Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 50
- chevron_right
Par stravu uz Varstu ari biju domajisAgris rakstīja:njaa es nezinu kaa straadaa pe4kas vaarsts, vai vinsh pilniibaaa aizveraas, vai nedaudz cirkulee. un kas notiek ja mazajaa radiatoraa pa vienu pusi nekas nenaak iekshaa, bet pa otru naak.. tad kas notiek izjeaa gaiss + skidrums?, vai vinsh no taas puses kur tukshums nerauj iekshaa gaisu visu laiku...
domaaju ka tas viss saistiits ar gaisa probleemu sisteemaa,
ja var piemetot straavu attaisiit to vaarstinju, tad taa var zidariit, bet nezinu vai taa var...
Pats varsts bilde no neta , tagad ir saslegts bez vinja izmantojot slangu kuram ir 2 gali
Pati peckas izeja ieeja kreiso trubas caurumu nenemu nost apstaju ar to pašu slauku kas taisna iet varsta bilde, bet to no bloka kas likas varstam apaksa uztaisju ar pareju uz 2 caurumiem klat pie peckas, bet vienalga pec gazesanas sak burbuljot maita pat meginot visadi izlaist gaisu
----------------------------------------
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
Nu vārās, tāpēc, ka sistēmā gaiss.
Termostatam 1,5mm caurumu augšpusē uztaisīji?
Atgaiso:
Saslēdz visu kā vajag būt, nevis pa taisno ar trubām.
Uzbrauc mašīnu slīpumā lai priekša ir 10cm augstāk, nekā pakaļa.
Atskrūvē atgaisošanas skrūvi, piedarbini auto un ieslēdz pečku uz max karstumu un ātrumu.
tad arī vajadzētu burbuļiem iznākt ārā, ja protams esi pečku pareizi visu saslēdzis.
Termostatam 1,5mm caurumu augšpusē uztaisīji?
Atgaiso:
Saslēdz visu kā vajag būt, nevis pa taisno ar trubām.
Uzbrauc mašīnu slīpumā lai priekša ir 10cm augstāk, nekā pakaļa.
Atskrūvē atgaisošanas skrūvi, piedarbini auto un ieslēdz pečku uz max karstumu un ātrumu.
tad arī vajadzētu burbuļiem iznākt ārā, ja protams esi pečku pareizi visu saslēdzis.
.seeingman rakstīja:Nu vārās, tāpēc, ka sistēmā gaiss.
Termostatam 1,5mm caurumu augšpusē uztaisīji?
Atgaiso:
Saslēdz visu kā vajag būt, nevis pa taisno ar trubām.
Uzbrauc mašīnu slīpumā lai priekša ir 10cm augstāk, nekā pakaļa.
Atskrūvē atgaisošanas skrūvi, piedarbini auto un ieslēdz pečku uz max karstumu un ātrumu.
tad arī vajadzētu burbuļiem iznākt ārā, ja protams esi pečku pareizi visu saslēdzis.
Termostatam tu doma gliemezi atskruvet? Vinam tiek klat tikai ja termomuftu noskruve!
Slipuma esu licis un pecku max un skruvi spiediena valja! Vienigais man no peckas ir 4 pini nesalikti ka vajag kuri 2 no tiem iet varstam
----------------------------------------
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
Šodien citu prikolu atklaju ka ar ieslegtu uz max pecku motors nevaras, kopa ar varstu un bez varsta tiko atsledz pecku aiziet varisanas slakstas ara,,,,,,,,, sanak kautkas kondiskas pecka?
vel prikols tads ka tiko atsledz ventilatoru kondiskas, temp vel pavidu stav bet uzgazejot 2-3 reizes un piejot pie radiatora jau dzird ka sak snakt un slakstities atskruvejot lielo korki,,,,,
bet temp ta ari paliek pa vidu vel nepaspej usakt, nevaru saprast kas nosledz to loku kad atsledz pecku?? kautkads ieksejais varsts kondiskam ir?
Nu to termsotatu nezinu, 4 motorus mainijam nereizi tur nelidam, kad mainiju sev itka redzeju to bultinju
vel prikols tads ka tiko atsledz ventilatoru kondiskas, temp vel pavidu stav bet uzgazejot 2-3 reizes un piejot pie radiatora jau dzird ka sak snakt un slakstities atskruvejot lielo korki,,,,,
bet temp ta ari paliek pa vidu vel nepaspej usakt, nevaru saprast kas nosledz to loku kad atsledz pecku?? kautkads ieksejais varsts kondiskam ir?
Nu to termsotatu nezinu, 4 motorus mainijam nereizi tur nelidam, kad mainiju sev itka redzeju to bultinju
----------------------------------------
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
vienkaaarshi beidz njemties-- tak tev tur gaiss iekshaa ir...
jaa jau he9600 rakstiija, vaarsti staav tev atveerti! tatad cirkuleejas caur pe4ku viss normaali, arii jaatgaisojas visam butu normaali.
protams ka ar ieselegtu ventilaotru nevaariisies, jo tev tak dzesee papildus....
man liekas ka kondiskam ar vaariishano nekaada sakara nav..
un nav nekas termostatam jaaurbj tak,, ja razotaajs nav paredzeejis, tad arii nevajag..
tev veeljoprojaam taas 2 pe4kas trubas uzpuutushaas?
jaa jau he9600 rakstiija, vaarsti staav tev atveerti! tatad cirkuleejas caur pe4ku viss normaali, arii jaatgaisojas visam butu normaali.
protams ka ar ieselegtu ventilaotru nevaariisies, jo tev tak dzesee papildus....
man liekas ka kondiskam ar vaariishano nekaada sakara nav..
