. Jo esmu tā darījis un auto darbojās... Tika norauti divi zondes vadi, sākās rīstīšanās un visas no tā izrietošās sekas, tad salodēju tos vadus un auto atkal darbojās kā pirms tam. Tas, ka tur nav tas pareizais degmaisījums vai kas tur, man nospļauties, jo nejutu neko sliktu.
runa nekur neiet un īsti nesapratu tavu jautājumu.Armando rakstīja:par kadu dzineju tiesi iet runa?
lambda zonde ir ļoti precīzs mērinstruments, tās darbību 100% atainot var tikai oscilogrāfs, ar multimetru var tikai aptuveni kaut ko paskatīties.Nixon rakstīja:Es arī gribu zināt kāpēc nedrīkst lodēt vai kā citādi savienot zondes vadus. Jo esmu tā darījis un auto darbojās... Tika norauti divi zondes vadi, sākās rīstīšanās un visas no tā izrietošās sekas, tad salodēju tos vadus un auto atkal darbojās kā pirms tam. Tas, ka tur nav tas pareizais degmaisījums vai kas tur, man nospļauties, jo nejutu neko sliktu.
viss jau būtu daudz maz ok, ja izdodas perfekti salodēt un tik pat perfekti noizolēt lodējuma vietu, bet zonde tak atrodas motortelpā un es jau iepriekš minēju biežāko iemeslu kāpēc salūzt zondes vadi. Tātad nākas lodēt netīrus korodējušus vadus, kas protams ir ļoti ahujenna, tātad lodējuma struktūra ir irsā un lambdas signāls nenonāks līdz vadībai perfekts, ja vispār nonāks, nerunājot nemaz par satītitem vadiem.
bet nu, ja jau nospļauties uz visu tad kāpēc vispār taisīt, brauc kā ir un nesūdzies
Ja nejūtu, tad nospļauties... Ar atvienotiem zondes vadiem bija kā bija.
Tagad arī māsas autiņam jāsalodē zondes vadi, bet ja nekas nemainīsies, pirkšu vien jaunu.
Tagad arī māsas autiņam jāsalodē zondes vadi, bet ja nekas nemainīsies, pirkšu vien jaunu.
Vislabākais veids ir ar metālisku kembriku savienot tos vadus. Cik esmu mēģinājis lodēt, nelodējas tie vadi. Ja salodējas, tad izolācija labu gabalu ir sačakarēta, bet zondei ir svarīga arī vadu izolācija, jo savā veidā "elpo" tie vadi. Ja "neelpo", tad rodas papildus pretestība un mērījumi vairs nav tik precīzi.
Lodēt zondes vadus nedrīkst termopāra efekta dēļ, nevis tāpēc ka grūti salodēt. Protams arī izolācija tiks bojāta un korodējušiem vai kā citādi bojātiem vadiem arī nekas prātīgs spriegums cauri neiies.
Ja izveido elektrisko ķēdi no diviem dažādiem vadītājiem vai pusvadītājiem,
turklāt vienus galus sametina, bet brīvajiem galiem pieslēdz jutīgu galvanometru vai
milivoltmetru, tad uzturot temperatūru starpību starp sametinātajiem un brīvajiem
galiem, mērinstruments uzrāda elekrodzinējspēku.
Zondes gadījumā salodē. Rodas papilus spriegums un mērījumi nav adekvāti.
Ja izveido elektrisko ķēdi no diviem dažādiem vadītājiem vai pusvadītājiem,
turklāt vienus galus sametina, bet brīvajiem galiem pieslēdz jutīgu galvanometru vai
milivoltmetru, tad uzturot temperatūru starpību starp sametinātajiem un brīvajiem
galiem, mērinstruments uzrāda elekrodzinējspēku.
Zondes gadījumā salodē. Rodas papilus spriegums un mērījumi nav adekvāti.
vadi neelpo neko, ja viņi elpotu tad sen jau būtu sakorodējuši lupatās, jo izolācijā tiktu mitrums, sāļi + elektrības plūsma = pizģecamana našaļņike.
edzinam piekrītu tikai daļēji.
lodēšana nav gluži tas pats, kas metināšana un termopāra efekts, pareizi salodēti vadi būs savā starpā savienoti, bet alva būs kā skava, kas satur tos kopā, ja arī alva būs starp abiem vadiem tās biezums būs simtdaļas no milimetra.
bet es jau iepriekš teicu, ka sakorodējušus vadus bez speciālām ķīmijām labi salodēt ir tuvu neiespējamam.
