atskiriba starp 323 un 325?

yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

29 Okt 2013, 09:53

ja viņi abi nesakausies :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

29 Okt 2013, 21:20

Armando rakstīja:
seeingman rakstīja:bļeģ es runāju par deformācijām pāris sotku līmenī nevis cilindra raušanu kopā, ja cilindrs tiktu rauts kopā, tad virzulis noklemmētu un basta
un kā man izmērīt tās jauna dzinēja cilindra sienas pēc bloka galvas pievilkšanas, ja galva taču ir virsū?
gan jau pameritu no apaksas, ja gribetu.
galvanais nevajag iespringt!!
tev vienkarsi nau reala praktiskaa saprasana par matrealu stiepibam utt. tu tik esi salasijies kaukadu infu kaukur un tad te atkartojies. un to ka virzulis nosprustu ja butu parak liela ovalitate, to pat saprot berndarznieki ;)
starpcitu tavaa pirmajaa skruves ir pataalu no cil sienam. tas vel nau tuvu.
starpcitu bmw aluminija blokiem ir diezgan laba castin ally kvalitate salidzinajumaa ar daziem citiem autinjiem ;)
ar tevim gruuti uzturet veseligu sarunu, tavaa uztveree tu esi vienigais kurs kauko zin, paarejie ir loshi un neko nezin, un tiklidz tev kads kauko iebilst, taa tu tur saac iestresot otraa galaa un sist galvu pret pogam :gigigi:
Nē man vispār nav nekāda saprašana nu nemaz...
Es tev pateikšu, kas man nav: man nav pacietības borēt cilindrus, lai būtu svaigs borējums un likt virsū galvu bez ieliktas virzuļu grupas, tikai lai kādam ko pierādītu internetā.
Bez tam to visu nosimulēt tāpat manos apstākļos nav reāli, jo uz alumīnija bloka to varēs vislabāk redzēt, bet nikasila pārklājumu uztaisīt nav manos spēkos, bet ieģilzētam blokam problēma vairs nebūs aktuāla.
Un es tagad nemētājos apkārt ar "forumos izlasīto", kā to dari tu, m50 ieplūdnieka gadījumā, tie motori eļļu ēd reāli un ne jau pa vārstu saļņikiem, izjaucot motoru tas viss ir labi redzams uz cilindra sienām, arī s85b50 motoram tādi brūni uzdegumi kur garām pūsts bija redzami un nezkāpēc skrūvju pusēs bija nodilusi puse no nikasila pārklājuma :rolleyes:
Par m50 ieplūdi, visi nezinot un runājot par jaudas zaudēšanu zemajos apgriezienos tikai cilvēkus iebiedē nelikt to kolektoru, reāli ar pakaļu nevar sajust tos pāris nm, kas ir pazuduši, atšķirība ir tieši tik liela kā pildot 95 vai 98 beņu, toties jaudu, kas nāk klāt augšā gan var pat ļoti labi sajust.
Vēl ir svarīgi arī kā kolektors uzstādīts, ļoti daidzi slinko un neliek apakšējo priboru plāksni no m52 kolektora un izmanto m50 standarta ieplūstošā gaisa temperatūras sensoru(IAT), kas atrodas ļoti debilā vietā un rāda nepatiesu temperatūru, kas ir pārāk augsta, m52 kolektorā "IAT" atrodas tieši aiz droseles, arī šis sīkums ietekmē degmaisījumu.
Bez tam tavā tekstā ir minēts, ka vajag remapot, lai būtu pareizais ieguvums, vai vari man lūdzu pateikt, ko siemens MS41 var remapot, tā lai pēc tam adaptācijas process tāpat nenoliktu visu atpakaļ pa savam.
Reāli ir tā, ka vadība ir ļoti advancēta un pati pielāgojas visam pareizi, ja visi dačiki ir veseli un gaiss nekur netiek piesūkts.
Un iztiksim šoreiz lūdzu bez diršanas, ka šito visu atkal esmu no interneta nosmēlis un gudri diršu, tā visa ir personīgā pieredze, nedēļu darbs remapopjot ms41 un ar mērinstrumentiem pēc tam vērojot kas notiek ar aizdedzes leņķi un inžektoru atvēruma laiku. Ir arī uz m52b25 uzlikts vadības bloks no m52b20 (nediršam par EWS, to var piekodēt pie vadības bloka) bez nekādām izmaiņām un paskatīts kā auto uzvedas - no sākuma jā raustās, tad neiet, tad iet, tad patēriņš debesīs, bet aizbraucot no šmerļa 3 līdz pārdaugavai un atpakaļ mašīna atkal darbojas it kā būtu standarta vadības bloks.
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI

