M52B25 vs M50B25
M52B28 ir 280 Nm pie 3500
M52B25 ir 245 Nm pie 3500
M50B25 ir 245 Nm pie 4700
Nm ja kāds nezin ir griezes moments,un tagad lūdzu salīdziniet Nm,un pie kādiem rpm. Beidziet stumt sūdu par hp, Nm ir spēks. M52 vienozīmīgi pilsētā ir labāks,jo pie zemākiem rpm ir lielāks griezes moments nekā M50. Seciniet paši.
M52B25 ir 245 Nm pie 3500
M50B25 ir 245 Nm pie 4700
Nm ja kāds nezin ir griezes moments,un tagad lūdzu salīdziniet Nm,un pie kādiem rpm. Beidziet stumt sūdu par hp, Nm ir spēks. M52 vienozīmīgi pilsētā ir labāks,jo pie zemākiem rpm ir lielāks griezes moments nekā M50. Seciniet paši.
Par to sūdu stumšanu var attiecināt arī uz tevi, jauda un griezes moments ir savstarpēji saistītimats rakstīja:M52B28 ir 280 Nm pie 3500
M52B25 ir 245 Nm pie 3500
M50B25 ir 245 Nm pie 4700
Nm ja kāds nezin ir griezes moments,un tagad lūdzu salīdziniet Nm,un pie kādiem rpm. Beidziet stumt sūdu par hp, Nm ir spēks. M52 vienozīmīgi pilsētā ir labāks,jo pie zemākiem rpm ir lielāks griezes moments nekā M50. Seciniet paši.
Vot tā ir tēma
Sorry ka nepartemu, bet ko tadu varetu izdarit M50B20 motoram lai nedaudz labak ietu vinjs? :d
Ko dod koniskais gaisa filtrs?
Uzlikt iepludi no M50B25 motora? kko tamlidzigu :)
Ko dod koniskais gaisa filtrs?
Uzlikt iepludi no M50B25 motora? kko tamlidzigu :)
Koniskais filtrs Dos tev rrrrrrrrrrr pēc 5000rmp nu i moš pilnu spaini šebonkas motorā, ja tas parplīsis kā prezisAUngers rakstīja:Sorry ka nepartemu, bet ko tadu varetu izdarit M50B20 motoram lai nedaudz labak ietu vinjs? :d
Ko dod koniskais gaisa filtrs?
Uzlikt iepludi no M50B25 motora? kko tamlidzigu :)
ka ar iepludes kolektoru, kko tamlidzigu zinu ka butu vieglak swapu uz 2.5 bet nav tadu lidzeklju pagaidamHazard rakstīja:Koniskais filtrs Dos tev rrrrrrrrrrr pēc 5000rmp nu i moš pilnu spaini šebonkas motorā, ja tas parplīsis kā prezisAUngers rakstīja:Sorry ka nepartemu, bet ko tadu varetu izdarit M50B20 motoram lai nedaudz labak ietu vinjs? :d
Ko dod koniskais gaisa filtrs?
Uzlikt iepludi no M50B25 motora? kko tamlidzigu :)
nu m50b20 token nav jēgas mocīt, met mieru Letāk kopumā būs iecelt citu un priecaties bez čakara.AUngers rakstīja:ka ar iepludes kolektoru, kko tamlidzigu zinu ka butu vieglak swapu uz 2.5 bet nav tadu lidzeklju pagaidamHazard rakstīja:Koniskais filtrs Dos tev rrrrrrrrrrr pēc 5000rmp nu i moš pilnu spaini šebonkas motorā, ja tas parplīsis kā prezisAUngers rakstīja:Sorry ka nepartemu, bet ko tadu varetu izdarit M50B20 motoram lai nedaudz labak ietu vinjs? :d
Ko dod koniskais gaisa filtrs?
