Siksna
Un pēc kā izsecināji, ka siksna ir vaļīga? Ar lineālu mērīji vai paspaidīji ar pirkstu un viņa iespiedās?
Ka Priekulu teki viens gudrs skolotajs teica Tev izputeja gultnis valigs nav?
Tikai sākumā, kad piedarbina, tā kā grib slāpt nost un graboša skaņa, bet uzreiz var pateikt ka tā ir siksna. Padod bik gāzīti bez ātruma tad viņš tā kā bik nomierinas un tad kad iesāk braukt tad siksnu nedzird vairs vispār.Kupejnieks rakstīja:Un cik labas skaņas tev tur zem haubes plosās braucot ?Rezidents rakstīja:Bij bij labāk, es vēl novembra sākumā apskati izgāju.. Tagad nesenkā sāka tā čakarēties un konstatēju ka zobene vaļīga.. Svētdien pazīstams automehāniķis atnāks pačolēt.. bet pabraukt nereāli tizli.Kupejnieks rakstīja:Pirmstam bija labāk ?
nu 99% ka tas nav saistīts ar ķēdi. hz.
Gaidam rezultātuRezidents rakstīja:Bij bij labāk, es vēl novembra sākumā apskati izgāju.. Tagad nesenkā sāka tā čakarēties un konstatēju ka zobene vaļīga.. Svētdien pazīstams automehāniķis atnāks pačolēt.. bet pabraukt nereāli tizli.Kupejnieks rakstīja:Pirmstam bija labāk ?
Zobsiksna nevar izslīdēt, viņa var tikai izstaipīties un pārlekt pār zobu, līdz ar to nojūk fāzes un motors strādā nepareizi (arī jauda var pazust). Ja viņa jau ir pārlekusi, tad tur ir nevis jāpievelk viņa bet gan vienkārši jānomaina, jo nākamreiz viņa nevis atkal pārleks, bet vienkārši pārplīsīs un motors pateiks čau.
Skaidrs, paldies! :) Zināšu ko man teikt meistaram!inferno-ex rakstīja:Zobsiksna nevar izslīdēt, viņa var tikai izstaipīties un pārlekt pār zobu, līdz ar to nojūk fāzes un motors strādā nepareizi (arī jauda var pazust). Ja viņa jau ir pārlekusi, tad tur ir nevis jāpievelk viņa bet gan vienkārši jānomaina, jo nākamreiz viņa nevis atkal pārleks, bet vienkārši pārplīsīs un motors pateiks čau.
Nixon rakstīja:A Tu roceni atlaid pirms sāc braukt?
Labs!