M52 B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 13
- chevron_right
M50B25 iet labāk!!
es jau vel nēsu pielaidis šo motoru gaidu kad elektriķis sasleks man visu ibumilaizeru lai varetu vispar pielaist jo tas motors ir nesen tikai nopirkts!
bet tam motoram uz e36 atklašanu uspraga radiatora trubas nezinu vel vai vispar nau nocepināta galva!
bet nu ceru ka vis bus ok!
bet tam motoram uz e36 atklašanu uspraga radiatora trubas nezinu vel vai vispar nau nocepināta galva!
bet nu ceru ka vis bus ok!
Visa atšķirība, kapēc nau reals 2,5 ir galva! Viņam virus ir 2,0 galva ar tievajiem vārstiem. Līdz ar to deforests. Dērē kā 2,5 bet iet kā 2,3
Bet vaitad viņam var uzlikt M50 B25 galvu vai ari M52 B28 galvu?
Nezinu, jāskatās. Pēc izskata jau ir tāda pati, lai tik vārsti neķerās
et tad ja man tas izdosies un varsti neķersies tad jau sanak ka varētu dabūt karotos192 zirgaspekus?
Būtu interesanti sagaidīt iznākumu! Ja uzliktu M50B25TU/M52B28 galvu, un zondes būtu kārtībā, moš pielāgotos vadība, bet gribu redzēt iznākumu!
nebraucat auzās.
m52b25/m52b28/m50b25TU galvas ir pilnīgi identiskas.
m52b25/m52b28/m50b25TU galvas ir pilnīgi identiskas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kas Raini esmu nolaidis?
Vienreiz skatījos ar ko atšķirās tas 2,3 no citiem, man sanāca, ka ir galva ar tievajiem vārstiem
Vienreiz skatījos ar ko atšķirās tas 2,3 no citiem, man sanāca, ka ir galva ar tievajiem vārstiem
kas domāts ar "tievajiem vārstiem"? ja kāta diametrs, tad m50 non vanos kāts ir 7mm, m52/m50vanos - 6mm, bet vārsta "cepures" diametrs neatšķiras.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Es pa cepures diamtru.
gan jau esi skatījies b20, nevis b25
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu būs vien jaskatas un japrasa sika palidziba lai izveidotu šo motoru M52B25 ar M52B28 galvu šogad vel pie vizuala neķeršos klat bet ceru ka lidz nakama sezonas atklašanai varētu visu pabeigt!dogMa rakstīja:Būtu interesanti sagaidīt iznākumu! Ja uzliktu M50B25TU/M52B28 galvu, un zondes būtu kārtībā, moš pielāgotos vadība, bet gribu redzēt iznākumu!
Kad nopirksi m52b28 galvu dod ziņu, es tavu b25 atpirkšu pa lēto.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
pa cik esi gatavs viņu ņemt man jau vispar nosakuma japarbauda vai vinai nau kada plaaisa vai kautkas tamlīdzīgs!
Pēc kataloga, M52B25 un M52B28 galvas ir identiskas :)
Bet tāpat man nav skaidrs - uz kā rēķina ir "deforsēts" tas M52B25 dzinējs?
Bet tāpat man nav skaidrs - uz kā rēķina ir "deforsēts" tas M52B25 dzinējs?
bet jajau vis ir pilnība ientisks tad jau jabūt paša bloka vai ari kompi !
citus iemeslus tad es nesaskatu!
citus iemeslus tad es nesaskatu!
dogMa rakstīja:Pēc kataloga, M52B25 un M52B28 galvas ir identiskas :)
Bet tāpat man nav skaidrs - uz kā rēķina ir "deforsēts" tas M52B25 dzinējs?
Nu kam tas bija jāatkārto, ja cilvēki nemāk lasīt un streb karstu, lai jau patukšo lieki maciņu
viss deforsējums ir vadībā (ekoloģijas un ekonomijas sekas), dzelzis pa lielam ir tas pats.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu bet tad pasaki kas tieši man ir janomaina lai varu dabūt savus 192Hp!
dogMa rakstīja:Vēl sūdīgāk, kā ar M50B25 ieplūdi.tumovs3 rakstīja:bet ja es uzlieku M50B20 ieplūdes kloektoru ?
man vajaga dabūt labu uzravienu ko tu man vari ieteikt?
cik daudz laba un cik daudz slikta dara čips kompi?
Ja gribi labāku uzrāvienu, tad vislētāk būs ielikt M52B28. Čip(s)i galīgi nepalīdzēs. Čips ir nepieciešams, ja veic tiešām izmaiņas pašā motorā, ieplūdē vai izplūdē, vai gāzu sadales mehānismā. Brauc ar M52B25 un priecājies, ka iet
Nu labi bet ja es lieku iekša M52 B28 man atkal japerk visa pravotka vai neta?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 13
- chevron_right