M52B25 vs M50B25

Profila bilde
mats
Ziņojumi: 253
Pievienojies: 22 Nov 2011, 23:26
Braucu ar: Bavārijas palaistuli
Atrašanās vieta: Liepāja

12 Dec 2014, 13:33

M52B28 ir 280 Nm pie 3500
M52B25 ir 245 Nm pie 3500
M50B25 ir 245 Nm pie 4700
Nm ja kāds nezin ir griezes moments,un tagad lūdzu salīdziniet Nm,un pie kādiem rpm. Beidziet stumt sūdu par hp, Nm ir spēks. M52 vienozīmīgi pilsētā ir labāks,jo pie zemākiem rpm ir lielāks griezes moments nekā M50. Seciniet paši.
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

12 Dec 2014, 14:04

mats rakstīja:Nm ir spēks
Attēls
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

12 Dec 2014, 14:27

mats rakstīja:M52B28 ir 280 Nm pie 3500
M52B25 ir 245 Nm pie 3500
M50B25 ir 245 Nm pie 4700
Nm ja kāds nezin ir griezes moments,un tagad lūdzu salīdziniet Nm,un pie kādiem rpm. Beidziet stumt sūdu par hp, Nm ir spēks. M52 vienozīmīgi pilsētā ir labāks,jo pie zemākiem rpm ir lielāks griezes moments nekā M50. Seciniet paši.
Par to sūdu stumšanu var attiecināt arī uz tevi, jauda un griezes moments ir savstarpēji saistīti ;)
Profila bilde
Hazard
Ziņojumi: 2389
Pievienojies: 19 Okt 2011, 03:06
Braucu ar: 3 autobusu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

12 Dec 2014, 14:39

Vot tā ir tēma :gigigi:
Profila bilde
AUngers
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 05 Mar 2014, 18:57
Braucu ar: 320

12 Dec 2014, 14:42

Sorry ka nepartemu, bet ko tadu varetu izdarit M50B20 motoram lai nedaudz labak ietu vinjs? :d
Ko dod koniskais gaisa filtrs?
Uzlikt iepludi no M50B25 motora? kko tamlidzigu :)
Profila bilde
Hazard
Ziņojumi: 2389
Pievienojies: 19 Okt 2011, 03:06
Braucu ar: 3 autobusu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

12 Dec 2014, 14:46

AUngers rakstīja:Sorry ka nepartemu, bet ko tadu varetu izdarit M50B20 motoram lai nedaudz labak ietu vinjs? :d
Ko dod koniskais gaisa filtrs?
Uzlikt iepludi no M50B25 motora? kko tamlidzigu :)
Koniskais filtrs :lol: Dos tev rrrrrrrrrrr pēc 5000rmp :lol: nu i moš pilnu spaini šebonkas motorā, ja tas parplīsis kā prezis :lol: :lol: :lol:
Profila bilde
AUngers
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 05 Mar 2014, 18:57
Braucu ar: 320

12 Dec 2014, 15:07

Hazard rakstīja:
AUngers rakstīja:Sorry ka nepartemu, bet ko tadu varetu izdarit M50B20 motoram lai nedaudz labak ietu vinjs? :d
Ko dod koniskais gaisa filtrs?
Uzlikt iepludi no M50B25 motora? kko tamlidzigu :)
Koniskais filtrs :lol: Dos tev rrrrrrrrrrr pēc 5000rmp :lol: nu i moš pilnu spaini šebonkas motorā, ja tas parplīsis kā prezis :lol: :lol: :lol:
:D ka ar iepludes kolektoru, kko tamlidzigu :D zinu ka butu vieglak swapu uz 2.5 bet nav tadu lidzeklju pagaidam :D
Profila bilde
Hazard
Ziņojumi: 2389
Pievienojies: 19 Okt 2011, 03:06
Braucu ar: 3 autobusu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