lodēšanas skābi nemaz man nepieminiet, to sūdu var izmantot tikai kapara atejas trubām
edzinam piekrītu tikai daļēji.
lodēšana nav gluži tas pats, kas metināšana un termopāra efekts, pareizi salodēti vadi būs savā starpā savienoti, bet alva būs kā skava, kas satur tos kopā, ja arī alva būs starp abiem vadiem tās biezums būs simtdaļas no milimetra.
bet es jau iepriekš teicu, ka sakorodējušus vadus bez speciālām ķīmijām labi salodēt ir tuvu neiespējamam.
lodēšanas skābi nemaz man nepieminiet, to sūdu var izmantot tikai kapara atejas trubām
varētu padomāt ka vadības blokā vis neturas uz lodētiem savienojumiem.
un arī štekeros visi kontakti "ir" no kapara...
edzinjs copy >paste kkādu traktorista rokasgrāmatu .... pat bez atsauces. rodas papildus spriegums....
ron nē ir termopāra efekts, bet spriegums rodas, ja 2 dažādu metālu metinājuma vietu silda, bet tur jābūt noteiktiem metāliem un noteiktiem citiem parametriem, otrādāks termopāra efekts ir kad 2 dažādu metālu savienojums silst, kad caur to plūst strāva, tieši STRĀVA, nevis tikai niecīgs spriegums ar dažiem miliampēriem, par piemēru varu minēt elektroinstalācijas, kuras nodeg dēl tā, ka kautkur pa vidu ir alumīmija vadi salikti uz skrutkām ar kapara vadiem
un tu arī esi "elektriskais cilvēks", pasaki vai tad es kaut kādas muļķības rakstu?
un tu arī esi "elektriskais cilvēks", pasaki vai tad es kaut kādas muļķības rakstu?
Te jau viss aizgājis beztēmā. Zondei vajag pieeju gaisam, vai atmo spiedienam (neatceros)... Kā viņa to saņem, tas atkarīgs no ražotāja un modeļa. Korpusā nano urbumi,perforēta vadu izolācija,vai caur kabeļa dzīslām.(mani tas nesatrauc).Visi mēs esam tikai cilvēki, kas dažreiz mēdz kļūdīties un tā... Un es neesmu dievs, lai tevi, seeingman, vērtētu. Dzīve pati visu noliks savās vietās.seeingman rakstīja:ron nē ir termopāra efekts, bet spriegums rodas, ja 2 dažādu metālu metinājuma vietu silda, bet tur jābūt noteiktiem metāliem un noteiktiem citiem parametriem, otrādāks termopāra efekts ir kad 2 dažādu metālu savienojums silst, kad caur to plūst strāva, tieši STRĀVA, nevis tikai niecīgs spriegums ar dažiem miliampēriem, par piemēru varu minēt elektroinstalācijas, kuras nodeg dēl tā, ka kautkur pa vidu ir alumīmija vadi salikti uz skrutkām ar kapara vadiem
un tu arī esi "elektriskais cilvēks", pasaki vai tad es kaut kādas muļķības rakstu?
Tik gudri, ka vairs neko nevaru saprast... Izstāstiet, kā pareizāk ''salabot'' pārtrūkušus zondes vadus un, lūdzu, cilvēku valodā!
elektriķu veikalā tievas vara caurulītes (alvotas vada resnumā) saspied un gatavs. pirms tam jāauzmauc virsū termosarūkošā uzmava ar līmi iekšpusē. ar fēnu pasildam un gatavs.Nixon rakstīja:Tik gudri, ka vairs neko nevaru saprast... Izstāstiet, kā pareizāk ''salabot'' pārtrūkušus zondes vadus un, lūdzu, cilvēku valodā!
labo kā gribi, bet labāk nomaini zondi
Varbūt Tev arī vajadzētu palasīt šo traktoristu grāmatu.Rons rakstīja:edzinjs copy >paste kkādu traktorista rokasgrāmatu .... pat bez atsauces. rodas papildus spriegums....
http://www.tf.llu.lv/index.php?option=c ... &Itemid=30
"Sensori un mērīšanas sistēmas" (Kaķīts A., Galiņš A., Leščevics P) 304.lpp., otrā rindkopa.
seeingman ir taisnība, tas attiecās uz dažādiem metāliem, toties jebkādiem.
Sorry parējiem par novirzi no tēmas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- …
- 350
- chevron_right