325i galva

Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

30 Nov 2013, 02:41

seeingman, taa pirmaa bilde vienk briesmiga ja godigi. ar kadas darbibas rezultataa ieguvat tadu rezultatu? izskatas ka kads ar vienk urbiti ir njemis malas nost.

par pedejam bildem, kaa tu personigi pulee kanalus? ar roku vai dreemeli vai urbi vai...? vienk veseliga intrese ;)
...
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

30 Nov 2013, 09:12

pagaidi, pirmā bilde vienkārši ar rupjo frēzi tiek ņemta liekā gaļa nost, ne ja uar smilšpapīru kāds 3 gadus tīrīs. Starp citu ir ļoti daudzi, kas grebj tikai ar rupjo un tā arī atstāj, jau cik galvas tāds redzētas, ļoti reti kāds piepulē, bet arī tad rezultāts ir dirsā jo ar frēzi ir neuzmanīgi un uz ātro grebts un palikušas pārāk dziļas bedres.
viss tiek darīts ar gaisa vai elektrisko gnomiku un frēzes pēc tam smilšpapīra galiņiem, ieplūdei, lai dabūtu matējumu, pēc tam ar stikla skrošu strūklu iet pāri.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

30 Nov 2013, 14:51

neticas ka ir kas taisa bet neuztaisa lidz galam un atstaj rupju virsmu kanaliem :D
kapec struklo beigas? ar dremeliti jau var panakt labu gludu virsmu, kapec nomateet vinju? es nekad nemateeju virsmas pec puleshanas, iznjemot pirms krasoshanas :D
...
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

30 Nov 2013, 15:20

uzpilini ūdeni uz gludas virsmas un uz matētas virsmas un pēc tam padomā, kas notiek ar degvielu uz kanāla sienām
nu ja neticas, ka kāds atstāj staļingradu atbrauc uz latviju un paskaties dažiem sportistiem galvas
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

30 Nov 2013, 16:41

seeingman rakstīja: 540i kur tu esi redzējis, ka kāds, būvējot sporta galvu, taisa lielāku degkameru? Pulē, lai nebūtu nekādu zaģiru, kur gaisam teorētiski veidot virpulīšus un aizķerties, kā arī lai uzdegums neveidotos


Nēsmu redzējis tas bija jautājums uz kuru tgd saņēmu atbildi! :super:
e36
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

30 Nov 2013, 21:38

udens neturesies pie gludas virmas, pet mazliet vairak turesies pie matetas virsmas.
kapec gribi lai degviela kjertos klat pie sieninjam?
...
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

30 Nov 2013, 22:29

dabā negludas virsmas slīd labāk kā pilnīgi gludas. tas tā par gaisu un ūdeni runājot.
labs piemērs ir haizivs āda https://www.google.lv/search?q=shark+sk ... 27&bih=836
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

30 Nov 2013, 23:06

jaa, taa ir gan ;)
bet ja godigi vaitad butu reali jutama atskiriba starp matetu iepludes kanalu un puletu? ja atskiriba buutu, uzskatu ka taa tiesam butu ljoti nieciga. neesmu gan nekad merijis un testejis pluusmu.
galvanais ir forma un liekumi un vieta kur tiek iespriceta degviela.
drizumaa ir doma padarboties gar kanaliem, tapec ja ir kadi konkreti pamatojumi kapec labak matet tad luudzu splaujiet araa ;)
...
robis579
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 26 Aug 2011, 15:06
Braucu ar: e36 328

01 Dec 2013, 00:53

Tā arī ir, ka kanāliem jābūt viegli matētiem. Vienkārši izskaidrojot ir tā, ka gaiss, kas paliek kanāla matējuma porās ir daudz labāks slīdes materiāls plūstošajam gaisam nekā pulēta kanāla virsma, proti metāls.
Atgriežoties vēl pie degkamerām,degkameras pulē arī dēļ tā, lai nolīdzinātu visus sīkos nelīdzenumus, kuri rada labvēlīgu vidi detonācijai. Kā arī pulētai degkamerai rodas mazāka siltumatdeve uz galvu un šis siltums pāriet mehāniskajā enerģijā.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