Uzlikt iepludi no M50B25 motora? kko tamlidzigu :)
Uz b20 jēgas no lielāka kolektora nav nekādas, jo galvā kanāli un vārsti ir mazāki. Koniskais gaisa filtrs tev dos labi ja 1 zirgu. Nesaeļļots filtrs laiž cauri smalkos putekļus, bet saeļļots aizķepina ciet gaisa mērītāju. Lbāk ielikt kvalitatīvu paneli.
Nezinu ko var cepties te.
Te pat forumā ir 2.3 un nekāda vaina. 6cyl motors kā motors.
Šī gada atklāsānas dragrace daži pacīnijās.
B20 īsti nav jēga mocīt. Vienkāršāk tiešām ielikt lielāku motoru un par cik BMW tas ir viegli kādēļ ne ?
Te pat forumā ir 2.3 un nekāda vaina. 6cyl motors kā motors.
Šī gada atklāsānas dragrace daži pacīnijās.
B20 īsti nav jēga mocīt. Vienkāršāk tiešām ielikt lielāku motoru un par cik BMW tas ir viegli kādēļ ne ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
2.0 motoru var vest tikai uz tolmetu, viņš maksā mazāk nekā manas vakardienas vakariņas, ieguldīt tajā mēslā naudu ir viena no stulbākajām idejām!
Nav tāda 2,3 motora, abi ir 2.5 bimmerforuma ir ļoti,ļoti daudz par šo runāts, ir pat bildes no abiem kolektoriem utt, ieraksti google - m50b25 vs m52b25 un tev tur izleks kaudze ar info un bildēm!
Nav tāda 2,3 motora, abi ir 2.5 bimmerforuma ir ļoti,ļoti daudz par šo runāts, ir pat bildes no abiem kolektoriem utt, ieraksti google - m50b25 vs m52b25 un tev tur izleks kaudze ar info un bildēm!
Ja tas 2.0 ir salīdzinoši svaigs ekspluatēts normālos apstākļos nav taupīts uz eļļu tad tāds griezīsies daudz labāk par nojātu 2.5 Ir vairāki no čomiem savā laikā ņemuši labvus divniekus, sakopj, piestrādā pie galvas un nojātie 2.5 atpūšas
Arī 8 litru motors bez kompresijas ies sūdīgāk nekā 1.6 kāds tur brīnums? Beigtu ar dzīvu motoru neviens taču nesalīdzina
Tur jau taa lieta ka es nezinu kaa iet 2.5 :d ar savu 190km/h izspiedu bez problemam, vareju ganjau ka vel, bet kka bail palika jo salona taa svilpoja vejs .
Butu jau labi ja kads izvizinatu ar 2.5 lai zinatu ka apmeram iet un vai ir starpiba :d
Butu jau labi ja kads izvizinatu ar 2.5 lai zinatu ka apmeram iet un vai ir starpiba :d
Cik vispar ir jabut kompresijai? varetu pamerit intereses pec cik ir laikam viss pa nullemedzis rakstīja:Arī 8 litru motors bez kompresijas ies sūdīgāk nekā 1.6 kāds tur brīnums? Beigtu ar dzīvu motoru neviens taču nesalīdzina
Aha vel pastastiet kā pirmais e28 1.8 gāja lopā laukos uz grunts ceļiem ar visiem 105ZS!!! Tad nopirku 2.5 neteikšu ka sajutu lielu atškiribu jaudā..
sijā auzas tautumeita...Rugelis rakstīja: ++++ seeingman'am , visiem jau tas motora tilpums ir svarīgs un 2.8 grib jo redzies tur pa 0,3 lielāks motora tilpums un gjau ahujenna tagad iešot pašiem nemaz nezinot ka tur vien 1 zirgs tik nāk klāt, motora parametri ne visiem ir saprotami un grieze pie noteiktiem rpm daudziem nemaz neinteresē , galvenais lai uz pakaļas ir atbilstošie cipari un esi rajona virspusē
ja grib to visu saprast, tad papriekšu vajag saprast kas ir zirgspēki un kas ir griezes moments.
griezes moments raksturo spēku, kam jāiedarbojas uz objektu, kas atrodas uz rotācijas ass, lai to pagrieztu.
bet zirgspēki vairāk raksturo darbu, precīzāk ātrumu, daudzumu kādā darbs tiek darīts.