29 Okt 2013, 22:02

Es no auto nezinu neko, info te smēlos, liekas ļoti smuki sarakstīts tā pa punktiem.Un atbilst visam,ko sakat plus ir arī jaudas līknes. :hahaha:
Un, jā, tikai nekaujaties. :lol:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... wap-Thread
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

30 Okt 2013, 01:18

seeingman rakstīja:
Armando rakstīja:
seeingman rakstīja:bļeģ es runāju par deformācijām pāris sotku līmenī nevis cilindra raušanu kopā, ja cilindrs tiktu rauts kopā, tad virzulis noklemmētu un basta
un kā man izmērīt tās jauna dzinēja cilindra sienas pēc bloka galvas pievilkšanas, ja galva taču ir virsū?
gan jau pameritu no apaksas, ja gribetu.
galvanais nevajag iespringt!!
tev vienkarsi nau reala praktiskaa saprasana par matrealu stiepibam utt. tu tik esi salasijies kaukadu infu kaukur un tad te atkartojies. un to ka virzulis nosprustu ja butu parak liela ovalitate, to pat saprot berndarznieki ;)
starpcitu tavaa pirmajaa skruves ir pataalu no cil sienam. tas vel nau tuvu.
starpcitu bmw aluminija blokiem ir diezgan laba castin ally kvalitate salidzinajumaa ar daziem citiem autinjiem ;)
ar tevim gruuti uzturet veseligu sarunu, tavaa uztveree tu esi vienigais kurs kauko zin, paarejie ir loshi un neko nezin, un tiklidz tev kads kauko iebilst, taa tu tur saac iestresot otraa galaa un sist galvu pret pogam :gigigi:
Nē man vispār nav nekāda saprašana nu nemaz...
Es tev pateikšu, kas man nav: man nav pacietības borēt cilindrus, lai būtu svaigs borējums un likt virsū galvu bez ieliktas virzuļu grupas, tikai lai kādam ko pierādītu internetā.
Bez tam to visu nosimulēt tāpat manos apstākļos nav reāli, jo uz alumīnija bloka to varēs vislabāk redzēt, bet nikasila pārklājumu uztaisīt nav manos spēkos, bet ieģilzētam blokam problēma vairs nebūs aktuāla.
Un es tagad nemētājos apkārt ar "forumos izlasīto", kā to dari tu, m50 ieplūdnieka gadījumā, tie motori eļļu ēd reāli un ne jau pa vārstu saļņikiem, izjaucot motoru tas viss ir labi redzams uz cilindra sienām, arī s85b50 motoram tādi brūni uzdegumi kur garām pūsts bija redzami un nezkāpēc skrūvju pusēs bija nodilusi puse no nikasila pārklājuma :rolleyes:
Par m50 ieplūdi, visi nezinot un runājot par jaudas zaudēšanu zemajos apgriezienos tikai cilvēkus iebiedē nelikt to kolektoru, reāli ar pakaļu nevar sajust tos pāris nm, kas ir pazuduši, atšķirība ir tieši tik liela kā pildot 95 vai 98 beņu, toties jaudu, kas nāk klāt augšā gan var pat ļoti labi sajust.
Vēl ir svarīgi arī kā kolektors uzstādīts, ļoti daidzi slinko un neliek apakšējo priboru plāksni no m52 kolektora un izmanto m50 standarta ieplūstošā gaisa temperatūras sensoru(IAT), kas atrodas ļoti debilā vietā un rāda nepatiesu temperatūru, kas ir pārāk augsta, m52 kolektorā "IAT" atrodas tieši aiz droseles, arī šis sīkums ietekmē degmaisījumu.
Bez tam tavā tekstā ir minēts, ka vajag remapot, lai būtu pareizais ieguvums, vai vari man lūdzu pateikt, ko siemens MS41 var remapot, tā lai pēc tam adaptācijas process tāpat nenoliktu visu atpakaļ pa savam.
Reāli ir tā, ka vadība ir ļoti advancēta un pati pielāgojas visam pareizi, ja visi dačiki ir veseli un gaiss nekur netiek piesūkts.
Un iztiksim šoreiz lūdzu bez diršanas, ka šito visu atkal esmu no interneta nosmēlis un gudri diršu, tā visa ir personīgā pieredze, nedēļu darbs remapopjot ms41 un ar mērinstrumentiem pēc tam vērojot kas notiek ar aizdedzes leņķi un inžektoru atvēruma laiku. Ir arī uz m52b25 uzlikts vadības bloks no m52b20 (nediršam par EWS, to var piekodēt pie vadības bloka) bez nekādām izmaiņām un paskatīts kā auto uzvedas - no sākuma jā raustās, tad neiet, tad iet, tad patēriņš debesīs, bet aizbraucot no šmerļa 3 līdz pārdaugavai un atpakaļ mašīna atkal darbojas it kā būtu standarta vadības bloks.
parcik uzmeti daudz maz sakarigu textu, atbildesu kko..
par programmeshanam es nemaz nestridoss, tas nau mans laucins. varbut to jautajumu vari uzdot attiecigaa texta autoram. ja nerizlasiji pareizi, tad rakstiju "texts no cita foruma" par parejo gan tur viss ir pareizi teikts.
velreiz par tam izstieptajam cilindra sienam. tu saac novirzities no teemas. te tu saac runat par 15g veciem e36 dzinejiem, kuri 99% ir triekti, bet sakuma textaa gaaja runa par pilnigi jauniem dzinejiem. vai tiesam domaa ka esi gudraks par inzenieriem kas muuza garumaa straadaa ar dzineju izstradi un domaa ka vinji to nebutu apdomajushi visos iespejamajos variantos?
nau nekadas jegas te saakt tagat runat, par visadam kimiskajam, fiziskajam utt metala ipasibam, kuras jebkurs kuram daudz maz smadzene ir var pamekleet googlee un pectam uzmeistarot ticamu textu.
esmu daudz galvas, blokus metinajis, slipejis utt un ne tikai automashinam un visadus tamlidzigus darbus darijis, lai varetu apgalvot ka bmw aluminija bloki nebut nau no tiem sudigakajiem, un nau man taa pati jaunaakaa tehnologjija darbaa. ir vecaka, lenaka, vairak rokas japielieto, bet tas nebut nenozimee ka gala rezultats ir sliktaks.
ps. neteicu ka neko nezini, tu atkal sagrozi textu. tecu ka tev truukst, praktiskaas pieredzes, kuru nevar iegut tikai izlasot. un ari vienu divas tris reizes to lietu darot, nevar saakt saukt sevi par lietprateju. nu vismaz taa pec taviem daziem ieprieksejiem textiem vareja nospriest.
see ya :bye:
...
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

