Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 89
- chevron_right
vēl tads jautājums vai no 525 Dizele an varētu derēt sūknis. ir iespēeja labu pa labu ciparu dabuut. tik nezinu vai derēes? |Iespēja ir uzlikt pārbaudiit un ja labs tad paturēet.
Ja no TDS dzinēja, tad jāder, bet salīdzini kodus. Bet no parastā TD gan neņem, būs traktors.
NU tev jaskatas vai tas ir 2.5 tds un ir elektriskais suknis. 325 tds un 525 tds motori ir vienādi.Rumkins rakstīja:vēl tads jautājums vai no 525 Dizele an varētu derēt sūknis. ir iespēeja labu pa labu ciparu dabuut. tik nezinu vai derēes? |Iespēja ir uzlikt pārbaudiit un ja labs tad paturēet.
Ja ato man ar teica ka 325 Tds un 525 tds esot vienaadi motori. Bet drošāk laikam tomer apstīties to nummuru. Jautājums vai to nummuru var redzēt nenemot nost sūkni?
Nu a vot to es nepateikshu! tas suuknis ir tada diezgan stulba vieta zem kolektora!Rumkins rakstīja:Ja ato man ar teica ka 325 Tds un 525 tds esot vienaadi motori. Bet drošāk laikam tomer apstīties to nummuru. Jautājums vai to nummuru var redzēt nenemot nost sūkni?
Tatad tā tika nomainiits sūknis. Problemas pazuda. Tā'tād problēma bija augstspiediena sūknī.
Šī probl'wma tika novērsta bet parādijās cita. Respektīvi: ieliekot atrumā x straju paceļot apgriezienus līdz 2.5 <strauji iemetot citā atrumā un dodot gāzi grīdā tākā noslāpst un iedegas iesmidzes lampiņa, bet atlaižot gāzi un pioespižot velreiz viss aiziet. Idejas? Vai tas varētu būt saistīts ar jaun uzlikto sūkni? Jā piebilst ka sūknis netika regulēts elektrōniski
Ehh, grūti kaut ko saprast, bet nu kvēslveces lampiņa iedegās tikai zem 6 grādiem un šaubos vai pēdējās dienās bija tik auksts. - bet nu cik sapratu, tā prob. atrisināta.
Iespējams jaunais sūknis, nenodrošina pietiekamu spiedienu, tā, kā pašam dīzelis nekad nav bijis, kā arī poņa gar viņiem maza, gan jau viņu var regulēt utml.. Bet izklausās arī pēc farsunku problēmas..
Kad pielaid motoru - vienalga, siltu / aukstu, atver pārsegu un paklausies,vai tev nav kāda klapējoša skaņa - neskaitot traktora .. Iespējams kāda sprausla nesmidzina, vai vnk čurā..
Vai tad no foruma, neviens nevar diagnostiku uztaisīt un novērst visu, vai vsm pateikt, kur tgd ir problēma?
Iespējams jaunais sūknis, nenodrošina pietiekamu spiedienu, tā, kā pašam dīzelis nekad nav bijis, kā arī poņa gar viņiem maza, gan jau viņu var regulēt utml.. Bet izklausās arī pēc farsunku problēmas..
Kad pielaid motoru - vienalga, siltu / aukstu, atver pārsegu un paklausies,vai tev nav kāda klapējoša skaņa - neskaitot traktora .. Iespējams kāda sprausla nesmidzina, vai vnk čurā..
Vai tad no foruma, neviens nevar diagnostiku uztaisīt un novērst visu, vai vsm pateikt, kur tgd ir problēma?
Paldies par atsaucību. LAi tālākie forumisti neapjuktu- nevis iedegas Kvēlsveces lampiņa, bet iedegas SPRAUSLAS iesmidzes lampiņa.
[quote="sometreet"]Ehh, grūti kaut ko saprast, bet nu kvēslveces lampiņa iedegās tikai zem 6 grādiem un šaubos vai pēdējās dienās bija tik auksts. - bet nu cik sapratu, tā prob. atrisināta.
Manam kvēlsveču un sūkņa lampiņas iedegas vienmēr izņemot kad motors uzsilis.
Varbūt tiešām kāds no šejieniešiem var uztaisīt diagnostiku.
Manam kvēlsveču un sūkņa lampiņas iedegas vienmēr izņemot kad motors uzsilis.
Varbūt tiešām kāds no šejieniešiem var uztaisīt diagnostiku.
Tātad 325TD ir jānomaina kvēlsveces.
