dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- …
- 350
- chevron_right
tāpēc jāspiež ir lēnām un pakāpeniski
kaads specuks ir kaut ko dzirdeejis par klanu saspiezsanu, sapreseesanu(hvz kaa nosaukt), nu karoce saiisinaasanu?
jaatjuunee m42
Uz dzineju no kabineta nak 3 trosites- viena aiz gaisa meeritaaja, 2 zem vinja pirms kolektora (M52B25) ! Kura kam ir domata un ka vinjas stradaa? Apmeram zinu, bet vajag zinat 100%!
un vai var virzulim nosliipeet apm 3mm no augsas?
jaatjuunee m42
agaFu ko tu tur tagad atkal plāno huiņu,
par tiem 3mm no virzuļa, jāskatās pats virzulis, slīpēt jau var bet vai pēc tam viņš nebūs papīrā.
klani saspiest - tu laikam joko
pasūti vienkārši wōssner virzuļus kādus tev vajag, vai piemeklē no cita dzinēja klaņus
par tiem 3mm no virzuļa, jāskatās pats virzulis, slīpēt jau var bet vai pēc tam viņš nebūs papīrā.
klani saspiest - tu laikam joko
pasūti vienkārši wōssner virzuļus kādus tev vajag, vai piemeklē no cita dzinēja klaņus
kāpēč un kur pazūd eļļa? noplūes neredzu, dzinējs nekarst, strādā labi, viss ir OK, bet eļļa pazūd!
vai nu tek arā,vai arī apēd pats dzinējs Vēl varinats met ieplūdes kolektorā iekša, ja nav plastmasa uz sadalenes un vāciņš vārstu vākam.
google.lvagaFu rakstīja:kaa apreekina dzineeja tilpumu?
Engine displacement is determined from the bore and stroke of an engine's cylinders. The bore is the diameter of the circular chambers cut into the cylinder block.agaFu rakstīja:kaa apreekina dzineeja tilpumu?
To simplify:
Examples: The 427 Chevy bore is 4.312 in, and the stroke is 3.65 in, therefore the displacement for this eight-cylinder engine is:
3.1416/4 × (4.312 in)2 × 3.65 in × 8 = 426.4 cu in
Or: (4.312 in)2 × 0.7854 × 3.65 in × 8 = 426.4 cu in
If the bore is 10 cm and the stroke is 5 cm with four cylinders, the calculation is:
3.1416/4 × (10 cm)2 × 5 cm × 4 = 1,570 cc = 1.57 liters
Sveiki! Manam bembukam ir problēma ar apgriezieniem, tukšgaitā stāvot uz vietas apgriezieni viss ok, bet tiklīdz sāk ripot tā paceļas liidz 1500 apgriezieniem un kad apstājas tad arī apgriezieni lēnām nostājas kā vajag. Esmu nomainijis tukšgaitas regulātoru bet nekā.
gadijumaa tiko neatvienoji akji, ja jaa tad vins pats dienas laikaa nostasies vieta.
...
Nē problēma ir ilgāk. Problēmas parādijās vairākas uzreiz. Atteicās bendzīna sūknis, kloķenes devējs un arī tie apgriezieni tagad turās augšā.
vai klaniem atseviski var pasuutiit augseejaas bukses?
jaatjuunee m42
varbut ne gluži par dzinēju, bet par blīvlēgiem - ar ko atšķiras blīvslēgs ar teflonu un blīvslēgs ar kaučuka, gumijas materiālu?
teflona ir nedaudz dārgāks, bet vai labāks?
teflona ir nedaudz dārgāks, bet vai labāks?
teflonam ir labākas slīdamības un nodilumizturības īpašības nekā kaučukam, bet gumijas/kaučuka laikam ir mīkstāks(ne mūžīgi - sakalst)
tad ieteikums?
ņemt teflona?
ņemt teflona?
možais, tas tev pašam jāizlemj
agaFu, klaņiem augšējās bukses uztaisīs un iesēdinās tev pieredzējis virpotājs, materiāls laikam bija berīlija bronza
agaFu, klaņiem augšējās bukses uztaisīs un iesēdinās tev pieredzējis virpotājs, materiāls laikam bija berīlija bronza
Sveiki, tātad sekojoša problēma!
e36 318i m43
Slāpst nost, braucot liidz kautkaadas 2k - 2,5k dodot gāzē neiet uz priekšu, bet kā līdz galam ieber tā aiziet (tā es pirmo reiz sasitu savu e36)
auksts straadaa viss oke tukšgaitā reizēm nokrīt līdz 0,5k apgrieizieni, parīstās un noslāpst! pārjaucu visu netu, nekā lādzīga nedabūju, un šī problēma mani nomoka jau labu laiku!
un jā, tad kad man tas gļuks, kad iedot gāzi liidz galam reizēm taka kautkur kautko izšauj, tāda neliela skaņa
e36 318i m43
Slāpst nost, braucot liidz kautkaadas 2k - 2,5k dodot gāzē neiet uz priekšu, bet kā līdz galam ieber tā aiziet (tā es pirmo reiz sasitu savu e36)
auksts straadaa viss oke tukšgaitā reizēm nokrīt līdz 0,5k apgrieizieni, parīstās un noslāpst! pārjaucu visu netu, nekā lādzīga nedabūju, un šī problēma mani nomoka jau labu laiku!
un jā, tad kad man tas gļuks, kad iedot gāzi liidz galam reizēm taka kautkur kautko izšauj, tāda neliela skaņa
Cabooom
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- …
- 350
- chevron_right