Paceļam jaudu M52B25!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 9
- chevron_right
Es pirms 3 nedelam esmu ticis pie sava pirma e36 m50b25 VANOS , kka man vispar ngribas vinu mest skibi , kaut motors iet loti labi , un blokis ir s3.15.tomsko rakstīja:Sveiki, jauniņais būdā!
Plānoju samācīties forsi driftelēt pa trasi, taču šķiet, ka nepieceišama vēl nedaudz jauda.
Un vēl kas - vai šis motors ir Vanos, vai pat double vanos?
Šitais nav īstais topiks, kur ar to lielīties.
Kurs tad ir istais?
ja m52, tad:tomsko rakstīja:Sveiki, jauniņais būdā!
Vakar iegādājos e36 323i BMW ar bloķi. Iet ļoti labi, ja neskaita šādus tādus gļukus. Plānoju samācīties forsi driftelēt pa trasi, taču šķiet, ka nepieceišama vēl nedaudz jauda. Kādas budžeta opcijas jūs varētu ieteikt? Izplūdes kolektors? Ieplūde? Čipošana?
saved pirmāmkārtām to motoru kārtībā(pārliecinies, ka abas zondes strādā un ir ok, gmm, sveces utt.)
m50 ieplūde
b28 izplūde
čips
īsāka attiecība reduktoram
ja par īsu, tad iepriekšminēto budžetiņu dabūsi krietni pareizināt..
ROYALTY rakstīja:ja negribi mest skībi - atdod bloki...
kāds čips jāliek? lays vai ādažu?kkk_24 rakstīja:ja m52, tad:tomsko rakstīja:Sveiki, jauniņais būdā!
Vakar iegādājos e36 323i BMW ar bloķi. Iet ļoti labi, ja neskaita šādus tādus gļukus. Plānoju samācīties forsi driftelēt pa trasi, taču šķiet, ka nepieceišama vēl nedaudz jauda. Kādas budžeta opcijas jūs varētu ieteikt? Izplūdes kolektors? Ieplūde? Čipošana?
saved pirmāmkārtām to motoru kārtībā(pārliecinies, ka abas zondes strādā un ir ok, gmm, sveces utt.)
m50 ieplūde
b28 izplūde
čips
īsāka attiecība reduktoram
ja par īsu, tad iepriekšminēto budžetiņu dabūsi krietni pareizināt..
pasaki lūdzams kā ellē kāds vidējs čipotājs var likt ms41.0 vadībai strādāt ķipa labāk?
autoram - 60 eur un uzstādīšu pareizo m50 ieplūdi, cena ar visu darbu un materiāliem, čipšus var iespraust ānītī pēc 70-100 km vadības bloks būs pilnībā adaptējies
seeingman rakstīja:kkk_24 rakstīja:ja m52, tad:tomsko rakstīja:Sveiki, jauniņais būdā!
Vakar iegādājos e36 323i BMW ar bloķi. Iet ļoti labi, ja neskaita šādus tādus gļukus. Plānoju samācīties forsi driftelēt pa trasi, taču šķiet, ka nepieceišama vēl nedaudz jauda. Kādas budžeta opcijas jūs varētu ieteikt? Izplūdes kolektors? Ieplūde? Čipošana?
saved pirmāmkārtām to motoru kārtībā(pārliecinies, ka abas zondes strādā un ir ok, gmm, sveces utt.)
m50 ieplūde
b28 izplūde
čips
īsāka attiecība reduktoram
ja par īsu, tad iepriekšminēto budžetiņu dabūsi krietni pareizināt..
kāds čips jāliek? lays vai ādažu?
pasaki lūdzams kā ellē kāds vidējs čipotājs var likt ms41.0 vadībai strādāt ķipa labāk?
autoram - 60 eur un uzstādīšu pareizo m50 ieplūdi, cena ar visu darbu un materiāliem, čipšus var iespraust ānītī pēc 70-100 km vadības bloks būs pilnībā adaptējies
seeingman: ar tevi pavisam nav labi pēdējā laikā tu 99% dzen spamu . kāpēc ?
p.s. pats lasi ko raksti ? alkohols, narkotikas, vai etc ?
