dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 350
- chevron_right
es nez. iespejams teisniba, man ari ir lidzigi bet tikai atmetoties ar treso robu, bet parasti jau ir taa ka otrais gangis ir vistasabizotakais! nedomaju ka karba vainiga jo mana gadijuma pirms un pec karbas nomainas problema sagabajas ar nelielu atruma svarstibu pie zemiem rpm, parsvara ar otro gangi! isteniba domaju ka tur nedaudz vainigs cips un vanos, bet konkreti drizuma parliecinasois jo pirms brauksanas uz lv, mainisu vanosu pie bmw pro. un tad jau redzes!
ps- jasalabo ko vien var jo negribesu dogmam, vai agrim zaudet
ps- jasalabo ko vien var jo negribesu dogmam, vai agrim zaudet
...
Dzinejam sekoja'sa problema, nevar nomainit ellas filtru ,nenonemot droseles dzinejs m52+ m3 ITB,. ar platmasas ellas filtra vaku,, Ta tad man ir doma likt ellas filtra korpusu no m50 http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1478412 , cik skatos detalu kodus blives ir vienadas, bloki butiba ari, ja neskaita materialus..., pie motora klat iet vajadzetu, jautajums ir par to vai der viss parejais, generatora stiprinajumi utt?.., domaju ka jader bet tomer pirms skruvesanas labak uzprasi'su...
e36
tik varu piebilst to ka, likaam no 323 motora generatoru, stuures pastiprinaataaju, arii kondicionieri... viss dereeja uz m50b25
no pelicanaprts.com
Alternator 80 Amp/Compact Style, 323i/is/iC (1996-99), 325i/is/iC (1992-95), 328i/is/iC (1996-99), M3 (1995-99)
stuures stipreklis gan tur orginaali skaitaas katram savaadaaks, bet ar paaris shaibinju paliidziibu + pareizaas skruves dabuut klaat var. nav ne skiksnas paartruuksuahs, ne nodilushas.
no pelicanaprts.com
Alternator 80 Amp/Compact Style, 323i/is/iC (1996-99), 325i/is/iC (1992-95), 328i/is/iC (1996-99), M3 (1995-99)
stuures stipreklis gan tur orginaali skaitaas katram savaadaaks, bet ar paaris shaibinju paliidziibu + pareizaas skruves dabuut klaat var. nav ne skiksnas paartruuksuahs, ne nodilushas.
Kads var pastastit, ka tiesi darbojas tuksgaitas regulators? , Vai vins darbojas taja momenta, kad auto stav uz vietas, un vnk nedaudz uzgaze un censas noturet konkretus rpm, lai tei nesvarstas piemeram tur 3000rpm.,kas varetu ietekmet to ka ta darot apgierieni, staruji pacelas, nokritas, utt,,, citeriz tada problema paradas.
e36
jaa ari loti iespejams, jo droseles sensors varbut saka ka drosele jau ciet bet isteniba vel nau vai otradi. es vinju reguleju ar multimertu majas apstaklos kadu gadu apakal, bija pareizi bet izkustinot labu laicinu dabuju pamocities! ar multimetru noteicu pec pareizajiem radijumiem, kad ir aizverta pozicija, bet viena mazakaa kustiba un akal ir nost no pareiza radijuma
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 350
- chevron_right