12 Dec 2014, 15:16

AUngers rakstīja:
Hazard rakstīja:
AUngers rakstīja:Sorry ka nepartemu, bet ko tadu varetu izdarit M50B20 motoram lai nedaudz labak ietu vinjs? :d
Ko dod koniskais gaisa filtrs?
Uzlikt iepludi no M50B25 motora? kko tamlidzigu :)
Koniskais filtrs :lol: Dos tev rrrrrrrrrrr pēc 5000rmp :lol: nu i moš pilnu spaini šebonkas motorā, ja tas parplīsis kā prezis :lol: :lol: :lol:
:D ka ar iepludes kolektoru, kko tamlidzigu :D zinu ka butu vieglak swapu uz 2.5 bet nav tadu lidzeklju pagaidam :D
nu m50b20 token nav jēgas mocīt, met mieru :lol: Letāk kopumā būs iecelt citu un priecaties bez čakara.
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

12 Dec 2014, 15:42

Uz b20 jēgas no lielāka kolektora nav nekādas, jo galvā kanāli un vārsti ir mazāki. Koniskais gaisa filtrs tev dos labi ja 1 zirgu. Nesaeļļots filtrs laiž cauri smalkos putekļus, bet saeļļots aizķepina ciet gaisa mērītāju. Lbāk ielikt kvalitatīvu paneli.
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

12 Dec 2014, 15:57

Nezinu ko var cepties te.
Te pat forumā ir 2.3 un nekāda vaina. 6cyl motors kā motors.
Šī gada atklāsānas dragrace daži pacīnijās.

B20 īsti nav jēga mocīt. Vienkāršāk tiešām ielikt lielāku motoru un par cik BMW tas ir viegli kādēļ ne ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

12 Dec 2014, 16:02

2.0 motoru var vest tikai uz tolmetu, viņš maksā mazāk nekā manas vakardienas vakariņas, ieguldīt tajā mēslā naudu ir viena no stulbākajām idejām! :clap:

Nav tāda 2,3 motora, abi ir 2.5 bimmerforuma ir ļoti,ļoti daudz par šo runāts, ir pat bildes no abiem kolektoriem utt, ieraksti google - m50b25 vs m52b25 un tev tur izleks kaudze ar info un bildēm!
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

12 Dec 2014, 16:09

Ja tas 2.0 ir salīdzinoši svaigs ekspluatēts normālos apstākļos nav taupīts uz eļļu tad tāds griezīsies daudz labāk par nojātu 2.5 :lol: Ir vairāki no čomiem savā laikā ņemuši labvus divniekus, sakopj, piestrādā pie galvas un nojātie 2.5 atpūšas :lol:
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

12 Dec 2014, 16:11

Arī 8 litru motors bez kompresijas ies sūdīgāk nekā 1.6 kāds tur brīnums? Beigtu ar dzīvu motoru neviens taču nesalīdzina :D
Profila bilde
AUngers
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 05 Mar 2014, 18:57
Braucu ar: 320

12 Dec 2014, 16:13

Tur jau taa lieta ka es nezinu kaa iet 2.5 :d ar savu 190km/h izspiedu bez problemam, vareju ganjau ka vel, bet kka bail palika :D jo salona taa svilpoja vejs :D.

Butu jau labi ja kads izvizinatu ar 2.5 :D lai zinatu ka apmeram iet un vai ir starpiba :d
Profila bilde
AUngers
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 05 Mar 2014, 18:57
Braucu ar: 320

12 Dec 2014, 16:15

edzis rakstīja:Arī 8 litru motors bez kompresijas ies sūdīgāk nekā 1.6 kāds tur brīnums? Beigtu ar dzīvu motoru neviens taču nesalīdzina :D
Cik vispar ir jabut kompresijai? varetu pamerit intereses pec cik ir :D laikam viss pa nullem :D
Profila bilde
Hazard
Ziņojumi: 2389
Pievienojies: 19 Okt 2011, 03:06
Braucu ar: 3 autobusu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

12 Dec 2014, 16:56

Aha vel pastastiet kā pirmais e28 1.8 gāja lopā laukos uz grunts ceļiem ar visiem 105ZS!!! Tad nopirku 2.5 neteikšu ka sajutu lielu atškiribu jaudā.. :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

13 Dec 2014, 12:46

Rugelis rakstīja: ++++ seeingman'am , visiem jau tas motora tilpums ir svarīgs un 2.8 grib jo redzies tur pa 0,3 lielāks motora tilpums un gjau ahujenna tagad iešot pašiem nemaz nezinot ka tur vien 1 zirgs tik nāk klāt, motora parametri ne visiem ir saprotami un grieze pie noteiktiem rpm daudziem nemaz neinteresē , galvenais lai uz pakaļas ir atbilstošie cipari un esi rajona virspusē
:doh: sijā auzas tautumeita...

