dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
tāpēc jāspiež ir lēnām un pakāpeniski :blabla:
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi
kaads specuks ir kaut ko dzirdeejis par klanu saspiezsanu, sapreseesanu(hvz kaa nosaukt), nu karoce saiisinaasanu?
jaatjuunee m42
Profila bilde
dexter1
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 23 Apr 2012, 21:02
Braucu ar: E36+E46+E90
Atrašanās vieta: Jelgava - Rīga
Reputācija: 4
 
Uz dzineju no kabineta nak 3 trosites- viena aiz gaisa meeritaaja, 2 zem vinja pirms kolektora (M52B25) ! Kura kam ir domata un ka vinjas stradaa? Apmeram zinu, bet vajag zinat 100%!
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi
un vai var virzulim nosliipeet apm 3mm no augsas?
jaatjuunee m42
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
agaFu ko tu tur tagad atkal plāno huiņu,
par tiem 3mm no virzuļa, jāskatās pats virzulis, slīpēt jau var bet vai pēc tam viņš nebūs papīrā.
klani saspiest - tu laikam joko :hahaha:
pasūti vienkārši wōssner virzuļus kādus tev vajag, vai piemeklē no cita dzinēja klaņus
Profila bilde
dexter1
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 23 Apr 2012, 21:02
Braucu ar: E36+E46+E90
Atrašanās vieta: Jelgava - Rīga
Reputācija: 4
 
kāpēč un kur pazūd eļļa? noplūes neredzu, dzinējs nekarst, strādā labi, viss ir OK, bet eļļa pazūd!
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
vai nu tek arā,vai arī apēd pats dzinējs :clap: Vēl varinats met ieplūdes kolektorā iekša, ja nav plastmasa uz sadalenes un vāciņš vārstu vākam.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
to uzreiz manitu aizmugures skata spogulii ;)
...
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi
kaa apreekina dzineeja tilpumu?
jaatjuunee m42
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
agaFu rakstīja:kaa apreekina dzineeja tilpumu?
google.lv ;)
Profila bilde
Kops
Ziņojumi: 316
Pievienojies: 21 Nov 2011, 14:14
Braucu ar: 318isKU
Reputācija: 5
 
agaFu rakstīja:kaa apreekina dzineeja tilpumu?
Engine displacement is determined from the bore and stroke of an engine's cylinders. The bore is the diameter of the circular chambers cut into the cylinder block.


To simplify:


Examples: The 427 Chevy bore is 4.312 in, and the stroke is 3.65 in, therefore the displacement for this eight-cylinder engine is:
3.1416/4 × (4.312 in)2 × 3.65 in × 8 = 426.4 cu in

Or: (4.312 in)2 × 0.7854 × 3.65 in × 8 = 426.4 cu in

If the bore is 10 cm and the stroke is 5 cm with four cylinders, the calculation is:
3.1416/4 × (10 cm)2 × 5 cm × 4 = 1,570 cc = 1.57 liters
:hahaha: :hahaha: :hahaha:
Attēls
Attēls
PromiLe
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 11 Aug 2012, 00:01
Braucu ar: BMW 325
Sveiki! Manam bembukam ir problēma ar apgriezieniem, tukšgaitā stāvot uz vietas apgriezieni viss ok, bet tiklīdz sāk ripot tā paceļas liidz 1500 apgriezieniem un kad apstājas tad arī apgriezieni lēnām nostājas kā vajag. Esmu nomainijis tukšgaitas regulātoru bet nekā.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
gadijumaa tiko neatvienoji akji, ja jaa tad vins pats dienas laikaa nostasies vieta.
...
PromiLe
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 11 Aug 2012, 00:01
Braucu ar: BMW 325
Nē problēma ir ilgāk. Problēmas parādijās vairākas uzreiz. Atteicās bendzīna sūknis, kloķenes devējs un arī tie apgriezieni tagad turās augšā.
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi
vai klaniem atseviski var pasuutiit augseejaas bukses?
jaatjuunee m42
Profila bilde
možais
Ziņojumi: 2635
Pievienojies: 09 Apr 2011, 13:10
Braucu ar: m52tub28 & e61
Atrašanās vieta: Cēsis, Allaži
varbut ne gluži par dzinēju, bet par blīvlēgiem - ar ko atšķiras blīvslēgs ar teflonu un blīvslēgs ar kaučuka, gumijas materiālu?
teflona ir nedaudz dārgāks, bet vai labāks? :rolleyes:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
teflonam ir labākas slīdamības un nodilumizturības īpašības nekā kaučukam, bet gumijas/kaučuka laikam ir mīkstāks(ne mūžīgi - sakalst)
Profila bilde
možais
Ziņojumi: 2635
Pievienojies: 09 Apr 2011, 13:10
Braucu ar: m52tub28 & e61
Atrašanās vieta: Cēsis, Allaži
tad ieteikums? :D
ņemt teflona? :bmw:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
možais, tas tev pašam jāizlemj
agaFu, klaņiem augšējās bukses uztaisīs un iesēdinās tev pieredzējis virpotājs, materiāls laikam bija berīlija bronza
Profila bilde
unider
Ziņojumi: 543
Pievienojies: 16 Nov 2012, 15:32
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Deautschland, Freiburg

08 Mar 2013, 09:55

Sveiki, tātad sekojoša problēma!
e36 318i m43
Slāpst nost, braucot liidz kautkaadas 2k - 2,5k dodot gāzē neiet uz priekšu, bet kā līdz galam ieber tā aiziet (tā es pirmo reiz sasitu savu e36) :giggle:
auksts straadaa viss oke tukšgaitā reizēm nokrīt līdz 0,5k apgrieizieni, parīstās un noslāpst! pārjaucu visu netu, nekā lādzīga nedabūju, un šī problēma mani nomoka jau labu laiku!
un jā, tad kad man tas gļuks, kad iedot gāzi liidz galam reizēm taka kautkur kautko izšauj, tāda neliela skaņa
Cabooom