Ierobežotājs
A kam Tev to prezi uz tā kapota? Kam Tev diskus? Kam Tev sēdinājumu? Dzīvei vispār ir jēga?
Ja man vajag, tad vajag, ne Tev spriest manā vietā, ko man vajag un ko nē. Čill.
Tad kad novērsīšu šo problēmu, tad pateikšu vai tas mainīja to ko man vajadzēja.
Ja man vajag, tad vajag, ne Tev spriest manā vietā, ko man vajag un ko nē. Čill.
Tad kad novērsīšu šo problēmu, tad pateikšu vai tas mainīja to ko man vajadzēja.
jā kam tev viņu vajag normāli veči nočipo un uzceļ redlinu uz 9k un viss notiek!
redzkur mans eņ eņ ēņ nomainīts degvielas filtrs tapēc varu atļauties
Kāds var pateikt, kāpēc atšķirās apgriezieni motoram tukšgaitā? Man ir kādi 700, viņam 1000.
atradi,kas pa vainu?
Kaut kur netā lasiju par tiem ierobežotajiem esot tā,ka viņus liek sliktakajam motoram,piemēram uztaisa 10 gab un tad skatās kurš ir švakāks,un pēc tā švakākā ari liek! attiecigi piemēram no tiem 10-3 ir baigie sudi 3 ir super un 4 pa vidu! tad tiem kuriem super būs eņ ēņ,tavam būs kanps knaps un pa vidu būs,pa vidu varbūt tev iekritis tas švakais un viņs nemaz negriežas vairāk un nav ko vainu meklēt
Nū tas bija par čipošanu raksts
Kaut kur netā lasiju par tiem ierobežotajiem esot tā,ka viņus liek sliktakajam motoram,piemēram uztaisa 10 gab un tad skatās kurš ir švakāks,un pēc tā švakākā ari liek! attiecigi piemēram no tiem 10-3 ir baigie sudi 3 ir super un 4 pa vidu! tad tiem kuriem super būs eņ ēņ,tavam būs kanps knaps un pa vidu būs,pa vidu varbūt tev iekritis tas švakais un viņs nemaz negriežas vairāk un nav ko vainu meklēt
Nū tas bija par čipošanu raksts
nū tāpēc,ka man sporta motors un griežas arī līdz 10tuteo rakstīja:Kāds var pateikt, kāpēc atšķirās apgriezieni motoram tukšgaitā? Man ir kādi 700, viņam 1000.
Ak, pareiz, Tev tur neīstais spidometrs
Kobreti rakstīja:atradi,kas pa vainu?
Kaut kur netā lasiju par tiem ierobežotajiem esot tā,ka viņus liek sliktakajam motoram,piemēram uztaisa 10 gab un tad skatās kurš ir švakāks,un pēc tā švakākā ari liek! attiecigi piemēram no tiem 10-3 ir baigie sudi 3 ir super un 4 pa vidu! tad tiem kuriem super būs eņ ēņ,tavam būs kanps knaps un pa vidu būs,pa vidu varbūt tev iekritis tas švakais un viņs nemaz negriežas vairāk un nav ko vainu meklēt
Nū tas bija par čipošanu raksts
Cik noskaidrojās tad tas ir stock kompim, stock ierobežotājs. Ieliks čipiņu būs ututututut.
pag,gribi teik visiem kuriem ir ātrs ierobežotās ir čips?
Nu es nezinu, daudziem jau ir Bosch kompis, man ir Siemens. Varbūt kompjos, gados tas atšķirās..
vis ir pavisam elementari m52 ir siemens vadiba vins atsit atpakal bisk velak ka bosh tur ari ta atskiriba
A man ir M50, bet ar Siemens vadību.
Man arī tā pat!
man ari bija m50 ar siemens -suda chiptunings maksaja uz pusi vairak ka bosh blokam
To vai tad nevar noregulēt katrs sev individuāli, paceļot motora pārsegu un paksruvējot gāzes trosīti vajadzīgajā attālumāuteo rakstīja:Kāds var pateikt, kāpēc atšķirās apgriezieni motoram tukšgaitā? Man ir kādi 700, viņam 1000.
tiklidz drosele aizveras, sensors to nofikse un vadibu parnem brivgaitas regulators! nezinu vai tur vares kauko pieregulet ar trosites palidzibu
...
Šim motoram ir iespējams arī kaut ko pieregulēt ar trosītes paņēmienu? Nez, man jau liekas ka čipiņš šo visu varētu mainīt, bet gribas 100% drošu atbildi zināt kas un kā.
Bet neteici arī ka nevar.
tiklidz drosele aizveras, sensors to nofikse un vadibu parnem brivgaitas regulators! nezinu vai tur vares kauko pieregulet ar trosites palidzibu
sito es teicu! labi pietiks oftopiku
...