02 Nov 2013, 14:22

"domaa ka esi gudraks par inzenieriem kas muuza garumaa straadaa ar dzineju izstradi"
ak šie vecie un nepavisam ne viedie vārdi.
Kāpēc mūzdien cilvēki domā, ka inžinieri, kas taisījuši auto ir dievu vietā un neko labāku nevar uztaisīt vai uzlabot? Kāpēc tād notiek mūžīga tehnikas attīstība?
Atceries ka inžinieri arī taisīja "nenogremdējamo" titāniku
Un es runāju par tiem pašiem 15g vecajiem motoriem, kad tie bija jauni, kad tie ir triekti tad vairs neredzēsi cilindra formas izliekumus, kas radušies materiāla sprieguma dēļ, bet gan ozvālu izdilumu tam visam pāri un viss.
Un s85b50 nav gluži 15gadus vecs sūds
un BMW alumīnijs tiešām nav tas sūdīgākais, bet ne jau alumīnija kvalitāte šinī gadījumā spēlē galveno lomu, bet gan ražošanas tehnoloģija.
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

05 Nov 2013, 07:20

Cik tālu iet tā vadības bloka adaptēšanās, piemēram ja uz 323 kompa uzmet 2,8 tilpumu un galvu portētiem ieplūdes izplūdes kanāliem 240/240 sadalenēm un 6droseļu ieplūdi arī adaptējās? Jo reāli vissi dačiki paliek vietās, man vnk interesē, ja reiz ir kāds kas pa to liniju brauc...
e36
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

05 Nov 2013, 23:00

aizdedzes kartes adaptesies, degvielas karte varetu neadapteties, bet uzliekot par attiecīgo litrāžas maiņas % lielākas sprauslas vajadzētu pietikt, bet tomēr labāk ir saregulēt kartes kā vajag, jo ar gāzi grīdā vadība tāpat iet open loop režīmā bez adaptācijām