šausmas !
kas tev nepatīk?
es vienkārši esmu bīdījis kartes ms 41.0 vadības blokā - pilnīgs beztolks, adaptācijas process pēc tam visu tāpat saliek kā viņam gribas, vienīgais tolks rpm limiteri pamainīt, brīvgaitas apgriezienus pamainīt. Iļi es kaut ko da galam nesadarīju iļi kāds kādu silda ar visu šito čipošanu.
es vienkārši esmu bīdījis kartes ms 41.0 vadības blokā - pilnīgs beztolks, adaptācijas process pēc tam visu tāpat saliek kā viņam gribas, vienīgais tolks rpm limiteri pamainīt, brīvgaitas apgriezienus pamainīt. Iļi es kaut ko da galam nesadarīju iļi kāds kādu silda ar visu šito čipošanu.
kaut kā interesanti tu pieej tam visam.
nu īsti normāls es neesmu laikam jau
ja tu uzraksti jaunu vadību blokam. kāda tur vairs adaptācija pēc vecās kartes ?
es kaut kā ļoti ļoti šaubos ka tajos čipotāju kantoros kāds raksta jaunus algoritmus vadībai, tam vajag uztaisīt reverse engineering vadības blokam, uzzināt source kodu un tad ar to spēlēties, ja tas būtu tik vienkārši es jau sen to būtu izdarījis un varētu sadarīt dajebko, pat piepist platjoslas zondi parastās vietā.
un tu līdz galam nesaproti ms41 adaptācijas procesu, tur nav tāda karte, pēc kuras adaptējas.
ir aizdedzes karte - grādi pirms augšējā maiņas punkta pie rpm & slodzes
degvielas karte - ms pie rpm & slodzes
vanosa karte - vienkārš on-off strings pie kuriem rpm vanoss ierubas pie kuriem izrubas
konstantes dahuja
tukšgaitas rpm kartes
GMM karte kas izdod slodzi no GMM voltāžas
un vēl šis tas ko tgd piemirstu nosaukt.
prikols ir tāds ka vadība tiecas uz lambda =1
tatad ja tu pamaini degvielas karti lambda vairs nav 1 un motors adaptejas lai butu atpakaļ, tas pats notiek pie mitraka laika sausaka laika vairaks skabeklis gaisa mazak utt apstākļi kas ietekmē degmaisījumu.
ar aizdedzi atkal ir prikols ka vadība visu laiku cenšas aizdedzi pagriest agrāku, līdz ir signāls no knock sensora, tad papiš ~3 grādus atpakaļ un atkal viss no gala.
respektīvi čipot tur nahuj nav ko, var nomainīt limiteri, piekodēt savādāku GMM, iestatīt sadaleni savādākos grādos un piekoriģēt vanosa darbību, piekodēt savādākas ražības inžektorus...
Tā tas notiek realitātē, nevis "uzliki m50 ieplūdi - tagad jāpārčipo lai motors zinātu ka tur ir m50 ieplūde"
un tu līdz galam nesaproti ms41 adaptācijas procesu, tur nav tāda karte, pēc kuras adaptējas.
ir aizdedzes karte - grādi pirms augšējā maiņas punkta pie rpm & slodzes
degvielas karte - ms pie rpm & slodzes
vanosa karte - vienkārš on-off strings pie kuriem rpm vanoss ierubas pie kuriem izrubas
konstantes dahuja
tukšgaitas rpm kartes
GMM karte kas izdod slodzi no GMM voltāžas
un vēl šis tas ko tgd piemirstu nosaukt.
prikols ir tāds ka vadība tiecas uz lambda =1
tatad ja tu pamaini degvielas karti lambda vairs nav 1 un motors adaptejas lai butu atpakaļ, tas pats notiek pie mitraka laika sausaka laika vairaks skabeklis gaisa mazak utt apstākļi kas ietekmē degmaisījumu.
ar aizdedzi atkal ir prikols ka vadība visu laiku cenšas aizdedzi pagriest agrāku, līdz ir signāls no knock sensora, tad papiš ~3 grādus atpakaļ un atkal viss no gala.
respektīvi čipot tur nahuj nav ko, var nomainīt limiteri, piekodēt savādāku GMM, iestatīt sadaleni savādākos grādos un piekoriģēt vanosa darbību, piekodēt savādākas ražības inžektorus...
Tā tas notiek realitātē, nevis "uzliki m50 ieplūdi - tagad jāpārčipo lai motors zinātu ka tur ir m50 ieplūde"
Es te lasu un briinos ... laikaa ,kad es maacijos dreifeet ,man laikam bija cita pieeja ,forumos nerakstiju/nelasiju - ``2.3 neiet`` , ``iemet 2.8`` ...macijos ar 2.0 sierru - simtpadsmit zirgspeeku jaudiigu
interesanti palasit ,Es jau isti nemaku spriest ,bet liekas ,ka cilveks pat isti nav bijis vismaz 10 reizes trasee un jau saka ,ka tas auto neiet u.t.t ...parasti sados gadijumos pielieto veco labo teicienu par dejotaju un pautiem
p.s - ja tiesam liekas ,ka 2.3 lai iemacitos ir jauda pa iisu ,piemetat bendzai naudu ,paradishu ko ar divlitrigo nonvanosu var izdarit @ 333
interesanti palasit ,Es jau isti nemaku spriest ,bet liekas ,ka cilveks pat isti nav bijis vismaz 10 reizes trasee un jau saka ,ka tas auto neiet u.t.t ...parasti sados gadijumos pielieto veco labo teicienu par dejotaju un pautiem
p.s - ja tiesam liekas ,ka 2.3 lai iemacitos ir jauda pa iisu ,piemetat bendzai naudu ,paradishu ko ar divlitrigo nonvanosu var izdarit @ 333
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
tai lietai pieiet bisku savādaak. ja tu buutu lietas kursaa, tad tā nerakstiitu.