01 Dec 2013, 00:58

bet pie kuras virsmas atrak piekjersies visadi suudi kas velak trauces. matetas vai puletas? ;)
...
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

01 Dec 2013, 16:54

Beidzot labs topiks :lol: :super:
Kāda atšķirība ir starp M50B25TU galvu un M52B28/B25 ? Varētu būt ka tikai ar temperatūras dačiku skaitu? Vismaz tā izskatās..
par vārstiem/sadalenēm starp parasto M50 galvu zinu ;)
Piemēram es vārstus pulēju gandrīz spoguli, degkameru arī tuvu uz to pusi, kanālus viegli matētus, vismaz tā viens kādreizējs sportsmen ieteica..
Drīz izjaukšu savu B25, redzēšu kādas degkameras/vārsti pēc 2 gadu braukšanas, būs piedeguši vai nebūs.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Dec 2013, 17:42

izplūdes kanāliem jābūt spogulim, nevis viegli matētam, lai galva no izplūdes gāzēm mazāk karstu.
ja atstāji kartera ventilācijas trubu ieplūdes gofrā, tad viss tur 100% būs ar smuku apdegumu :hahaha:
un m50b25TU galva bija laikam tāda pati kā m52b25/b28 galva, vienīgā atšķirība, ko zinu ir sadalenes, m52 ir savādāk izsvarotas
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

01 Dec 2013, 17:44

seeingman tu ar to slīpēšanu utt profesionāli nodarbojies?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

01 Dec 2013, 17:55

Arī interesē :sarunats:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Dec 2013, 17:59

yanks rakstīja:seeingman tu ar to slīpēšanu utt profesionāli nodarbojies?
tipa jā, bet strādāju zem kāda un pie šī kāda jūs nekad netiksiet :lol:
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

01 Dec 2013, 18:02

lepns putns :lol:
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

01 Dec 2013, 18:07

seeingman rakstīja:izplūdes kanāliem jābūt spogulim, nevis viegli matētam, lai galva no izplūdes gāzēm mazāk karstu.
ja atstāji kartera ventilācijas trubu ieplūdes gofrā, tad viss tur 100% būs ar smuku apdegumu :hahaha:
un m50b25TU galva bija laikam tāda pati kā m52b25/b28 galva, vienīgā atšķirība, ko zinu ir sadalenes, m52 ir savādāk izsvarotas
nu jā, vairāk par ieplūdes kanāliem domāju to viegli matēto ;)
jep, kartera ventilācija ir standartā gofrā.
nu ieplūdes vārsti ir ar brūnganu nokrāsu, noceļot ieplūdes kolektoru. Kaut arī visi 12 banānā līki :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Dec 2013, 18:22

kāpēc banānā līki?
ja jau reiz taisīji motoru tad tak varēji pārtaisīt karera ventilāciju uz atmosfērisko oil catch tank
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

01 Dec 2013, 18:50

Līki jo pie 7200rpm ututūūū cik pētīju starp sadalenēm spriegotājlaipa sadalījās reizinātājos, ieplūdes sadalene 4 daļās salausta un ieplūdes visi vārsti banānā. Izplūde visa kārtībā. Stock M50B25, tiks drīzumā pārbūvēts par M50B28 ar M52B28/B25 galvu, bet bez Vanos. ;)
Varbūt kāds zin kādu labu online kalkulatoru izplūdei? Taps arī izplūde no rokas. Atvainojos, ja nav īsti pa tēmu šajā sadaļā.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

01 Dec 2013, 19:09

tieši kā aprēķins tevi interesē?
par izplūdi meklē degvīna postus iekš forumiem, vai raksti pm`u, vismaz iepriekš cik zinu ar infu (pamatiem) dalījās.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.