Darba secība:
- noskrūvējam dekoratīvo plasmasu (4 skrūves iekšējās 6kantes)
- noņemt ieplūdes kolektoru (12 uzgriežņi jeb 2 uz cilindru, 4 uzgriežņi kas savieno ar ..., jānoņem gofra lai ērtāk, jāizņem no turētājiem 3 trubiņas, jāatvieno 1 gumijas šļauciņa un 1 elektrodačiks)
- atvienojam elektrovadus no kvēlsvecēm (6gb ar 8.muciņu)
- izskrūvējam/ieskrūvējam kvēlsveces (12 garā muciņa)
- secīgi saliekam visu atpakalj (pirms dekoratīvās plasmasas uzlikšanas vēlams pārbaudīt, ka pārplūdes trubiņas ir vietā un nesūkalojas)
Esmu apstājies uz elektrovadu atvienošanas, jo iemetu muciņu motortelpā un nevaru ne ieraudzīt ne saprast kurā virzienā
pirms sagādāju jaunu muciņu un rīt mēģinu šo visu pabeigt jautājumi:
1) Visa kolektora iekšpuse un līdz ar to arī trubas līdz viņam un turpinājums motora korpusā viss ir ļoti melns jeb eļļaini nosūbējis. Vai vajadzētu tur kko tīrīt jeb pēc iespējas mazāk un visu likt kopā?
2) kā sauc to, kas atrodas tieši pirms kolektora caur kuru šķērsām iet ... ? Skat pievienoto bildi lai saprastu labāk.
3) vai ir jēgas jeb obligāti ir jāmaina blīves starp kolektoru un motoru (esošās ir palikušas pie motora un izskatās ļoti ok).
Ko vēl varat ieteikt man no bildēm vai no savas iepriekšējās pieredzes?!
Darba secība:
- noskrūvējam dekoratīvo plasmasu (4 skrūves iekšējās 6kantes)
- noņemt ieplūdes kolektoru (12 uzgriežņi jeb 2 uz cilindru, 4 uzgriežņi kas savieno ar ..., jānoņem gofra lai ērtāk, jāizņem no turētājiem 3 trubiņas, jāatvieno 1 gumijas šļauciņa un 1 elektrodačiks)
- atvienojam elektrovadus no kvēlsvecēm (6gb ar 8.muciņu)
- izskrūvējam/ieskrūvējam kvēlsveces (12 garā muciņa)
- secīgi saliekam visu atpakalj (pirms dekoratīvās plasmasas uzlikšanas vēlams pārbaudīt, ka pārplūdes trubiņas ir vietā un nesūkalojas)
Esmu apstājies uz elektrovadu atvienošanas, jo iemetu muciņu motortelpā un nevaru ne ieraudzīt ne saprast kurā virzienā
pirms sagādāju jaunu muciņu un rīt mēģinu šo visu pabeigt jautājumi:
1) Visa kolektora iekšpuse un līdz ar to arī trubas līdz viņam un turpinājums motora korpusā viss ir ļoti melns jeb eļļaini nosūbējis. Vai vajadzētu tur kko tīrīt jeb pēc iespējas mazāk un visu likt kopā?
2) kā sauc to, kas atrodas tieši pirms kolektora caur kuru šķērsām iet ... ? Skat pievienoto bildi lai saprastu labāk.
3) vai ir jēgas jeb obligāti ir jāmaina blīves starp kolektoru un motoru (esošās ir palikušas pie motora un izskatās ļoti ok).
Ko vēl varat ieteikt man no bildēm vai no savas iepriekšējās pieredzes?!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Blīves maini noteikti, maksā viņas kapeikas iekš auto ABS pirku aptuveni pa 5Ls komplektu. Kādas kvēlsveces liki ?
EGR varsts, jeb izpludes gazu recirkulacija, japarliecinas vai tur viss nav aizaudzis
Paldies par komentāriem.
Blīves nopirkšu, ja būs dabūjamas šodien, jo gribētu salikt to visu kopā kamēr vēl atceros kas kur bija
Tajā EGR vārstā tā pat kā visur tajā trubā VISS ir apaudzis Nevaru objektīvi novērtēt, jo neesmu redzējis citus.
Kā to pareizi iztīrīt? Fiziski ar lupatu var trubas sieniņas, tomēr tur iekšā šķiet bija tāds samērā smalks mehānisms, kā to attīrīt?
Blīves nopirkšu, ja būs dabūjamas šodien, jo gribētu salikt to visu kopā kamēr vēl atceros kas kur bija
Tajā EGR vārstā tā pat kā visur tajā trubā VISS ir apaudzis Nevaru objektīvi novērtēt, jo neesmu redzējis citus.
