.
intresantuy topiku esi izveidojis, tik tagat pamaniju
protams ka m44 bus atvieglots dzinejs, tai skaitaa kaa jau pats paradiji bildes, klanji, un ari klokjene ir atvieglota m44 dzinejam, salidzinot ar m42, kam svara izvietojums savadaks.
buus intresanti pasekot lidz.. uzkrat infu
protams ka m44 bus atvieglots dzinejs, tai skaitaa kaa jau pats paradiji bildes, klanji, un ari klokjene ir atvieglota m44 dzinejam, salidzinot ar m42, kam svara izvietojums savadaks.
buus intresanti pasekot lidz.. uzkrat infu
...
beeeiiizot kāds tiešām tehnisks topiks, ar faktiem un skaitļiem
BMW-Big Money Waste
es skatos tev nav ko darīt , bet nu interesants topiks, tiem kas kautko saprot. Man nē . Par apņēmību
Slinkums meklēt, diametrs vienāds?
Toerētiski, ieliekot M44 klaņus un virzuļus M42 dzinējā, tam ir jāgriežas vieglāk..'. Ja vēl visus klaņus piedzen pēc viena (vieglākā) svara.
Toerētiski, ieliekot M44 klaņus un virzuļus M42 dzinējā, tam ir jāgriežas vieglāk..'. Ja vēl visus klaņus piedzen pēc viena (vieglākā) svara.
Nu Yanks tu esi malacis, nebiju pamanījis šo topiku vnk super, tagad zināšu, daudz ko jaunu
Un šeit radās vēl viens lielais PLUS lai jaunā žurciņa pavasarī pērkot būtu m44b19
Šim motoram veicot nelielus uzlabojumus (padomā eksperiments ar sadalenēm sporta utt) un vēl visu ko ir nopietns potenciāls.
Paldies un centīšos sekot turpinājumam
Un šeit radās vēl viens lielais PLUS lai jaunā žurciņa pavasarī pērkot būtu m44b19
Šim motoram veicot nelielus uzlabojumus (padomā eksperiments ar sadalenēm sporta utt) un vēl visu ko ir nopietns potenciāls.
Paldies un centīšos sekot turpinājumam
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.