Apgriezienu peldēšanas problēmas
- find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 19
- chevron_right

carsofts bet aizvēsturisks softs,jaunāku neēsmu mēģinājis liktdogMa rakstīja:Ja var jautāt, kas pa kabeli un softu?


Ar carsoftu īpaši neko neizdarīsi, bieži ir bijis, ka carsofts kļūdaini parāda kļūdu, t.i., "pārprot" un parāda citu kļūdu.

es pats lo*she9600 rakstīja:m50b25 non vanos un detonācijas devēji?Drīkst uzzināt ecu numura pēdējos 3 ciparus? Kaut kā dzīvē tāds nav manīts, tev tur nav ķīmija kaut kāda?




atrasta neliela gaisa noplūde,salabota,bez izmaiņām!
+ vel m42 devējam ir tāda pati prestestība,kā m50 tapēc domāju,ka kloķenes deveju problēma atkrīt! JA nu vienīgi,kads var aiziet ar testeri nomērīt savejo

minimali izpūtējs laiž savienojumā kolektors-bikse,bet tas ir minimali un neticās,kad dēļ tā var šītā viss iet sviestā!
tad kā tur beigās paliek ar sprauslām? kādi varinati viņas pārbaudīt ?


arī var būtdogMa rakstīja:Ar carsoftu īpaši neko neizdarīsi, bieži ir bijis, ka carsofts kļūdaini parāda kļūdu, t.i., "pārprot" un parāda citu kļūdu.



Vienīgais, kā pārbaudīt M50B25 sprauslas, ir izņemt ārā un vismaz ar acetonu pamazgāt/izlaist cauri - tas mājas apstākļos, bet vislabākais variants - aiznest uz stendu visu sprauslu maģistrāli un pārbaudīt, kā strādā.

bet variants,izņemt ar visu maģistrāli un vadiem un tad mēģināt šķilt..
http://www.youtube.com/watch?v=JR-bzr4iI9g

http://www.youtube.com/watch?v=JR-bzr4iI9g

kā ar tīrīšanu ūltraksnaņas vanna?dogMa rakstīja:Vienīgais, kā pārbaudīt M50B25 sprauslas, ir izņemt ārā un vismaz ar acetonu pamazgāt/izlaist cauri - tas mājas apstākļos, bet vislabākais variants - aiznest uz stendu visu sprauslu maģistrāli un pārbaudīt, kā strādā.
Mehānisks nodilums vai kāds netīrums? Ja būtu netīrumi tad pēc tīrīšanas vaidzetu aiziet ne?


Sprauslas, kā jau mehāniska detaļa, dilst, bet ne tik ātri :) Ultraskaņas vannā vislabāk ir tīrīt sprauslas.
Bet, lai pateiktu, cik sprausla dzīva, tomēr vajag uz stenda uzbāzt, lai redzētu, kā mīž
Bet, lai pateiktu, cik sprausla dzīva, tomēr vajag uz stenda uzbāzt, lai redzētu, kā mīž


Hou! Te atkal es! Varat mani apsveikt esmu idiots
Protams,ka diagnostika parādija zondi
palīdu apakšā mērīties un hopā-apsilde niet. NEzinu,kādā pālī pirms tam mēriju un viss strādāja.. Uzlikta oridžinal BOSCH zonde
tik nevar vel piešķilt un pārbaudīt kas ir kas,jo šodien spruaslas vanojās
aizdomīgi,ka krāsa nonāca
UN ņemot nost drusku aplauzos jo pietrūks pāris detāļas,tās zaļas micītes.



tik nevar vel piešķilt un pārbaudīt kas ir kas,jo šodien spruaslas vanojās


UN ņemot nost drusku aplauzos jo pietrūks pāris detāļas,tās zaļas micītes.

Domāju ka labāk centies sadabūt kādā šrotā tās micītes un saliec visu kā nākas. 


Kur tu tās vannoji? Veļasmašīnā? 


Tas ir dogMa..




un atrasta vēl viena gaisa noplūde,manuprāt,loti svarīga-degvielas rampas spiediena regulātora trubiņa..

nu ja ar mani kopā mazgajāsdogMa rakstīja:Kur tu tās vannoji? Veļasmašīnā?


Ultraskaņas vannā


Bet, kā varēja pazust?

Varbūt jau sen tur nemaz nav bijušas.. 


Kobreti varu Tev tās micītes pret kaut ko samainīt!
Man tieši 4. gab. metājās.
Man tieši 4. gab. metājās.

dogMa rakstīja:Bet, kā varēja pazust?
krāsa vai tās mices?
Mices nebija jau kad vilku ārā,no sākuma vispār slapš gar kāju notecēja,jo domaju ka iekrita vārstos,pēc tam sapratu,ka 3 ir un 3 sprauslam nav


bet krāsa tap pat tur knapi klāt turējās.. vilka uz baloniņa tūnu


nu mlin kaa shitaa tev sprauslaam visss nonaaca nost
:D kautkaa 2x vilku aaraa un viss iznaaca reizee norm.
cik sapikoji par vanoshanu ultraskanjaa? vai paarbaudiija pret spiedienu un pareizu smidzinaashanu?

cik sapikoji par vanoshanu ultraskanjaa? vai paarbaudiija pret spiedienu un pareizu smidzinaashanu?

ja vajag varu sprauslas visas 6 pardot? ja kas pm!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 19
- chevron_right