un nav nekas termostatam jaaurbj tak,, ja razotaajs nav paredzeejis, tad arii nevajag..
tev veeljoprojaam taas 2 pe4kas trubas uzpuutushaas?
cietakas par to kas kreisaja puse pedejais, ritdien liksu atpakalj varstu un meginasu visadi gaisot lauka skruvejot un laizot gaisu ari pie pašas peckas redzes kas sanaks,,,,Agris rakstīja:vienkaaarshi beidz njemties-- tak tev tur gaiss iekshaa ir...
jaa jau he9600 rakstiija, vaarsti staav tev atveerti! tatad cirkuleejas caur pe4ku viss normaali, arii jaatgaisojas visam butu normaali.
protams ka ar ieselegtu ventilaotru nevaariisies, jo tev tak dzesee papildus....
man liekas ka kondiskam ar vaariishano nekaada sakara nav..
un nav nekas termostatam jaaurbj tak,, ja razotaajs nav paredzeejis, tad arii nevajag..
tev veeljoprojaam taas 2 pe4kas trubas uzpuutushaas?
Vnk no ta ka ventilators strada un nevaras man bija aizdoma ka taja kondiskas pecka ir kautkas savadaks ne ka parastaja pecka un delj ta nosledz to loku,,,,
----------------------------------------
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
Beidzot vairak ne parkarst, atalidu valja slangus pie peckas laizot gaisu ara ,,,,,,
----------------------------------------
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
Sveiki!
Mana sāpe arī ir saistībā ar temperatūru, braucu ar 2.5 TD, lieta tāda, braucot pie jebkādiem apgriezieniem no izplešanās trauka visu laiku pūš ārā dzeses šķidrumu...pārbaudīju trauka korķi, tas nav ciet, iztīrīju radiatoru, pārbaudīju vai trubas nav ciet or smth, no termostata palicis tik riņķis, ūdenssūknis strādā, mufte laba...pēdējais variants ir galvā plaisa un vai blīve izpūsta...plēst to galvu nost arī negribas, bet tas ir vienīgais palicis pēc manām zināšanām...vēl paliek pečka, bet par to nav saprašanas, kas un kā..
pāris vārdiem sakot, kas pa šepti varētu būt pie tādiem simtomiem...?
Mana sāpe arī ir saistībā ar temperatūru, braucu ar 2.5 TD, lieta tāda, braucot pie jebkādiem apgriezieniem no izplešanās trauka visu laiku pūš ārā dzeses šķidrumu...pārbaudīju trauka korķi, tas nav ciet, iztīrīju radiatoru, pārbaudīju vai trubas nav ciet or smth, no termostata palicis tik riņķis, ūdenssūknis strādā, mufte laba...pēdējais variants ir galvā plaisa un vai blīve izpūsta...plēst to galvu nost arī negribas, bet tas ir vienīgais palicis pēc manām zināšanām...vēl paliek pečka, bet par to nav saprašanas, kas un kā..
pāris vārdiem sakot, kas pa šepti varētu būt pie tādiem simtomiem...?
ja tiešām ar radiatoru un ūdenssūkni viss ok, tad gatavojies galvas maiņai.
iespied izplešanās traukā piltuvi (tā lai pa malām hermētisks) un skaties, ja dzeses šķidrums nepārtraukti kāp uz augšu un redzami nākam gaisa burbuļi - tad bez raizēm vari raut galvu nost.
iespied izplešanās traukā piltuvi (tā lai pa malām hermētisks) un skaties, ja dzeses šķidrums nepārtraukti kāp uz augšu un redzami nākam gaisa burbuļi - tad bez raizēm vari raut galvu nost.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
bet ko darīt ar pārblūdi no trauka, aizspiest ciet, tā lai tikai gaiss nāk cauri tai piltuvei ?
Var arī mēģināt pārbaudīt kompresiju, varbūt pēc tās varēs kaut ko spriest.
Pēc autodata jābūt 22, manam vidējais uz visiem stroķiem 18..Var arī mēģināt pārbaudīt kompresiju, varbūt pēc tās varēs kaut ko spriest.
Kā tas ir vidējais? Vienā 5, otrā 25, u.t.t.? Katrā podā pa 18?
pats nemērīju, bet mazākais bija 18, tad 19, man liekas ka bija pat vienā 20, bet 18 un 19 skaitļi figurēja..
Kā jau dīzelis, padilis, t.i., nav tajā labākajā kondīcijā.
Ja gribi vēl labu laiku braukt un tomēr atklājas galvas vaina, tad taisi kapitālo, bet to tev pašam izlemt :)
Ja gribi vēl labu laiku braukt un tomēr atklājas galvas vaina, tad taisi kapitālo, bet to tev pašam izlemt :)
Offtopic...Nelasīts ziņojums dogMa » 23 Jūl 2011, 00:01
Kā jau dīzelis, padilis, t.i., nav tajā labākajā kondīcijā.
Ja gribi vēl labu laiku braukt un tomēr atklājas galvas vaina, tad taisi kapitālo, bet to tev pašam izlemt :)
Gribas jau pāriet uz benzīna dzinēju, pietiek ar to dīzeli braukāt
Par tēmu...
Izmēģināšu to triku ar to piltuvi...
Vēl viens fakts, kuru atcerējos, braucot ar ieslēgtu pečku uz 2. ātrumu un karstums max, temperatūra stāv apmērām pie pirmās atzīmes, bet uz auksto - kāpj līdz vidum, kura normālos apstākļos ir darba temp, bet man tā nav..
Termostats točna strādājošs? Kā arī sistēmā tosols ir līmenī + labi atgaisots?
sistema nav atgaisota, 98% ... viss ticamak nepareizi atgaisoji ....
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 50
- chevron_right