Piemēram pēteris var pagriezt uzgriezni ar 200Nm spēku, izmantojot pusmetrīgu uzgriežņatslēgu ar 2 apgriezienu sekundē.
Lai pagrieztu uzgriezni ar 400Nm viņam vairs spēka nepietiek, tāpēc jāņem metrīga uzgriežņu atslēga, bet kas notiek tad, tā kā viņam kājiņas kustās tika pat ātri kā pirms tam, bet atslēga ir 2x garāka, tad apli viņš apskries lēnāk un būs tikai 1 apgrieziens sekundē (šī vērtība nav precīza jo jārēķina ar apļa aprēķina formulām, es rakstu, lai vienkāršāk saprotami un vispār man ir nenormāls slinkums ko rēķināt)
Tad nu lūk griezes moments izmainījās, pirmajā variantā pēteris grieza 200Nm otrajā 400Nm, bet pētera jauda neizmainijās, jo pirmajā variantā pēteris grieza 200Nm 2x sekundē, bet otrajā vairs tikai 1.
Tātad auto dzinējā, ja tam ir mazāks griezes moments, tam ir jāgriežas lielākos apgriezienos, lai tas varētu izdarīt tādu pašu darbu, kā dzinējs ar lielāku griezes momentu pie maziem apgriezieniem.
Tik tālu skaidrs ja.
Bet problēma ir tāda ka visi skatās tikai uz max vērtībām, piemēram tur 2.8 motoram ir 280 Nm un 190 HP
bet motoram neeksistē tikai max vērtības, tam ir jaudas līkne, jo pie dažādiem apgriezieniem, tam ir dažāds griezes moments. Tāpēc jāskatās uz to kāda tieši ir līkne, nevis tikai kādas ir tās maksimālās vērtības.
Un m52b25 ir labāks par m50b25, tikai dēļ tā ka pie zemajiem rpm tam grize ir augstāka nekā m50, pie pašas augšas grieze strauji nokrīt (5500 rpm, katrs, kas ir braucis ar m52b25/b28 zin par ko es runāju) līdz ar to mazāka max zirgspēku vērtība, bet ko tas fucking dod? pārslēdzies pie 5500 rpm un turpini braukt, ja abiem motoriem uzstādītu variatora kārbu un varētu paātrināties motoram aogriezienus nemainot, tad jā m50 uzvarētu, bet diemžēl tā nav un viss
Čau. Ir nepieciešams info.
Tatad ir stock M50b25tu ar B30 un NV sadalenēm(ja tas, ko maina).
Ir sakopta M52b28 tukša galva (ar vārstiem atsperēm un suhariem). Gribu , protams, pārmest galvas.
Kas man der no esošās m50 galvas un ko vajag meklēt no m52?
Kas ar vārstu vāku/vanosu/indukcijas spolēm?
Tatad ir stock M50b25tu ar B30 un NV sadalenēm(ja tas, ko maina).
Ir sakopta M52b28 tukša galva (ar vārstiem atsperēm un suhariem). Gribu , protams, pārmest galvas.
Kas man der no esošās m50 galvas un ko vajag meklēt no m52?
Kas ar vārstu vāku/vanosu/indukcijas spolēm?
kāpēc tu gribi mainīt M50 galvu uz M52 galvu?raivoraivo rakstīja: ↑10 Okt 2020, 19:22 Čau. Ir nepieciešams info.
Tatad ir stock M50b25tu ar B30 un NV sadalenēm(ja tas, ko maina).
Ir sakopta M52b28 tukša galva (ar vārstiem atsperēm un suhariem). Gribu , protams, pārmest galvas.
Kas man der no esošās m50 galvas un ko vajag meklēt no m52?
Kas ar vārstu vāku/vanosu/indukcijas spolēm?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Uzliec vnk konusa atsperes ar visu nepieciešamo no m52 galvas un viss, galvas vienādas.