ja grib to visu saprast, tad papriekšu vajag saprast kas ir zirgspēki un kas ir griezes moments.
griezes moments raksturo spēku, kam jāiedarbojas uz objektu, kas atrodas uz rotācijas ass, lai to pagrieztu.
bet zirgspēki vairāk raksturo darbu, precīzāk ātrumu, daudzumu kādā darbs tiek darīts.
Piemēram pēteris var pagriezt uzgriezni ar 200Nm spēku, izmantojot pusmetrīgu uzgriežņatslēgu ar 2 apgriezienu sekundē.
Lai pagrieztu uzgriezni ar 400Nm viņam vairs spēka nepietiek, tāpēc jāņem metrīga uzgriežņu atslēga, bet kas notiek tad, tā kā viņam kājiņas kustās tika pat ātri kā pirms tam, bet atslēga ir 2x garāka, tad apli viņš apskries lēnāk un būs tikai 1 apgrieziens sekundē (šī vērtība nav precīza jo jārēķina ar apļa aprēķina formulām, es rakstu, lai vienkāršāk saprotami un vispār man ir nenormāls slinkums ko rēķināt)
Tad nu lūk griezes moments izmainījās, pirmajā variantā pēteris grieza 200Nm otrajā 400Nm, bet pētera jauda neizmainijās, jo pirmajā variantā pēteris grieza 200Nm 2x sekundē, bet otrajā vairs tikai 1.
Tātad auto dzinējā, ja tam ir mazāks griezes moments, tam ir jāgriežas lielākos apgriezienos, lai tas varētu izdarīt tādu pašu darbu, kā dzinējs ar lielāku griezes momentu pie maziem apgriezieniem.
Tik tālu skaidrs ja.
Bet problēma ir tāda ka visi skatās tikai uz max vērtībām, piemēram tur 2.8 motoram ir 280 Nm un 190 HP
bet motoram neeksistē tikai max vērtības, tam ir jaudas līkne, jo pie dažādiem apgriezieniem, tam ir dažāds griezes moments. Tāpēc jāskatās uz to kāda tieši ir līkne, nevis tikai kādas ir tās maksimālās vērtības.
Un m52b25 ir labāks par m50b25, tikai dēļ tā ka pie zemajiem rpm tam grize ir augstāka nekā m50, pie pašas augšas grieze strauji nokrīt (5500 rpm, katrs, kas ir braucis ar m52b25/b28 zin par ko es runāju) līdz ar to mazāka max zirgspēku vērtība, bet ko tas fucking dod? pārslēdzies pie 5500 rpm un turpini braukt, ja abiem motoriem uzstādītu variatora kārbu un varētu paātrināties motoram aogriezienus nemainot, tad jā m50 uzvarētu, bet diemžēl tā nav un viss
Profila bilde
raivoraivo
Ziņojumi: 55
Pievienojies: 08 Nov 2017, 12:08
Braucu ar: e91, e36

10 Okt 2020, 19:22

Čau. Ir nepieciešams info. :bye:

Tatad ir stock M50b25tu ar B30 un NV sadalenēm(ja tas, ko maina).

Ir sakopta M52b28 tukša galva (ar vārstiem atsperēm un suhariem). Gribu , protams, pārmest galvas.

Kas man der no esošās m50 galvas un ko vajag meklēt no m52?

Kas ar vārstu vāku/vanosu/indukcijas spolēm?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

10 Okt 2020, 21:51

raivoraivo rakstīja: 10 Okt 2020, 19:22 Čau. Ir nepieciešams info. :bye:

Tatad ir stock M50b25tu ar B30 un NV sadalenēm(ja tas, ko maina).

Ir sakopta M52b28 tukša galva (ar vārstiem atsperēm un suhariem). Gribu , protams, pārmest galvas.

Kas man der no esošās m50 galvas un ko vajag meklēt no m52?

Kas ar vārstu vāku/vanosu/indukcijas spolēm?
kāpēc tu gribi mainīt M50 galvu uz M52 galvu?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

10 Okt 2020, 23:12

Uzliec vnk konusa atsperes ar visu nepieciešamo no m52 galvas un viss, galvas vienādas.