Kā to pareizi iztīrīt? Fiziski ar lupatu var trubas sieniņas, tomēr tur iekšā šķiet bija tāds samērā smalks mehānisms, kā to attīrīt?
kvēlsveces vēl nav nomainītas, jo vēl nav elektrovadi atvienoti, tas viss vēl priekšā. Kā jau rakstīju 8toņnieces muciņu iemetu motortelpāGofmans rakstīja:Blīves maini noteikti, maksā viņas kapeikas iekš auto ABS pirku aptuveni pa 5Ls komplektu. Kādas kvēlsveces liki ?
Esmu sagādājis bosch kvēlsveces, dārgas. Tāpēc cerība, ka varbūt būs
nopirkt jaunumocha rakstīja:Paldies par komentāriem.
Blīves nopirkšu, ja būs dabūjamas šodien, jo gribētu salikt to visu kopā kamēr vēl atceros kas kur bija
Tajā EGR vārstā tā pat kā visur tajā trubā VISS ir apaudzis Nevaru objektīvi novērtēt, jo neesmu redzējis citus.
Kā to pareizi iztīrīt? Fiziski ar lupatu var trubas sieniņas, tomēr tur iekšā šķiet bija tāds samērā smalks mehānisms, kā to attīrīt?
mucinju vari izvilkt lietojot magnetu, tik neatstaj ieksha
re kur 3 lpp tikai rus
http://ru.bavariancar.lv/forum/showthre ... 434&page=3
Nezinu kā BMW, bet zinu ka AUDI to EGR vārstu var droši "amputēt", jēga no viņa nekāda, un tikai aizaudzē ieplūdnieku? Vismaz vienmēr un visur lasu ka iesaka viņu atslēgt/noglušīt utt.
re jurcis laikam noglushija
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18 ... s&start=60
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18 ... s&start=60
statusa atskaite pagaidām ļoti bēdīga:
- divas kvēlsveces tika kustinātas;
- abām izlūza augša
- pirmai nolūza pienākošais vads tieši pie kvēlsveces stiprinājuma vietas ... sheit gribās iet uz sadaļu "te var palamāties..."
pēc tam vēl nedaudz ar auto nesaistīti sūdi uzgāzās uz galvas, reuzltātā sapratu, ka šodien nebūs nekāda aršana.
Tas nolūzušais vada gals ir viscaur iekš gumijas un vidū sadalās divās daļās, otrs atdalošais gals aiziet uz štekeri pie kolektora.
Ko iesākt tālāk? Kā savienot,pielodēt to lūzumu ar vajadzīgo šeibu?! varbūt kāds zin, kur kāds donors un saimnieks būtu ar mieru šo vadu tirgot/atdot/mainīt? Kā rīkotos Jūs?
Ja neradīšu risinājumu un izdosies ar pārējām kvēlsvecēm tikt galā veiksmīgāk, tad šo nolauzto vienkārši mēģināšu noizolēt un līdz risinājumam neizmantot.
p.s.kur internetā redzēt shematisku dataļu skicējumu (parasti ar numurētām detaļām)? Tad varētu vieglāk saprast kāda detaļa tiek meklēta.
- divas kvēlsveces tika kustinātas;
- abām izlūza augša
- pirmai nolūza pienākošais vads tieši pie kvēlsveces stiprinājuma vietas ... sheit gribās iet uz sadaļu "te var palamāties..."
pēc tam vēl nedaudz ar auto nesaistīti sūdi uzgāzās uz galvas, reuzltātā sapratu, ka šodien nebūs nekāda aršana.
Tas nolūzušais vada gals ir viscaur iekš gumijas un vidū sadalās divās daļās, otrs atdalošais gals aiziet uz štekeri pie kolektora.
Ko iesākt tālāk? Kā savienot,pielodēt to lūzumu ar vajadzīgo šeibu?! varbūt kāds zin, kur kāds donors un saimnieks būtu ar mieru šo vadu tirgot/atdot/mainīt? Kā rīkotos Jūs?
Ja neradīšu risinājumu un izdosies ar pārējām kvēlsvecēm tikt galā veiksmīgāk, tad šo nolauzto vienkārši mēģināšu noizolēt un līdz risinājumam neizmantot.
p.s.kur internetā redzēt shematisku dataļu skicējumu (parasti ar numurētām detaļām)? Tad varētu vieglāk saprast kāda detaļa tiek meklēta.
realoem.com
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 89
- chevron_right