nu nav ko piebilst.. ja tikšu galā ar ms 41 prašivkas decriptu gan jau padalīšos.... bet viss ir procesā... bet čipa maiņa.. nu so/so... ms vai vems vai kāda cita alternatīva vadība...seeingman rakstīja:es kaut kā ļoti ļoti šaubos ka tajos čipotāju kantoros kāds raksta jaunus algoritmus vadībai, tam vajag uztaisīt reverse engineering vadības blokam, uzzināt source kodu un tad ar to spēlēties, ja tas būtu tik vienkārši es jau sen to būtu izdarījis un varētu sadarīt dajebko, pat piepist platjoslas zondi parastās vietā.
un tu līdz galam nesaproti ms41 adaptācijas procesu, tur nav tāda karte, pēc kuras adaptējas.
ir aizdedzes karte - grādi pirms augšējā maiņas punkta pie rpm & slodzes
degvielas karte - ms pie rpm & slodzes
vanosa karte - vienkārš on-off strings pie kuriem rpm vanoss ierubas pie kuriem izrubas
konstantes dahuja
tukšgaitas rpm kartes
GMM karte kas izdod slodzi no GMM voltāžas
un vēl šis tas ko tgd piemirstu nosaukt.
prikols ir tāds ka vadība tiecas uz lambda =1
tatad ja tu pamaini degvielas karti lambda vairs nav 1 un motors adaptejas lai butu atpakaļ, tas pats notiek pie mitraka laika sausaka laika vairaks skabeklis gaisa mazak utt apstākļi kas ietekmē degmaisījumu.
ar aizdedzi atkal ir prikols ka vadība visu laiku cenšas aizdedzi pagriest agrāku, līdz ir signāls no knock sensora, tad papiš ~3 grādus atpakaļ un atkal viss no gala.
respektīvi čipot tur nahuj nav ko, var nomainīt limiteri, piekodēt savādāku GMM, iestatīt sadaleni savādākos grādos un piekoriģēt vanosa darbību, piekodēt savādākas ražības inžektorus...
Tā tas notiek realitātē, nevis "uzliki m50 ieplūdi - tagad jāpārčipo lai motors zinātu ka tur ir m50 ieplūde"
Es te lasu un briinos ... laikaa ,kad es maacijos dreifeet ,man laikam bija cita pieeja ,forumos nerakstiju/nelasiju - ``2.3 neiet`` , ``iemet 2.8`` ...macijos ar 2.0 sierru - simtpadsmit zirgspeeku jaudiigu
interesanti palasit ,Es jau isti nemaku spriest ,bet liekas ,ka cilveks pat isti nav bijis vismaz 10 reizes trasee un jau saka ,ka tas auto neiet u.t.t ...parasti sados gadijumos pielieto veco labo teicienu par dejotaju un pautiem
p.s - ja tiesam liekas ,ka 2.3 lai iemacitos ir jauda pa iisu ,piemetat bendzai naudu ,paradishu ko ar divlitrigo nonvanosu var izdarit @ 333
interesanti palasit ,Es jau isti nemaku spriest ,bet liekas ,ka cilveks pat isti nav bijis vismaz 10 reizes trasee un jau saka ,ka tas auto neiet u.t.t ...parasti sados gadijumos pielieto veco labo teicienu par dejotaju un pautiem
p.s - ja tiesam liekas ,ka 2.3 lai iemacitos ir jauda pa iisu ,piemetat bendzai naudu ,paradishu ko ar divlitrigo nonvanosu var izdarit @ 333
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Ko tad apelsīna garāža ar Dj_Zii mašīnas vadību izdarīja, ka viņš tā fanoja ka iet labi?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
nu veiksmi tev, es sāku to darīt un sapratu ka man nav tik fucking daudz laika lai to dabeigtu, kaut ko ārā dabūju bet pilnīgi nesaprotamu assembler programmēšanas valodas hibrīdu, kas vispār nekur nekompilējas
edit janis.p cik ilgi tad viņam gāja un cik ļoti labāk?
edit janis.p cik ilgi tad viņam gāja un cik ļoti labāk?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 9
- chevron_right